Pagina's: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667612 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3810 Gepost op: 03 December, 2012 11:22:15 »

Er lopen 's avonds laat 2 nonnen in het park. Plotseling worden ze door 2 mannen de bosjes ingetrokken, en die mannen beginnen die nonnen uit te kleden en te verkrachten.

De 1e non zegt: "Heer, vergeef het hun want hij weet niet wat hij doet!". De 2e non zegt "Hmmm... die van mij wel!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3811 Gepost op: 03 December, 2012 11:22:41 »

Marie staat met haar moeder onder de douche. Zegt ze: "Wat heeft mama daar?" Mama: "Dat is het paradijsje! En daar past maar 1 sleutel in!" De volgende dag staat ze met haar vader onder de douche: "Wat heeft papa daar?" Papa: "Dat is de sleutel van het paradijsje." De volgende dag zegt marie: "Papa, papa ik weet wie de reserve sleutel heeft van het paradijsje. De buurman."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3812 Gepost op: 03 December, 2012 11:23:08 »

Tina(40) staat te douchen. De postbode moet een pakketje bezorgen en belt aan. Tina loopt in haar nakie naar beneden, ze kijkt door het lensje op haar deur. Op dat moment kijkt de postbode door de brievenbus, en vraagt beleeft aan \'het kindje\' ,, heey krullebol, is je moeder thuis?
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3813 Gepost op: 03 December, 2012 11:23:35 »

Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in de blubber zakt. \"Ga mijn laarzen halen,\" zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is, komt hij de dochters van de boer tegen. \"Hé, wat doe jij nou hier?\" vragen de meiden. \"Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed!\" zegt hij. \"Daar geloven we niks van.\" \"Oh nee? Wacht maar, dan vraag ik het hem wel even,\" en hij roept naar de boer op het land: \"Moest ik er nou 1 pakken of 2?!\" De boer: \"Allebei natuurlijk!\"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3814 Gepost op: 03 December, 2012 11:24:04 »

Twee mannen staan te liften langs de weg. Er komt een rood auto'tje aan met een meisje erin en nog 1 plaats vrij.

1 van de twee lifters gaat mee, de andere man blijft staan. Na een tijdje komt het autotje echter terug, alleen met de man aan het stuur. Hij haalt zijn metgezel op. Van het meisje is niets meer te zien.

'Hoe kom jij aan die auto?' vraagt de ander.
 'Dat is een lang verhaal. Toen we een eindje hadden gereden zei het meisje: 'Ben jij ook zo moe? Laten we hier even uitrusten.' We zetten de auto aan de kant en gingen het bos in.'
 'En toen?'
 'Ze vroeg: 'Heb je het ook zo warm?' En toen trok ze al haar kleren uit. Ze ging langit op de grond liggen en zei: 'Neem maar wat je nemen wilt.'
 'Heb je dat gedaan?'
 'Ja, maar die kleren van haar waren me te klein. Toen heb ik het autotje maar gekozen.'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3815 Gepost op: 03 December, 2012 11:24:33 »

astronaut komt op de maan en loopt daar te wandelen met dat pak aan. Ziet-ie me daar een kanjer van een meid. Zo'n maanmokkel. Ze staat in een pan te roeren. Gaat-ie naar d'r toe en zegt: "Sta je 't eten klaar te maken?" Zegt ze: "Nee, ik sta een kind te maken." "Kind te maken?" Zegt ze: "Ja." En na een poosje roeren ziet-ie ineens uit die pan een baby komen. Zegt-ie: "Godverdorie, ja." Zegt ze: "Hoezo? Hoe doen jullie dat dan op de wereld waar je vandaan komt?" Hij zegt: "Nou, daar gaat 't allemaal heel anders." Zegt ze: "Ja? Hoe dan?" Hij zegt: "Nou, kruip maar effe in m'n pak." Zij in dat pak. Nou, dat vond ze ook wel fijn, dat was enorm. Zegt ze: "Maar waar is de baby nou?" "Ja," zegt-ie, "die komt pas over negen maanden." Zegt ze: "Waarom hou je dan nou al op met roeren?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3816 Gepost op: 03 December, 2012 11:25:02 »

Een mevrouw heeft 2 honden gekocht. Tietje en Tietje. Ze wilt haar oma de hondjes graag laten zien. Ze stapte de auto in.. ,,Chips! Me auto start niet. Nou, dan moet ik maar met de bus gaan.'' Ze had haar hondjes aan de riem en wachtte bij de bushalte op de bus. ,,Tietje van me..., zei de vrouw, ik weet dat het lang duurt voordat de bus hier is.'' De man naast haar schrok en dacht dat de vrouw gek was! De bus was er... ,,Meneer de buschauffeur? Mogen Tietje en Tietje mee?'' En meteen zonder na te denken zei de buschauffeur: ,,Natuurlijk mooie dame! Ik laat mijn lul toch ook niet alleen!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3817 Gepost op: 03 December, 2012 11:25:35 »

\"Pap, voor 20 euro vertel ik je wat mamma tegen de melkman zei vanochtend.\" Geschrokken pakt pa 20 euro en geeft die aan zijn zoon. \"Twee aarbeienyoghurt, alstublieft.\"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3818 Gepost op: 03 December, 2012 11:26:41 »

Jantje en zijn vader lopen langs een weiland en zien daar een stier op een koe zitten.

Jantje vraagt Pappa wat zijn die aan het doen? Pa zegt die stier duwt de koe naar de stal om samen gemolken te worden.

300 meter verder zien ze een hengst boven op een merrie zitten. Papa wat zijn die aan het doen? de hengst duwt de merrie naar de stal om samen hooi te eten oh zegt Jantje.. gelukkig dat mamma tegen het aanrecht stond anders had de postbode ze helemaal naar het postkantoor geduwd.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3819 Gepost op: 03 December, 2012 11:27:15 »

Verdomme" vloekt de koffie, "ik sta hier al 5 min. heet en niemand die
mij pakt. "Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 min. te trekken"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3820 Gepost op: 03 December, 2012 11:27:50 »

Er lopen drie generaties over de wallen en gaat er opeens een raampje open en een dame roept:"Meer mannen,meer mannen" waarop de middelste tegen zijn zoon zegt nou jongen ga jij maar eens naar boven en laat maar eens zien wat je kan. De jongen gaat naar boven en komt bij de dame binnen en de dame zegt:" Elke keer als jij mij in de zevende hemel prijst mag je op dat bord met een krijtje een streepje zetten. Dus de jongen begint volle moed. Een half uur later komt hij weer beneden en verteld wat er gebeurt was en zei dat hij 5 streepjes had. Net op het moment dat de drie weer aan willen lopen gaat het raampje weer open en weer roept ze :"Meer mannen,meer mannen" Dus de tweede gaat naar boven en hij krijgt hetzelfde verhaal en 50 minuten later komt hij buiten en zegt dat hij wel 9 streepjes had. Zo vader jij kan dat goed zegt zijn zoon. En weer op het moment dat ze aan willen lopen gaat het raam weer open en ze roept weer :" Meer mannen,meer mannen " Nu gaat de oudste naar boven en ook hij krijgt hetzelfde verhaal te horen. Hij begint vol goede moed. De twee die buiten staan ,staan maar te wachten en te wachten en na 1,5 uur gaat opeens het raampje open en opa komt naar buiten gehangen en roept :" Meer krijt,meer krijt
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3821 Gepost op: 03 December, 2012 11:28:47 »

Er komt en zwarte man met een wit oor komt een cafe binnen, en besteld bij de kastelijn een borreltje met een biertje. Daarna vraagt de kastelijn hoe komt u aan dat witte oor? Nou zegt die zwarte man ik kom uit Kenia en hoor bij de stam van de witte oren. Een week later komt er weer een zwarte man binnen maar nu met een witte neus. Hij besteld bij de kastelijn een biertje met een borreltje. Daarna vraagt de kastelijn hoe komt u aan die witten neus. Nou zegt de zwarte man ik kom uit Kenia en ik hoor bij de stam van de witte neuzen. Weer een week later komt er weer een hele zwarte man binnen maar nu met een witte vinger. De kastelijn komt naar de man toe en zegt laat me raden je komt uit kenia en je hoort bij de stam van de witte vinger. Nee zegt de man ik ben schoorsteenveger en ik kom net bij je vrouw vandaan.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3822 Gepost op: 03 December, 2012 11:31:24 »

Een vrouw ontmoet een geweldige man in de kroeg, ze praten wat, ze lachen wat en na het stappen gaan ze samen naar huis. Als ze bij hem thuis zijn laat hij haar het hele appartement zien. Zij merkt op dat zijn hele slaapkamer volgepakt is met schattige Teddyberen. Honderden kleine beertjes met van die lieve kraaloogjes op een schap laag bij de grond, knuffelachtige medium sized Teddy's op een schap hoger en super grote prachtige beren op het hoogste schap, de vrouw is erg verbaast dat zo'n stoere kerel zo'n grote verzameling Teddyberen in zijn bezit heeft, maar ze is niet van plan om hier op in te gaan en vind het eigenlijk wel mooi dat ook een stoere man een gevoelige kant kan hebben...... Ze draait zich om....ze kussen....ze trekken mekaars kleding van hun lijf...en bedrijven heftig de liefde.........Na een intense nacht met haar gevoelige droomprins, draait ze zich in het ochtendgloren om naar hem en vraagt : "En wat vond je ervan?" Hij zegt: "kies maar een prijs van de onderste plank"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3823 Gepost op: 03 December, 2012 11:32:02 »

Mijn hond kan een vrouw nemen zoals niemand dat kan schepte een cowboy op tegen een hoer. oja vraagt die laat dat maar eens zien dan. de cowboy neemt de vrouw mee in een kamertje en de vrouw gaat naakt op bed liggen. de cowboy roept tegen zijn hond pak haar, neem haar , neuk haar... de hond blijft zitten zoals hij zit, de cowboy zegt het nog een keer. de hond blijft zitten dan is het geduld van de cowboy op hij springt op de vrouw en dringt diep bij haar naar binnen en schreeuwt tegen de hond dit is de laatste keer dat ik het voor je doe...
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3824 Gepost op: 03 December, 2012 11:32:31 »

Een boer gaat aleen op vakantie en zegt tegen zijn knecht aleen als er iets bijzonders gebeurt is mag je me bellen. Na een week belt de knecht. Boer: "wat is er Knecht?" "de steel van de schop is gebroken." Boer: "hoe kan dat Knecht?" "Het is gebeurd toen ik de hond aan het begrafen was." Boer: "hoe komt die hond dood?" Knecht: "door de brandende schuur." Boer: "hoe komt die schuur in brand?" Knecht: "door de vonken van het brandende huis." Boer: "En mijn vrouw dan?" Knecht: "die is met de buurman op vakantie."
Pagina's: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: