Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 666607 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #4005 Gepost op: 24 December, 2012 12:10:30 »

Er staat een eekhoorn voor een brug. Mooie brug denkt de eekhoorn, alleen een beetje gammel. Zou deze brug mij wel houden? Ineens valt zijn oog op een houten bord: WAARSCHUWING! EEKHOORNTJES MOGEN ALLEEN IN HUN EENTJE DEZE BRUG OVER ANDERS STORT DE BRUG IN! Geen probleem denkt de eekhoorn, ik ben toch in m'n eentje. Hij stapt de brug op en met een donderend geraas stort het eekhoorntje met brug en al in de afgrond.
Hoe kan dat?
Een gewaarschuwd eekhoorntje telt voor twee!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4006 Gepost op: 24 December, 2012 12:11:48 »

Een vliegtuig stort neer in de jungle. De enige overlevende is John Woodhouse. Samen met zijn accordeon begeeft hij zich op weg naar de bewoonde wereld. Plots komt er een leeuw aanstormen. John Woodhouse begint op zijn accordeon te spelen, en de leeuw doet hem niks. Even later komt een tweede leeuw aanstormen. John Woodhouse begint nog wat harder te spelen, en ook deze leeuw doet hem niks. Dan komt er een derde leeuw aanstormen. John Woodhouse gaat nog harder spelen, maar de leeuw blijft doorlopen en vreet hem helemaal op. Zitten er twee apen in de boom. Zegt de ene tegen die andere: "Ik heb het je toch gezegd. Als die dove straks komt: die heeft hem!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4007 Gepost op: 24 December, 2012 12:12:03 »

Een olifant en een mier hebben gisterenavond een pationele, romantische nacht doorgebracht. De volgende morgen staat de mier op en vindt de olifant dood. De mier: "Shit! Eén keer in mijn leven heb een romantische nacht doorgebracht en nu moet ik de rest van mij leven een graf graven."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4008 Gepost op: 24 December, 2012 12:12:48 »

Er zitten 2 kikkers op een blad in de vijver. Zegt de een tegen de ander: "Hee, je gulp staat open." Terwijl hij naar zijn gulp kijkt, pakt de ander hem van achteren en zegt: "1 april, kikker in je bil!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4009 Gepost op: 24 December, 2012 12:13:26 »

Het is geel met bruin en ligt onder de bodem.
Een giraff met hoogtevrees.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4010 Gepost op: 24 December, 2012 12:13:44 »

In de dierentuin loopt een man. Als hij bij de gorilla komt, hangt er een bordje "aantikken met eigen risico." Voor de grap tikt hij de gorilla aan. Deze buigt de tralies door en rent achter de man aan. De man pakt zijn motor en crosst er vandoor. Maar de gorilla blijft achter hem aanrennen. Als hij bij de rivier is, neemt hij de pont en denkt: "He he, nu kan hij niet meer achter mij aankomen. Maar de gorilla zwemt de overkant over. Als hij aan de overkant is, rent hij zo snel mogelijk naar Schiphol en koopt een ticket naar Ibiza. Als hij daar aankomt heeft hij eindelijk rust. Twee weken later, als hij rustig op zijn hotelkamer zit, komt de
gorilla hijgend aanzetten. "Oh, nee" denkt de man, "mijn laatste uurtje heeft geslagen." Dan komt het massale beest naar hem toe, tikt hem aan en zegt: "Tikkie, jij bent hem!!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4011 Gepost op: 24 December, 2012 12:14:15 »

Komt een man een bar binnen, ziet ie een boer met z'n paard aan de bar zitten. hij zegt tegen die boer: "Als ik jouw paard kan laten lachen, geef je mij 50 euro. Die boer: "Oke, maar dat paard heef nog nooit gelachen, dus nu ook niet." De man neemt het paard mee naar de wc en na een paar minuten komen ze weer naar buiten; dat paard lachen lachen, hij kwam niet meer bij. Twee weken later komt die man weer de bar binnen, ziet ie weer die boer met dat paard zitten: "Voor 50 euro kan ik je paard laten janken." De boer zegt: "Oke, maar dat paard heeft nog nooit gejankt, nu ook niet." De man neemt het paard mee naar de wc en na een paar minuten komen ze weer terug; dat paard janken, janken echt niet normaal. Vraagt de boer: "Hoe heb je dat gedaan?" "Dat zeg ik niet." Bij nader inzien denkt ie voor 100 euro kan ik het wel vertellen. Dus hij zegt: "Nou 2 weken gelden zei ik dat ik een grotere dan je paard had, vandaag heb ik hem het laten zien."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4012 Gepost op: 24 December, 2012 12:14:28 »

Twee kuikens komen elkaar tegen. De een rookt een sigaret. Zegt de ander: "Dat ga ik tegen je moeder zeggen!" "Hahaah, dat kan niet ik kom uit een broedmachine."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4013 Gepost op: 24 December, 2012 14:25:30 »

Jasper steenwinkel gaat op zakenreis en denk na 2 weken hmm laat ik mij eens mijn vrouw bellen lang niet gehoord.
zo gezegt zo gedaan hij pakt zij mobiel en belt zijn butler neemt op jasper zegt:is mijn vrouw er zegt de butler:jah ik zal even voor je kijken
5 minuten later komt de butler terug en zegt: ja sorry meneer je vrouw ligt te flikflooien met de buurman
waarop jasper antwoord: Watttt? dat wil ik niet hebben schiet ze maar allebei neer
de butler voert de opdracht zorgvuldig uit maar weet niet waar hij de lijken moet verstoppen en vraagt het aan jsoer hij zegt meneer waar moet ik de lijken stoppen waarop jasper zegt ja gooi ze maar in het zwembad waarop de butler zij maar meneer wij hebben geen zwembad
Jasper zegt ooo sorry verkeerd verbonden Tongue

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4014 Gepost op: 24 December, 2012 14:25:43 »

Een Nederlander, Duitser, en een Belg zitten in de auto.
De 1 kan alleen maar zeggen: Jaja, Jaja
De ander kan alleen maar zeggen: Met mes en vork, met mes en vork.
Weer een ander kan alleen maar zeggen: Oléé Oléé, Oléé Oléé

De Nederlander, Duitser en de Belg rijden in de auto. Ze rijden lekker op de snelweg tot de politie ze aanhoudt.
De politie vraagt: "Hebben jullie de koningin vermoord?
Zegt De 1: "Jaja, Jaja"
Vraagt De Politie weer: "Met welk wapen?"
Zegt de Ander: "Met mes en vork, met mes en vork"
Zegt De Politie: "Dan mogen jullie nu met mij mee naar het bureau"
Zegt de laatste: Oléé Oléé, Oléé Oléé

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4015 Gepost op: 24 December, 2012 14:25:59 »

in het bos lopen een elfje, een kabouter en een trol.
zijn aan het discusirren.
het elfje zegt: ik ben de mooiste van het land.
de kabouter zegt: ik ben de kleinste van het land.
de trol zegt: ik ben de lelijkste van het land.
tenslotte gaan ze naar de wijze uil,
eerst gaat het elfje en die komt na een half uur terug en zegt zie je wel ik
ben de mooiste van het land. dan gaat de kabouter en die blijft een uur weg
komt tie terug en zegt zie je wel ik ben de kleinste van het land. dan gaat
de trol en die blijft 3 uur weg en zegt als hij buiten komt : WIE IS JAN
PETER BALKENENDE?

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4016 Gepost op: 24 December, 2012 14:26:12 »

Een man des huizes had net een maaltje slakken op en zeurde: "Ik lus er nog wel een paar vrouw, want zoals jij ze maakt, maakt niemand ze." "Nou jong, dan zal jij ze zelf moeten gaan halen." "Geen punt!" Nadat hem de weg was uitgelegd, waar hij ze moest gaan halen, ging hij fluitend de deur uit. Daar aangekomen: "Ik had graag nog wat slakken." "Ja", zei die slakkenboer, "ik heb er zoveel verkocht dat ik geen verpakkingen meer heb." "Dat geeft niet", zegt de man, terwijl hij zijn trui openhield. En zo ging ook naar huis. Maar onderweg kwam hij enkele vrienden tegen die vroegen om met z'n allen wat te gaan drinken. "Néé jongens!" Na wat zeuren ... nou goed ééntje dan. Het werden er enkele meer en de tijd vloog om. "Jongens ik moet naar huis," zei hij met een dikke tong. Zo schommelde hij even later naar huis. Thuis aangekomen kreeg hij de huissleutel niet meteen in het sleutelgat. Terwijl hij gebukt stond te richten, vielen de nog levende slakken vanuit zijn trui op de grond. Net toen hij de slakken weer terug wilde doen in zijn trui, vloog plots de deur open en daar stond zijn woedende vrouw. Eer dat zij de kans kreeg om hem de les te lezen, zei hij al lallend: "...allee jongens, nóg tien centimeter .... dan zijn we thuis!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4017 Gepost op: 24 December, 2012 14:26:23 »

Bij een spelprogramma met Ron Brandsteder staat een blondje in de finale. In de zaal zitten ook allemaal blondjes. Ron: "Nou, voor de 14 daagse reis naar Hawaï moet je één vraag beantwoorden:"Wat is 9+6?"
Blondje :"Nou, even denken. Uhm, nou eh, ik heb maar tien vingers en eh, nou ik zeg 14."
Ron:"Bijna!
Alle blonde dames in de zaal roepen: Geef haar nog een kans!"
Ron: "Oké oké." Dus de blondine weer nadenken.
Na 5 minuten zegt ze: "16!" Ron: "Bijna! Bijna!"
En alle blonde dames in de zaal roepen weer: "Geef haar nog een kans!"
Ron, die er niet tegenin wil gaan, zegt weer: "Oké."
Na een half uur springt de blonde finaliste overeind en schreeuwt: "15!" Ron, blij dat ze eindelijk het goede antwoord heeft, wil haar feliciteren met het winnen van de reis, maar alle blonde dames in de zaal, roepen keihard: "Geef haar nog een kans!!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4018 Gepost op: 24 December, 2012 14:26:36 »

Videl Castro, Osama bin Laden en George Bush zaten te praten met elkaar. Videl Castro zegt: "Mijn droom is om over Cuba te heersen!" Bin Laden zegt: "Mijn droom is om over de wereld te heersen!" George Bush zegt: "Mijn droom is om over mijn vrouw te heersen!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4019 Gepost op: 24 December, 2012 14:27:22 »

Er zijn drie kaboutertjes die zich stierlijk vervelen. Opeens kijkt een van de kaboutertjes naar zijn arm en zegt: "Ik weet het! We gaan naar het Guiness Book Of Records, want ik denk dat ik het kleinste armpje ter wereld heb." Waarop de ander antwoordt: "Ja ik denk dat ik het kleinste beentje ter wereld heb." De laatste kabouter en zegt: "Ik denk dat ik het kleinste lulletje ter wereld heb."
Ze gaan naar het hoofdkantoor van het Guiness Book Of Records in Londen.
De eerste kabouter gaat naar binnen. Even later komt hij opgelucht naar buiten en zegt: "Yes, ik heb het kleinste armpje!" Dan gaat de tweede kabouter naar binnen. Even later komt ook hij weer naar buiten en zegt: "Ja hoor, ik heb het kleinste beentje ter wereld." En als laatste gaat de derde kabouter naar binnen. Even later komt hij weer naar buiten en zegt: "Who the fuck is Andre
Hazes!?"

Sjoeke Hoekstra
Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: