Pagina's: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 673541 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2490 Gepost op: 06 Maart, 2012 09:28:55 »

In het gemeentehuis aan de balie van Burgerzaken zegt een man tegen een knappe ambtenares : �Hallo, ik zou graag willen trouwen.� Zegt die dame : �Dat kan en aan welke datum had u gedacht?� Antwoordt de man : �Doet er niet toe. Ik ben al lang blij dat je wilt.�

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2491 Gepost op: 06 Maart, 2012 09:29:30 »

Een autoverkoper probeert in de gunst te komen bij een hoofdambtenaar en biedt hem een gratis auto aan. "Dat kan ik niet aannemen", zegt de ambtenaar, "het zou in strijd zijn met de ambtelijke gedragscode." De verkoper denkt even na en zegt: "Ik kan u de auto aanbieden voor 45 euro". Zegt de ambtenaar: "Fantastisch, ik neem er twee!"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2492 Gepost op: 06 Maart, 2012 09:30:04 »

Een ambtenaar bekijkt aan het eind van de maand zijn salarisstrook en ziet met opwinding dat er vijfhonderd euro teveel is bijgeschreven. Maar hij besluit er niets van te zeggen. Een maand later staat er vijfhonderd euro te weinig op zijn salarisstrook. Boos stapt hij naar personeelszaken om zich te beklagen. De man van personeelszaken vraagt: �Maar waarom heeft u vorige maand uw mond gehouden toen er teveel op stond?� Zegt de ambtenaar : �E�n fout wil ik door de vingers zien, maar twee wordt me te gortig!�

dj de cavelier
Voorgesteld, goedgekeurd

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #2493 Gepost op: 20 April, 2012 22:29:14 »

twee blondjes staan op een brug. zegt de een; dit is de rijn. zegt de ander: nee dit is de maas. de een; nee, dit is echt de rijn. zegt de ander, ik zal er in springen om te voelen of het de rijn of de maas is. dus ze springt. na een maand is ze uit een diepe coma ontwaken. vraagt de dokter: hoe gaat het? zegt het blondje: maakt niet uit, eerst wil ik weten of het de maas of de rijn is waar ik in sprong. zegt de dokter: geen van beide, dat was de a4!!!!!
Trotse-mama
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2494 Gepost op: 20 April, 2012 22:33:48 »

jantje loopt met zijn moeder langs een vuilnis berg zegt jantje:mam mogen we echt naast de vuilnisberg lopen
zegt zijn moeder :ja voor uit dan
en dan na het antwoord rent hij naar de vuilnisberg
zijn moeder ziet een spiegel staan en zegt goh zo'n lelijk schilderij had ik ook weggedaan   zegt jantje : uuh mam het is een spiegel
Subwoofer
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2495 Gepost op: 20 April, 2012 22:34:53 »

jantje loopt met zijn moeder langs een vuilnis berg zegt jantje:mam mogen we echt naast de vuilnisberg lopen
zegt zijn moeder :ja voor uit dan
en dan na het antwoord rent hij naar de vuilnisberg
zijn moeder ziet een spiegel staan en zegt goh zo'n lelijk schilderij had ik ook weggedaan   zegt jantje : uuh mam het is een spiegel
Trotse-mama
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2496 Gepost op: 21 April, 2012 07:33:22 »

Er komt een stotterende man bij de dieren winkel want hij wil graag een papagaai. De man vraagt aan de winkel medewerker: "gggooeie dagg ikk wil gggraagg een pppapaggaai vverkooptt uu ddie ook?" Waarop de winkel medewerker zegt: "Ja hoor meneer, achter in de winkel ziet u alle papagaaien die we hebben."

De man loopt naar het achterste gedeelte van de winkel en ziet inderdaad allemaal mooie papagaaien. Hij ziet vrijwel direct de papagaai die hij wil hebben dus loopt naar de kooi en vraagt aan de papagaai: "kkkun jjjij oook ppprattten?" Waarop de papagaai antwoord: "Nou in iedergeval beter dan jou!"
Subwoofer
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2497 Gepost op: 21 April, 2012 16:30:55 »

Een meisje ging na school buiten spelen en vroeg aan haar moeder of ze de handstand mocht doen. Haar moeder zei: nee anders zien de jongens je onderbroek omdat je een jurk aan hebt. Zegt het meisje koppig: "Ik doe het lekker toch." Later komt ze thuis en haar moeder vraagt, "Hebben de jongens je onderbroek gezien?" Antwoordt het meisje: "Nee, ik heb hem uitgedaan."
dj de cavelier
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2498 Gepost op: 21 April, 2012 16:34:30 »

een man zat eens bij de dokter en zij ''dokter dokter ik heb een raar groen pitje in mijn kont'' ''nouw zegt de dokter ik geef je er wel een pilletje voor .de volgende dag komt de man weer bij de dokter enzegt ''dokter dokter ik heb nog steeds een pitje in mijn kont nouw enkt de dokter bij zich zelf ''zometeen wil hij noch wat vam me ofzo .maar de dokter zegt iik zal wel even kijken en de dokter pakt zijn pinset en gaat kijken ''ja er zit inderdaat een raar groen pitje in je kont en hij trekt eraan en dan komt er een roos uit dan zegt de man''voor jouw dokter''.
dj de cavelier
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2499 Gepost op: 22 April, 2012 18:38:22 »

Twee kanibalen zitten in een woud zegt de ene:
"Ik haat mijn schoonmoeder"
zegt de ander:
"Eet dan alleen uw groentjes op"
Subwoofer
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2500 Gepost op: 22 April, 2012 23:54:57 »

Manlief heeft de hele dag hard gewerkt, en gaat na het eten op de bank z' n krantje lezen. De vrouw is in de hoek van de kamer de was aan het strijken. De man kijkt naar haar, en vraagt: "Waarom ben jij je bhtjes aan het strijken? Er zit toch nooit wat in?" Waarop zij zegt: "Ik strijk jouw onderbroeken toch ook?!"
Trotse-mama
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2501 Gepost op: 22 April, 2012 23:56:27 »

Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten.
Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam.
"He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?"
"Vooruit dan maar", zegt de man.
Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken.
"Vooruit dan maar."
Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan.
De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt:
"Heb je geen zin om een nummertje te maken?"
"Vooruit dan maar"
Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden.
"Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man.
"Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?"
De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt.
De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis.
Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op.
Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan.
"En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man.
"Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt."
Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt:
"Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
dj de cavelier
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2502 Gepost op: 22 April, 2012 23:57:35 »

Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijdt, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”
Trotse-mama
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2503 Gepost op: 23 April, 2012 22:36:11 »

Een gek komt bij de dokter omdat hij denkt dat hij een rookworst is. Een uur later: "Dokter, wat ben je nu dus niet? Man: "Ik ben geen rookworst." Dokter: "Goed zo, en ga nu maar naar huis."
Tien minuten later komt de man de spreekkamer van de dokter weer binnenrennen en riep: "Ik kwam een hond tegen!" Dokter: "Maar je weet toch dat je geen rookworst bent?" Man: "Ja ik wel, maar die hond volgens mij niet!"
Subwoofer
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2504 Gepost op: 23 April, 2012 22:38:15 »

Hoe kun je zien dat een dom blondje achter de computer heeft gezeten?

Dan zit er typex op het beeldscherm!
Pagina's: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: