Pagina's: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668245 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3615 Gepost op: 02 December, 2012 23:05:54 »

De juf zegt tegen haar klas: "Vandaag gaan we raadsels vertellen, wie weet er een leuke raadsel?"
 Jantje steekt zijn vinger op. "Jij Jantje."
 "Het gaat er droog in het gaat er nat uit en er hangt een druppeltje aan, rara wat is dat?"
 "Jantje ga jij maar naar de gang", roept de juf.
Als Jantje op de gang staat komt de directeur langs hij vraagt waarom hij op de gang staat.
 Jantje zegt: "Vandaag gingen we raadsels vertellen en toen werd ik de klas uit gestuurd."
 "Wat was je raadsel dan?" vraagt de directeur.
"Het gaat er droog in het gaat er nat uit en er hangt een druppeltje aan."
 "Naar huis!" zei de directeur. Als Jantje thuis komt vraagt moeder waarom hij zo vroeg thuis is.
 Jantje vertelde dat ze raadsels gingen vertellen en dat hij toen naar huis gestuurd werd.
"Wat was je raadsel dan?" wilde zijn moeder weten?
"Het gaat er droog in het gaat er nat uit en er hangt een druppeltje aan..."
 "Naar je kamer", schreeuwt zijn moeder uit volle borst. Als Jantje op zijn kamer komt zegt hij tegen zich zelf: "Al die ellende om een theezakje..."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3616 Gepost op: 02 December, 2012 23:06:25 »

Ik weet zeker dat onze leraren uit het westen komen!"
 "Hoezo?"
 "De wijzen komen toch uit het oosten!?"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3617 Gepost op: 02 December, 2012 23:06:58 »

Tijdens de les Nederlands zegt de meester: "Wie kent er een woord met twee voorwerpen erin?"
 Jan antwoord: "Bloembak, meester!"
 Sophie antwoord: "Schooltas"
 "Goed zo." zegt de meester. "Wie weet er nog één?
 "Ik meester" zegt Kees: "Kostuum."
 Meester: "Kostuum?"
 Kees: "Ja. een broek en een jas...!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3618 Gepost op: 02 December, 2012 23:07:39 »

Juf tegen Keesje: Noem eens 5 dingen waar melk in zit!
 Keesje: Boter, Kaas en drie koeien!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3619 Gepost op: 03 December, 2012 08:14:18 »

Een olifant en een kameel lopen door de woestijn. De olifant zegt tegen de kameel: "hey wat heb jij dikke tieten op je rug." De kameel zegt tegen de olifant: "nou moet je is naar je eigen kijken met die lange piemel op je neus."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3620 Gepost op: 03 December, 2012 08:14:55 »

Een olifant en een kameel lopen door de woestijn, olifant: \"Ik vind jou maar een raar beest\" Kameel: \"Hoezo?\" Olifant: \"Jij hebt tieten op je rug!\" Kameel: \"Moet jij nodig zeggen met die piemel aan je hoofd!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3621 Gepost op: 03 December, 2012 08:15:22 »

Een mier en een duizendpoot hebben een afspraak om 7uur, komt de mier om 7uur en 2uur later komt de duizendpoot, zegt de mier: "Waarom ben je zo laat?" Zegt de duizentpoot: "ER STOND EEN BORDJE VOETEN VEGEN."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3622 Gepost op: 03 December, 2012 08:16:17 »

Wie gaat er eerst slapen een konijn of krokodil?

antwoord: Een konijn want hij hoeft maar twee tanden te poetsen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3623 Gepost op: 03 December, 2012 08:16:52 »

Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. \"De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !\" Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. \"Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?\" Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken !
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3624 Gepost op: 03 December, 2012 08:17:17 »

Er was eens een man die op vakantie ging naar Egypte. Hij wilde dolgraag een keer op een kameel rijden. Zo schreef hij zich in voor een cursus kameel rijden voor beginners. Hij kreeg een aantal instructies. Als je \"poe poe\" zei ging de kameel lopen en als je \"een kip is geen ananas\" zei, stopte de kameel. Dus, de man zei \"poe poe\" en de kameel ging lopen. Hij ging steeds harder en harder, en op gegeven moment zag de man dat hij recht op een ravijn afliep! De man raakte in paniek, want hij was de zin waarmee de kameel tot stilstand kwam vergeten! Hij liep door en door en door en op het laatste moment wist de man het weer. \"EEN KIP IS GEEN ANANAS!\", riep de man. De kameel stopte en de man zuchtte van opluchting. \"Poe poe!\"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3625 Gepost op: 03 December, 2012 08:17:45 »

Een aap komt de kroeg binnen hij maakt een salto de meneer aan de bar vroeg waar heb je dat geleerd? toen zei de aap in het circus. Toen kwam er nog een aap binnen en maakte een salto toen zei de meneer aan de bar waar heb je dat geleerd?in het circus zei de aap terug. Even later kwam de derde aap binnen die maakte een flikflak 2salto\'s en een schroevendraaier. toen zei de man aan de bar heb je dat in het circus geleerd? nee zei de aap ik struikelde over de deur mat.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3626 Gepost op: 03 December, 2012 08:18:11 »

Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
 Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
 "Nou, zie jij die lantaarpaal?"
 "Ja."
 "Nou, ik zag hem dus niet!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3627 Gepost op: 03 December, 2012 08:18:45 »

Er zitten drie muizen aan de bar. Ze scheppen heel erg op. Zegt muis 1: "Ik durf bij de mensen uit de koelkast een stuk kaas te halen." Zegt muis 2: "Da's nog niks ik kan met gemak de kaas van een muizenvalletje halen." Zegt muis 3: "Sorry jongens, ik moet dringend naar huis om de kat te gaan voeren!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3628 Gepost op: 03 December, 2012 08:19:13 »

wee koeien zitten in bad zegt de ene: lekker warm bad he. Zegt de ander: ja,alleen ik krijg die zwarte vlekken er niet af.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3629 Gepost op: 03 December, 2012 08:19:41 »

Waarom mag er geen koe op een voetbal stadium komen?

Hij roept de hele tijd boe boe..
Pagina's: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: