lwk88
|
|
« Antwoord #2565 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:27:31 » |
|
Er komen 3 mannen solliciteren voor een baan. “Kunt u tot 10 tellen?” vraagt de directeur aan de eerste. Eerste man telt: “10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.” Directeur: “Wat heeft u hiervoor gedaan?” Eerste man: “Ik heb bij de NASA gewerkt.” Directeur: “Dat verklaart een hoop.” De tweede man telt op dezelfde vraag: “2-4-6-8-10-9-7-5-3-1.” Directeur: “Wat heeft u hiervoor gedaan?” Tweede man: “Ik ben postbode geweest.” Directeur: “Dat verklaart een hoop.” De derde man: “2-3-4-5-6-7-8-9-10, BOER-VROUW-HEER-AAS.” Directeur: “Wat heeft u hiervoor dan toch gedaan?” “Ik was ambtenaar”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2566 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:28:04 » |
|
Er wordt een dronken man in een auto aangehouden door een agent. Agent: “Meneer, u bent een gevaar op de weg!” Man: “Waarom denkt u dan dat ik op de stoep rij!!”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2567 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:28:22 » |
|
50 zilveren bestekken gestolen!” zegt de rechter op een barse toon. “Weet u wel wat daar op staat?” “Ja edelachtbare,” antwoordt de verdachte, “Hilton Hotels”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2568 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:28:43 » |
|
Er heeft net een kettingbotsing plaatsgevonden en te hulp schietende agenten horen vanuit de achterste auto een man schreeuwen. Eén van de agenten opent het linkerportier en zegt kalmerend tegen de bestuurder: “Wees maar blij dat u uw gordels omhad meneer, anders was u, net als degene die naast u zat, door de voorruit geknald.” Waarop de bestuurder kreunt: “Blij? O ja? Dan moet je eens gaan kijken wat ze nog tussen haar tanden heeft!”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2569 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:29:05 » |
|
Een man heeft een aantal stoeptegels nodig voor een paadje in zijn tuin. Hij heeft gezien dat bij de gemeenteopslag nog een aantal tegels liggen en hij besluit op een rustige zaterdagmiddag met een aanhanger naar de opslag te rijden om de tegels in te laden. Hij heeft z'n aanhanger net halfvol geladen als er een politieauto langs komt rijden. Een agent stapt uit en vraagt de man wat deze aan het doen is. De man, die niet voor dief uitgemaakt wil worden, verklaart: “Ik had een paadje in mijn tuin aangelegd en ik had nog wat tegels over. Omdat hier toch al een stapel tegels lag dacht ik dat ik die van mij er wel bij kon leggen, zodat ze gezamenlijk door de gemeente afgevoerd kunnen worden” ”Niks ervan,” zegt de agent, “je laadt die rommel weer in en ik blijf erbij staan totdat die hele kar van jou weer vol is”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2570 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:29:23 » |
|
Tijdens een excursie bezoekt een klas schoolkinderen een politiebureau. Johnny ziet op het prikbord de foto’s van de meestgezochte misdadigers. Hij wijst er een aan en vraagt nieuwsgierig: “Is die echt gevaarlijk?” “Ja jongen, nou en of,” antwoordt de politieman. “Onze rechercheurs zijn al acht maanden naar hem op zoek.” “Waarom,” vraagt Johnny nieuwsgierig, “hebt u hem dan niet gearresteerd toen die foto werd genomen?”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2571 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:29:59 » |
|
Hoe noem je een vis met een slaaptekort? Een walvis
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2572 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:30:17 » |
|
Twee slakken hebben ruzie. Wil de ene het goedmaken en zegt: “Sorry” Zegt de andere: “Slijmerd!”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2573 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:30:35 » |
|
“Wanneer ik brul”, zei de beer, “davert het halve woud!” “Wanneer ik brul”, zei de leeuw, “beeft de hele jungle!” “Wanneer ik hoest”, zei de kip, “doet de hele wereld het in zijn broek!!”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2574 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:30:53 » |
|
Een vrouw loopt de keuken in en ziet haar man rondlopen met een vliegenmepper. “Wat ben je aan het doen?” vraagt ze. “Op vliegenjacht”, antwoord hij. “Heb je er al wat gevangen dan?” “Yep, 3 mannetjes, 2 vrouwtjes.” “Hoe kun je dat zien dan?”, vraagt ze zich af. “3 zaten er op een bierblik, 2 op de telefoon”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2575 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:31:42 » |
|
Er zijn twee varkens. Zegt het ene varken tegen het andere varken: “Wat is jou lievelings eten?” Zegt de ander: “Knor”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2576 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:32:01 » |
|
Wat krijg je als je een bulldog met een shitzu kruist? Bullshit
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2577 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:32:21 » |
|
“Ben jij bang voor schildpadden?” “Maar dat zijn toch heel vreedzame dieren.” “Dat zeggen ze allemaal!” “Maar je weet nooit wat zo’n pad in zijn schild voert”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2578 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:32:46 » |
|
Zitten twee vliegen aan een koeienvlaai te smikkelen. Zegt de ene: “Ik ken een mop.” Zegt de andere: “Als ie maar niet vies is...ik zit net te eten!”
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #2579 Gepost op: 20 Juni, 2012 15:33:15 » |
|
Twee slangen komen elkaar tegen... Zegt de ene slang: “Goh ik hoop niet dat ik giftig ben..” Zegt de andere: “Waarom?” De ene slang: “Omdat ik me net in m‘m lip gebeten heb!”
|
|
|
|
|
|
|
|