Pagina's: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668089 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3690 Gepost op: 03 December, 2012 08:59:05 »

Wie heeft het jodelen uitgevonden?

Een belg die met zijn ballen tussen de fietsketting kwam.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3691 Gepost op: 03 December, 2012 08:59:36 »

Een gevangene heeft juist 20jaar gezeten. Hij wordt vrij gelaten, 20 jaar vastgezeten = 20 jaar geen sex. Dus hij besluit de eerste vrouw die hij tegen komt te neuken. De eerste die hij tegen komt is een oude vrouw. Hij zegt dat hij haar gaat neuken! Zij zegt: "nee, jonge man A.U.B niet doen." Hij zegt: "het is 20 jaar geleden." De man kwam op een idee hij zei: "ik zal je tanden tellen, en dat getal zal het aantal keer worden dat ik je neuk." Hij begint te tellen en hij telt er een. Dus hij zegt: "ik neuk je een keer!" Hij is klaar, besluit om weg te gaan. De vrouw hangt aan de man zijn lichaam en zegt: "kijk is voor de zekerheid na of ik er nog een andere tand heb!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3692 Gepost op: 03 December, 2012 09:00:09 »

Jantje zit op school en heeft een doos met 6 koekjes meegenomen. Hij zeg tegen Klaas: "als jij raad hoeveel koekjes ik in mijn doosje heb mag je ze alle 6 hebben"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3693 Gepost op: 03 December, 2012 09:00:39 »

Er loopt een kranten jongen door Amsterdam. en roept: 99 mensen opgelicht lees hier meer, een man koopt de krant 2 min later roept hij weer maar dit keer: "100 mensen opgelicht "
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3694 Gepost op: 03 December, 2012 09:01:10 »

Moeder is druk in de keuken bezig. In de huiskamer zit Tommie naar de televisie te kijken. Opeens hoort moeder een enorme klap en glasgerinkel. Moeder rent naar de huiskamer en ziet haar zoon met een hamer in zijn handen staan. De beeldbuis van de televisie is aan diggelen. Maar Tommie roept moeder Wat heb je nu gedaan???! en Tommie zegt: De boze wolf wilde roodkapje opeten!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3695 Gepost op: 03 December, 2012 09:01:56 »

twee dombo's lopen naast elkaar. zegt de een tegen de ander laat mij eens in het midden lopen
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3696 Gepost op: 03 December, 2012 09:02:30 »

Jantje mag bij de juf logeren.
 Toen hij net sliep begon het erg te onweren en vroeg aan de juf: 'mag ik bij u in bed slapen want het omweert zo'?
 De juf zegt:'ja dat mag'.
 Toen zij hij:'ik kan nog niet slapen'.
 'Hoe komt dat', vraagt de juf?
 Ik mag altijd me vinger in me moeders navel steken.
 'oo, dat mag bij mij ook wel' zegt de juf.
 even later zegt de jup opeens 'maar Jantje, dat is mijn navel niet!!
 Jantje: 'jah, en mijn vinger niet!!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3697 Gepost op: 03 December, 2012 09:04:43 »

Jeroentje zit in de trein. Hij is moe en gooit zijn benen op de stoel voor hem. Dan komt de conducteur eraan. Deze zegt tegen Jeroentje: "Zeg, haal jij eens even je smerige voeten van de bank, of doe je dat thuis ook altijd?" Waarop Jeroentje antwoord: "Nee meneer, thuis hebben wij geen trein!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3698 Gepost op: 03 December, 2012 09:07:04 »

Tozz drinkt achter elkaar zijn melk op en laat daarna een harde boer. Zegt zijn moeder: "Tozz, wat is dat nou?" Tozz: "De melkboer, ma!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3699 Gepost op: 03 December, 2012 09:08:06 »

Onderwijzer: Miesje, vandaag gaan we zinnen maken met persoonlijke voornaamwoorden: ik, jij, hij, wij, jullie, zij. Bijvoorbeeld je vader zegt: "Ik ga uit." Wat zegt je moeder dan. Miesje: "Jij blijft thuis!".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3700 Gepost op: 03 December, 2012 09:08:32 »

Op een mooie dag ontmoeten Sjaak en Piet elkaar na lange tijd weer. "En, hoe gaat het ermee", vraagt Piet. Sjaak:"Gaat wel" Piet:"Hoezo? lukt het je nog steeds niet om Mientje te versieren? Dan zal ik je eens uitleggen hoe je dat aan moet pakken. Zie je die twee vogeltjes daar boven in de dakgoot? Zo moet jij dat ook aanpakken Sjaak, een beetje spelen, beetje fladderen en haar het hof maken!" Sjaak: "Ik ga het proberen, bedankt Piet!" Enkele weken later komen ze elkaar weer tegen. Piet:"Sjaak, hoe is het ermee?" Sjaak: " Gaat wel.." Piet: "hoezo, je hebt toch wel gedaan wat ik je gezegd heb?" Sjaak:" Jawel..." Piet:"Nou dan!" Sjaak:"...maar Mientje is van het dak gevallen!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3701 Gepost op: 03 December, 2012 09:09:00 »

De onderwijzer loopt heen en weer in de klas . Plotseling zegt hij: "Jij daar vooraan, zeg je les eens op.' "Ik ..eh....Ik weet het niet , meneer." "Zo kun je je les niet opzeggen. Mag ik dan weten wat je gisteravond hebt uitgevoerd?" "Eerst ben ik met mijn vrienden naar het café gegaan om een glaasje te drinken en daarna hebben we nog een kaartje gelegd." "En dat durf jij zomaar te zeggen?!" roept de onderwijzer woedend. "Ik vraag me af wat jij hier eigenlijk komt doen" 'Ik? Ik repareer de verwarming."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3702 Gepost op: 03 December, 2012 09:09:29 »

Jantje en zijn vrienden spelen in de pauze op het schoolplein. Op een gegeven moment gaat Jantje naar de meester en zegt: "Er zit poep op de ruit." De meester gaat kijken en zegt: "Dat is geen poep Jantje dat is een barst." "Ja, maar mijn vriend moest zo hard poepen dat het door de ruit ging."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3703 Gepost op: 03 December, 2012 09:10:21 »

Fientje heeft strafwerk gekregen omdat ze niet kan tellen .Ze moet honderd keer schrijven: ik kan niet tellen. Als Fientje haar strafwerk afgeeft, wordt de juf woedend: "Waarom heb je het maar tachtig keer geschreven?" "Omdat ik niet kan tellen juf."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3704 Gepost op: 03 December, 2012 09:10:53 »

Jantje loopt op een dag langs de wallen. Ziet ie een man bij zo'n vrouwtje vandaan komen.
Dus Jantje zegt tegen die vent: "Ik weet lekker waar u geweest bent". Dus de man zegt: "hier heb je 5 gulden als je je mondje houdt." Dus Jantje komt thuis en vertelt het hele verhaal aan zijn vader. Dus vader vindt dat allemaal niet zo netjes en vind dat Jantje moet gaan biechten. Dus Jantje zit daar in dat biecht hokje. Gaat dat raampje open komt de priester.
zegt Jantje: "O, nou weet ik ook nog waar u werkt."
Pagina's: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: