Pagina's: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671502 keer)
jeek
Bende van Opende/Club Houthakkers

« Antwoord #2790 Gepost op: 25 September, 2012 18:17:19 »

jantje zit bij de brug en zingt 36 tralala 36 tralala. dan komt er een man voorbij en vraagt waarom zing je 36 tralala? zegt jantje kijk eens over de brug.
 de man kijkt over de brug ,en zegt ik zie niks
 zegt jantje moet je nog verder kijken. Dat doet de man en valt in het water en dan zingt jantje 37 tralala
jeek

« Antwoord #2791 Gepost op: 25 September, 2012 18:17:29 »

De directeuren van Bavaria, Grolsch en Heineken duiken na een lange vergadering nog even samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober, Mag ik een Grolsch van U. De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet zichtbaar. Dan vraagt de Directeur van Heineken om een lekker glas Heinelen. Het wordt hem voorgezet en ook hij lijkt te genieten. Vervolgens vraagt de directeur van Bavaria om een glas water. Wat doet U nu zeggen de beide andere directeuren, waarom drinkt U niet gezellig met ons mee? Waarop de directeur van Bavaria antwoord: Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet.
jeek

« Antwoord #2792 Gepost op: 25 September, 2012 18:17:39 »

Er komt een zwerver een café binnenrennen en roept "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

Komt er vlak daarna nog een zwerver binnenrennen. "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

De 3e zwerver rent naar binnen en roept "een rietje, een rietje geef me een rietje". De barkeeper zegt "Jij krijgt een rietje als je me eerste even verteld wat er aan de hand is".

Daarop zegt de zwerver "Er is buiten iemand over zijn nek gegaan, maar de harde stukkies zijn allemaal al op"
jeek

« Antwoord #2793 Gepost op: 25 September, 2012 18:17:48 »

Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somalie. Het valt hem op dat de kindjes daar graatmager zijn.
 Sinterklaas: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?"
 Rode-kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet eten"
 Sinterklaas: " Niet eten, dan ook geen cadeautjes`
jeek

« Antwoord #2794 Gepost op: 25 September, 2012 18:18:00 »

In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon, die in de gevangenis zit:

Beste Jack,
 Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar. Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......
 Je Vader

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:

Beste Pa,
 Spit in hemelsnaam niet in je moestuin! Daar heb ik de LIJKEN begraven.
 Jack.

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar dagen later de FBI en lokale politie aan het huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven, op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vertrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:

Hallo Pa,
 Blij met de Tuin?
 Jack
jeek

« Antwoord #2795 Gepost op: 25 September, 2012 18:18:11 »

Klant tegen ober: ''een kopje koffie zonder melk''
 Ober: ''de melk is op, meneer. Mag het ook een kopje koffie zonder slagroom zijn?
jeek

« Antwoord #2796 Gepost op: 25 September, 2012 18:18:40 »

De school van Jatnje begint om negen uur.
 Jantje komt om 9 uur.
 Vroeg de meester aan Jantje:''Waar kom je zo laat vandaan?''
 Zei Jatnje:''Ik kom uit Nederland.''
jeek

« Antwoord #2797 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:00 »

Een man komt bij de dokter en hij vragt ik hoor mar half zegt de dokter zeg mij na: 88 zegt de man, 44
jeek

« Antwoord #2798 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:12 »

Er was eens een man genaamd : sterk ronnietje. Hij stapte op de bus met zen brede borstkas en zei tegen de buschaufeur : sterk ronnietje kan niet betalen en sterk ronnietje zal niet betalen! De chauffeur die schrik heeft zegt : gaat u maar zitten meneer. De volgende dag gebeurt dit weer en de chauffeur denkt bij zichzelf : "nu ga ik ee controleur halen". De volgende dag sterk ronnietje stapt op de bus en zegt : sterk ronnietje kan niet betalen en sterk ronnietje zal niet betalen! maar dan komt de controleur en vraagt : "En waarom zou sterk ronnietje niet betalen?" "Sterk ronnietje heeft een buskaart meneer."
jeek

« Antwoord #2799 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:21 »

Chantal krijgt voor het eerst spitzen op balletles. Ai, dat doet zeer! Thuis zegt ze verongelijkt tegen haar moeder: "Waarom nemen ze geen grote mensen? Dan hoeven wij niet op onze tenen te gaan staan!"
jeek

« Antwoord #2800 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:32 »

Jantje en zijn oma lopen over straat dan ziet Jantje een tientje,en pakt het op en gooiet het weer weg .Oma:waarom gooi je dat tientje weg? .Jantje: het was vals! Oma: hoe weet je dat? Jantje:heb je ooit wel eens een groen tientje met 3 nullen gezien!
jeek

« Antwoord #2801 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:45 »

'Waarom was je niet op Antons begrafenis?'
 'Waarom zou ik. Hij komt toch ook niet op die van mij!'
jeek

« Antwoord #2802 Gepost op: 25 September, 2012 18:19:55 »

Er komt een vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een boerderij. Hij belt aan, de boerin doet open. De vertegenwoordiger begint te praten: 'Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil.' En de vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: 'Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer.' Zegt de boerin: 'Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen elektriciteit.'
jeek

« Antwoord #2803 Gepost op: 25 September, 2012 18:20:05 »

Sjefke loopt op een dag met Tony Blair door de zaak waar hij werkt. Zijn baas kijkt op en denkt ‘hč, hoe kan het nu dat hij alweer met zo‘n beroemdheid door de zaak wandelt?‘ De week erop loopt Sjefke met Bill Clinton door de zaak en de week daarop is Mike Tyson te gast bij hem. Zijn baas is erg nieuwsgierig en vraagt aan Sjefke: "Zeg Sjefke, hoe kan het nu dat jij al die beroemdheden zo goed kent."" Ja," is het antwoord van Sjefke, "dat is mijn geheim maar ik kan je wel vertellen dat ik ook de paus persoonlijk ken." "Haha lacht zijn baas daar geloof ik niets van!" Maar Sjefke wil het hem bewijzen en de volgende dag vliegen ze samen naar Rome en ze blijven voor het vaticaan staan. "Kijk baas," zegt Sjefke "de paus gaat zo een toespraak houden en ik beloof je dat ik naast hem zal staan op dat balkon daar." Weer lacht zijn baas hard maar Sjefke gaat naar binnen en ja hoor even later staat hij vrolijk glimlachend naast de paus terwijl die een toespraak houdt. Als hij later weer naar buiten komt staat zijn baas met open mond en lijkbleek gezicht hem op te wachten. "Wat is er baas?" zegt hij "was u zo onder de indruk van mijn optreden?" "Welnee," antwoordt de baas. "Maar naast mij stonden twee Japanners die zich afvroegen wie die man in die witte jurk naast Sjefke was."
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #2804 Gepost op: 28 September, 2012 18:58:51 »

Welkom in de jongerenwebsite.nl-moppentrommel.
Schrijf ook jouw grappigste moppen hier.
Waarom staat er op de deur bij een boer K.U.T. ?  Klompen uittrekken.
Pagina's: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: