Pagina's: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667991 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3720 Gepost op: 03 December, 2012 09:20:23 »

Jantje en zijn zusje zitten soep te eten en er kwam een vlieg in jantje zijn soep. Hij zei: "mama, er zit een vlieg in mijn soep." Zegt zijn moeder: "geeft niet Jantje, een vlieg eet niet zo veel."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3721 Gepost op: 03 December, 2012 09:20:52 »

Schat vind je het erg dat ik je babyfoto's, zonder kleren, heb laten zien?"

"Ja, je had tenminste iets aan kunnen trekken!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3722 Gepost op: 03 December, 2012 09:21:23 »

Wat zit er tussen hemel en aarde?

en..
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3723 Gepost op: 03 December, 2012 09:21:53 »

Jantje en zijn moeder gaan naar belgie met het vliegtuig.

Zegt jantje 20 minuten later: mama ik moet plassen!!!
zegt zijn moeder: doe het maar uit het raam en oke jantje heeft uit het raam geplast.
 Weer 20 minuten later zecht jantje tegen zijn moeder: mama ik moet weer plassen!!! zecht moeder ja doe het maar uit het raam en deze keer boven een groenteboer.

En voor je het weet.......plop het raampje valt dicht met gevolgen van dat het piemeltje van jantje eraf is gehakt. en toen hoorde je plons...... het piemeltje van jantje in een pot met augurken.

20 minuten later kom er een oude vrouw (in die groente zaak) en koopt een pot met augurken en de volgende dag komt die vrouw terug bij de groentezaak en zegt: ik wil u even een compliment geven voor uw perfecte augurken!!! Vooral die rozo was heeeeeel erg lekker
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3724 Gepost op: 03 December, 2012 09:23:19 »

Piet vraagt aan zijn moeder: "Is wit een kleur?" Moeder: "Ja" Piet: "Is zwart een kleur?" Moeder: "Ja"
"Zie je wel", zegt Piet, "Dan hebben we wel een kleuren-tv!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3725 Gepost op: 03 December, 2012 09:24:14 »

Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek. Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME. Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING. Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID. Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE. Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK. Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST. De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen. ´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen. De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is. Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3726 Gepost op: 03 December, 2012 10:28:03 »

Een Amerikaanse toerist vraagt een voorbijganger naar de betekenis van de kleuren van de Nederlandse vlag. "Dat heeft alles te maken met de belastingen," krijgt hij te horen, "als we de aanslag in de bus krijgen worden we rood van woede en wanneer we het te betalen bedrag lezen trekken we wit weg om ons vervolgens blauw te betalen."
 De Amerikaan antwoordt: "Bij ons is dat ongeveer het zelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3727 Gepost op: 03 December, 2012 10:28:31 »

Het Pentagon vond dat het te veel generaals in dienst had en besliste er een paar met vervroegd pensioen te sturen. Ze beloofden elke generaal die pensioneerde een volledig jaarinkomen en alle bijhorende voordelen plus $10.000 voor elke inch gemeten in een rechte lijn tussen twee zelf te kiezen punten op zijn eigen lichaam.

De eerste die het pensioenplan accepteerde vroeg om de afstand te meten tussen de tippen van zijn tenen en de bovenkant van zijn hoofd. Zes voet. Hij wandelde naar buiten met een cheque van $720.000.

De tweede vroeg om gemeten te worden tussen zijn boven zijn hoofd uitgestrekte handen en zijn tenen. Acht voet. Hij wandelde naar buiten met een cheque van $960.000.

Ondertussen had de eerste generaal er nog een ingelicht. En toen men de derde generaal vroeg waar ze moesten meten, zei hij tegen de meter van dienst: "Van de top van mijn penis tot de onderkant van mijn ballen." "Goed", zei de meter van dienst, "maar dan haal ik er even een medisch officier bij".

De medisch officier gaf het bevel: "Laat uw broek zakken!" en de generaal deed dit. De officier plaatste het begin van de lintmeter tegen het topje van zijn penis en begon naar onder toe te werken. "Djiezes", zei hij, "Waar zijn je ballen?" "In Vietnam", antwoordde de generaal.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3728 Gepost op: 03 December, 2012 10:28:58 »

Bill Clinton komt bij Boris Jeltsin op bezoek, en ze zitten samen aan tafel. Ziet Clinton een knopje op de tafel en vraagt aan Jeltsin wat dat is. Zegt Jeltsin: 'probeer maar, en kijk wat er gebeurt'. Dus Clinton drukt op het knopje en ziet een bokshandschoen verschijnen die Clinton helemaal in elkaar slaat. Clinton wordt boos en gaat terug naar Amerika en nodigt Jeltsin uit. Ze zitten weer samen aan tafel en Jeltsin ziet een knopje en vraagt wat dat is, en Clinton zegt: 'probeer maar'. Dus Jeltsin drukt op het knopje en ziet dat er niets gebeurt, dus zegt Jeltsin tegen Clinton, 'wat is dit nou weer voor onzin, ik ga terug naar Rusland. Antwoord Clinton hierop: 'welk Rusland?'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3729 Gepost op: 03 December, 2012 10:29:29 »

George Bush was benieuwd of hij nog een beetje poplair was onder de amerikaanse jeugd en bezocht een school.
 Hij hield een korte toespraak en vroeg de kinderen of ze misschien vragen aan hem wilden stellen...
 Bob stak zijn hand op en zei:
 "Ik heb 3 vragen voor u."

1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
 2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
 3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?

Op dat moment gaat de bel en de kinderen rennen de klas uit.
 Na een kwartier zit ieder weer op zijn plek en Bush stelt de kinderen opnieuw voor om hem wat vragen te stellen.
 Nu steekt Joe zijn hand op en zegt:
 "Ik heb 5 vragen voor u."

1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
 2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
 3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?
 4) Waarom ging de bel 20 minuten te vroeg?
 5) Waar is Bob?
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3730 Gepost op: 03 December, 2012 10:29:58 »

Balkenende is in het stemlokaal, waar een oud vrouwtje voor hem staat. Opeens struiktelt ze, en valt ze op haar rug. Balkenende helpt haar overeind en zegt: "Nou mevrouw, nu ik u overeind geholpen heb, stemt u toch zeker wel op het CDA he?"

"Nou, zegt het oude vrouwtje, ik ben wel op m'n rug gevallen, maar niet op m'n achterhoofd!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3731 Gepost op: 03 December, 2012 10:30:26 »

Balkenende, Bos en Rutten zitten in een vliegtuig. Ze worden gefilmt bij een belangrijke bespreking en willen natuurlijk allemaal een beetje zichzelf promoten. Na een tijdje zegt Rutten: "ik gooi 1 euro uit het raam dan maak ik een iemand in Nederland blij!" Bos zegt: "ik gooi 2 euro's uit het raam dan maak ik 2 mensen in Nederland blij!" Toen zei Balkenende: "ik gooi mezelf uit het raam dan maak ik iedereen in Nederland blij!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3732 Gepost op: 03 December, 2012 10:30:53 »

Waarom kijkt een ambtenaar s'ochtends nooit uit het raam?

Dan heeft hij op zijn werk niets meer te doen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3733 Gepost op: 03 December, 2012 10:31:21 »

De pastoor neemt afscheid van zijn parochie, en er is een receptie georganiseerd, waar ook de wethouder die lid is van de parochie een speech zal houden. Daarna zal de pastoor nog een afscheidsrede houden.

De wethouder is verlaat, en men besluit om eerst de pastoor maar te laten speechen. De pastoor begint:

"Ik weet nog goed, toen ik hier begon, mijn eerste confessie. Ik kan natuurlijk niet vertellen wie, maar deze persoon was naar de hoeren geweest terwijl hij zijn vrouw verteld had dat hij was gaan vissen.... "

De pastoor vertelt nog wat anecdotes, en tenslotte komt de wethouder binnen. Deze begint zijn speech:

"Ik ken de pastoor als geen ander, want toen hij hier net kwam werken was ik de eerste die bij hem ter confessie mocht gaan..."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3734 Gepost op: 03 December, 2012 10:31:49 »

Een notaris zoekt iemand voor de administratie van zijn bedrijfje die goed kan tellen. Komt de eerste persoon, de notaris vraagt of hij tot tien telt en de man begint te tellen: 2, 4, 6, 8, 10. De notaris vraagt: 'waarom tel je de oneven niet mee?' de man: 'sorry ik ben postbode geweest.' Dan komt de volgende sollicitant, en de notaris vraagt weer of hij tot 10 telt: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. De notaris vraagt: 'Waarom tel je af?' Dan zegt de man: Ja sorry ik werkte bij de NAZA. En dan komt de laatste sollicitant, een ambtenaar, en weer het zelfde liedje van de Notaris. De man begint:'1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Notaris: kan je ook nog verder tellen? Man: Ja hoor, Boer, vrouw, heer, aas
Pagina's: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: