Pagina's: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 662038 keer)
danny1
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4605 Gepost op: 05 Juli, 2015 09:05:53 »

Henk: 'Ik kan toveren.'
Piet: 'Hoezo?'

Henk: 'Als ik 's avonds met de hond uitga,
kom ik diep in de nacht met een kater thuis.'
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4606 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:17:12 »

er lopen twee drollen op straat de ene vraagt zullen we op vakantie gaan de andere zegt' nee ik ben al veel te bruin.
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4607 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:17:24 »

een jongentje staat op de bus te wachten zegt de bus chaffeur kom er eens af
ha ha ha ah ha
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4608 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:18:17 »

Waarom vliegen vogels naar het zuiden?

Omdat het te ver is om te lopen
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4609 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:18:34 »

Er ziten twee kikkers in een cafe. Zegt de een tegen de ander je veter zit los. De kikker kijkt of zijn veter los zit maar staat de ander op steekt zijn piemel in z`n kont en zegt, een april kikker in je bil.
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4610 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:18:46 »

jantje en zijn oma gaan naar de supermarkt.
jantje ziet 2 euro liggen vraagt jantje aan zijn oma
mag ik dat oppakken? zegt oma nee want alles wat op de grond ligt is vies. drie straten verderop vind jantje 20 euro. vraagt die weer mag ik dat op pakken? zegt oma nee want alles wat op de grond ligt is vies. daarna valt oma over een bananenschil vraagt oma kan je me helpen jantje zegt: nee want alles wat op de grond ligt is vies
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4611 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:18:57 »

waarom lachen kabouters als ze voetballen?

omdat het gras in hun oksels kietel!
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4612 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:19:15 »

Wie slaapt er eerder een konijn of een krokkodil?

Een konijn omdat hij maar twee tanden moet poetsen.
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4613 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:19:26 »

Waarom kun je een muis niet melken?

omdat de emmer er niet onder graakt.
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4614 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:19:55 »

Er staan drie mannen op een dak zegt de duitser ''ik wed dat als ik een steentje naar beneden laat vallen dat ik hem kan opvangen benenden" .
Dus de duitser gooit een steentje naar benden en hij rent de trap af zo snel mogelijk en dan is hij beneden ziet hij een jongetje huilen en dan vraagt hij warom huil je jongetje het jongetje zegt omdat er net een kiezelsteentje op mijn hoofd is gevalen de duitser zegt ooo sorrie jongetje en rent weg
En dan gooit de nederlander een grotere steen naar beneden en rent naar beneden zosnel mogelijk en dan ziet hij een klein meisje staan huilen en dan vraagt hij warom huil je meisje nouw zegt het meisje omdat er net een steen op mijn hoofd is gevallen oo sorry zegt de nederlander en rent snel weg
Dan is de belg aan de beurt die gooit een hele zwerfkei naar beneden en hij rent naar beneden zo snel mogelijk en dan ziet hij een jongetje lachen dan vraagt de belg jongetje waarom lach je zo nouw zegt het jongetje ik liet net een scheet en er viel een heel gebouw om.
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4615 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:20:08 »

De Nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de Belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een Nederlander naar Beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de Sahara wilde bouwen, zodat de Belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de Sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de Nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Stonden de Belgen daar op de brug te vissen!
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4616 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:20:23 »

Er was een Belgische man en die werkt in een flatgebouw, hij heet Karel, en hij is zijn werk zo spuugzat.
Dus op een dag zat hij in de kantine van het flatgebouw en kwam er een man naar hem toe en zegt: volgens mij gaat het helemaal niet goed met jouw. Dus Karel zegt: ja dat klopt, maar hoe weet u dat? Nou zegt de man dat kan ik altijd zien, maar wees gerust ik heb een oplossing, je slaat gewoon een driedubbele wisky achterover, en gaat naar het dak van dit flatgebouw, springt eraf en dan zit je over 2 minuten gewoon weer hier in de kantine. Karel denkt van: ik ben wel aardig dronken maar dat ik van een flatgebouw afspring, zo dronken nog net niet. Weetjewat zegt de man ik doe het wel even voor. Dus hij gaat naar de top van het flatgebouw en springt eraf en zit zo weer terug in de kantine.
Nou zegt Karel als hij het kan, kan ik dat ook. Dus hij naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood.
Dus die man in die kantine lachen, zegt de barman: wat ben jij toch een ongelooflijke zak als je dronken bent Superman!
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4617 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:20:50 »

waarom loopt een belg maandag ochtend altijd naast zijn fiets?

antwoord: dan zit het weekend erop..
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4618 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:21:20 »

Wat denkt een belg als hij zich uitkleed voor de spiegel?

Antwoord: wie zal het eerst klaar zijn hij of ik??
danny2
Danny en Mariska
*

« Antwoord #4619 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:21:31 »

Er is een grote orkaan geweest in marokko en er zijn 15000 marokanen gestorven
de eu heeft besloten om hulp te bieden.
de duitsers sturen vredestroepen.
de engelsen sturen voedsel en de belgen sturen gewoon 15000 nieuwe marokanen
Pagina's: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: