Pagina's: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 673235 keer)
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2580 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:33:34 »

Twee houtwormen komen elkaar tegen in een antiek kastje.
Vraagt de ene: “En, hoe gaat het?”
“Ach,” zegt de andere, “ik vreet me er wel doorheen”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

Hmm
« Antwoord #2581 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:33:54 »

Er is een man die leest in de krant een advertentie te koop wonderhond voor 5000 Euro.
De man wordt nieuwsgierig en wil toch eens een kijkje gaan nemen, en hij komt bij de verkoper en hij ziet tot zijn verbazing een gewone Labrador.
Dus hij zegt tegen die man: “Dat is geen wonderhond, dat is toch een gewone Labrador?”
Maar die man zegt let maar eens op, hij pakt een stok en hij gooit em een eind in het meer.
Die hond neemt een aanloop en rent over het water, pakt de stok en rent weer over het water terug.
Die man kijkt z‘n ogen uit zag ik dat nou goed. Dus de man laat het nog een keer zien.
Waarop de man zegt: “Dat is toch veel te veel geld voor een Labrador die niet kan zwemmen”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2582 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:18:47 »

Er komt een man een café binnen en op de bar staat een grote glazen pot, tot aan de rand toe gevuld met geld. “Waarvoor is dat?“ vraagt de man nieuwsgierig.
“Dat kun je verdienen” zegt de barkeeper. “Wat moet ik daar dan voor doen?” vraagt de man.
“Nou zie je die grote vent rechts van de bar?” Rechts aan de bar zit een beer van een kerel een sapje te drinken. “Hij is een bokser en die moet je helemaal lens slaan”. “Is dat alles?” vraagt de man. “Nee” Zegt de barkeeper “Zie je in de hoek die Rottweiler? Die moet je een tand uit de bek trekken”. “Is er nog meer?” vraagt de man “Ja er is nog één opdracht die je moet vervullen. Zie je dat oude vrouwtje links van de bar?”. Links van de bar zit een besje van een jaar of tachtig, “Die moet je de beurt van haar leven geven” zegt de barkeeper. “OK” zegt de man “Ik doe het, maar geef me eerst maar een dubbele whisky” De man wil zich wat meer moed indrinken en besteld er nog één en nog één.
Uiteindelijk stapt hij op de bokser rechts van de bar af en slaat hem finaal in elkaar.
Enigszins gehavend komt de man weer aan de bar staan en besteld om zich nog wat moed in te drinken nog 6 dubbele whisky‘s, die hij achterelkaar achterover slaat.
Uiteindelijk stapt hij op de Rottweiler af en iedereen hoort een enorm gepiep en gekerm. Na een tijdje keert de man vol met kleerscheuren en wankelend van de drank weer terug naar de bar. “Zo” roept hij “Waar is dat oude vrouwtje die ik een tand uit de bek moest trekken!?”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2583 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:19:05 »

Een man rijdt in zijn Porsche over een landelijk weggetje en ziet plotseling een klein cafeetje met enkele Ferrari’s, Mercedessen, Porsches, en BMW’s op de parking.
“Leuk café,” denkt de man en besluit even binnen te springen.
Hij opent de deur en merkt op dat er geen klanten zitten.
Hij bestelt een whisky en vraagt de bloedmooie tapster van wie al die wagens dan wel zijn.
“Oh,” zegt zij, “die zijn van mijn zoon.”
De man bekijkt het meisje eens goed, schat dat deze niet ouder is dan 24 en vraagt hoe dat mogelijk is. “Wel,” zegt ze, “mijn zoon wint deze auto’s door te wedden.”
De man vraagt hoe dat dan wel in zijn werk gaat en het meisje vertelt hem dat haar zoon dingen doet en dat de klant die dan moet nadoen, lukt het, dan mag de klant een wagen kiezen, lukt het niet, dan is de wagen van de zoon.
De man wordt nieuwsgierig en vraagt naar het zoontje, vrolijk en wel komt er een ventje van ongeveer 6 jaar de trap afgewandeld en gaat naast de man zitten.
De man gaat de weddenschap aan en de jongen begint...
De jongen wandelt naar zijn moeder, kust deze op de mond en gaat weer zitten.
De man springt recht, wandelt naar de tapster, kust deze op de mond en gaat terug zitten.
De kleine staat opnieuw op, gaat naar zijn moeder, wrijft deze over haar borsten, kust ze diep, gaat met zijn hand onder haar mini rokje, laat haar slipje zakken, heft het rokje even op, streelt haar daar, doet het slipje opnieuw aan en gaat weer zitten.
De man, door het wilde heen, doet exact wat de kleine had gedaan en gaat ook weer zitten.
De kleine staat recht, laat zijn broek zakken pakt zijn lulletje in zijn hand en draait dit rond zijn vinger.“En nu jij...,” zegt het ventje
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2584 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:19:25 »

Een man komt in een café en besteld een flesje Palm.
“Dat is dan € 2,60” zegt de barman, waarop de man 26 tien-cent stukken uit zijn zak pakt en over de bar op de grond gooit.
Dit tot grote ergernis van de barman die de 26 munten van de grond op gaat rapen.
De man drinkt zijn bier op en besteld er nog eentje en opnieuw gooit hij weer 26 munten over de bar.
Dit gaat zo nog een aantal keer zo door tot de man merkt dat hij geen tien-cent stukken meer heeft.
Hij besteld zijn laatste flesje en gooit een munt van vijf Euro over de bar.
De barman pakt 24 tien cent stukken uit de kassa en gooit deze met een big smile over de bar naar de man toe.
De man pakt met een nog grotere smile twintig eurocent uit zijn zak, gooit dit naast het andere geld en zegt: “Doe me dan nog maar eentje!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

Jan
« Antwoord #2585 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:19:41 »

Jan zit in een kroeg aan de bar. Komt er een patserig type binnen die roept:
“In dit dorp heb ik alle vrouwen al eens gehad, behalve één.”
Trots gaat hij zitten en bestelt wat te drinken.
Later die avond gaat Jan naar huis en zegt tegen zijn vrouw:
“Ik kwam in de kroeg een vent tegen die beweerde in dit dorp alle vrouwen, op één na, al eens te hebben gehad!”
“Pffff,” zegt zijn vrouw, “Da's dan zeker die trut van de overkant.”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2586 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:20:02 »

Een man wandelt in de bar met zijn huisdier, een aap.
Hij bestelt een pintje, en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café, de aap neemt wat olijven van de bar, en eet ze op.
Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op.
Dan springt hij op de pooltafel, neemt een van de biljartballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze in een stuk door.
De barman schreeuwt naar de man: “Heb je gezien wat je aap net deed!”
“Nee, wat?”, vraagt de man.
“Hij at net een biljartbal van m’n pooltafel, volledig!”
“Ja dat verbaast me niet,” antwoord de man, “hij eet alles wat ie ziet.
Sorry, ik zal voor alles betalen”
De man drinkt zijn pint uit, betaalt alles, en vertrekt.
Twee weken later, komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen!
Terwijl de man zijn pint aan’t leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar, hij neemt het, duwt ze in zijn reet, haalt ze er terug uit, en eet ze op.
Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn reet, haalt ze er terug uit, en eet ze op.
De barman, al walgend: “Heb je gezien wat je aap nu weer deed?”
“Nee, wat?”, antwoord de man.
“Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn kont, haalde die er uit, en at ze op.”
“Aja dat verbaast me niet,” antwoord de man, “Hij eet nog steeds alles wat ie ziet, maar sinds die biljartbal meet ie alles eerst!!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2587 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:20:22 »

In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten.
Hij stapt op haar af en vraagt “Kan ik je wat te drinken aanbieden?”
De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen: “Wat?..., me in mijn kont neuken?”
De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak.
Even later komt de vrouw naar hem toe. “Het spijt me”, zegt ze “ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af.”
Waarop de man uitschreeuwt: “Wat?..., 500 Euro!?”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2588 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:20:46 »

Aan de andere kant van Piet komt een leuk meisje aan de bar zitten, en hij zegt tegen haar:
“Zo, leuk truitje heb je aan.”
“Ja, dat is echt kamelenhaar‘ zegt ze.”
“Ja, dat had ik al gezien!”
“Goh, hoe kun je dat zien, ben je een kenner?”
“Nou, dat niet, maar ik zie het aan de twee bultjes!!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2589 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:21:04 »

Was ik afgelopen zaterdag in een discotheek, zie ik een onwijs lekker wijf zitten.
Ik stap er op af en vraag: “Wil je dansen?”
Ze zegt: “Ja, da’s goed.”
Zeg ik: “Mooi, dan ik effe zitten want ik ben namelijk bek af...”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

Wc
« Antwoord #2590 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:21:22 »

Er komt een vent het café binnen met een kikker op z‘n schouder.
Vraagt iemand “Wat is dat dan” dat is een superkikker zegt de man.
Hij gaat naar de WC, tikt de kikker op de kop en de kikker begint hem te pijpen.
Zegt een man die ernaast staat “ik biedt je 1000 Euro”. “Waarom zoveel” vraagt de man.
“Nou” zegt ie, “Als ik em nu nog kan leren koken, schop ik m‘n vrouw het huis uit!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2591 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:21:42 »

Er komt een man in een café binnen en zegt “Doe die vreemdgangers rechts van mijn een biertje en doe die klootzakken links van mij er ook één”. Stapt er één die aan de bar staat te hangen op hem toe en roept boos: “Ik ben geen vreemdganger!”. Zegt de man: ”OK ga dan maar bij die klootzakken links van mij staan.”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2592 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:28:21 »

Een man komt een cafe binnen en ziet een man aan de bar zitten die enigszins aangeschoten is.
Hij zegt tegen hem: “Ik heb jou nog nooit nuchter gezien.”
Zegt de man aan de bar: “Dan moet je ook niet zoveel zuipen, man!!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2593 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:28:38 »

Een man komt in een bar, na een paar pilsjes gedronken te hebben, gaat hij naar het toilet.
Als hij terugkomt, heeft hij een grote natte plek in zijn broek.
“Leuk is dat, gezellig”, merkt de barkeeper droogjes op.
“Ja sorry”, zegt de man, “ik ben mijn bril vergeten.
En ik hem zo’n klein piemeltje, ik kon hem zo gauw niet vinden.”
“Neem de volgende keer mijn bril dan mee,” zegt de barkeeper.
Na een uurtje moet de man weer naar het toilet en hij vraagt de bril van de barkeeper.
Even later komt hij terug, nu is de man nat tot onder zijn oksels.
“Wat gaan we nou krijgen?” zegt de barkeeper, “je had mijn bril toch mee?”
“Ja,” zegt de man, “en ik haal een enorme piemel uit mijn broek.
Ik dacht die kan nooit van mij wezen, dus ik heb hem weer teruggestopt!!”
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2594 Gepost op: 21 Juni, 2012 20:32:24 »

Laatst zat ik in een cafe aan de bar.
Kwam er een man binnen in een rolstoel en ging naast me staan en bod me een biertje aan.
Na een gesprek vroeg hij mij: “Zeg wil je me even naar het toilet duwen?”
“Tuurlijk”, zei ik.
Daar aangekomen vroeg hij: “Wil je me ook naar binnen rijden?”
“Oke”, zei ik.
Toen werd het wel erg persoonlijk en vroeg: “Wil je hem er voor mijn uithalen?”
Na een protest deed ik dat toch maar, ik zag hoe zijn ding er vies uit zag met zweren.
“Gatverdamme”, zei ik, “daar moet je een dokter naar laten kijken.”
“Heb ik gedaan”, zei hij.
Ik vroeg: “En wat zei de dokter ervan?”
“Nou”, zei hij, “niet met je handen aankomen!!”
Pagina's: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: