Pagina's: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667994 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3705 Gepost op: 03 December, 2012 09:11:20 »

Jantje komt thuis na een lange schooldag en zijn vader zegt tegen hem: Hoe was het op school? Zegt Jantje: Nou... we gingen met scheikunde een bom maken. Zegt de vader van Jantje: Ik vroeg hoe het op school ging. Zegt Jantje tot volle verbazing: Welke school?!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3706 Gepost op: 03 December, 2012 09:11:45 »

Jantje gaat samen met zijn moeder naar de bakker. De bakker geeft Jantje een lollie. Jantje's moeder zegt tegen Jantje: "En wat zeg je dan?" Zegt Jantje: "Ik lust er nog wel één!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3707 Gepost op: 03 December, 2012 09:12:59 »

Mieke wou een brief aan oma schrijven. Ze schreef: "lieve oma, ik schrijf heel langzaam omdat ik weet dat u niet snel kan lezen."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3708 Gepost op: 03 December, 2012 09:14:26 »

Er staat een meisje te huilen op straat komt er een man langs en vraagt: "wat is er?" Zegt het meisje: "ik ben een euro kwijt." Geeft de man er een euro begint het meisje nog harder te huilen: "eigenlijk ben ik 5 euro kwijt!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3709 Gepost op: 03 December, 2012 09:14:58 »

Er komt een man in de cafe en roept: "IK NEEM EEN BIERTJE DUS NEEMT IEDEREEN EEN BIERTJE" Even later als ze allemaal het biertje op hebben roept de man weer: "IK NEEM EEN BIERTJE DUS NEEMT IEDEREEN EEN BIERTJE" Ze hebben het biertje weer op en de man krijgt de rekening. Jezus denk hij bij zich zelf en roept: "IK BETAAL DE REKENING DUS BETAALD IEDEREEN DE REKENING"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3710 Gepost op: 03 December, 2012 09:15:29 »

Marietje vraagt aan Oma:
 'Gaan alle mensen met de benen omhoog naar de hemel?'
 'Hoezo?' vraagt oma.
 'Nou', zegt Marietje. 'Mama lag op de keukentafel en riep:'
 'O god ik kom! Maar gelukkig lag papa erop.'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3711 Gepost op: 03 December, 2012 09:15:57 »

Er waren eens 3 jongens. Ze konden alleen zeggen: "wij met zijn 3en". Toen gingen ze naar een cafe en daar leerde ze ook de woorden:
 met mes en vork. Toen gingen ze naar en voetbalstadion en daar leerde ze de woorden: ole olehe.
 Toen kwam de politie langs en vroeg: "hebben jullie de koningin vermoord?"
 "Wij met zijn 3en". De politie zei: "met wat hebben jullie het gedaan?" "Met mes en vork. Toen zei de politie: "jullie gaan nu naar de bak". De 3 jongens zeiden daarop: "ole olehe"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3712 Gepost op: 03 December, 2012 09:16:24 »

Klein jongetje: "Agent, agent, ze hebben gisteren ingebroken in de school". Agent: "Hoe weet jij dat?" Jongentje: "Dat stond gisteren in de krant meneer!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3713 Gepost op: 03 December, 2012 09:16:56 »

Drie vogels zitten in een boom ze kunnen allemaal wat zeggen de een zegt ja, de ander met mes en vork, en de laatste ooleee oolee. Op een dag gaan ze naar de supermatkt en zien ze een doden man. De politie kwam eraan en vroeg: hebben juli dit gedaan zegt de ene vogel ja! want dat kan hij al een maar zeggen. Zegt de politie met wat? met mes en vork zegt de andere vogel. Genoeg naar de bak zegt de poltie agent. De laatste vogel: oolee olee olee
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3714 Gepost op: 03 December, 2012 09:17:23 »

Wat is er gek aan ouders? Eerst leren ze je lopen en leren ze je praten en een paar jaar later zeggen ze de hele tijd dat je je mond moet dicht houden en dat je stil moet blijven zitten.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3715 Gepost op: 03 December, 2012 09:18:02 »

De juf: Zeven en zeven, wat krijg je dan Juliëtte?

Juliëtte: Heel fijn zand juf!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3716 Gepost op: 03 December, 2012 09:18:31 »

Jantje is een film aan het kijken bij Pietje hij zegt dat hij het licht uit moet doen. Zegt Pietje: "dat heb ik al gedaan." Jantje: "dat kan ik toch niet zien het is zo donker."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3717 Gepost op: 03 December, 2012 09:19:03 »

De juf vroeg hem : "Pietje , wat is jouw probleem ?"
Pietje antwoordde: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik ook eigenlijk naar de 3e klas". De juffrouw vond dat een moeilijke kwestie en zij sprak daarover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moest wachten legde de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen " zei de directeur.. "Als hij ook maar 1 vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas". De juffrouw ging hiermee akkoord en Pietje mocht binnenkomen, en hem werd duidelijk gemaakt wat de bedoeling van die test was. De directeur: "Hoeveel is 3 x 3"? Pietje: " 9" Directeur: "Hoeveel is 6 x 6"? Pietje: "36"
En zo beantwoorde Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoorde te weten. De directeur keek de juffrouw aan en zei "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan" Maar de juffrouw twijfelde nog steeds en vroeg of ze ook nog een paar vragen mocht stellen. De directeur ging hiermee akkoord en de juffrouw stelde haar eerste vraag:
 "Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?" Pietje: "benen" De Juffrouw; "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken" De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?"
 Pietje: "een Kokosnoot" Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.
 De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum" De Juffrouw: "Wat doe een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje; "Een hand geven" De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje; "Firetruck"
De directeur zuchtte heel diep en zei: "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3718 Gepost op: 03 December, 2012 09:19:29 »

"Ik heb voor papa's verjaardag zoveel gekocht dat hij het niet allemaal in een keer kan dragen!" zegt lisane geheimzinnig tegen haar moeder. Dat moet dan heel groot zijn, wat heb je dan gekocht?" vroeg moeder. "Twee stropdassen.."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3719 Gepost op: 03 December, 2012 09:19:55 »

Een vrouw gaat naar de tandarts en weet dat een kies gevuld moet worden. Op het moment dat de tandarts, met de boor in de hand, zich voorover buigt grijpt de vrouw hem in zijn kruis. Ze zegt: "We gaan elkaar toch geen pijn doen tandarts?"
Pagina's: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: