gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3375 Gepost op: 01 December, 2012 13:40:05 » |
|
Een blondje komt bij de kapper en heeft een walkman op. "Wilt u mij knippen, maar de walkman moet op blijven zitten." "Mij best hoor antwoord de kapper." En hij knipt het blondje totdat hij opeens perongelijk een draadje van de walkman doorknipt... Hij besluit niks te zeggen en knipt verder. Even later valt het blondje dood neer... De kapper schrikt zich rot en besluit de bandje van de walkman te beluisteren: "Adem in... Adem uit... Adem in... Adem uit..."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3376 Gepost op: 01 December, 2012 13:40:40 » |
|
Er lopen twee blondjes samen over een brug. Ze blijven halverwege staan om even te kijken. Het ene blondje zegt: 'Wat is de Maas toch mooi he?" Waarop de andere zegt: "Mens, dit is de Maas niet maar de Rijn!" Er ontstaat een hele felle discussie over welke rivier het zal zijn. De meiden komen er maar niet uit en de ene zegt: "Weet je wat, ik duik nu naar beneden en haal een Maassteen naar boven, dan kan je zien dat het de Maas is!" Dus zo gezegt zo gedaan, de ene springt naar beneden en de ander blijft wachten.. Na twee uur komt het ene blondje kreunend en kermend met alle botten gebroken naar boven gekropen. Vraagt de andere: "En? Was het de Rijn of de Maas?" Zegt het ene blondje:"Geen van tweeën, het is de A4!!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3377 Gepost op: 01 December, 2012 13:41:14 » |
|
Een dom blondje loopt door de stad en ziet in de etelage van een electronicazaak een leuke televisie staan. Zij gaat naar binnen en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?' Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Het blondje vind dat niet leuk en ze gaat naar huis en verft haar haar donker. De volgende dag gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?' Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dus dat blondje gaat weer naar huis en denkt: 'Goh, hoe weet hij toch dat ik blond ben?' Dus de volgende dag verkleed zij zich als Sinterklaas en gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?'. Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dat blondje heeft er genoeg van en vraagt die verkoper: 'Hoe weet u toch dat ik een blondje ben?' Zegt die verkoper: 'Wel mevrouw, u staat al drie dagen lang naar een magnetron te wijzen!'
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3378 Gepost op: 01 December, 2012 13:41:53 » |
|
Een dom blondje huilt hartverscheurend. Een passant omarmt haar troostend en vraagt wat er scheelt. Het blondje vertelt dat haar moeder overleden is. De passant gaat met haar wat drinken, geeft haar een vaderlijke zoen en laat haar gekalmeerd achter.
Een uur later ziet hij haar weer; ze huilt weer zo hard als tevoren. ' Wat is er dan,' vraagt hij. En tussen 2 snikken door: ' Net een telefoontje van mijn zus gekregen... hààr moeder is ook gestorven!'
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3379 Gepost op: 01 December, 2012 13:42:28 » |
|
Twee blondjes zitten in de hemel vraagt het ene dom blondje: Hoe ben je dood gegaan? Antwoord de andere: Door een hartaanval en jij ? Ik ben bevroren... Hoe heb je je hartaanval gekregen dan? Ik dacht dat mijn man een minnares had en heb alle kamers afgegaan en juist op de zolder heb ik een hartaanval gekregen van alle inspanning.... Zegt de andere daarop: Als je eerst in de diepvries had gekeken waren we nu alle twee nog levend!
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3380 Gepost op: 01 December, 2012 13:43:00 » |
|
Wat zie je als je diep in de ogen kijkt van een dom blondje? De achterkant van haar hoofd...
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3381 Gepost op: 01 December, 2012 13:43:48 » |
|
Een dom blondje neemt autorijlessen. Tijdens haar eerste les staat ze stil voor het stoplicht. Op een gegeven moment zegt de rijinstructeur: ”Het is groen.” Zegt het domme blondje: ”Eeeh …. een kikker?
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3382 Gepost op: 01 December, 2012 13:44:22 » |
|
Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken. De verpleegster vraagt: ‘Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige babys!’ ‘Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!’
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3383 Gepost op: 01 December, 2012 13:45:02 » |
|
In een Carré is een buikspreker al een uur met zijn show bezig. Op zijn schoot zijn houten vriend. In dit uur heeft de man niets anders dan ”domme blondjes” moppen. Een blonde jonge dame staat op een gegeven moment op en roept: ”Weet je geen andere moppen, want ik wordt er nu toch wel een keer schijtziek van. Bovendien zijn blondjes helemaal niet dom!” De buikspreker verontschuldigt zich door te zeggen: ”Dame, ik verdien er mijn brood mee en het zijn maar moppen.” Waarop het blondje reageert: ”Ik had het niet tegen jou, maar tegen dat pest ventje op je schoot.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3384 Gepost op: 01 December, 2012 13:45:40 » |
|
Een blondje vraagt aan een agent de weg: Is het postkantoor die kant op? Agent: De andere kant. Loopt het blondje om naar de andere kant van de agent en schreeuwt in zijn oor: Is het postkantoor die kant op?
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3385 Gepost op: 01 December, 2012 13:46:17 » |
|
In een vliegtuig richting Aruba staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economyclass-gedeelte naar het businessclass-gedeelte en laat zich in zo’n comfortabele zetel zakken. Een steward ziet dat en gaat er achteraan. Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: ”Sorry mevrouw, maar dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass.” De blondine roept: ”Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Aruba en ik blijf hier zitten!” De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen. ”Mevrouw,” zegt hij, ”waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economy-gedeelte te begeven.” De vrouw roept: ”Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Aruba en ik blijf hier zitten!” De copiloot meldt dit aan de piloot en die zegt: ”wacht maar, pff. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek ”blonds.” De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economy-gedeelte. De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft. ”Simpel,” zegt de piloot, ”ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Aruba gaat
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3386 Gepost op: 01 December, 2012 13:46:55 » |
|
Twee bowling teams, de ene allemaal blondjes en de andere brunettes, charteren samen een dubbeldekkerbus om mee te doen aan een toernooi. Het team van de brunettes zat in het onderste gedeelte van de bus, de blondjes boven. Beneden in de bus, bij de brunettes, ging het er heel plezant aan toe. Zingen, moppen tappen; de ambiance zat er goed in. Tot het een van de brunettes op viel dat het boven bij de blondjes wel heel stil was. Ze besloot poolshoogte te gaan nemen en ging naar het bovenste gedeelte van de bus. Wanneer ze boven kwam zag ze alle blondjes heel angstig in de stoelen zitten, allemaal met opengesperde ogen rechtdoor starend, de leuning van de zetel voor hun zo hard vastklampend dat hun knokkels er wit van zagen. De brunette vroeg : ”Wat is hier allemaal aan de hand. Bij ons beneden zit de ambiance er goed in…!”. Een van de blondjes keek verschrikt op, slikte hard en fluisterde : ”Ja, maar jullie hebben tenminste een chaufeur!”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3387 Gepost op: 01 December, 2012 13:47:29 » |
|
Een dom blondje koopt op de markt een hondje voor een tientje. Niks teveel zou je zeggen, maar thuis gekomen zet ze het hondje in de woonkamer op de grond en bekijkt het nog eens goed. Ze merkt dan pas dat het beestje maar drie pootjes en een oog heeft. Dat vind ze maar zielig en ze besluit met het diertje naar de dierenarts te gaan. De arts laat het beestje op de onderzoektafel plaatsen. Hij betast het hondje, luistert naar zijn hartslag en zijn ademhaling, zet een stap terug en vraagt met een bedenkelijke uitdrukking op zijn gezicht aan het blondje: “Zal ik hem maar afmaken?” Het blondje vraagt daarop aan de arts hoeveel dat kost. Het antwoordt in overweging nemend zegt ze vervolgens tegen de arts dat dat goed is en vertrekt. Een week later staat ze opnieuw bij de dierenarts voor de deur en vraagt: “En, is mijn hondje al af?”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3388 Gepost op: 01 December, 2012 13:48:01 » |
|
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. “Wat is dan aan de hand?” vraagt hij. “Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind ‘m zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden.” “Wat moet de puzzel voorstellen?” vraagt de vriend. “Een grote rode haan,” antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij de aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: “Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3389 Gepost op: 01 December, 2012 13:49:35 » |
|
Waarom staat er op het nachtkastje van een dom blondje een leeg glas en een vol glas water?
Een glas voor als ze dorst heeft en eentje voor als ze geen dorst heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|