Pagina's: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668152 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3660 Gepost op: 03 December, 2012 08:40:51 »

Boven een meer vliegt een libel, maar in dat meer zit een kikker en die denkt: 'als die libel een beetje lager vliegt dan kan ik die vangen en heb ik een lekker maaltje gehad.' Maar achter die kikker zat en vis en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen en kan ik die kikken opeten en heb ik een lekker maaltje gehad.' Maar achter die vis stond een grotere vis en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen kan die vis die kikker vangen en kan ik die vis vangen en heb ik een lekker maaltje gehad.' Maar achter die vis stond een beer en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen kan die vis die kikker vangen en kan die grotere vis die vis vangen en kan ik die vis vangen en dan heb ik een lekker maaltje gehad.' Maar achter die beer stond een jager en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen kan die vis die kikker vangen en kan die grotere vis die vis vangen en kan die beer die vis vangen en kan ik die beer schieten en dan heb ik een lekker maaltje gehad.' Maar achter die jager stond een muis en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen kan die vis die kikker vangen en kan die grotere vis die vis vangen en kan die beer die vis vangen en kan die jager die beer schieten en kan ik aan de boterham van die jager beginnen te eten en dan heb ik een lekker maaltje gehad. 'Maar achter die muis stond een poes en die dacht: 'als die libel een beetje lager vliegt kan die kikker die libel vangen kan die vis die kikker vangen en kan die grotere vis die vis vangen en kan die beer die vis vangen en kan die jager die beer schieten en kan die muis aan de boterham van die jager beginnen te eten en kan ik die muis vangen en dan heb ik een lekker maaltje gehad.' Wat gebeurt er nu: Die libel gaat een beetje lager vliegen en die kikker vangt die libel die vis eet die kikker op die grotere vis eet die vis op de beer vangt de vis en die jager schiet de beer en de muis begint aan de boterham van de jager te eten en de poes wil de muis vangen maar springt te ver recht in het water? Wat kunnen wij hieruit concluderen? Hoe langer het voorspel, hoe natter de poes!!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3661 Gepost op: 03 December, 2012 08:41:22 »

Een goochelaar en een papegaai zitten op de Titanic. Ze gaan een goochelshow geven. De goochelaar begint te jongleren, gooit de ballen in de lucht en de ballen zijn weg. De papegaai fluistert: "Rechter broekzak, Rechter broekzak!". De goochelaar wordt onrustig en pakt nog meer ballen, begint te jongleren, gooit de ballen in de lucht en weg zijn ze. De papegaai weer: "Linker mouw, Linker mouw!". De goochelaar wordt het nu ECHT zat en pakt NOG MEER ballen, begint te jongleren, gooit de ballen en de lucht en weg zijn ze. Waarop de papegaai zegt: "Rechter mouw, Rechter mouw!". Dan zinkt de Titanic. En de goochelaar en de papegaai zitten op een ijsberg. De papegaai zit de heletijd: krrrkrrrkrrr krrrkkrrrkrrrrr. De goochelaar vraagt: "Wat is er aan de hand?". Waarop de papegaai antwoordt: "Ik geef het op! WAAR HEB JE IN HEMELSNAAM DIE BOOT GELATEN?Huh??".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3662 Gepost op: 03 December, 2012 08:41:50 »

Er stond een koe te springen in de wei. Vragen de andere koeien wat ze aan het doen is. Waarop de koe antwoord: "ik ben morgen jarig en daarom ben ik de slagroom al maar aan het opkloppen!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3663 Gepost op: 03 December, 2012 08:42:19 »

Een olifant en een kameel lopen door de woestijn, olifant: \"Ik vind jou maar een raar beest\" Kameel: \"Hoezo?\" Olifant: \"Jij hebt tieten op je rug!\" Kameel: \"Moet jij nodig zeggen met die piemel aan je hoofd!\"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3664 Gepost op: 03 December, 2012 08:42:49 »

Er waren is een varken en een kip. Ze liepen over een druk terras. De kip stelde voor om omeletten te gaan bakken. Dat vond het varken een goed idee. De kip zei: "Oke, dan zorg ik voor de eieren en jij voor de ham."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3665 Gepost op: 03 December, 2012 08:43:16 »

Twee ijsberen verhuizen van de Noordpool naar de Zuidpool. Onderweg komen ze door de Sahara zegt de een tegen de ander: "Gelukkig hebben ze hier wel gestrooit!!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3666 Gepost op: 03 December, 2012 08:43:48 »

Er stapt een neushoorn de bus in! Zegt een vrouw tegen de neushoorn: "hoe kan dat nou, ik heb nog nooit een neushoorn in de bus gezien." "Kan wel kloppen", zegt de neushoorn, "morgen is mijn scooter weer gemaakt."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3667 Gepost op: 03 December, 2012 08:44:16 »

Er lopen twee varkens in de stal. Zegt het ene varken: "Knor!" Antwoordt het andere varken: "Unox!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3668 Gepost op: 03 December, 2012 08:45:33 »

Een kameel en een olifant lopen door een woestijn. Zegt de olifant tegen de kameel: "waarom heb je eigenlijk je tieten op je rug zitten?" Antwoord de kameel: "goede vraag voor iemand die z'n lul aan z'n hoofd heeft hangen."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3669 Gepost op: 03 December, 2012 08:46:31 »

Loopt een man op straat, ziet hij opeens een kikker zitten. Zegt die kikker: "Als je me kust wordt ik een beeldschone vrouw en mag je een dag alles met me doen wat je wilt". De man pakt de kikker op, kijkt ernaar en stopt hem in zijn zak. Tijdje later zegt die kikker: "Ok, als je me kust, mag je een week alles doen met me wat je wilt." De man kijkt weer naar de kikker, zegt niets en stopt hem weer terug in zijn zak. Zo gaat dat een tijdje door, zelfs als de kikker beloofd altijd bij de man te blijven en dat hij alles mag doen, maar de man kijkt alleen maar en stopt de kikker steeds terug in zijn zak. Vraagt de kikker: "Ik snap het niet, je weet wat je kan krijgen, maar toch kus je me niet. Waarom niet?" Zegt de man: "Ik ben van beroep manager en aan een relatie of zelfs een vrouw heb ik niks, maar een pratende kikker vind ik wel leuk!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3670 Gepost op: 03 December, 2012 08:47:01 »

Loopt er een veulen met zijn moeder door de stad. Moeder loopt over het zebrapad naar de overkant. Halverwege merkt ze dat haar veulen niet mee komt. Zegt ze: "Waarvoor kom je niet mee?" Veulen: "Ben je ombeschofd ofzo! Je loopt toch niet zomaar over een familie-lid!!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3671 Gepost op: 03 December, 2012 08:47:29 »

Een juf vraagt aan haar leerlingen wat hun huisdier is. Jan zegt: "ik heb een hond Juf! En hij is heel lief en zacht!" Juf: "leuk Jantje. En Piet? Heb jij ook een huisdier?" Piet: "Ja ik heb een konijn! Hij is nog liever en nog zachter!" Juf: "En Achmed? Heb jij ook een huisdier?" Achmed: "Ja, ik heb schaap op me kamer." Juf: "stinkt dat niet dan?" Achmed: "Nee, vind schaap niet erg."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3672 Gepost op: 03 December, 2012 08:47:56 »

Twee apen zitten in bad, en de een zegt tegen de ander:
"Oe oe oe oe aaaa oeoeoe aaaaa oe oe oe aa oe oe aa aaa aaa oe oe aa
oeee oooee aaaa oe oe oe oe oe oeo aaaaaa oe aaa oe oe oe!"

Waarop de ander zegt: "Wel, doe er dan wat koud water bij!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3673 Gepost op: 03 December, 2012 08:48:24 »

Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
 Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
 "Nou, zie jij die lantaarpaal?"
 "Ja."
 "Nou, ik zag hem dus niet!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3674 Gepost op: 03 December, 2012 08:48:57 »

Een papegaai is een mascotte van een cafe.
 Dan komt er een man binnen, die bestelt een cola: "hallo, mag ik een cola?"
 De papegaai zegt: "Mag ik een cola?"
 De man achter de bar zegt tegen de papegaai:
 "Houd je bek"
 Dan komt er nog een man binnen, de vraagt:
 "Mag ik een cola?"
 de papegaai zegt: "Mag ik een cola?"
 Dan zegt de barman tegen de papegaai:
 "Als je nou je bek niet houd hang ik je aan het kruis van Jezus"
 Dan komt er een man binnen:
 "Mag ik een cola?"
 De papegaai: "Mag ik een cola"
 Dus de barman hangt de papegaai aan het kruis van Jezus, dus de papegaai vraagt aan Jezus:
 "Heb jij ook om een colaatje gevraagd?"
Pagina's: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: