Pagina's: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669063 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3435 Gepost op: 01 December, 2012 17:19:33 »

Een man zit aan het rmeer te vissen.
Op een bord in de buurt staat de tekst: Verboden te vissen
Op zijn gemak doet de man een worm aan zijn lijn.
Dan komt er een agent aan.
Hij zegt tegen de man: ‘’meneer, u mag hier niet vissen!’’
Waarop de man antwoord:’’maar agent, ik ben niet aan het vissen, ik leer mijn worm zwemmen!!’’

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3436 Gepost op: 01 December, 2012 17:20:07 »

Een Engelse vis en een Nederlandse vis komen elkaar tegen op de noordzee.
Zegt de Engelse vis: ‘’hai’’.
Zegt de Nederlandse vis geschrokken: ‘’waar?’’

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3437 Gepost op: 01 December, 2012 17:20:36 »

Twee vissen zitten in een vissenkom op de vensterbankl en kijken naar buiten.
‘’Het regent’’, zegt de ene vis.
Zegt de andere vis: ‘’gelukkig zitten we binnen’’.

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3438 Gepost op: 01 December, 2012 17:21:04 »

Wat krijg je als je een Duitse herder met een giraffe kruist?
Een waakhond die over de schutting kan kijken

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3439 Gepost op: 01 December, 2012 17:21:34 »

1160 keer bekeken, 20 stemmen, 7 sterren         
Een beer en een konijn, zijn in het bos aan het schijten.
Zegt de beer: Vind jij het erg als er poep aan je vacht blijft kleven?
Zegt het konijn: Nee hoor. Dat hoort er bij.
Pakt de beer het konijn en veegt er zijn kont mee af...

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3440 Gepost op: 01 December, 2012 17:22:06 »

Na een hete dag wil een toerist een frisse duik nemen in de rivier ergens in de rimboe.
'Zitten hier haaien?' vraagt hij aan een inboorling
'Nee hoor!' zegt de man.
De toerist springt in het water en zwemt weg.
'Alleen maar krokodillen..." mompelt de inboorling.

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3441 Gepost op: 01 December, 2012 17:22:40 »

Waarom zijn vissen slim?

Omdat ze in scholen zwemmen!

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3442 Gepost op: 01 December, 2012 17:23:13 »

Komt een vis bij de dokter.
De dokter kijkt even naar de vis en zegt: "Ik zie het al, uit de kom!"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3443 Gepost op: 01 December, 2012 17:23:47 »

Op een dag vind moeder het konijn Fallie dood in zijn hok.
Als haar zoon thuis komt zegt ze:
"Ga rustig zitten, ik moet je iets vertellen. Flappie is dood."
De jongen reageerd rustig en zegt: "Tja, zo is het leven. Kan gebeuren maar wij moeten verder."
De moeder is verbaasd over de rustige reactie van haar zoon.
"Mam, heel erg en zo", vervolgt de zoon, "maar nu ga ik met mijn konijn spelen."
"Maar ik zei toch dat Flappie dood is...", zegt moeder weer.
De jongen schrikt zich rot en valt al huilend en schreeuwend op de grond. "Ik verstond dat pappie dood was...!"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3444 Gepost op: 01 December, 2012 17:24:18 »

Twee honden liepen over straat. Plotseling bleef de ene staan kijken naar een parkeermeter.

“Moet je nu eens kijken,” zei hij tegen de andere, “Een betaal-toilet!”

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3445 Gepost op: 01 December, 2012 17:24:51 »

Een eend wandelt een pub binnen en bestelt een bier en een tosti. De barman zegt: ‘Wacht eens even, jij bent een eend.’ ‘Ik zie dat er niets aan je ogen mankeert,’ antwoordt de eend. ‘En je kunt spreken,’ roept de barman. ‘Je oren zijn ook in orde, nou als je het niet erg vindt, kan ik alsjeblieft mijn bier en mijn tosti krijgen?’

‘Jazeker, sorry hoor,’ zegt de barman, terwijl hij het pilsje tapt. ‘Weet u, we krijgen niet zoveel eenden in deze pub, wat brengt u zo al hier?’ ‘Ik ben werkzaam in het gebouw aan de overkant,’ verteld de eend. ‘Ik ben metselaar.’ De verbouwereerde barman wil nog meer vragen maar beheerst zich als de eend een krant tevoorschijn haalt en deze begint te lezen. Na een poosje wenst hij de barman een goeie dag en vertrekt weer.

Dit gaat twee weken zo. Dan op een dag komt er een circus in de stad. De circusdirecteur komt in de pub voor een biertje en de barman vraagt: ‘U bent toch van het circus, is het niet? Wel, ik ken een eend, die werkelijk prima in uw circus zou passen. Hij praat, drinkt bier, eet sandwiches, leest de krant enz.’ ‘Klinkt geweldig,’ zegt de circusdirecteur, terwijl hij zijn visitekaartje aan de barman geeft. ‘Laat ie me maar even bellen.’

Dus de volgende dag, als de eend de pub binnenkomt zegt de barman: ‘Hey meneer de eend, ik kan u aan een geweldige baan helpen, en het betaalt ook heel goed.’ ‘Wat is het voor werk?’ vraagt de eend. ‘Bij het circus,’ zegt de barman. ‘Bedoel je met zo’n grote tent?’ ‘Precies,’ zegt de barman. ‘Met al die dieren die in kooien leven en artiesten die in caravans wonen?’ vraagt de eend. ‘Ja juist,’ zegt de barman. ‘En die tent heeft canvas muren en een groot canvas dak met zo’n gat in het midden?’ ‘Dat klopt,’ zegt de barman. De eend schudt teleurgesteld zijn hoofd en zegt: ‘Wat moeten die gasten nou met een metselaar?

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3446 Gepost op: 01 December, 2012 17:25:21 »

Een man loopt op een mooie dag over het weiland, te genieten van de rust en de verse geuren van het landschap, ziet ie plots in de verte een meisje van 6 jaar met moeite een koe voort trekken. Eenmaal dichterbij gekomen zegt ie:
”Dat is een grote koe voor zo'n klein meisje, waar ga je met die koe naar toe?”, vraagt de man.
”Nou”, zegt het meisje, ”Ik breng haar naar de stier zo dat ze gedekt kan worden.”
Een beetje verbouwereerd zegt de man: ”Hoort je vader dat niet te doen?” ”Nee, dat mag niet." zegt het meisje, ”dat moet de stier doen.”

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3447 Gepost op: 01 December, 2012 17:25:52 »

Drie poezen zitten te fantaseren over wat ze zouden doen met een miljoen.
De Belgische poes zegt: ‘Ik zou een melkfabriek beginnen.’
De andere Duitse poes zegt: ‘Ik zou een kattenvoer-fabriek beginnen.’
Zegt de andere Nederlandse: ‘Ik ga een bierbrouwerij beginnen!’
Zeggen de andere twee: ‘Hoezo nou een bierbrouwerij?’
"Nou," zegt de Nederlandse, "Dan heb ik elke dag een kater!"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3448 Gepost op: 01 December, 2012 17:26:21 »

Er vraagt een klein Kameeltje aan zijn vader: "Pa waarom hebben we van die grote wimpers…"
"Nou" zegt zijn vader: "Als we in de woestijn lopen en er komt een zandstorm dan sluiten wij onze ogen en houden die wimpers het zand uit de ogen…"
"Dat is mooi pap" zegt het kleine Kameeltje. "Maar pap waarom hebben wij van die bulten op onze rug?"
"Wel jongen dat zal ik je vertellen: als we in de woestijn lopen dan komt het regelmatig voor dat we geen water tegen komen. En in onze bulten zit dan genoeg vocht om te overleven."
"Maar waarom hebben we dat eelt op onze knieen en ellebogen, pap?
"Nou jongen luister: Als er een zandstorm is in de woestijn dan zakken we door onze knieen en ellebogen zodat al het zand zo over ons heen kan waaien."
"Oke, maar wat doen we dan in hemelsnaam hier in Blijdorp…?"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3449 Gepost op: 01 December, 2012 17:26:52 »

648 keer bekeken, 4 stemmen, 6 sterren       
Er is een man die alles al heeft, maar hij is binnenkort weer jarig en moet toch een cadeau krijgen van zijn vrouw. ‘Weet je wat ik nou wel leuk zou vinden?’, zegt de man aan het ontbijt: ‘Een mooie, nette, Nederlandssprekende papegaai.’ Zijn vrouw kijkt in de krant naar de advertenties en ziet dat er een papegaai aangeboden wordt. Ze gaat naar het adres, gaat naar binnen: blijkt het een sexclub te zijn. Ze wil al weer weglopen, als de barman roept: ‘Niet meteen weer weglopen! U kwam zeker voor die papegaai. Kijk, daar staat ‘ie! En nou weet ik wel wat u verwacht van een papegaai in deze tent, maar dat is echt niet waar. Het is een keurige papegaai: hij praat heel netjes, zegt geen lelijke woorden, vloekt niet…’ ‘Als dat waar is…’ zegt de vrouw: ‘Wat moet ‘ie kosten?’ ‘Drieduizend euro.’ De vrouw betaalt. Als ze de kooi met de papegaai wil meenemen, zegt de barman: ‘Even wachten mevrouw, u moet wel even een doek over die kooi doen, want anders verdomt ‘ie het straks om nog te praten.’ Dus de vrouw doet een doek over de kooi, zet ‘m in de auto en rijdt naar huis. Thuis zet ze de kooi met de papegaai neer en haalt de doek er weer van af. De papegaai kijkt wantrouwend in het rond. Zegt: ‘Nieuw behangetje. Andere vloerbedekking…’ Later op de dag komen er een paar dames om een partijtje te bridgen. De papegaai zegt: ‘Zo, nieuwe meiden.’ Om half zes komt de echtgenoot thuis. De papegaai kijkt ‘m aan en zegt: ‘Ha, eindelijk een bekend gezicht.

Pagina's: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: