Pagina's: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 673406 keer)
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2520 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:00:51 »

Een dom blondje gaat naar Amerika op vakantie. Daar staat ze bij de bushalte een sigaret te roken. Het regent heel hard en haar sigaret regent uit.
De vrouw naast haar staat eveneens een sigaret te roken. Zij echter pakt een condoom uit haar tas rolt die over haar sigaret heen en rookt gewoon door.
Het domme blondje denkt: "Dat is een goed idee" en loopt naar een drogisterij. Ze zegt tegen de man achter de toonbank: "One condom please." De man antwoord : "What size?" waarop het blondje antwoord : "I don't know, but it has to fit a Camel". AA0170
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2521 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:01:19 »

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft. AA0183
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2522 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:01:46 »

Een blondje besluit een aquarium te kopen en ze wil er zoutwatervissen in…
Ze besluit naar zee te rijden en daar zout water te halen…
Op de pier van Hoek van Holland gekomen, ontmoet ze een visser…
Ze spreekt hem aan en vraagt om zout water…
“Da’s hier geen probleem!” zegt de visser…

“Wat kost een emmer?” vraagt ze…
“Vijf euro.” antwoordt hij…
“Oké, doe mij maar een emmer.”…
De man schept een emmer vol met zeewater en ze betaalt hem 5 euro…

Thuis gekomen kiepert ze het water in het aquarium…
Dan ziet ze dat ze nog heel wat water tekort komt en bedenkt dat ze nog een aantal keren heen en weer zal moeten rijden naar Hoek van Holland…
Terug bij de pier zit daar nog steeds datzelfde vissertje…
Ze spreekt hem weer aan…maar ondertussen is het laag water geworden…
“Zóóóóóó,” zegt ze, “u hebt goed verkocht vandaag”…… AA0166
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2523 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:02:10 »

Een belg loopt de kroeg in.
Hij roept de ober bij zich.
En zegt ik wil 5 bier en 5 wijn.
Zegt de ober natuurlijk meneer.
Wilt de belg zijn drankjes ophalen vraagt de ober.
Wilt u een dienblad erbij.
Zegt de belg nee bedankt heb me handen al vol genoeg. AA089
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2524 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:02:35 »

Een Belgische man wil solliciteren voor secretaris. Omdat zonder fouten schrijven zijn slechtste vak is geweest, gaat hij naar de bib en leent 'Solliciteren voor dummies' en slaat het boek open. Hij schrijft een tekst over die hij een beetje raar vindt, maar hij dient het blad toch in. Als hij weer thuis is, kijkt hij nog eens in het boek. Na de overgeschreven tekst staat: In de tekst hierboven zitten 20 fouten. Haal ze eruit.' in the air.” Vraagt de Belg: “Why should I?” AA0171
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2525 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:03:29 »

2 belgen lopen op straat de een zegt tegen de ander ik heb een nieuw pin code voor mijn telefoon vraagt de ene aan de ander wat is het?
7777.
haha nu weet ik jouw code.
lekker pech ik zei het in een andere volgorde AA0161
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2526 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:03:57 »

Een Belg gaat voor het eerst naar de hoeren. Hij vindt het heel spannend en heeft zich goed voorbereid.
Het is koud en als hij bij een hoer aanklopt opent zij de deur en zegt: maar man, waarom heb je je korte broek aan? Heb je het niet koud? Jawel, zegt de Belg, maar mijn vrienden zeiden dat het zonder pijpen goedkoper is! AA099
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2527 Gepost op: 18 Juni, 2012 16:04:21 »

Twee Belgische bouwvakkers zitten op een warme zomerdag een kuil te graven. Ze zijn helemaal bezweet en krijgen er nog weinig geld voor ook.
Dan komt er een man in een keurig pak aan, met een passer en ander gereedschap. De bouwvakker: Waarom verdient u meer geld als wij ons dood werken? Man in pak: Nou weet u meneer, dat heeft met je verstand te maken. De bouwvakkers begrijpen het, en de man in het pak vraagt er eentje om mee te komen.

De man in het pak legt zijn hand op een boom en zegt tegen de bouwvakker: Sla zo hard mogelijk op mijn hand. De bouwvakker wil laten zijn dat hij geen groentje is en slaat op zijn aller hardst op zijn hand, maar de man haalt zijn hand weg. De bouwvakker slaat keihard op de boomstam. AU!! zegt de bouwvakker. maar hij begrijpt het volkomen. De bouwvakker gaat terug naar zijn vriend. Hij vraagt: En, hoe zit het nou? Nou, weet je, dat heeft met je verstand te maken. Hij houdt zijn hand voor zijn hoofd en zegt tegen de andere bouwvakker: Sla maar eens op je aller hardst tegen mijn hand, maar net als hij slaat haalt hij zijn hand weg. AA0174
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2528 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:51:44 »

Je kent het spreekwoord "naast je schoenen lopen" toch wel? Nou wat gebeurt er dan als je naast je schoenen loopt?

Antwoord: Je sokken worden vies.
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2529 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:52:16 »

Een kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen op straat. Ze zien 20 Euro op de grond liggen. Wie van hen pakt het op? - Het domme blondje natuurlijk, want de anderen bestaan niet. AA087
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2530 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:52:40 »

Jantje zit in de klas en de juf doet een leuk raadspelletje met de kinderen. "Jongens en meisjes, het loopt in de wei en het is wit met zwart" Jantje: "een wit met zwart paard juf". "Ja", zegt juf, "dat kan ook, maar ik bedoel eigenlijk een koe". "Wie weet de volgende? het is zwart en het vliegt door de lucht". Jantje direkt weer "een merel". De juf zegt weer "Ja dat kan ook, maar ik bedoel eigenlijk een kraai". Jantje heeft het spel wel bekeken en stelt de juf voor dat hij het volgende raadsel mag bedenken. "Dat is goed Jantje" zegt juf. "Het gaat er hard en droog in, en komt er slap en nat weer uit". De juf krijgt een vuurrood hoofd en Jantje zegt "ja, dat kan ook maar ik bedoel eigenlijk kauwgom"
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2531 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:53:06 »

wanneer leefde de oudste persoon ter wereld??

tussen zijn geboorte en zijn dood!
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2532 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:53:32 »

Waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?

Antwoord: Het is te ver om te lopen!
 AA099
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2533 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:54:26 »

Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid??

Door het sleutelgat van een glazendeur kijken
lwk88
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2534 Gepost op: 19 Juni, 2012 15:54:51 »

Het begint met een k en het eindigt op een t en er kan een worst in

koelkast
Pagina's: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: