Pagina's: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670226 keer)
geert spelde
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3135 Gepost op: 28 November, 2012 17:16:19 »

Baziel komt binnen in een café en zet hem aan de toog en drinkt een paar pintjes.
Aan de overkant van de toog zit een man, baziel gaat naar hem toe en vraagt " jij bent toch een Chinees é" waarop de man antwoord: "nee ik ben geen Chinees". Baziel gaat terug op zijn kruk gaan zitten aan de toog en drinkt nog een paar pintjes een stuk of 5. Een paar minuten later gaat baziel terug naar de man en vraagt terug "jij bent toch een Chinees é" waarop de man terug hetzelfde antwoordt: "nee ik ben geen Chinees". Zo gaat het nog een uurtje verder, baziel vraagt het telkens opnieuw aan de man en de man antwoord telkens hetzelfde terug. Op een bepaald moment denkt de man bij zichzelf: "de volgende keer als hij komt en hij vraagt terug of ik een Chinees bent zeg ik gewoon ja om van zijn gezaag af tekomen". Een paar minuten later komt baziel naar de man en vraagt "jij bent toch een Chinees é" waarop de man antwoord: " ja ik ben een Chinees" baziel zegt: ge zou et nogthans nie zeggen

Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3136 Gepost op: 28 November, 2012 22:09:11 »

Jantje zit bij opa op schoot in de kantine van het bejaardentehuis. En opeens roept er een bejaarde in de zaal:
"12!"
De hele zaal lacht zich kapot. Roept er een andere bejaarde:
"34!"
En weer ligt de zaal in een deuk.
"Waarom lachen jullie?" vraagt Jantje aan opa.
"Nou," zegt opa, "We hebben alle moppen genummerd."
"O," zegt Jantje tegen opa, "Dat kan ik ook" en roept:
"86!"
De hele zaal blijft doodstil.
"Waarom lachen jullie niet?" vraagt Jantje verbijsterd aan opa.
Zegt opa:
"Die kenden we nog niet
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3137 Gepost op: 28 November, 2012 22:10:48 »

Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping....
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3138 Gepost op: 28 November, 2012 22:11:31 »

Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.
Begint de man te huilen... Zegt die brede gast kom op, tis maar n pilsje...
Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg... Ik naar de bank, al mn geld weg...
Ik dacht, ik pleeg zelfmoord...
Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw...
Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3139 Gepost op: 28 November, 2012 22:12:02 »

Het was avond en er kwam een meneer het cafe in, en hij zei: een glasje bier of anders! de man gaf gelijk een glaasje bier, en de volgende avond zei die meneer weer: een glasje bier of anders! en hij ging zo snel mogelijk een glaasje bier maken en dat zei hij nog drie avonden en het was weer avond de meneer zei weer: een glaasje bier of anders!
de meneer achter de bar durft het haast niet te vragen, maar hij zei :wat anders? ........een glaasje cola
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3140 Gepost op: 28 November, 2012 22:12:55 »

er zitten een Rus ,een Amerikaan en een Nederlander in de kroeg op te
scheppen. Zegt de Rus "wij kunnen en raket afschieten en 100 meter van de
schietbasis laten landen" waarop de Amerikaan zegt "wij kunnen met een raket
naar de maan en hem 50 meter van de lanceerbasis laten landen". Zegt de
Nederlander "bij ons bevallen de vrouwen uit hun kont". De Rus en Amerikaan
zitten de Nederlander verbaast aan te kijken en ze antwoorden met : echt
waar? Ja zegt de Nederlander alleen 2 centimeter er naast.
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3141 Gepost op: 28 November, 2012 22:13:37 »

Komt er een brede vent de kroeg in. Met een hele grote krokodil. Iedereen valt dit meteen op en iedereen gaat dus ook aan de kant. De mensen zijn bang voor de man en voor de krokodil. waarop de man zegt: "Jullie hoeven echt niet bang te zijn hoor. Hij doet niks!" Niemand gelooft hem en hij wil bewijzen dat de krokodil echt niets doet. Hij haalt zijn lul uit z'n broek en duwt deze tussen
de bek van de krokodil, slaat deze een paar keer op z'n kop, maar de krokodil doet niks. Dan vraagt hij opeens: "Wie wil dit ook wel eens doen?" Niemand zegt iets, behalve een oud vrouwtje zonder tanden achter in de kroeg: "Ikke wil wel, maar dan mag u niet zo hard op mijn hoofd slaan!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3142 Gepost op: 28 November, 2012 22:14:25 »

In een geheel leeg cafe stapt een Orang-Oetan naar binnen en gaat aan de bar zitten en besteld een biertje. De barkeeper denkt, "ik kan wel wat verdienen aan die aap", het cafe liep toch al slecht. Hij brengt het biertje en zegt: "Da's dan 65 gulden." De Orang-Oetan trekt ergens uit z'n vacht 65 gulden. Vervolgens besteld de aap nog een pilsje en de barkeeper zegt: "Da's weer 65 gulden." Zo gaat dat een tijdje door tot de Orang-Oetan 5 biertjes heeft gedronken. De barkeeper wil nu toch wel eens een praatje met de aap maken. Hij stapt op hem toe en zegt: "Dat gebeurt niet vaak, dat een Orang-Oetan in dit cafe komt". "Nee" zegt de aap, "vind je het gek als je 65 gulden voor een biertje moet betalen.

AA120
 AA120
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3143 Gepost op: 28 November, 2012 22:15:14 »

De directeuren van Bavaria, Grolsch en Heineken duiken na een lange vergadering nog even samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober, Mag ik een Grolsch van U. De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet zichtbaar. Dan vraagt de Directeur van Heineken om een lekker glas Heinelen. Het wordt hem voorgezet en ook hij lijkt te genieten. Vervolgens vraagt de directeur van Bavaria om een glas water. Wat doet U nu zeggen de beide andere directeuren, waarom drinkt U niet gezellig met ons mee? Waarop de directeur van Bavaria antwoord: Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet. AA0153
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3144 Gepost op: 28 November, 2012 22:17:08 »

Een man des huizes had net een maaltje slakken op en zeurde: "Ik lus er nog wel een paar vrouw, want zoals jij ze maakt, maakt niemand ze." "Nou jong, dan zal jij ze zelf moeten gaan halen." "Geen punt!" Nadat hem de weg was uitgelegd, waar hij ze moest gaan halen, ging hij fluitend de deur uit. Daar aangekomen: "Ik had graag nog wat slakken." "Ja", zei die slakkenboer, "ik heb er zoveel verkocht dat ik geen verpakkingen meer heb." "Dat geeft niet", zegt de man, terwijl hij zijn trui openhield. En zo ging ook naar huis. Maar onderweg kwam hij enkele vrienden tegen die vroegen om met z'n allen wat te gaan drinken. "Néé jongens!" Na wat zeuren ... nou goed ééntje dan. Het werden er enkele meer en de tijd vloog om. "Jongens ik moet naar huis," zei hij met een dikke tong. Zo schommelde hij even later naar huis. Thuis aangekomen kreeg hij de huissleutel niet meteen in het sleutelgat. Terwijl hij gebukt stond te richten, vielen de nog levende slakken vanuit zijn trui op de grond. Net toen hij de slakken weer terug wilde doen in zijn trui, vloog plots de deur open en daar stond zijn woedende vrouw. Eer dat zij de kans kreeg om hem de les te lezen, zei hij al lallend: "...allee jongens, nóg tien centimeter .... dan zijn we thuis!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3145 Gepost op: 28 November, 2012 22:17:48 »

Waarom heeft Pamela Anderson zulke kleine voetjes?
Omdat ze in de schaduw niet kunnen groeien
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3146 Gepost op: 28 November, 2012 22:18:23 »

Een man fietst voortdurend langs Paleis Soestdijk. Op een gegeven moment rijdt hij de oprijlaan op en zet zijn fiets tegen het paleis neer. Meteen wordt hij op zijn nek gesprongen door twee marechaussees. "U moet die fiets daar weghalen," zegt de een. "Waarom?", vraagt de man. "Prins Bernhard komt zo langs," zegt de marechaussee. "Nou en," zegt de man, "hij staat toch op slot?"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3147 Gepost op: 28 November, 2012 22:18:58 »

Op een vliegtuig van America Airlines zaten Pamela Anderson, Cindy Crawford en Naomi Campbell samen richting New York. Toen na een bepaalde tijd het vliegtuig gekaapt werd, ontstond er paniek op het vliegtuig. Ook bij Pamela Anderson begon er paniek ontstaan en Pamela deed haar T-shirt uit en direct nadien ook haar BH. Cindy Crawford zag dit en vroeg aan Pamela: "Zeg, Pam, waarom doe jij dat?" "Ach" zei Pamela, "iedereen weet dat ik de mooiste borsten heb en wanneer het vliegtuig zal crashen zullen ze mijn mooie borsten zien en zullen ze mij dan ook het eerst redden!" Vijf minuutjes later begint Cindy Crawford zich opeens te schminken! Naomi ziet dit en vraagt aan Cindy: "Waarom begin jij je nu in Godsnaam te schminken?" "Awel", zegt Cindy: "Iedereen weet dat ik de mooiste van de wereld ben en als het vliegtuig moet crashen dan zullen ze mij wel eerst redden!" Nog een korte tijd later, begon Naomi haar jeans uit te doen en ook haar sloggibroekje! "Wat doe jij nu?" vragen Pamela en Cindy bewonderingswaardig. "Ach domme trutten" zei Naomi, "jullie weten toch dat wanneer een vliegtuig crasht, ze eerst naar de zwarte doos zoeken!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3148 Gepost op: 28 November, 2012 22:19:55 »

Ron Brandsteder en Hennie Huisman staan bij de grootste en gevaarlijkste glijbaan van de wereld.
"Zo!" zegt Hennie "daar durf ik wel vanaf." "Echt?!" vraagt Ron. "Jahoor" antwoord Hennie, "want als het fout gaat dan vangen de engelen mij wel op."
"Nou" zegt Ron "dan ga ik dus echt niet meer!!, ' WANT ENGELEN BESTAAN NIET!!!!'" (zingend)
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3149 Gepost op: 28 November, 2012 22:20:50 »

In een afkickcentrum voor drugs, komen een aantal mannen bijelkaar voor de weekelijkse meeting.
 Aan het einde van de meeting zegt de gepreksleider:"Degene die het lukt om in de aankomende maand de meeste mensen van de drugs af te helpen die krijgt € 100,-".
 Dus na een maand komen de mannen weer bijelkaar en ze hebben het over het aantal mensen die ze hebben laten afkicken.
 Twee mannen springen eruit. De eerste heeft wel 50 mensen helpen afkicken. De gespreksleider vraagt hoe hij dat gedaan heeft. De man antwoordt:Ïk teken twee cirkels op een velletje papier. Een grote en een kleine.
Bij het grote cirkeltje zeg ik dan: "Dit zijn je hersenen voordat je begint met drugsgebruik".
Bij het kleine cirkeltje zeg ik: "Dit zijn je hersenen na het drugsgebruik"
 De tweede man heeft wel 144 man af laten kicken.
 Opnieuw vraagt de gespreksleider hoe hij dat gedaan heeft.
De man antwoordt: "Ook ik heb een grote en een kleine cirkel getekent."
 Bij de kleine cirkel zeg ik dan: "Dit is je anus voordat je de gevangenis in gaat" en bij de grote zeg ik dan: "Dit is het formaat van je anus als je eruit komt".
Pagina's: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: