Pagina's: 1 ... 314 315 [316] 317 318 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 560354 keer)
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4725 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:52:00 »

Wat zijn de 2 manieren hoe een belg een vlieg vangt?
- hij jaagt hem onder de kast en zaagt dan de pootjes eronder weg.
- hij jaagt hem de zolder op, en haalt dan stiekem de trap weg.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4726 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:52:13 »

Wat zijn de 2 manieren hoe een belg een vlieg vangt?
- hij jaagt hem onder de kast en zaagt dan de pootjes eronder weg.
- hij jaagt hem de zolder op, en haalt dan stiekem de trap weg.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4727 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:52:26 »

waarom loopt maandags in belgië iedreen naast de fiets? Omdat het weekend erop zit.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4728 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:52:56 »

Waarom neemt een belg hooi mee naar bed? Om zijn nachtmerry te voeren.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4729 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:53:16 »

Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4730 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:53:28 »

Verteld de Belg aan de Hollander: "weet jij hoe een woerd hét doet"? Nee,zegt de Hollander. Wel, zegt de Belg: op z'n eendje. Komt de Hollander thuis en vraagt aan z'n vrouw: schat, weet jij hoe een woerd hét doet? Nee, zegt zij. Wel, "helemaal allleen".
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4731 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:53:39 »

Er woont een Belg in Den Haag, maar hij raakt zijn Belgische accent maar niet kwijt. Hij besluit bij een echte Hagenees Haags te leren. Na 4 weken kan hij eindelijk de zin: geef mij een broodje ei met ui, in het plat Haags uitspreken. Hij loopt, trots als een pauw, een winkel in en zegt: "Hé geef mij een broodje ei met ui". Waarop de verkoper tegen hem zegt: "Je bent zeker een Belg?" "Hoezo", vraagt de Belg, "dat was toch Haags?" "Jazeker, maar je staat in een fietsenwinkel."
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4732 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:54:01 »

Waarom gooit een Belg brood in de WC?
Om de WC-eend te voeren.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4733 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:54:18 »

Twee Belgen zitten te vissen in de Lek. Ineens krijgt de ene Belg beet, maar de vis is te sterk en trekt de Belg zo het water in. De andere Belg springt erin en gaat de Belg zoeken. Na een tijd vond hij hem en reanimeerde hem. Plots komt een Nederlander aangelopen. Hij vraagt aan de Belg wat hij aan het doen is, waarop de Belg het verhaal verteld en dat hij zijn vriend nu
aan het reanimeren is. De Nederlander: "Dan zou ik maar stoppen want deze heeft nog schaatsen aan."
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4734 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:54:30 »

Er zaten twee Belgen op een bank. De ene Belg legde geld op de bank. Zegt de andere Belg: "Waarom doe je dat?"
"Ik wil eens weten hoe het voelt om geld op de bank te hebben", antwoordt de ene Belg.
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4735 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:54:45 »

Een Nederlander vraagt aan een Belg: "Waarom meet je die paal zo?" Zegt de belg: "Ik moet de hoogte hebben."
Zegt de nederlander: "Moet je hem op de grond neer leggen." "Nee", antwoordt de Belg, "Ik moet de hoogte hebben niet de breedte."
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4736 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:55:00 »

Er zitten 3 Belgen, 3 Russen en 3 Nederlanders rond een tafel. Zegt een Rus: "Wij gaan naar de planeet Mars!" Zegt een Nederlander: "Wij gaan lekker naar de maan!" Zegt er een Belg: "Wij gaan lekker naar de zon!" Daarop zegt een Nederlander: "Hoe dan? Dat is toch veel te heet?" Zegt de Belg: "Nee hoor, we gaan gewoon als het donker is!"
Gelogd
danny2
Danny en Mariska
*
Berichten: 138


« Antwoord #4737 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:55:13 »

Een Belg werkt voor de eerste maal voor een bouwbedrijf in Nederland. Tussen de middag kijkt hij met ongeloof naar zijn Nederlandse werkmakker die een thermosfles uit zijn eetzak haalt. Hij vraagt aan hem: "Wat is dat?" Zegt de Nederlander: "Een thermosfles." Vraagt de Belg: "Waarvoor dient dat dan?" Zegt de Nederlander: "Ah, dat is om warme dingen warm te houden en koude dingen koud te houden." De volgende dag laat de Belg trots zijn nieuwe thermosfles zien. De Nederlander feliciteert hem en vraagt terloops wat er in de thermosfles zit. De limburger antwoordt: "Hete soep en een ijsje."
Gelogd
danny1
Danny en Mariska
*
Berichten: 5


« Antwoord #4738 Gepost op: 05 Juli, 2015 16:00:42 »

Jantje zit bij opa op schoot in de kantine van het bejaardentehuis. En opeens roept er een bejaarde in de zaal:
"12!"
De hele zaal lacht zich kapot. Roept er een andere bejaarde:
"34!"
En weer ligt de zaal in een deuk.
"Waarom lachen jullie?" vraagt Jantje aan opa.
"Nou," zegt opa, "We hebben alle moppen genummerd."
"O," zegt Jantje tegen opa, "Dat kan ik ook" en roept:
"86!"
De hele zaal blijft doodstil.
"Waarom lachen jullie niet?" vraagt Jantje verbijsterd aan opa.
Zegt opa:
"Die kenden we nog niet".
Gelogd
danny1
Danny en Mariska
*
Berichten: 5


« Antwoord #4739 Gepost op: 05 Juli, 2015 16:01:52 »

Manlief heeft de hele dag hard gewerkt, en gaat na het eten op de bank z' n krantje lezen. De vrouw is in de hoek van de kamer de was aan het strijken. De man kijkt naar haar, en vraagt: "Waarom ben jij je bhtjes aan het strijken? Er zit toch nooit wat in?" Waarop zij zegt: "Ik strijk jouw onderbroeken toch ook?!"
Gelogd
Pagina's: 1 ... 314 315 [316] 317 318 319   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: