sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk
|
|
« Antwoord #4095 Gepost op: 24 December, 2012 18:51:16 » |
|
Er zit een Belg een Nederlander en een Duitser in de trein op weg naar Rotterdam. De Belg zegt tegen de Duitser dat zij binnen twee jaar een compleet kasteel hebben gebouwd met harnassen en suppoost voor de deur. Waarop de Duitser tegen de Belg zegt dat dat nog niets is, want wij hebben een complete fabriek gebouwd met productlijn en afzetgebied in één jaar tijd. Na dit gezegd te hebben, komen ze in Rotterdam aan en zien ze de Euromast. Daarop vragen ze de Nederlander wat dat is. De Nederlander zegt : "Weet ik veel, dat stond er vanmorgen nog niet
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4096 Gepost op: 24 December, 2012 18:52:31 » |
|
Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben een penisverlenger." zei ik "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80 meter?!?" Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: € 187 ,- Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: € 50 ,- De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4097 Gepost op: 24 December, 2012 18:53:03 » |
|
2 mannen hebben een dames-slipje gevonden voor de pastorie. Ze snuffelen eraan en dan zegt de ene volgens mij is deze van een meisje van 18. De andere zegt na het snuffelen : Nee, volgens mij van ene van 20. Deze discussie gaat zo over en weer totdat de pastoor naar buiten komt en vraagt wat er aan de hand is.Nou ze\gt de ene ik zeg dat de draagster hiervan 18 jaar is en hij zegt dat ze 20 jaar is en we komen er maar niet uit. Hierop zegt de pastoor : Laat mij maar eens ruiken. Nou , zegt de pastoor , na uitgebreidt gesnuffeld te hebben : De leeftijd weet ik niet, maar weet wel Ze komt niet uit mijn parochie.
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4098 Gepost op: 24 December, 2012 18:53:47 » |
|
Een vrouw fietst door Rotterdam, met op haar bagagerek 2 grote vuilniszakken, waarvan in 1 zak een gat zit, en er vallen iedere keer briefjes van 20 euro uit die zak. De politie ziet dat en houdt haar aan: mevrouw, er vliegen een heleboel briefjes van 20 euro uit die zak.. Verdomme zegt die vrouw, dan moet ik zo snel mogelijk terug om die briefjes weer op te pakken! Nou. momentje, zegt de agent, waar heeft u die 20 eurobriefjes eigenlijk vandaan? Gestolen? Nee, zegt de vrouw, ik heb een tuintje, vlak naast het feyenoord stadion en ze komen dan vaak om te plassen, zo mijn tuintje in! Maar ik laat dat niet ongemoeid. ik ga dan achter die bosjes staan met een heggenschaar, en als er eentje zijn piemel door die bosjes steekt, laat ik die heggenschaar zien, en zeg: 20 euro, of je lul eraf!!!! De agent moet lachen en vind het een goed idee. Maar wat zit er dan in die andere zak??? Tja, zegt de vrouw, ze betalen natuurlijk niet allemaal..
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4099 Gepost op: 24 December, 2012 18:54:28 » |
|
Mijn vader en ik woonden boven een sigarenzaak en wij bezaten een televisie. Boven ons woonden een knappe weduwe en haar even knappe dochter. Zij bezaten geen televisie en kwamen daarom vaak bij ons kijken. Na een paar weken werd ik verliefd op de knappe weduwe en trouwde haar. Mijn vader werd verliefd op de knappe dochter en trouwde ook.
En toen begon de narigheid...
Daar mijn vader trouwde met de dochter van mijn vrouw, en dus ook mijn dochter, is mijn dochter thans mijn moeder. Tegelijkertijd ben ik haar vader want ik ben immers met haar moeder getrouwd. Verder is mijn vader de schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon ben en haar echtgenoot. Mijn vader is echter ook de schoonzoon van mijn vrouw, die tevens zijn schoondochter is omdat zij getrouwd is met mij.
Maar dat is nog niet alles...
Mijn vrouw krijgt een prachtige zoon en nu begint de ellende pas goed. Mijn zoon is allereerst mijn zoon. Goed maar hij is de broer van mijn moeder, omdat zij de dochter is van mijn vrouw en getrouwd is met mijn vader. Zodoende ben ik een neefje van mijn zoon en daardoor een neefje van mijn dochter, omdat zij een zuster van hem is. Zij, mijn moeder, die trouwens ook mijn dochter is, is dus tegelijkertijd mijn tante; en mijn vader, haar echtgenoot, is dus mijn oom. Mijn vader is tevens grootvader geworden. Zijn echtgenoot, mijn dochter, is dus grootmoeder. Mijn vader en ik zijn dus over-grootouders geworden van onze zoon.
Maar het werd nog veel en veel erger...
De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt mijn broer, die tevens zoon van mijn tante is en dus mijn neef. Verder is mijn eigen zoon de oom van mijn broer , omdat mijn broer een zoon is van zijn zuster. Mij vrouw is grootmoeder geworden, want de jonge zoon van mij vader is de zoon van haar dochter. Aangezien ik met haar getrouwd ben, ben ik grootvader. Let wel, grootvader van mijn broer. Aange-zien de grootvader van broer ook mijn grootvader is, ben ik dus mijn eigen grootvader!
Volgens mij hadden die knappe weduwe en haar knappe dochter beter zelf een televisie kunnen aanschaffen. Dan had het allemaal niet zover hoeven komen.
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4100 Gepost op: 24 December, 2012 18:56:03 » |
|
Een agent op een paard staat aan een rood licht. Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "mooi fietsje heb je daar heb je dat van Sinterklaas gekregen?" Het ventje knikt. "Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht opzet", zegt de agent.
Het jongentje kijkt naar het paard en zegt: "mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen." "Ja manneke", zegt de agent. "wil je dan volgende keer vragen aan de Sint of hij de lul eronder hangt en niet erboven op zet"...
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4101 Gepost op: 24 December, 2012 18:56:23 » |
|
Monica Lewinsky gaat verhuizen naar Rusland. Ze gaat Boris Jeltsin nieuw leven inblazen.
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4102 Gepost op: 24 December, 2012 18:58:28 » |
|
Er scheppen twee boeren tegen elkaar op. "Ik heb zo'n groot land dat het me twee dagen kost om er omheen te rijden." zegt de andere. "Zo'n auto heb ik ook gehad."
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4103 Gepost op: 24 December, 2012 18:58:41 » |
|
3 mannen zitten in een bar. zegt de een tege de andere: mijn vrouw zat pas geleden Hans en Grietje te kijken en 9 maanden later kreeg ze een tweeling. Een andere man zegt: das toevallig mijn vrouw keek pas geleden de drieling en ze kreeg negen maanden later een drieling. waarop de andere man zegt:dan moet ik snel naar huis want mijn vrouw zit 101 dolmatiers te kijken
Klik hier om een reactie te geven
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4104 Gepost op: 24 December, 2012 19:00:07 » |
|
Er was eens een man en die liep op straat. hij kwam een klein meisje tegen en die sei meneer je hebt een drol op je hoofd. de man zei hoe kan da nou? het meisje zei ja die heb ik net op je hoofd geleg. Daar blijft het een beetje warm. En dan heeft mama er geen last van als ik het thuis doe in de w.c want mijn moeder wil niej dat ik thuis poep dus doe ik het maar op uw hoofd. en dan heeft niemand er last van.
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4105 Gepost op: 24 December, 2012 19:01:59 » |
|
Er was een marokkaans jongetje die wilde nederlander worden. Hij zei tegen zijn meester:'Hoe kan ik nederlander worden??'De meester zei:'dan moet je goeie cijfers halen voor taal en spelling. Dat jongetje deed goed zijn best en haalde het. De meester zei:'Je bent nu officieel een nederlander! Het jongetje was heel blij en ging het tegen zijn ouders vertellen. Hij zei:'Mam, pap ik ben nederlander geworden..!!Ze ouders sloegen hem en het jongetje moest naar z'n kamer,,Hij zei: Ik ben nog niet eens 10 minuten Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut marokkanen
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4106 Gepost op: 24 December, 2012 19:02:19 » |
|
Twee paraplu's lopen over straat. Opeens zien ze een wandelstok. Zegt de een: "Help, een naaktloper!"
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4107 Gepost op: 24 December, 2012 19:03:14 » |
|
Jantje komt op school en de juf die vraagt wie van de vaders heeft een byzonder beroep dus pietje zegt mijn vader is timmerman de juf zegt ja een mooi beroep maar niet byzonder nou klaasje mijn vader is schilder nou ook een mooi beroep maar ook niet byzonder nou zegt jantje mijn vader is druivenplukker in tYbet whoOw riiep de hele klaS dat ik byzonder dus jantje krijgt vrij vanmidag dus jantje komt thuis en zijn moeder vraagt wat is dat nu al thuis ja ik zei dat papa druiven plukker was is tYbet nee sukkel zegt zijn moeder ik zei je vader loopt met een druiper in de ziekte wet
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4108 Gepost op: 24 December, 2012 19:09:07 » |
|
Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit Volendam en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig.
Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.
Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. "Emma" en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.
Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed.
Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.
Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje.
Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon.
Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.
Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang.
Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.
Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.
Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.
Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht,maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.
Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.
Moeder viel flauw.
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht:
|
|
« Antwoord #4109 Gepost op: 24 December, 2012 19:10:00 » |
|
Een man klaagt tegen zijn vriend."Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet". Zijn vriend antwoordt: "Nee,dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!". "Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro.
De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf.
De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn.
Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beďnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........
Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:
Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!! Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat !!! En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!!
|
|
|
|
Sjoeke Hoekstra
|
|
|
|