Pagina's: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668150 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3645 Gepost op: 03 December, 2012 08:29:50 »

Een vogeltje, rendier en krokodil babbelen over hun vakantieplannen. 'Nou' zegt het vogeltje, 'mijn vader kan heel erg goed vliegen, m'n moeder ook en ikzelf kan ook al aardig vliegen, ik denk dat we een vliegvakantie gaan houden.' Het rendier denkt dat ze een wandelvakantie gaan hoeden. 'Mijn vader' zegt de krokodil, 'heeft een hele grote bek, mijn moeder heeft een grote bek en ik heb ook een hele grote bek, dus ik denk dat we dit jaar naar Duitsland gaan.

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3646 Gepost op: 03 December, 2012 08:30:21 »

Lopen twee vrouwtjes wormen door de kalverstraat heen. Ziet de ene vrouwtjes worm een knappe mannetjes worm. Ohh, zegt ze, wat een knappe worm. Nee, zegt haar vriendin, daar mag jij niet naar kijken. Ohh, zegt het vrouwtjes worm weer, wat een knappe worm. Nee, zegt haar vriendin, daar mag jij niet naar kijken. Waarom dan niet, zegt het vrouwtjes worm. Omdat je getrouwd bent, zegt haar vriendin. Waarop het vrouwtjes worm antwoord: wat kan mij dat schelen mijn man is toch aan het vissen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3647 Gepost op: 03 December, 2012 08:30:52 »

Een inbreker sluipt door een donkere huiskamer, op weg naar de DVD-speler. Plotseling hoort hij een stem zeggen ; "Jezus houdt u in de gaten". De inbreker schrikt zich een ongeluk en verstopt zich achter het gordijn. Nu blijft het stil en na 5 minuten komt hij weer te voorschijn. Hij gaat voorzichtig verder richting keuken en weer hoort hij een stem zeggen "Jezus houdt u in de gaten". De inbreker doet zijn zaklantaarn aan en schijnt voorzichtig in het rond.
Dan ziet hij plotseling een papegaai in een kooi, en die zegt nogmaals "Jezus houdt u in de gaten". Wat leuk, zegt de inbreker, een pratende papegaai. Hoe heet jij eigenlijk ? De papegaai antwoordt: "Mozes" De inbreker lacht schamper en vraagt :
"Wat voor mensen noemen hun papegaai in vredesnaam Mozes?"
De papegaai antwoordt : "Dezelfde mensen die hun Rotweiler Jezus noemen".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3648 Gepost op: 03 December, 2012 08:31:31 »

een oude vrouw komt bij de dierenwinkel en is eigenlijk op zoek naar een bijzonder dier.
 De verkoper leid haar naar een prachtige papagaai.
 Hier zegt hij heb ik een heel bijzonder exemplaar, als je aan zijn linkerpoot trekt zegt hij het onze vader op.
 De vrouw trekt aan de papagaai zijn linkerpoot en hij zegt het onze vader op.
 ja zegt de verkoper als je aan zijn rechterpoot trekt zegt hij het wees gegroet op.
 De vrouw trekt aan de papagaai zijn rechterpoot en hij zegt het wees gegroet op.
 Nou zegt de vrouw dat is zeker een bijzonder exemplaar.
 Maar wat zegt hij als ik aan allebei zijn poten trek?
 Hierop zegt de papagaai dan val ik op mijn kut ouwe trut.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3649 Gepost op: 03 December, 2012 08:32:01 »

Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.

De beer kijkt grommend omlaag naar het konijn en vraagt: "blijft bij jou de stront ook zo aan je vacht plakken?" "Nee", zegt het konijn, "daar heb ik geen last van." "Dan is het goed", gromt de beer en pakt het konijntje en veegde er flink zijn reet mee af!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3650 Gepost op: 03 December, 2012 08:32:33 »

In een groot bos loopt een magische kikker. De kikker heeft in heel zijn leven nog nooit een ander dier gezien, todat er een haas langskomt gevolgd door een hongerige beer. De kikker is zo verrast dat hij stop roept en de haas en de beer allebei 3 wensen laat doen.

De Beer en de Haas zijn daar wel voor in dus de Beer mag beginnen met wensen. De Beer wenst dat alle beren in het bos behalve hijzelf vrouwtjes beren worden.

Dan mag de haas. De haas wenst dat een motorhelm. De beer denkt van: stomme haas je kan toch ook geld wensen om een Helm te kopen.

Maar ja de beer mag weer wensen. De Beer wenst dat alle beren in het Bos ernaast behalve hijzelf ook vrouwtjes beren worden. Dan mag de Haas weer. De Haas wenst dit keer een motor.

Dan mag de Beer zijn laaste wens doen en hij wenst dat alle beren over de hele wereld behalve hijzelf vrouwtjes beren worden. En tot slot mag de Haas zijn laaste wens doen.

De haas doet zijn moterhelm op en start zijn moter. Ik wens dat deze beer hiernaast mij HOMO is, en de Haas scheurt weg.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3651 Gepost op: 03 December, 2012 08:33:17 »

Waggelt een eend een bar binnen. Hij kijkt omhoog naar de barman, en zegt:"Heb u brood?" "Nee," zegt de barman, "dit is een kroeg, we verkopen alleen drank en hebben geen brood, ga weg." De eend gaat weg.

De volgende dag komt die eend weer de bar binnen. Hij kijkt de barman aan en vraagt: "Heb u brood?" "Nee," zegt de barman, "ik heb geen brood, weg hier,lazer op!" Dus de eend vertrekt.

Weer een dag later, waggelt de eend weer de bar in. Kijkt omhoog naar de barman en vraagt: "Heb u brood?" Dus die barman zegt: "Nee, ik heb geen brood, en als ik je hier nog een keer zie, spijker ik je snavel aan de bar vast! Weg hier!" Dus de eend gaat weer weg.

De dag daarna komt de eend weer de bar binnen, en vraagt de barman: "Heb u spijkers?" "Nee," zegt de barman kwaad, "ik heb geen spijkers!" Zegt die eend: "Oh, heb u brood dan?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3652 Gepost op: 03 December, 2012 08:33:49 »

Een houtworm komt thuis en zegt tegen zijn vrouw: "Zeg, er is een lading hout uit Hong Kong aangekomen. Zullen we vanavond gaan Chinezen?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3653 Gepost op: 03 December, 2012 08:34:26 »

Agent: "Meneer, u mag hier niet vissen, ik zal u een boete moeten geven". Visser: "Maar ik zit niet te vissen, ik geef mijn worm zwemles". Agent: "Dan krijgt u alsnog een boete van 25 euro, uw worm zwemt namelijk zonder badpak".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3654 Gepost op: 03 December, 2012 08:35:02 »

Joske loopt een winkel binnen en zegt: "Mijn vader is in een mierenhoop gevallen." Verkoper: "En wat kom je nu halen? Een zalfje of een drankje?" Joske: "Nee, een fotorolletje!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3655 Gepost op: 03 December, 2012 08:35:36 »

Een mier een sprinkhaan en een duizendpoot hebben met elkaar afgesproken in het huis van de mier. De sprinkhaan en de mier wacht wel een uur op de duizendpoot. Eindelijk komt hij hijgend binnen. Waar bleef je nou zo lang? vraagt de mier. Buiten stond een bord met voeten vegen A.U.B.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3656 Gepost op: 03 December, 2012 08:36:12 »

Een boer wil zijn 100 varkens geil maken maar weet niet hoe hij dat moet doen, dus gaat hij naar de dokter. De dokter heeft echter ook geen idee alleen kon hij hem vertellen dat als varkens geil waren ze in de modder gingen liggen.
 De boer weet niets anders dan ze zelf een keer een goede beurt te geven, dus hij stopt de 100 varkens in zijn veewagen en gaat naar het bos waar hij ze alle 100 begint te pompen. Weer thuis aangekomen gaat hij in bed liggen en als hij de volgende dag wakker word kijkt hij uit het raam en ziet dat de varkens niet in modder liggen. Hij moet het wel verkeerd hebben gedaan dus hij besluit om ze nog een keer een beurt te geven,dus hij stopt de 100 varkens in zn veewagen en gaat naar het bos waar hij ze alle 100 begint te pompen. Weer thuis aangekomen is hij moe en gaat hij in bed liggen en als hij de volgende dag wakker word kijkt hij uit het raam en ziet dat de varkens niet in modder liggen.Raderloos gaat hij nog een keer met de veewagen het bos met ze in en pompt ze alle 100 nog 1x heel goed. Doodmoe gaat hij in bed liggen en wordt de volgende morgen pas wakker.
Hij is nog zo moe dat hij zijn vrouw vraagt of ze ff uit het raam wil kijken of de varkens in de modder liggen,komt zn vrouw na een tijdje terug en zegt: de varkens liggen niet in de modder Henk maar ze zitten wel alle 100 in de veewagen en 1-tje drukt er op de claxon.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3657 Gepost op: 03 December, 2012 08:37:03 »

Een vrome dame is erg trots op haar papegaai. Als de dominee op bezoek is kan ze het dan ook niet nalaten er mee te pronken. 'Als je aan zijn rechterpoot trekt, zegt hij het onzevader op', vertelt ze, 'en als je aan zijn linkerpoot trekt, dan zingt hij psalm 48.' 'Dat is geweldig', moet de geestelijke erkennen, 'maar wat doet hij als je aan allebei zijn pootjes trekt??' 'Dan sodemieter ik natuurlijk op mijn bek, eikel', antwoordt de vogel onmiddellijk.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3658 Gepost op: 03 December, 2012 08:39:47 »

Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?" Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje". Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3659 Gepost op: 03 December, 2012 08:40:17 »

Hoe noem je een hond zonder poten?

Het maakt niet uit hoe je hem noemt, als je hem roept, komt hij toch niet.
Pagina's: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: