Pagina's: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667890 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3735 Gepost op: 03 December, 2012 10:32:16 »

Bill Clinton, Jacques Chiraque en Saddam Houssein zitten samen in een cafe op te scheppen:
 Bill Clinton zegt: "het vrijheidsbeeld is zo hoog, als ik op het puntje ga
 staan kan ik over heel west New York kijken"
 "Dat is nog niks", zegt Chiraque, "als ik op de eifeltoren ga staan kan ik over half parijs kijken!"
 Zegt Saddam op zijn beurt: "als ik op een baksteen ga staan kan ik na jullie bombardementen over heel Irak heen kijken!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3736 Gepost op: 03 December, 2012 10:32:47 »

Waarom pleegde hitler zelfmoord?

Hij kreeg de gas rekening.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3737 Gepost op: 03 December, 2012 10:33:14 »

Een Amerikaan is straaljagerpiloot. Hij krijgt een gevaarlijke missie naar Irak aangeboden en hij vertrekt naar de vliegbasis in Irak. Daar moet hij een bom op een mensen massa gooien. Maar voordat hij de bom wil droppen, wordt hij neergeschoten. Hij belandt in de mensen massa en wordt gearresteerd en komt in de gevangenis terecht. Na een paar dagen krijgt hij last van een infectie aan zijn been en zijn been moet geamputeerd worden. De piloot vind het best, maar wil wel dat het as van zijn been boven Amerika wordt verstrooid. Dit vind de Iraakse president goed en het as wordt verstrooid. Een paar weken later begint ook zijn andere been pijn te doen, en dat been moet er ook af. Op de voorwaarde dat het been boven Amerika verstrooid wordt. Weer is dit goed en de as wordt boven Amerika verspreid. Een paar dagen later begint ook zijn linkerarm de infecteren. Die moet er ook af, het as wordt weer boven Amerika verspreid. En na een week begint ook het rechter arm pijn te doen. Hij moet er af, en weer wordt de vraag gesteld of het as boven Amerika verspreid mag worden. Maar de president van Irak is het hier niet mee eens, hij antwoord: Volgens mij probeert hij gewoon te ontsnappen!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3738 Gepost op: 03 December, 2012 10:33:49 »

Waarom heeft koningin Beatrix altijd een hoed op?

Op elke doos past een deksel!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3739 Gepost op: 03 December, 2012 10:34:17 »

Alexander ligt op bed en zegt tegen Maxima trek me is even en zegt Maxima: nee, nu even geen zin. De volgende dag vraagt Alexander het weer en die dag daarna weer en weer niet. Als Alexander eenmaal weg is loopt Maxima naar het kamermeisje toe en zegt: Alexander vraagt steeds of ik hem af wil trekken maar hoe moet dat. Zegt het kamermeisje doe gewoon net of dat je de ketchup fles op zijn kop hebt om ketchup er op te krijgen. Die avond ligt Alexander op bed en zegt tegen Maxima trek me even. Maxima pakt zijn lul vast en begint er als een gek op te slaan!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3740 Gepost op: 03 December, 2012 10:34:48 »

Hoe heet het zaad van een ambtenaar?!?

Kruipolie
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3741 Gepost op: 03 December, 2012 10:35:16 »

Bush en Bin Laden ziten te schaken. Zegt Bin Laden opeens: "JE HEBT VERLOREN!" Zegt Bush: "HOEZO?" Zegt Bin Laden weer: "JE HEBT TWEE TORENS VERLOREN!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3742 Gepost op: 03 December, 2012 10:35:58 »

Bill Clinton heeft zijn muzikale streken niet verleerd; hij heeft enkel zijn sax verwisseld voor een mond van monika
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3743 Gepost op: 03 December, 2012 10:36:30 »

Wat is de lievelings auto van George Bush?

Een land rover.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3744 Gepost op: 03 December, 2012 10:37:03 »

Wist je dat de Grieken een nieuwe vlag hebben?? Het 500 Euro biljet
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3745 Gepost op: 03 December, 2012 10:37:36 »

Er staat een weeshuis in de brand........

WEG WEZEN
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3746 Gepost op: 03 December, 2012 10:38:08 »

orige maand hield de V.N. een wereldwijde opiniepeiling. Ze stelden maar 1 vraag, namelijk: "Wilt u alstublieft uw eerlijke mening willen geven over de oplossing voor het tekort aan voedsel in de rest van de wereld?" Deze peiling is jammerlijk mislukt, want:

*In Afrika wisten ze niet wat "voedsel" was.

*In Oost-Europa wisten ze niet wat "eerlijk" was.

*In West-Europa wisten ze niet wat "tekort" was.

*In China wisten niet wat "mening" was.

*In het Midden-Oosten wisten ze niet wat een "oplossing" was.

*In Zuid-Amerika wisten ze niet wat "alstublieft" was.

*In de V.S. wisten ze niet wat "de rest van de wereld" was.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3747 Gepost op: 03 December, 2012 10:38:52 »

Virus warning !!
 Als je een blauwe enveloppe krijgt van de: Belastingdienst
 OPEN DEZE DAN NIET!
 Deze mensen versturen elk jaar rond deze tijd dezelfde ongewenste post. In hun brief zeggen ze dat je hen geld schuldig bent dat zij zullen gebruiken om noodzakelijke belangrijke uitgaven te dekken van de Nederlandse regering. Dit is NIET waar! Het geld dat deze dienst inzamelt wordt gebruikt voor nutteloze, domme en onzinnige projecten. Deze instantie heeft banden met een andere duistere organisatie, genaamd "Ministerie van Sociale Zaken", die beweren geld van je loon af te houden om dat opzij te zetten voor je pensioen. In werkelijkheid gebruikt de MSZ het geld om mee te betalen aan hogergenoemde zinloze projecten. Deze instanties hebben eerlijke, hardwerkende landgenoten al miljarden ontfutseld! Zorg dat ze jou niet beet hebben!
 Kopieer dit bericht en stuur het verder naar iedereen die je kent, en druk hen op het hart: DIT IS ZEER ERNSTIG! Norton utilities en McAfee hebben nog steeds geen debug programma kunnen ont-wikkelen om deze jaarlijks terugkerende criminaliteit een halt toe te werpen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3748 Gepost op: 03 December, 2012 10:39:21 »

Een man moet onderzoeken hoeveel mensen er gemiddeld werken op een gemeentehuis.

Resultaat van het onderzoek: Bijna de helft.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3749 Gepost op: 03 December, 2012 10:39:57 »

Clinton en Milosevic zijn met elkaar aan het praten en opeens zegt Clinton: "Als je bij mij op het Empire State Building komt staan kan je over heel New York uitkijken."

"Dat is niks", zegt Milosevic, "als je bij mij op een stoel komt staan kan je over heel Kosovo uitkijken."
Pagina's: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: