Na meer dan 40 jaar huwelijk zijn we er eindelijk achter hoe dat prettiger kan.
Wij hebben het geheim van een solide huwelijk ondekt.
1. Twee keer per week gaan we uit eten in een gezellige restaurant, goed eten, lekkere wijn....Zij gaat dinsdag en donderdag en ik woensdag en vrijdag.
2. We slapen in twee aparte bedden, ik in Maastricht en zij in Amsterdam.
3. Ik breng haar overal naar toe maar ze slaagt er steeds in om de weg terug te vinden.
4. Ik heb haar gevraagd waar ze naar toe wilde om onze trouwdag te vieren. Ze zei: “ergens waar ik lang niet meer geweest ben”. “In de keuken” stelde ik voor.
5. Ik houd altijd haar hand vast; anders geeft ze te veel geld uit.
6. We hebben een elektrische oven, een elektrische broodrooster, een elektrisch koffiezetapparaat, etc. Ze klaagde dat ze nergens meer kan zitten; dus heb ik een elektrische stoel besteld.
7. Ze zei dat ze de auto niet kan gebruiken omdat er water in de motor zit. Ik vroeg waar de auto was en ze zei: “in de vijver”.
8. Gisteren rende ze achter de vuilniswagen en schreeuwde: “ben ik te laat?”. Nee zei de chauffeur, spring maar er in”.
9. Vergeet nooit dat het huwelijk de voornaamste oorzaak is van een scheiding.
10. Ik heb 3 dagen geen woord tegen haar gezegd; ik durfde haar niet te onderbreken.
11. De laatste ruzie was mijn fout; ze vroeg: “wat is er op TV”?. “Stof” heb ik geantwoord.
12. In het begin heeft God de aarde gecreerd en is gaan rusten. Daarna heeft Hij Adam gecreerd en is gaan rusten. Daarna heeft Hij Eva gecreëerd en vanaf dat moment hebben Hij en Adam geen rust meer gehad. Dus heeft Hij de drank uitgevonden.