Pagina's: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671103 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2940 Gepost op: 26 November, 2012 20:13:09 »

Wanneer een vrouw langs de slaapkamer van haar dochter komt hoort ze een gezoem. Ze opent de deur en ziet haar dochter zichzelf bevredigen met een vibrator. Geshockeerd vraagt ze: "Wat ben je aan het doen?"
De dochter antwoordt: "Mama, ik ben 35 jaar en ongehuwd, dit is het enige wat in de buurt ligt van een man. Sluit de deur en laat me alsjeblieft met rust."
De volgende dag gebeurt hetzelfde wanneer de vader langskomt. Een paar dagen later komt de vrouw thuis en hoort weer dat gezoem, alleen komt het nu uit de woonkamer. Ze doet de deur open en ziet haar man in de stoel zitten met de zoemende vibrator naast hem. "Maar wat doe je?", vraagt ze.
Zegt haar man: "Ik ben voetbal aan het kijken met mijn schoonzoon!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2941 Gepost op: 26 November, 2012 20:13:48 »

Er staat een paar militairen tegenover elkaar op te scheppen over hoe hoog hun IQ wel niet is. Dan komt er iemand naast hen staan, die al een tijdje heeft staan luisteren. Hij zegt: "Nee jongens, het meten van je slimheid aan de hand van het IQ is allang verleden tijd. Ze hebben allang een nieuwe eenheid gevonden: de 'tère.'"
Al die militairen knikken zo'n beetje en zeggen allemaal zoiets van: "Ja, daar hebben we wel eens iets over gehoord."
Dan zegt de man: "Ik zal een voorbeeld geven. Einstein bijvoorbeeld, was heel erg slim. Hij was dus een 'mega-tère'. Kijk ik, ik ben niet zo slim, ik ben een 'kilo-tère'. En ja, dan heb je ook nog militairen!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2942 Gepost op: 26 November, 2012 20:14:33 »

Er komt een dwergje een café binnen en gaat naar de toog, die nogal hoog voor hem is en al springend bestelt hij: "Eén limonade.... één limonade," maar van de andere kant van de toog komt geen reactie. Dan begint hij opnieuw te springen en roept: "Eén limonade...." Nog steeds geen reactie... "Toch maar eens achter de toog gaan kijken," denkt hij bij zichzelf....
En daar ziet hij een ander dwergje springend roepen: "Een witte of een gele.....?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2943 Gepost op: 26 November, 2012 20:15:49 »

Een klein meisje gaat 's morgens naar school met haar kleine poesje in haar armen. Haar oudere broer zegt haar dat het verboden is om dieren naar school mee te nemen en dat ze waarschijnlijk gestraft zal worden als ze het doet, maar ze weigert te luisteren en neemt het katje toch mee. Op de bus vertelt de buschauffeur precies hetzelfde als haar broer, maar toch blijft ze bij haar standpunt. Wanneer ze op school aankomt, komt de juffrouw bij haar en geeft het kleine meisje ervan langs omdat ze haar huisdier heeft meegenomen terwijl dit tegen de regels van de school is, maar toch blijft ze weigeren om het katje te laten gaan. De Juf vraagt haar waarom ze zo op haar standpunt blijft. Waarop het meisje zegt: "Deze ochtend toen ik de badkamer verliet, hoorde ik papa tegen mama zeggen: "Als de kleine weg is, eet ik uw poesje op.""
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2944 Gepost op: 26 November, 2012 20:17:42 »

Twee criminelen besluiten om 's nachts een overval op een bank te plegen. Ze hebben hun slag zo goed voorbereid, dat ze op de bewuste nacht zonder probleem alle alarmsystemen uitschakelen en uiteindelijk in de zaal met de kluizen terechtkomen. De eerste gangster slaagt erin om één van de kluizen open te maken, maar is zwaar ontgoocheld wanneer hij merkt dat er helemaal geen geld in de kluis zit. Er staat enkel een pot yoghurt in. De eerste zegt: "Dat is hier een gemene streek! Voila, nu we hier toch zijn, kunnen we ook wel al die yoghurt opeten. Ze zullen nog eens een gezicht trekken als ze het morgen merken!"
Onmiddellijk beginnen de twee kerels de potten yoghurt één voor één binnen te schrokken, tot ze bij dageraad een propvolle buik hebben. De dag erna kan men in een lokale krant lezen: "ONGELOOFLIJKE INBRAAK IN DE SPERMABANK"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2945 Gepost op: 26 November, 2012 20:18:42 »

Een dronken man gaat naar de kermis. Bij de schiettent schiet hij in de roos en krijgt als prijs een waterschildpadje. De volgende dag gaat de dronken man weer naar de kermis. Bij de schiettent schiet hij weer in de roos en krijgt weer een waterschildpadje. De derde dag gaat hij weer naar de kermis en schiet bij de schiettent in de roos. Maar dit keer krijgt hij als prijs een teddybeer. "Hé," zegt de dronken vent, "zijn de gevulde koeken op?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2946 Gepost op: 26 November, 2012 20:19:16 »

Het is oorlog en een soldaat van de vijand komt een nonnenklooster binnen. De man zegt: "Ik ga hier iedereen verkrachten."
Dan komt er een novice aangelopen en zegt: "Moeder overste, ik zal wel in uw plaats gaan, dan hoeft u die vernedering niet te ondergaan."
Waarop moeder overste antwoordt: "Tut, tut, tut, niks ervan, het is voor iedereen oorlog!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2947 Gepost op: 26 November, 2012 20:19:56 »

Er wandelen twee bejaarden op een warme zomerse dag langs het kanaal. Op een gegeven moment zien ze een eindje voor zich een dronken man met de fiets over het fietspad zigzaggen. Plots sukkelt de dronken man met zijn fiets het kanaal in. De twee oudjes kijken elkaar aan van: "Gaan we hem redden?"
Eén van hen springt hem na en haalt de drenkeling eruit, de ander begint meteen met mond op mond beademing. Na een tijdje zegt deze: "Zijn adem stinkt!"
"Ja," zegt de ander, "dat geloof ik graag, die van daarnet had ook geen schaatsten aan!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2948 Gepost op: 26 November, 2012 20:20:33 »

Een pastoor en een dominee komen elkaar al jarenlang standaard elke week tegen op de fiets. Voor de rest gaan ze niet met elkaar om, op die manier komt het praatje dan ook nooit verder dan: "Goeiedag, fijne zondag gehad?"
Met daarop standaard als antwoord: "Ook goeiedag. Ja, fijne zondag gehad."
Zo gaat dat jaar in, jaar uit. Tot op een dag de pastoor weer over het welbekende weggetje fietst en in de verte de dominee aan ziet komen lopen. Verbaasd stopt hij naast de dominee en vraagt: "Maar dominee, wat is er met je fiets gebeurd?"
"Als ik dat eens wist," zei de dominee, "ik denk dat hij gejat is, ik heb hem in ieder geval niet meer."
"Nou," zegt de pastoor, "daar heb ik wel een oplossing voor. Dan moet je aankomende zondag voor in de kerk, als je de wet voorleest, bij 'U zult niet stelen', een flinke pauze inlassen, dan krijgt de dader vast spijt en dan is die fiets zo bij u terug."
Dat vond die dominee wel een goed idee, dus hij besluit dat te doen.
De week erop rijdt de pastoor weer over het weggetje en ziet in de verte de dominee op de fiets aan komen rijden. Opgeruimd bedenkt de pastoor zich dat het dus gelukt is. Als ze elkaar tegenkomen stopt de pastoor en zegt: "Zo te zien heb je wel iets aan mijn advies gehad."
"Nou, het zit zo," zegt de dominee, "ik stond dus in de kerk en ik las de wet voor. Bij het gebod over het stelen laste ik een flinke pauze in, voordat ik verderging. Bij 'U zult niet echtbreken' wist ik ineens weer waar die fiets was joh!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2949 Gepost op: 26 November, 2012 20:21:09 »

Er zaten eens een Nederlander, een Belg en een Duitser in een luchtballon. De Nederlander gooide een appel naar beneden en zei: "Die hebben wij niet meer nodig."
De Belg gooide een hamer naar beneden en zei: "Die hebben we niet meer nodig."
De Duitser gooide een bom naar beneden en zei: "Die hebben we niet meer nodig."
Even later waren ze geland en kwam er een man aangelopen die zei: "Ik had mijn appel op en had nog steeds honger en toen viel er nog een appel uit de lucht."
Daarna kwam er nog een man aanlopen en die zei: "Ik was mijn hamer kwijt en toen kwam er zomaar een hamer uit de lucht vallen."
Toen kwam er een vrouw lachend aanrennen en zei: "Ik liet een scheetje en toen ontplofte de hele flat!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2950 Gepost op: 26 November, 2012 20:21:55 »

Feiten van het leven
De meeste mensen verdienen elkaar.
Alle goede mensen sterven te vroeg.
Degene die snurkt valt het eerst in slaap.
De lengte van een huwelijk is omgekeerd evenredig met de hoeveelheid geld die besteed is aan de bruiloft.
De kado's die je koopt voor je echtgenote zijn nooit zo goed en handig als de kado's die je buren kopen voor hun echtgenotes.
Raak nooit buiten zinnen van een man/vrouw alleen maar door hun uiterlijk vanaf een afstand.
Als je een familielid in nood helpt, dan zal hij/zij je de volgende keer dat ze weer in nood zitten weer herinneren.
De mogelijkheid dat je iemand ontmoet die je kent neemt sterk toe wanneer je met iemand uit bent in wiens gezelschap je niet gezien wilt worden.
Kiespijn begint altijd op vrijdagavond, net voor het weekend wanneer de praktijk van de tandarts gesloten is.
Alle mooie mannen zijn homo, alle mooie vrouwen zijn hetero.
Het huwelijk is een overeenkomst, waarbij de man zijn vrijheid op het spel zet en de vrouw haar geluk.
Het is een feit dat elke meid van tijd tot tijd van geiligheid haar benen spreidt, zodat de zaligheid zo naar binnen glijdt.
Mensen die veel tijd hebben, brengen die bij voorkeur door bij mensen die dat niet hebben.
God straft direct.
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit, als de geit dat had geweten had hij vast meer gescheten!
Het is een feit dat een olifant op een dag meer schijt dan een vlieg in de eeuwigheid.
De lelijkste kerels trekken bij mooi weer als eerste hun t-shirt uit.
Een vrouw trouwt met een man in de hoop dat hij zal veranderen, maar hij verandert niet. Een man trouwt met een vrouw in de hoop dat ze hetzelfde zal blijven, maar ze verandert wel.
Je mist iets pas wanneer je het niet meer hebt.
Een man maakt zich nooit zorgen over zijn toekomst, totdat hij getrouwd is. Een vrouw maakt zich zorgen over haar toekomst, totdat ze getrouwd is.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.
Iemand die te laat in de bioscoop komt, zit altijd in het midden van jouw rij.
Verjaardagen zijn goed voor de gezondheid. Statistieken bewijzen dat degenen die de meeste verjaardagen vieren, het langst blijven leven.
De kortste afstand tussen een klein kind en een breekbaar voorwerp is steeds een rechte lijn.
De etenswaar die het gewicht van vrouwen met 80 procent doet toenemen, noemt men bruidstaart.
Een telefoon stopt altijd met rinkelen, net voordat je de hoorn opneemt.
De telefoon gaat altijd wanneer je net op de wc zit.
De wc-rol is alleen leeg als je zelf op het toilet zit.
Internet doet het nooit als je het nodig hebt.
Ook armen hebben benen.
Als je iets kwijt bent ligt het altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Vrouwen: hoe natter ze zijn, hoe minder ze piepen.
Als je iets niet nodig hebt dan ligt het in de weg en als je het nodig hebt is er het niet meer.
Na het autowassen hebben alle vogels onmiddelijk diarree boven jouw auto.
Bier is eerder op dan je lief is.
Vrouwen doen altijd iets anders dan wat je zegt.
Als je vrijgezel bent konden je schoonouders geen kinderen krijgen.
De echtgenote van de buurman is altijd mooier.
In elke vrouw zit wel iets moois, alleen moet je het er zelf instoppen.
Als je een afspraak maakt bij de dokter, zijn je klachten over op het moment dat je daar aankomt.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2951 Gepost op: 26 November, 2012 20:22:46 »

Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro."
De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt.
Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes flikkeren. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn."
Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn. De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat. Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift: "Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2952 Gepost op: 26 November, 2012 20:23:17 »

Jantje en zijn fiets
Jantje vindt in de kast van zijn vader een seksboek. Hij ziet daarin de woorden hoer, neuken en condoom staan. Hij vraagt aan zijn moeder wat die woorden betekenen. Zijn moeder zegt: "Hoer betekent fiets, neuken betekent fietsen en condoom betekent ketting."
De volgende dag komt Jantje te laat op school. De meester vraagt waarom hij zo laat is. Jantje zegt: "Ik sprong op mijn hoer, begon keihard te neuken en mijn condoom ging er wel drie keer af."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2953 Gepost op: 26 November, 2012 20:23:55 »

Vooruit duwen
Jantje loopt met zijn vader buiten en ziet op een gegeven moment twee koeien neuken. Hij vraagt dan aan zijn vader: "Papa wat doen die koeien?"
Waarop zijn vader antwoordt: "Die brengen elkaar naar de stal."
Even later lopen ze langs een weiland waar twee paarden in staan te neuken. En weer vraagt Jantje: "Papa, wat doen die paarden?"
Waarop zijn vader weer antwoordt: "Die brengen elkaar ook naar de stal."
Dan zegt Jantje: "Maar goed dat mama zich aan het aanrecht vasthield, want anders had de postbode haar vast naar het postkantoor geduwd."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2954 Gepost op: 26 November, 2012 20:24:23 »

Jantje gaat naar zijn vader en vraagt wat het verschil is tussen een principe en een feit. Vader: "Ga maar naar je moeder en vraag of ze met de buurman naar bed wil voor 500.000 euro."
Dus jantje gaat naar zijn moeder en vraagt: "Mama wil je ook met de buurman naar bed voor 500.000 euro?"
"Tuurlijk," zegt ze, "het is een lekker ding dus... waarom niet en dan ook nog 500.000 euro."
Dus Jantje gaat naar vader en zegt dat moeder het wel wil.
"Ok", zegt vader, "ga nu naar je zusje en vraag het zelfde."
Zusje geeft hetzelfde antwoord en Jantje gaat weer naar vader. "Vader Vader Vader, zusje wil ook wel."
"Ok", zegt vader: "in Principe zijn we nu miljonair maar het feit is dat we 2 hoeren in huis hebben."
Pagina's: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: