Pagina's: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668275 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3630 Gepost op: 03 December, 2012 08:20:13 »

Roodkapje wandeld door het bos oppeens ziet ze de wolf achter een boom. Ze zegt: "wolf wat heb je kleine ogen!" Waarop de wolf zegt: "ROT OP IK ZIT TE SCHIJTEN!!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3631 Gepost op: 03 December, 2012 08:20:53 »

Er waren eens twee kamelen.

Een moeder en een kind.

Zegt het tegen de moeder: waarom hebben wij zulke grote voeten?

Zegt de moeder: nou dan kunnen wij goed in het zand lopen in de woestijn.

Even later vraagt het kind: waarom hebben wij zulke grote wimpers?

Zegt de moeder: Nou dat is om al het zand van de woestijn uit onze ogen te houden. Even later vraagt het kind weer iets en vraagt: Waarom hebben wij zulke grote bulten?

Zegt de moeder: Nou daar zit al ons eten en drinken in voor als we lang in de woestijn lopen. Zeg mam... als dat allemaal voor de woestijn geld..... WAT STAAN WIJ DAN IN DE DIERENTUIN TE DOEN???
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3632 Gepost op: 03 December, 2012 08:21:26 »

Een man stapt het cafe binnen en bestelt een pot bier.
 Hij kijkt wat in het rond en ziet opeens een pot met 5 muntjes staan.
 Hij vraagt de bartender waar die pot voor dient.
 "Nou" zegt de bartender, "zie je die deur achter in de zaak?
 Daarachter staat een paard. Als je het paard aan het lachen krijgt, krijgt u de pot.
 Op voorwaarde dat je bij elke keer dat je probeert een 5-je in de pot stopt."
 De man stopt een 5-je in de pot en loopt naar binnen.
 Als hij terug komt doet het paard niets anders dan lachen, gieren, brullen.
 De man krijgt de pot en vertrekt.
 Na een paar maanden komt dezelfde man weer en ziet weer een pot staan met 5 gulden muntjes.
 Nieuwsgierig vraagt hij of hij het paard nog een keer aan het lachen moet krijgen.
 "Nee" zegt de bartender, "sinds u hier laatst was doet het paard niets anders meer dan lachen, wie het paard stil krijgt mag de pot mee naar huis nemen."
 De man doneert een 5-je en loopt naar binnen.
 Even later komt hij weer naar buiten en het paard is doodstil.
 De man pakt de pot en wil vertrekken, maar de eigenaar vraagt hem om zijn geheim.
 "Nou" zegt de man, "de eerste keer vertelde ik het paard dat mijn lul groter was als de zijne, en de tweede keer heb ik hem laten zien"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3633 Gepost op: 03 December, 2012 08:22:24 »

Komt er een naaktslak bij de dokter.

Ahh, zegt de dokter, ik zie het al, dakloos!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3634 Gepost op: 03 December, 2012 08:22:59 »

Twee hanen hebben niets te doen, zegt de ene haan tegen de ander:'Weet jij wat we kunnen doen?' Zegt de andere haan: 'Naar de poulier' 'Waarom?' 'Blote meiden kijken in de etalage!'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3635 Gepost op: 03 December, 2012 08:23:53 »

Een jongeman uit de stad bezoekt zijn oom en tante op de boerderij.De eerste paar dagen laat de oom zijn neef zien wat er zoal op enrond een boerderij gebeurt, maar op een gegeven moment heeft de boer geen interessante \'stof\' meer. Plotseling krijgt hij een idee:\"Waarom neem je niet één van m\'n geweren en een paar honden mee.Dan kun je lekker gaan jagen in het bos.\" De neef vindt het een goed idee en gaat enthousiast naar het bos. Een paar uur later komt hij weer terug. \"En? Hoe vond je het?\" vraagt de boer. \"Geweldig!\"antwoordt de neef, \"hebben jullie nog meer honden?\"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3636 Gepost op: 03 December, 2012 08:24:21 »

Twee apen hangen in de boom zegt ene tegen de ander:Lekker windje hé de ander zegt:Moet ik er ook een laten
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3637 Gepost op: 03 December, 2012 08:24:52 »

Komt een man een cafe binnen. Hij gaat aan de bar zitten en bestelt wat te drinken. Plotseling ziet hij in een hoekje van de bar een hondje liggen. Omdat de man een dierenvriend is, gaat hij er naar toe en aait de hond wat. Dan ziet hij tot zijn onsteltenis dat het arme diertje geen pootjes heeft! Vol medelijden spreekt hij de barkeeper hierop aan, maar die zegt dat het hondje eigenlijk best wel gelukkig is, omdat hij genoeg te eten krijgt en veel aandacht. "Oh", zegt de man opgelucht tegen de barkeeper. "Hoe heet ie eigenlijk?" "Hij heeft geen naam. Als je hem roept komt-ie toch niet."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3638 Gepost op: 03 December, 2012 08:25:23 »

Er waren is 2 ezels en ze gingen s`nachts een fikkie steken. Toen zei de ene tegen de andere ezel: "weet je zeker dat de lucifers het doen."
 "JA!" zei de andere ezel, "heb ze gisteren allemaal nog uitgeprobeert."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3639 Gepost op: 03 December, 2012 08:26:13 »

Een Amerikaan rijd met een grote Amerikaanse wagenover een klein hollands plattelands weggetje. Op onverklaarbare wijze verliest hij de macht over het stuur, en ramt een kippenhok. Waardoor een boer naar buiten komt en staat te mopperen. Waarop de Amerikaan zegt: "keep quiet." Waar de boer boos op antwoord: "Niets kiep kwijt, wel tien kiepen kwijt."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3640 Gepost op: 03 December, 2012 08:26:43 »

Er vraagt een klein kameeltje aan zijn vader: "Pa, waarom hebben we van die grote wimpers..." "Nou", zegt zijn vader, "Als we in de woestijn lopen en er komt een zandstorm dan sluiten wij onze ogen en houden die wimpers het zand uit de ogen..." "Das mooi pa", zegt het kleine kameeltje, "maar pa, waarom hebben wij van die Bulten op onze rug?" "Wel jongen dat zal ik je vertellen: als we in de woestijn lopen dan komt het regelmatig voor dat we geen water tegen komen. En in onze bulten zit dan genoeg vocht om te overleven..." "Cool pa... Maar waarom hebben we dat eelt op onze knieen en ellebogen?" "Nou jongen luister: Als er een zandstorm is in de woestijn dan zakken we door onze knieën en ellebogen zodat al het zand zo over ons heen kan waaien..." "Stoer Pa.... Maar wat doen we dan in hemelsnaam hier in Blijdorp
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3641 Gepost op: 03 December, 2012 08:27:14 »

Er waren eens 2 beren. Die 2 beren gingen brood halen, want ze hadden geen brood meer. Ze kwamen aan bij de bakker, toen zei de bakker ''Het is de eerste keer dat ik 2 beren te voet zie gaan om brood''. Zeggen die beren ''Ja, dat zal ook wel de laatste keer zijn, want morgen is onze tandem weer gefixed''
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3642 Gepost op: 03 December, 2012 08:28:11 »

Een kok is een kipfilet aan het maken. Hij plukt de veren van de kip en stopt hem in een pan met water. Hij vergeet echter het vuur aan te steken. Na een kwartier komt de kip naar de kok toe en zegt: "of je doet het vuur aan of je geeft mijn mijn veren terug ik krijg hierzowat kippenvel."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3643 Gepost op: 03 December, 2012 08:28:43 »

Er zitten 2 koeien in bad. Vraagt de ene koe aan de andere: "Mag ik effe een washandje?? Ik krijg me vlekken er niet meer af!!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3644 Gepost op: 03 December, 2012 08:29:20 »

Lopen er twee muizen over de dam, vliegt er ineens een vleermuis voorbij. De ene muis begint te zwaaien, waarop die andere zegt: "He mafkees, wat loop je nou te zwaaien?" Zegt die andere muis: "Da's m'n neef die zit bij de luchtmacht!"
Pagina's: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: