Pagina's: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670888 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3000 Gepost op: 26 November, 2012 21:46:01 »

Aanrijding met Viola Holt

Viola Holt loopt door Amsterdam en wordt daar door een pizza-brommertje aangereden. "He, eikel kun je niet om me heen rijden?", roept ze naar de jongen op de brommer. "Nee", roept de jongen terug, "Daar heb ik niet genoeg benzine voor bij me!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3001 Gepost op: 26 November, 2012 21:46:52 »

Mooie weddenschap voor "Wedden dat"

Een man belt op naar Joop van den Ende voor het programma "Wedden dat". Hij zegt: "Ik heb een wereld-idee voor dat programma. Als je nou een stel blote meiden opstelt en mij blinddoekt, dan kan ik door te voelen en te ruiken zeggen hoe ze heten en waar ze wonen." "Dat lijkt me een uitstekende weddenschap," zegt Joop van den Ende, "ik regel dat." De man komt bij "Wedden dat" van Rolf X Wouters. Zes blote meiden staan op het podium. De man wordt met een blinddoek op het podium gebracht. De man voelt aan het eerste meisje, haalt zijn vinger door haar gleuf en ruikt eraan: "Dit is Tineke Jansen uit Heemskerk," zegt de man. "Helaas," zegt Rolf, "dat is niet goed." De man voelt aan het tweede meisje, haalt zijn vinger door haar gleuf en ruikt eraan: "Dit is Anneke Smit uit Enschede." "Helaas," zegt Rolf, "dat is fout." Dan voelt de man aan het derde meisje, haalt zijn vinger door haar gleuf en ruikt eraan: "Dit is Janneke de Groot uit Amsterdam." "Ja jongens, stop maar," roept Rolf, "meneer, het spijt me, maar het is allemaal niet goed." "Nee," zegt de man, "maar ik heb wel een fantastische avond!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3002 Gepost op: 26 November, 2012 21:48:21 »

Parachutespringende Ien Dales

Springt Ien Dales uit het vliegtuig, staan er 100 mensen beneden te kijken, zien ze ineens allemaal botten, bloed, afwasmachines en videorecorders naar beneden komen. Allemaal onder het bloed, en dat valtallemaal heel hard op de stoep.. al die omstanders denken tja..dat moet Ien wel zijn, helaas...
 Maar opeens zien ze hoog boven hun een stipje, dat snel dichterbij komt,en waarempel het is Ien Dales die veilig met haar parachute landt. Vragenal die omstanders: "Wat is dat toch allemaal wat er hiervoor naar benedenviel?"
 "Oh", zegt ze: "ik trok aan het verkeerde touwtje.."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3003 Gepost op: 26 November, 2012 21:49:15 »

Waar komt het grind vandaan?

Jos Verstappen heeft een nieuwe sponsor:
De Wegenwacht! Hij komt trouwens binnenkort ook in Wedden Dat. Hij kan met zijn ogen dicht horen van welke baan het grint komt!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3004 Gepost op: 26 November, 2012 21:50:06 »

Homofielen

Wat heb je als de volgende personen in de auto achter elkaar staan: Jos Brink, Andre van Duin, Gordon, Gerard Joling? Een homo-file.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3005 Gepost op: 26 November, 2012 21:50:58 »

Spiraaltje van Erica Terpstra

Wat staat er op het spiraaltje van Erica Terpstra? Heras hekwerk.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3006 Gepost op: 26 November, 2012 21:51:51 »

Superman uit zijn bol

Superman wil effe lekker los. Dus hij belt de man van zes miljoen en zegt: "Hee lullo ga je mee zuipen?" Waarop het antwoord is: "Nee, ik moet m'n vliegen nog voeren." Superman: "Ok, dan bel ik toch gewoon de Hulk." "Zo groene slijmbal heb je zin om es effe te gaan tanken?" Hulk: "Nou nee ik lig net weer te verkleuren naar normaal dus ik heb wel weer genoeg opwinding gehad." Superman: "Kut, dan maar alleen" en dus ging hij maar een stukje vliegen. Ziet ie daarvoor een open raam Supervrouw wijdbeens op bed liggen, poedelnaakt. "Zo," denkt ie "dat kan ik effe niet laten gaan, ik ben te desperaat." Dus hij stormt naar beneden en lost z'n tampeloer. En van je een, twee,drie en maakt ermee gedaan. Weg is ie alweer. "Tjesis" zegt Supervrouw "wat was dat?" "Kutje cola" zegt Invisible man "ik weet het ook niet, maar ik heb in eens enorme pijn aan m'n reet."
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3007 Gepost op: 26 November, 2012 22:43:27 »

Een man en een vrouw lopen door een museum.
Zegt de vrouw: "Wat een lelijk kunstwerk".
Zegt de man: Miep, zet je bril eens op.
Je kijkt in de spiegel !!!!

AA0183
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3008 Gepost op: 26 November, 2012 22:44:06 »

klappen

Mickey vraagt aan Goofy: "Kun jij zwemmen?"
"Soms!", zegt Goofy.
"Waarom soms?"
"Nou", zegt Goofy, "alleen als ik in het water ben!"
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3009 Gepost op: 26 November, 2012 22:44:55 »

Een man die naar de bioscoop ging zag tot zijn verbazing in de rij voor hem een dame zitten met een grote hond.
Nog vreemder was dat de hond tijdens de hele film telkens lachte op het juiste moment.
"Neem mij niet kwalijk," zei de man tegen de vrouw". "maar wat ongelooflijk dat uw hond zo om die film moet lachen."
"Het verbaast mij ook" zei de vrouw" het boek vond hij niks!"

AA089
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3010 Gepost op: 26 November, 2012 22:46:22 »

Renske wil uit de trein stappen, maar laat een pakje liggen.
Een man houdt haar tegen en wijst naar het pakje.
"Laat maar liggen," zegt Renske. "Het is het middageten van mijn man. Hij werkt bij de afdeling Verloren Voorwerpen, dus het komt vanzelf bij hem terecht."

AA028
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3011 Gepost op: 26 November, 2012 22:49:59 »

Een dom blondje rijdt achter een vrachtwagen aan, en probeert hem uit alle macht te laten stoppen:
ze flikkert met haar lichten, zwaait heftig met de armen, toeterd, noem maar op.
De vrachtwagenchauffeur reageert niet, maar op een kruispunt moet hij toch stoppen voor de verkeerslichten.
Het blondje springt meteen uit haar auto spurt naar de cabine van de vrachtwagen en begint op de deur te kloppen.
De chauffeur draait zijn raampje open en het meisje zegt: ‘Meneer, meneer, u bent u lading aan het verliezen!’
Waarop de man: ‘Domme wicht, ik ben zout aan het strooien!’
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3012 Gepost op: 26 November, 2012 22:50:55 »

Twee domme blondjes hebben allebei een paard gekocht.
 “Hoe kunnen we nu weten welk paard van wie is?”
 vraagt het éne domme blondje. “We knippen een stuk staart af.”
 stelt de ander voor.
 Maar per ongeluk wordt de staart van allebei de paarden afgeknipt.
 “Shit, hoe moeten we ze nu uit elkaar houden?”
 “Ik weet het. Als jij het bruine paard neemt, dan neem ik het zwarte.”

Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3013 Gepost op: 26 November, 2012 22:52:54 »

Er staan drie loodgieters (een Belg, een Nederlander en een Duitser) op een flat van 25 meter hoog.
Ineens is er een aardbeving en het flatgebouw staat te trillen op z’n belken en dreigt in te storten.
Nuchter reageert de Nederlander, pakt een paraplu en valt van het dak en fuut, fuut, fuuuut, landt netjes op de grond.
 Mooi denkt die Duitser, dasz mache ich auch so, en fuut, fuut, fuuuut, ook hij landt zonder kleerscheuren.
Staan die twee beneden te wachten en vragen zich af waar die Belg blijft.
 Ineens zien ze iets geels loeihard naar beneden stuiven en het ploft keihard in het losse mulle zand neer
De Nederlander loopt naar hem toe en zegt “Jeetje vent wat doe gij nu?”
Zegt de Belg: “Ja sorry, ik kon geen paraplu vinden, dus heb ik maar een regenpak aangetrokken”.
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3014 Gepost op: 26 November, 2012 22:54:37 »

Moeder:”Ik vind het fijn dat je zo goed met het nieuwe buurjongetje op kunt schieten.Ik zag dat je hem net een paar snoepjes gaf”

Zoontje:”Dat waren geen snoepjes mama.Dat waren zijn voortanden!”
Pagina's: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: