Pagina's: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667716 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3795 Gepost op: 03 December, 2012 11:12:08 »

Belgische quizvraag rubriek Sport: Waar wordt de Vierdaagse van Nijmegen gehouden en hoeveel dagen duurt die?
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3796 Gepost op: 03 December, 2012 11:13:06 »

Waarom is een domme belg niet voor ajax?

Antwoord: Zo dom is hij nou ook weer niet
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3797 Gepost op: 03 December, 2012 11:13:32 »

Wat betekend adidas?

Alle domme idioten doen aan sport!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3798 Gepost op: 03 December, 2012 11:13:58 »

Nieuw in de Ajax-Fanshop: Pannekoeken-mix, gemakkelijk te kloppen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3799 Gepost op: 03 December, 2012 11:14:24 »

Afgelopen vrijdag is er bij de bekende autocoureur J. Verstappen ingebroken. De criminelen wilden waarschijnelijk de prijzen kast leeghalen. Niets ontbreekt...
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3800 Gepost op: 03 December, 2012 11:14:54 »

Bij Feyenoord willen ze Douwe Egberts als sponsor. Weet je waarom?

Die geven gratis punten weg!!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3801 Gepost op: 03 December, 2012 11:15:19 »

De Belgische waterpoloploeg komt thuis van de olympische spelen. Ze hebben alle wedstrijden met grote cijfers verloren en worden toch zeer warm onthaald, want de coach is allang blij dat er niemand verdronken is.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3802 Gepost op: 03 December, 2012 11:15:47 »

Een vereniging van dwergen heeft een voetbalclub op gericht en elke zondag spelen de verschillende ploegen van de club tegen elkaar. Na elke match krijgen de dwergen een maaltijd in het zaaltje boven een cafe in de buurt. Op een zondag hangt een straalbezopen klant aan de toog. Hij ziet eerst 1, dan 2, 3, 4, ... 11 dwergen in blauwe outfit de trap
 afkomen. Ze komen in het cafe, lopen langs hem heen en gaan langs de deur naar buiten. De man fronst de wenkbrauwen en bestelt nog een whisky. Daarna ziet hij eerst 1, dan 2, 3, 4, ... 11 dwergen in rode outfit de trap afkomen. Ook zij komen in het cafe, lopen langs hem heen en gaan langs de deur naar buiten. Dan roept hij de cafebaas bij zich en fluistert in zijn oor: "k wil u nie ongerust maken e, maar uwe kickerbak ontsnapt.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3803 Gepost op: 03 December, 2012 11:16:14 »

Er zit een man met een hond bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Na een half uur spelen maakt Ajax een doelpunt. Dan begint de hond opeens te janken. Een andere toeschouwer vraagt aan de eigenaar van de hond waarom de hond opeens begint te janken.
 Tja, zegt de man, dat doet hij altijd als Feyenoord een tegendoelpunt krijgt.
 En als Feyenoord scoort, wat doet hij dan? Vraagt die toeschouwer.
 Dat weet ik niet, antwoord de baas, ik heb hem pas 3 jaar
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3804 Gepost op: 03 December, 2012 11:18:09 »

De juf gaat de klas langs en vraagt de leerlingen wat voor beroep hun vader heeft. Alle beroepen komen langs, brandweerman, politieagent en ga zo maar door.
 Dan vraagt ze aan Henkie: 'En Henkie, wat voor beroep heeft jouw vader?' 'Mijn vader?' antwoord Henkie. 'Mijn vader die is stripper in zo'n Gay Cafe.' De juf gaat snel verder met de volgende leerling en vraagt aan het eind van de les aan Henkie: 'Werkt jouw vader daar echt?'
 Nee, tuurlijk niet.' antwoord Henkie. 'Hij is keeper van Feyenoord maar daar schaam ik me zo voor.'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3805 Gepost op: 03 December, 2012 11:19:15 »

Nieuwe artikelen in de Feyenoord Fanshop:

Er is nu ook Feyenoordslagroom: makkelijk te kloppen.

Feyenoord bestek is ook nieuw: dat is makkelijk af te drogen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3806 Gepost op: 03 December, 2012 11:20:15 »

Jantje loopt met zijn moeder en zijn zusje Mieke voor het eerst over het naaktstrand. Jantje vraagt aan moeder wat is dat bij Mieke. Moeder antwoordt: 'Dat is Mieke haar tweede mondje.' Even later vraagt Mieke aan haar moeder 'Wat is dat bij Jantje?' Moeder antwoordt: 'Dat is Jan zijn elfde vinger.' De volgende dag gaan Jantje en Mieke samen in bad. Dan komt moeder naar boven en vraagt aan Mieke 'wat zijn jullie aan het doen?' Mieke antwoordt: 'Jantje is met zijn elfde vinger aan het voelen of er in mijn tweede mondje al tandjes staan.'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3807 Gepost op: 03 December, 2012 11:20:44 »

Drie aanstaande nonnen moeten bij Moeder Overste komen om de laatste kuisheidstest te doen voor ze mogen intreden. De vraag aan alle drie is "Wat zou je doen als een man op jullie afkomt die jullie onzedelijk wil behandelen?" De eerste zegt: "Ik zou op mijn knieën vallen en uit alle macht tot Onze Lieve Heer bidden dat hij weggaat" Moeder Overste prijst haar uitbundig met dit antwoord. De tweede zegt: "Ik zou hen een enorme schop in zijn kruis geven, dan piept hij wel anders." Moeder Overste kijkt bedenkelijk maar accepteert het antwoord. De derde antwoordt "Ik zou tegen hem zeggen: Als jij je broek naar beneden doet, dan doe ik mijn habijt omhoog." Moeder Overste wordt razend en vraagt om een verklaring. "Nou," zegt de non, "dat is heel eenvoudig, ik kan veel harder rennen met mijn habijt omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3808 Gepost op: 03 December, 2012 11:21:16 »

Annie zegt: "Mama ik krijg haar op me pruim!" Mama: "Nee Annie, je moet dat zo niet zeggen, dan zeg je ik krijg haar op me aapje." Annie: "Ik wacht op mijn grote zus en vertel het haar." Komt de grote zus thuis, zegt Annie: "Rachel, ik krijg haar op me aapje!!" Rachel: "Ow, das nog niks, de mijne eet al bananen!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3809 Gepost op: 03 December, 2012 11:21:45 »

Een man en vrouw staan onder de douche als opeens de bel gaat. De vrouw zegt: \"Ik ga wel.\" Ze slaat een handoek om en doet open. Voor de deur staat haar buurman. Die ziet haar in haar handoek staan en zegt: \"Je krijgt 500 euro als je die handdoek laat vallen...\" De vrouw laat direct haar handoek vallen en krijgt even later 500 euro van de buurman. Als ze wer terug in de douche is vraagt haar man: \"Wie was het?\" \"De buurman.\" \"Aha, heeft hij de 500 euro weer terug gegeven die ik hem geleend had...?\"
Pagina's: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: