Pagina's: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671335 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2850 Gepost op: 25 November, 2012 20:55:28 »

2 domblondjes staan bij het stoplicht ze staan tegenover elkaar
zegt de ene domblondje ik moet naar de over kant zegt het andere domblondje
daar ben je toch al??

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2851 Gepost op: 25 November, 2012 20:56:14 »

Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping.

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2852 Gepost op: 25 November, 2012 20:56:41 »

Baziel komt binnen in een café en zet hem aan de toog en drinkt een paar pintjes.
Aan de overkant van de toog zit een man, baziel gaat naar hem toe en vraagt " jij bent toch een Chinees é" waarop de man antwoord: "nee ik ben geen Chinees". Baziel gaat terug op zijn kruk gaan zitten aan de toog en drinkt nog een paar pintjes een stuk of 5. Een paar minuten later gaat baziel terug naar de man en vraagt terug "jij bent toch een Chinees é" waarop de man terug hetzelfde antwoordt: "nee ik ben geen Chinees". Zo gaat het nog een uurtje verder, baziel vraagt het telkens opnieuw aan de man en de man antwoord telkens hetzelfde terug. Op een bepaald moment denkt de man bij zichzelf: "de volgende keer als hij komt en hij vraagt terug of ik een Chinees bent zeg ik gewoon ja om van zijn gezaag af tekomen". Een paar minuten later komt baziel naar de man en vraagt "jij bent toch een Chinees é" waarop de man antwoord: " ja ik ben een Chinees" baziel zegt: ge zou et nogthans nie zeggen

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2853 Gepost op: 25 November, 2012 20:58:35 »

Ik kwam laatst in het café en ik zeg tegen de kastelijn: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Ik snel opdrinken. Zeg ik later tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Nou, ook weer snel achter over slaan. Zeg ik weer tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je''. Ik zeg: '' Daar begint het gezeik al''

Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2854 Gepost op: 26 November, 2012 16:24:35 »

Een man en een vrouw komen bij de dokter.
Wij willen graag de liefde bedrijven maar we willen geen kids.
O, zegt de dokter, en hij pakt 2 klompen die met een touwtje vast zitten.
Zorg dat uw vrouw deze klompen aan heeft tijdens de daad.
De man en de vrouw doen het.
Na een paar weken komen ze terug bij de dokter.
De vrouw is zwanger.
De dokter zegt: hoe kan dat? Uw vrouw heeft toch die klompen aan gehad?
Ja zegt de man.
Maar we hadden het touwtje doorgeknipt. Anders lukte de daad niet!!!

AA0177 AA0177
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2855 Gepost op: 26 November, 2012 16:37:46 »

Er was eens een man met 3 ballen.
Hij ging naar de dokter want hij maakte zich daar zorgen over.
De dokter zei: geen paniek dat is gewoon een foutje van moeder natuur.
Zit die man de volgende dag in de metro zegt ie tegen een vent: hey wist jij dat we samen 5 ballen hebben.
Zegt die vent heb jij er maar een dan??

AA0164
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2856 Gepost op: 26 November, 2012 16:41:33 »

Een man, die net een nogal vervelende scheiding achter de rug had, liep in het bos te joggen.
Op een gegeven moment zag hij een oude fles op de grond liggen en, uiteraard, toen hij erover wreef kwam er een geest tevoorschijn.
"Nou, je weet hoe 't werkt" zei de geest, "je mag 3 wensen doen, maar hou wel rekening met een nieuwe regel: Alles wat jij wenst krijgt je vrouw dubbel!" "Ok" zegt de man.
"Als eerste wil ik 1 miljoen gulden."
"Geregeld," zegt de geest, "maar nu heeft je vrouw dus 2 miljoen."
"Weet ik, weet ik." zegt de man.
"Nu wil ik een landhuis en een Masserati."
"Geregeld," zegt de geest, "maar nu heeft je vrouw dus 2 landhuizen en 2 Masserati's."
"Zo," zegt de man, "en dan nu mijn laatste wens: sla me nu maar half dood!"

AA115
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2857 Gepost op: 26 November, 2012 16:49:08 »

AA054

Sinterklaas en de Kerstman zitten samen aan de bar. Zegt Sinterklaas tegen
de Kerstman: "Geef mij maar een biertje!"
Zegt de Kerstman: "Ja dag, ik ben Sinterklaas niet!"

Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2858 Gepost op: 26 November, 2012 17:09:12 »

Bij een spelprogramma met Ron Brandsteder staat een blondje in de finale. In de zaal zitten ook allemaal blondjes. Ron: "Nou, voor de 14 daagse reis naar Hawaï moet je één vraag beantwoorden:"Wat is 9+6?"
Blondje :"Nou, even denken. Uhm, nou eh, ik heb maar tien vingers en eh, nou ik zeg 14."
Ron:"Bijna!
Alle blonde dames in de zaal roepen: Geef haar nog een kans!"
Ron: "Oké oké." Dus de blondine weer nadenken.
Na 5 minuten zegt ze: "16!" Ron: "Bijna! Bijna!"
En alle blonde dames in de zaal roepen weer: "Geef haar nog een kans!"
Ron, die er niet tegenin wil gaan, zegt weer: "Oké."
Na een half uur springt de blonde finaliste overeind en schreeuwt: "15!" Ron, blij dat ze eindelijk het goede antwoord heeft, wil haar feliciteren met het winnen van de reis, maar alle blonde dames in de zaal, roepen keihard: "Geef haar nog een kans!!"
 AA0137
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2859 Gepost op: 26 November, 2012 17:11:51 »

AA118  Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2860 Gepost op: 26 November, 2012 17:15:09 »

Er moesten eens 3 mannen tegelijk naar de wc.
De eerste man staat te plassen en heeft wel 2 straaltjes.
De andere 2 vragen hoe kom je aan 2 straaltjes?
"Nou zegt de 1e man ik zat in het leger, toen kreeg ik een kogel in m'n
piemel!"
De 2e man staat ook te plassen en die heeft wel 4 straaltjes!
Vragen de andere 2 "Hoe komt dat nou weer?"
Zegt de 2e man "nou ik zat ook
in het leger, en ik stond boven een granaat!"
De 3e man staat ook te plassen de andere twee kijken met groten ogen naar de tientalle stralen die er uit komen!
"Hoe komt dat nou weer?" vragen de twee mannen!
"ik krijg m'n gulp niet open!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2861 Gepost op: 26 November, 2012 18:52:33 »

Een man en een vrouw lopen door een museum. Zegt de vrouw: "Wat een lelijk kunstwerk". Zegt de man: Miep, zet je bril eens op. Je kijkt in de spiegel
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2862 Gepost op: 26 November, 2012 18:53:00 »

Mickey vraagt aan Goofy: "Kun jij zwemmen?" "Soms!", zegt Goofy. "Waarom soms?" "Nou", zegt Goofy, "alleen als ik in het water ben!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2863 Gepost op: 26 November, 2012 18:53:41 »

bioscoop ging zag tot zijn verbazing in de rij voor hem een dame zitten met een grote hond. Nog vreemder was dat de hond tijdens de hele film telkens lachte op het juiste moment. "Neem mij niet kwalijk," zei de man tegen de vrouw". "maar wat ongelooflijk dat uw hond zo om die film moet lachen." "Het verbaast mij ook" zei de vrouw" het boek vond hij niks!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2864 Gepost op: 26 November, 2012 18:54:28 »

Een politieagent loopt door een straat en ziet een klein meisje dat niet bij de bel kan. Behulpzaam als hij is helpt hij haar en drukt op de bel. Waarop het meisje zegt: "Bedankt! En nu moeten we heel hard wegrennen!"
Pagina's: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: