matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4395 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:07:38 » |
|
Een automatiseringsdeskundige, een scheikundige en een werktuigbouwkundige rijden samen in een auto. Plotseling slaat de motor af. Ze stoppen op de vluchtstrook. Zegt de scheikundige: "Volgens mij ligt het aan de mengverhouding van de benzine." Zegt de werktuigbouwkundige: "Volgens mij is er iets mis met de aandrijving." De automatiseringsdeskundige zwijgt. Na een tijdje zegt de natuurkundige tegen de automatiseringsdeskundige: "Heb jij geen idee?" "Jawel", zegt hij: "Laten we de raampjes eens sluiten en nog eens proberen te starten, misschien doet hij het weer
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4396 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:08:28 » |
|
Een dienstmeisje laat de eerste de beste dag een antieke chinese vaas vallen. Roept de heer des huizes:" Wat doe je nou toch, dat was een vaas uit 1610". Zegt het meisje:" Oh gelukkig, ik dacht dat het een nieuwe was
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4397 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:09:48 » |
|
Trots meldt de nieuwe suppoost van het Rijksmuseum zich aan het eind van zijn eerste werkdag bij de museum directie."Meneer de directeur, ik denk dat u over mij tevreden zult zijn. Ik heb vandaag al drie Rembrandts en twee Picasso's verkocht!"
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4398 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:10:32 » |
|
De autohandelaar stond op van zijn barkruk en mompelde: 'Als ik niet gauw een auto verkoop, kan ik hier wel op m'n kont blijven zitten.' Waarop een naast hem gezeten meisje reageert: 'Bij mij is 't net andersom, als ik mijn kont zo nu en dan niet ophef, kan ik geen nieuwe auto kopen
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4399 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:11:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4400 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:13:21 » |
|
Komt een man bij de drogist en vraag zachtjes aan de dame achter de kassa om een pakje condooms.
Drogiste legt een pakje op de toonbank en zegt: "Da's dan dertienvijftig, anders nog iets ?". Waarop de man er een briefje van 100 naast legt.
"Ach meneer", reageert de drogiste, " Kunt u niet passen ?"
"Passen ?" reageert de man, "Dat heeft geen zin, ze zijn niet voor mezelf, maar voor m'n broer !
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4401 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:13:52 » |
|
Twee mannen ontmoeten elkaar in een café en raken aan de praat. "Wat doe jij voor de kost?" vraagt de één. "Ik stempel brieven op het postkantoor." "Dat moet een saaie baan zijn. "Saai? Absoluut niet. Iedere dag stempelen we een andere datum
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4402 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:14:42 » |
|
Er zit een man in een restaurant en hij roept de ober: "Ober, ik heb een half uur geleden slakken besteld en ik heb nog niks gekregen." Zegt de ober: "Nou meneer, ze kunnen nooit erg ver weg zijn
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4403 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:16:25 » |
|
was laatst is een Chinees restaurant. Komt er een bloedmooi Chinees meisje naar me toe en vraagt: "Wilt u menu?" "Doe maar straks," zeg ik, "ik wil eerst effe eten
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4404 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:17:40 » |
|
Roept een man in een restaurant: "Ober, wat doet die vlieg in m'n soep?" Zegt de ober: "Rugzwemmen meneer
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4405 Gepost op: 17 Juni, 2013 13:30:10 » |
|
Een gezin heeft duur gedineerd in een sjiek sterrenrestaurant. Er blijft nogal wat over van het eten. De vader wenkt de ober en vraagt: "Kunt u de restjes in een zakje doen voor de hond?" "Hoi, hoi, hoi," roept kleine Jantje, "we krijgen een hondje
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4406 Gepost op: 18 Juni, 2013 08:11:18 » |
|
Twee jongens zijn erg vervelend tijdens de les. De meester heeft er schoon genoeg van en geeft hen strafwerk. 'Schrijf maar 500 keer de naam van je geboorteplaats op het bord.' De ene jongen begint te schrijven, maar de andere barst in snikken uit. 'Dat is gemeen!'roept hij huilend. 'Hij is in Gent geboren, maar ik in Nederoverheembeek
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4407 Gepost op: 18 Juni, 2013 08:12:24 » |
|
Een man ziet op de markt een leuke broek. 'Wat kost die broek?'vraagt hij aan de marktkoopman. 'Vijfentwintig euro, meneer.' De man geeft honderd euro. Marktkoopman: 'Kunt u niet passen?' 'Nee, de broek is voor mijn broer!
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4408 Gepost op: 18 Juni, 2013 08:12:55 » |
|
Toontje krijgt een stuk chocolade en zijn mama zegt:' Toontje, bewaar het heel goed, dan kan papa er niet aan zitten.' Toontje: 'Ja, mama, dat doe ik.' Een uur later vraagt mama: ' Toontje, waar heb je dat stuk chocolade gelaten?' Toontje: 'In mijn mond, mama.'
|
|
|
|
|
|
|
matthias
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #4409 Gepost op: 18 Juni, 2013 08:13:38 » |
|
Jantje zegt: 'Ik wou dat ik in de middeleeuwen leefde.' 'Hoezo?', vraagt de meester. Antwoord Jantje: 'Dan hoefde ik niet zoveel geschiedenis te leren.
|
|
|
|
|
|
|
|