Pagina's: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669683 keer)
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3300 Gepost op: 29 November, 2012 21:06:57 »

Jantje zit in de klas en zegt broem broem broem broem
Dus de juf zegt: "jantje wil je even ophouden"
Waarop jantje door blijft gaan "broem broem broem broem"
En dan zegt de juf: "Jantje ga nu maar na de gang"
"Nee" zegt jantje "dat kan niet mijn benzine is op!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3301 Gepost op: 29 November, 2012 21:07:42 »

Jantje loopt met oma door een supermarkt, en jantje ziet 50 euro liggen
hij vraagt : oma mag ik die hebben
oma: "neee alles wat op de grond ligt is vies "
Later op de dag ziet hij 100 euro liggen en vraagt weer "oma mag ik die hebben"
Oma: "nee alles wat op de grond ligt is vies"
Er ligt een bananeschil op straat en oma glijdt uit en zegt "jantje help me!!!!!"
"nee oma alles wat op de grond ligt is vies!!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3302 Gepost op: 29 November, 2012 21:08:18 »

Jantje zit in de klas en de juffrouw zegt: Ik wil dat julie allemaal een zin maken met ik vermoed.
Dus juffrouw zegt tegen kees; Kees maak jij eens een mooie zin.
Kees: Mijn moeder heeft een hele dikke buik nou vermoed ik dat daar een kindje in zit.
Jufvrouw: Heel goed Kees!! Nu mag jij Liesje.
Liesje: Toen ik vanochtend naar school fietste merkte ik dat mijn band zagje leeg liep. Nou vermoed ik dat er een gaatje in zit.
Jufvrouw: Heel goed Liesje! Jantje kan jij ook een zin maken??
Jantje: Nou, gister moest ik nodig naar de wc, dus ik kom langs de kamer van mijn zus en zie mijn zus poedel naakt en haar vriendje zie ik naakt achter de bank vandaan komen. Nu vermoed ik dat hij achter de bank heb lopen schijten!!!!
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3303 Gepost op: 29 November, 2012 21:08:48 »

Er word aan de deur gebeld, Jantje doet de deur open.
Een man staat voor de deur en vraagt: "is je vader thuis"
Jantje zegt: "nee, hij is overreden door een tractor"
de man vraagt: "is je moeder thuis?"
"nee, zij is overreden door een tractor"
de man vraagt: "is je zus thuis?"
"nee, ook zij is overreden door een tractor"
De man vraagt: "wat doe jij eigelijk?"
Jantje zegt: "tractor rijden"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3304 Gepost op: 29 November, 2012 21:09:06 »

Jantje komt huis van school, papa vroeg aan Jantje had je het leuk vandaag
op school?
Jantje antwoorden ja papa we hadden geschiedenis over de 2e Wereldoorlog
Maar pap één ding snap ik nou nog steeds niet! Hoe is die Hitler nou eigenlijk dood gegaan?
Waarop pa antwoord: Nou jongen Hitler kreeg een hartstilstand van de gasrekening
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3305 Gepost op: 29 November, 2012 21:09:57 »

In een klas op een jongens-school, was de meester ziek.
alle jongens zaten lawaai te maken en op de banken aan het springen .
opeens komt de directeur binnen en hij zegt :" Wat is dat hier allemaal ! kom allemaal naar mij toe en zeg wat je gedaan hebt anders...20 bladzijden straf allemaal ! "
de 1ste komt naar voor en zegt "Ik heb met papiere propjes naar het bord gesmeten"
waarop de directeur antwoordt :" 5 bladzijden straf "
de 2de komt naar voor en zegt :" ik heb van de banken zitten springen"
directeur :" 10 bladzijden straf "
de 3de komt naar voor :" ik heb snippers door het raam gegooid meneer "
directeur :" wat !!! je dacht toch niet dat je daarvoor gestraft zou worden !!! "
opeens komt er een jongen vol blauwe plekken, schaafwonden en een bloedneus binnen .
directeur :" en wie ben jij nu weer ! "
waarop de jongen zegt :" Snippers Jan meneer "
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3306 Gepost op: 29 November, 2012 21:19:15 »

De juffrouw heeft op school een leuk idee, ze geeft de kids les in dichten. Om het duidelijk te maken geeft ze een voorbeeld: "Peer doet zich zeer." De juf vraagt of iemand anders ook een leuk idee heeft. Gino steekt zijn hand op en zegt: "Ruth zit in de put en het water komt tot d'r knieën." De juf zegt Gino bestraffend: "Gino, dat laatste rijmt helemaal niet!" Zegt Gino: "Sorry mevrouw, maar kan ik er wat aan doen dat het water niet hoger komt!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3307 Gepost op: 29 November, 2012 21:19:49 »

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3308 Gepost op: 29 November, 2012 21:20:10 »

De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3309 Gepost op: 29 November, 2012 21:20:37 »

Jantje komt weer eens te laat op school en de juf vraagt waarom hij weer te laat is. Jantje antwoordt: "Ik droomde over voetbal juf." "Maar dat is toch geen excuus om te laat te komen Jantje?"
"Jawel", zegt Jantje, "want er was een verlenging."
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3310 Gepost op: 29 November, 2012 22:23:43 »

Een dom blondje en een vriendin zitten in een café iets te drinken.
De vriendin is in een reisgids aan het kijken.
Dan zegt het dom blondje ik ga ook op vakantie.
Vraagt de vriendin: Ah ja naar waar dan?
Antwoord het dom blondje naar aantocht.
Aantocht? Waar ligt dat vraagt de vriendin.
Het dom blondje zegt: dat ik het zelf niet weet maar ze zeggen op het weer toch altijd schoon weer in aantocht.
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3311 Gepost op: 29 November, 2012 22:24:47 »

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3312 Gepost op: 29 November, 2012 22:25:53 »

Een turk een nederlander en een belg zitten op een bootje ze hebben schipbreuk geleden en dobberen al 6 dagen rond op de zee ineens pakt de turk een halve kip uit zijn zak en begint als een gek te eten ineens heeft ie geen trek meer en gooit de rest overboord de nederlander word laaiend en vraagd waarom doe je dat nou wij hebben ook hongen waarop de turk zegt geen zorgen als we in mijn land zijn daar hebben we genoeg kip zoveel je wil.
die nederlander verliest zijn beheersing en gooit de turk overboord de belg zegt geschrokken waarom doe je dat nou geen zorgen zegt de nederlander zodra we in mijn land zijn kun je genoeg turken vinden
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3313 Gepost op: 29 November, 2012 22:26:47 »

Een man staat bij de receptie van een hotel , als hij per ongeluk met zijn elleboog een vrouw in haar borsten raakt "oh zegt de man sorry maar als uw hart net zo zacht is als uw borsten vergeeft u mij" waarop de vrouw antwoord"als uw lul net zo hard is als u elleboog zit ik op kamer 64!!!!
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3314 Gepost op: 29 November, 2012 22:27:45 »

Een vampier komt met zijn mond vol bloed bij een andere vampier aan, en de ander vraagt:
Hoe kom je aan al dat lekkere bloed?
Zegt de vampier met het bloed:zie je die muur van gewapend beton daar in de verte?
De ander:ja die zie ik...
De een:nou...ik zag die dus niet...
Pagina's: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: