gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3600 Gepost op: 02 December, 2012 22:58:34 » |
|
De juffrouw op school vraagt aan Marietje wat ze later wil worden. 'Ik wil later model worden,' zegt Marietje. 'Maar als je daar nou te lelijk voor bent?' vraagt de juffrouw. Zegt het meisje: 'Dan zal ik ook wel schooljuf worden.'
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3601 Gepost op: 02 December, 2012 22:59:01 » |
|
'Welke vier woorden gebruiken leerlingen het meest?' vraagt de juf tijdens de taalles. 'Ik weet het niet', antwoorden verschillende kinderen tegelijk. 'Inderdaad, goed geantwoord', zegt de juf.
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3602 Gepost op: 02 December, 2012 22:59:37 » |
|
De moeder van Bart op een ouderavond: "Waarom geeft u mijn zoon zoveel nullen?" "Maar mevrouw, lager mogen we niet geven...!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3603 Gepost op: 02 December, 2012 23:00:15 » |
|
De leraar wijst naar een vlek op de wereldkaart en vraagt aan zijn leerlingen: "Welk werelddeel is dit?" "Amerika", antwoordt Stef. "Goed, en wie heeft Amerika ontdekt?" "Stef", antwoorden de leerlingen.
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3604 Gepost op: 02 December, 2012 23:00:42 » |
|
"Jantje, kun jij me drie bewijzen geven dat de aarde rond is?", vraagt de juf. "Ja", zegt Jantje blij. "Mijn vader zegt het, mijn moeder zegt het en nu zegt u het ook."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3605 Gepost op: 02 December, 2012 23:01:10 » |
|
Hallo, mijnheer directeur. Ik bel u om te zeggen dat Joris vandaag niet op school komt. Hij is ziek." "Dat is genoteerd. En met wie spreek ik?" "Euh..., met mijn papa."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3606 Gepost op: 02 December, 2012 23:01:35 » |
|
Tijdens de aardrijkskundeles vraagt Jantje; "Meester mag ik naar het toilet?" Waarop de leraar antwoord; "Nee je gaat maar na de les." Even later vroeg de leraar of Jantje nog naar het toilet moest. "Nee, nu hoef ik niet meer..." "Oké dan kun je de volgen de vraag ook wel beantwoorden; waar ligt de grote oceaan?" Jantje: "Onder mijn stoel Meester!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3607 Gepost op: 02 December, 2012 23:02:03 » |
|
Vraagt de juf op de eerste schooldag naar het beroep van de pappa's van de kinderen Natuurlijk komen de bakkers, fietsenmakers en nog meer van die beroepen langs. Dan is Jantje aan de beurt en Jantje antwoord; "Juf, mijn vader is paaldanser in een homobar." Da's ff schrikken voor de juf en snel gaat ze over op een ander onderwerp. Na schooltijd moet Jantje even nablijven en onder vier ogen vraagt de juf aan hem of dat echt waar is. Daarop antwoord Jantje; "Natuurlijk niet juf maar ik kan moeilijk vertellen dat hij keeper van Feyenoord is..."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3608 Gepost op: 02 December, 2012 23:02:32 » |
|
Jantje zit op school waar ze gaan reken. Jantje maakt racegeluid onder het rekenen. Juf: "Jantje op houden!" Maar toch Jantje doet het weer... Juf: "Laatste waarschuwing Jantje...!" En weer maakt Jantje racegeluiden... Dan zegt de juf: "Naar de gang!" Jantje: "Kan niet, juf... Mijn benzine is op...!!
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3609 Gepost op: 02 December, 2012 23:02:56 » |
|
Meester zegt: "Wie weet hoe oud ik ben krijgt 10 euro." Arnoud steekt zijn vinger op en zegt: "48 jaar meester." Meester: "Hoe weet jij dat?" Arnoud "Mijn neef is 24 en dat is een halve idioot..."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3610 Gepost op: 02 December, 2012 23:03:23 » |
|
Meester aan Willem: "Noem eens vijf dieren uit afrika." Na lang denken zegt Willem:"Twee apen en drie leeuwen, meester!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3611 Gepost op: 02 December, 2012 23:03:52 » |
|
Er was een meisje op school die in de pauze ging buitenspelen. Ze vroeg aan haar juf: Mag ik de handstand doen?" "Nee," zei juf. "Anders ziet iedereen je onderbroek als je rok omlaag valt." Even later komt het meisje weer bij juf en zegt: "Ik heb toch de handstand gedaan!" Juf: "Heeft iedereen nu je onderbroek gezien?" "Nee," zegt het meisje. "Ik heb mijn onderboek eerst uitgedaan!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3612 Gepost op: 02 December, 2012 23:04:18 » |
|
Gerard zit op de brug en moet heel hard huilen. Toevallig komt zijn meester langs en die zegt: "Waarom huil jij?" Gerard: "Mijn patatje is in het kanaal gevallen!" Meester: "Was dat met opzet?" Gerard: "Nee, met mayonaise...!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3613 Gepost op: 02 December, 2012 23:04:43 » |
|
De meester vraag aan de leerling: "Ken je de mop van dacht ik al?" Leerling: "Nee..." Meester: "Dacht ik al...!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3614 Gepost op: 02 December, 2012 23:05:15 » |
|
De meester vraag aan de leerling: "Ken je de mop van dacht ik al?" Leerling: "Nee..." Meester: "Dacht ik al...!"
|
|
|
|
|
|
|
|