Pagina's: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 662092 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #4590 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:29:55 »

Twee Arnhemse blondjes staan op een avond bij elkaar. Zegt de ��n: "Kijk hoe helder de zon aan de hemel staat." "Ach kom," zegt het andere blondje: "dat is de maan." "Nee, de zon!" "Nee, de maan!" De discussie hierover wordt eindeloos, totdat er op een gegeven moment een ander blondje aan komt... Eerste 2 blondjes: "Wat is dat daar aan de hemel: de zon of de maan?" Derde blondje: "Dat zou ik niet weten. Ik woon nog maar twee weken in Arnhem!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4591 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:30:11 »

Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij de aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4592 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:30:24 »

Waarom staat er op het nachtkastje van een dom blondje een leeg glas en een vol glas water? E�n glas voor als ze dorst heeft en eentje voor als ze geen dorst heeft.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4593 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:30:39 »

Waarom kijkt een dom blondje zo lang naar een pak sinaasappelsap? Op het pak staat geconcentreerd.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4594 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:30:50 »

Er stonden twee blondjes in de lift en opeens bleef de lift vast zitten. Het ene blondje riep zo hard ze kon: "HELP! HELP!" Wilde het andere blondje even slim doen dus ze vroeg aan de ander zullen we samen roepen? Is goed... "SAMEN! SAMEN! SAMEN! "

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4595 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:31:02 »

Een dom blondje komt bij haar dokter met klachten over pijn. "Waar doet het zeer?" vraagt de dokter. "Het doet overal zeer, u moet me helpen", antwoordt de vrouw. "Wat bedoelt u met overal?" vraagt de dokter, "wees eens een beetje specifieker." De vrouw wijst met haar wijsvinger naar haar rechterknie en gilt: "Auw, dat doet zeer." Daarna raakt ze haar linkerwang aan en gilt: "Ahh! Dat doet ook zeer." Daarna raakt ze haar rechter elleboog aan, "Oooh, zelfs DAT doet pijn", huilt ze. De dokter controleert haar gedurende een tijdje bedachtzaam en vertelt haar daarna de diagnose, "U hebt een gebroken vinger."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4596 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:31:14 »

Waarom mag een dom blondje absoluut geen vibrator hebben? Dan breekt ze al haar tanden....

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4597 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:31:32 »

Komt een blondje in een lederwinkel midden in Florida en zegt tegen de verkoper;"I want to have some crocedile leather boots" Dus die vent zegt:"ok, these one are $300,- and these are $500,-" Het blondje begint me een partij te schelden en zegt;"I will make my one boots for less money then you sell!" Het blondje gaat weer naar buiten en die kerel draait zich om. Een paar uur later als die kerel naar huis gaat komt ie langs het bekende aligator meer en ziet daar een vrouw met een joekel van een geweer staan. Hij denkt, het zal toch niet....., hij gaat kijken en jawel hoor, met schiet het domme blondje een krokodil van 4 meter neer en begint het dier op het drogen te slepen, kijkt om zich heen en legt hem bij die andere 10 neer geschoten krokodillen, waarop die vent zegt; "what are you doing?" waarop het blondje zegt "shit, this is number 11 and this one has also no boots on.........

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4598 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:31:44 »

Er staat een blondje aan de Westerschelde en wil erin springen. Komt een matroos voorbij en vraagt wat er aan de hand is. Ik zie het hier in Nederland niet meer zitten en wil er een eind aan maken. Zegt de matroos: Ga mee naar Amerika als verstekeling, kost niks, ik zal je eten en drinken brengen. Ze gaan aan boord en de matroos brengt enkele keren per dag eten en drinken. Ze worden gek op elkaar en bedrijven na het eten de liefde. Na enkele weken wordt ze gevonden door de kapitein. Ze vertelt dat ze verstekeling is, eten en drinken van de matroos krijgt en dat hij haar als dank mag naaien. Nou, zegt de kapitein, dan word je echt genaaid, want dit is de veerboot Breskens naar Vlissingen.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4599 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:32:00 »

Waarom wordt een dom blondje in een driehoekige kist begraven? Als het licht uitgaat, doet ze automatisch haar benen wijd!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4600 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:32:16 »

Hoe heet een slim blondje? Een golden retriever.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4601 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:32:30 »

In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten? Het blonde meisje, want dat is 19!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4602 Gepost op: 02 Januari, 2015 17:32:43 »

In een klein theater is een buikspreker bezig met zijn show. Via de pop op zijn schoot maakt hij allemaal grappen over domme blondjes. Dit valt bij zijn publiek goed in de smaak, want ze lachen naar hartelust. Op een gegeven moment staat er achter in de zaal een echt dom blondje op van haar stoel en begint te schelden. Ze zegt: "Verdomme, dat iemand door de haarkleur zo de grond moet worden ingetrapt, waar slaat dat nou op?" De buikspreker zegt hierna: "Mevrouw, sorry voor de overlast, maar het is gewoon voor de grap, het is cabaret?" Waarop het blondje zegt: "Man, hou toch je bek, ik heb het tegen dat jochie op je schoot!"

Sjoeke Hoekstra
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4603 Gepost op: 22 Februari, 2015 18:12:36 »

Vrouw kwijt

Een man begaf zich naar de politie om aangifte te doen van zijn vrouw die verdwenen was.
Echtgenoot: "Ik ben mijn vrouw verloren. Ze is gaan shoppen en is niet meer thuis gekomen.
Inspecteur: "Hoe groot is zij?"
Echtgenoot: "Dat weet ik niet, dat heb ik eigenlijk nooit gemeten".
Inspecteur: "Slank of dik?"
Echtgenoot: "Niet slank, ze eet altijd wel goed".
Inspecteur: "Kleur van de ogen?"
Echtgenoot: "Heb ik eigenlijk nog niet goed bekeken".
Inspecteur: "Kleur van haar?"
Echtgenoot: "Dat wisselt met de seizoenen en ze heeft veel tattoos, dus alle kleuren van de regenboog".
Inspecteur: "Wat droeg ze op de dag van de verdwijning?"
Echtgenoot: "Daar ben ik niet 100% zeker van: het kan een jurk geweest zijn, maar ook een mantelpakje".
Inspecteur: "Reed ze met de auto?"
Echtgenoot: "Ja".
Inspecteur: "Kunt u me de nummerplaat geven, het merk en de kleur van de auto?"
Echtgenoot: "Het is een roze Audi A4, elf maanden oud, nummerplaat SEX-001 met een drukgevoede 3.0 liter V6 motor van 333 pk, gekoppeld aan een 8-speed tiptronic automatische transmissie met eveneens een manuele mode. Binnen de 10 seconden is de motor op volledige bedrijfstemperatuur wegens de vooruitziende thermokoppelingen. De compressor is megasnel als steun. De ruiten zijn getint en worden bij de lage temperaturen automatisch verwarmd. Er is zitvlakverwarming ingebouwd bij de voorste twee stoelen. De stoelen hebben een lederen rug. De GPS is een juweeltje en voor de stem van de operator kan gekozen worden tussen de mannelijke en vrouwelijke stem. Er is een kleine kras op de motorkap f". De man breekt na deze woorden in een zacht snikken uit.
Inspecteur: "Geen nood meneer, we zullen uw auto zeker terug vinden".
luppert
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4604 Gepost op: 31 Mei, 2015 15:13:12 »

Het is groen en het kan skien skieuw.
Pagina's: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: