Pagina's: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 667987 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3675 Gepost op: 03 December, 2012 08:49:38 »

Waarom gaat een koe niet naar een voetbal wedstrijd?

antwoord: Wanneer ze scoren zegt de koe: Boe Boe
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3676 Gepost op: 03 December, 2012 08:50:44 »

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3677 Gepost op: 03 December, 2012 08:51:13 »

Een meisje loopt een juwelierszaak binnen. Ze wil haar horloge laten reparen. "Hoeveel kost het?" vraagt ze. "Slechts een kusje" zegt de man ondeugend. "Mooi zo", zegt het meisje, "mijn opa komt zo afrekenen."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3678 Gepost op: 03 December, 2012 08:51:41 »

Een meisje en een oma liepen over de stoep.

Het meisje vraagt: oma mag ik de handstand doen?

Oma zei nee, wany dan kunnen de mensen je onderbroek zien. Maar het meisje deed het toch..

Toen ze het had gedaan zij oma: En nu hebben de mensen je onderbroek gezien.

Nee zij het meisje want ik heb hem uit gedaan.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3679 Gepost op: 03 December, 2012 08:52:10 »

Jantje zat in de klas en vroeg aan de meester: "Meester, word je gestraft voor iets dat je niet gedaan hebt?" Waarop de meester antwoordde: "Natuurlijk niet Jantje, als je niets gedaan hebt, waarom zou je dan gestraft worden. Het is juist beter als je niets gedaan hebt. Zo hoort het in het leven."
Jantje haalt opgelucht adem en zegt: "Ben ik ff opgelucht, ik heb namelijk mijn huiswerk niet gedaan".
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3680 Gepost op: 03 December, 2012 08:52:40 »

Pardon, meneer, vraagt een kwajongen aan een man,

Kunt u me zeggen hoe laat het is? Natuurlijk, vent. Het is tien over vier.

Bedankt meneer. Om half vijf mag u mijn kont kussen! Meteen rent de kwajongen giechelend weg.

De heer gaat er boos achteraan. Na een paar meter botst hij tegen een agent op. He, he, zegt de agent, Waar moet u zo snel naartoe?

Ik zit achter een kwajongen aan, die tegen me heeft gezegd dat ik om half vijf zijn kont mocht kussen!. De agent kijkt op zijn horloge. Niet nodig om zo te rennen. U hebt nog een kwartier!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3681 Gepost op: 03 December, 2012 08:53:14 »

De directeur stapt de lawaaierige klas binnen. Hij wil nu eindelijk die herrieschoppers eens straffen. 'Geert, wat heb jij uitgespookt?' 'Ik heb krijt naar het bord gegooid.' 'Honderd strafregels! En jij Wim?' 'Ik heb een punaise op de stoel van de meester gelegd.' 'Wat?! Tweehonderd strafregels. En jij, Peter?' 'Ik heb snippers door het raam gegooid.' 'Oh nou..., dat valt wel mee; geen strafregels!' Op dat ogenblik komt er een jongen binnen, vol blauwe plekken en schrammen. 'En wat doe jij daar?', vraagt de directeur boos, 'Hoe heet jij?' 'Swen Snippers, meneer.'
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3682 Gepost op: 03 December, 2012 08:53:45 »

Jan, Kees en Marja gaan naar de kinderboerderij. Jan doet een voorstel en zegt: "Hey kom we gaan een wedstrijdje doen, wie de langste bij de varkens kan volhouden!" Daar zijn Kees en Marja mee eens. Jan gaat als eerste naar de varkens en komt snel over 1 minuut terug en zegt: "Gadver die varkens stinken!" Dan gaat Kees ernaartoe. Hij komt over 2 minuten terug en zegt: "Gadver die varkens stinken!!!!!" Dan gaat Marja naar binnen. Over een paar seconden komen allen varkens naar buiten en schreeuwen: "Gadver, Marja stinkt!!!!!!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3683 Gepost op: 03 December, 2012 08:54:17 »

Wat is het verschil tussen een tandarts en een schooljuf?

De tandarts zegt mondje open en de juf zegt mondje dicht
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3684 Gepost op: 03 December, 2012 08:54:44 »

Jantje zit in de klas. Hij steekt zijn vinger op en vraagt aan de meester: Mag ik naar de w.c. Ja zegt de meester Jantje gaat naar de w.c. Dan ziet hij dat het w.c papier. op is. Hij gaat terug naar de klas en zegt tegen de meester: Meester ik kan mijn gat niet afvegen. Want het w.c.-papier is op. Meester: Je mag geen gat zeggen. Het is bips. Jantje gaat terug naar de w.c. Maar in het raam op de w.c. zit een gat. Jantje gaat weer terug naar de klas. En zegt tegen de meester: Meester er zit een bips in de ruit.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3685 Gepost op: 03 December, 2012 08:55:14 »

3 mensen zitten op de 10e verdieping 1 van die mensen zegt ik durf een stoel naar beneden te gooien en doet dat ook. de tweede gooit een bank naar beneden en de derde een bom. dan komen er 3 kinderen aan de eerste huilt en zegt ik heb een stoel op mijn hoofd gekregen. de tweede huilt ook en zegt ik heb een bank op mijn hoofd gekregen de derde lacht en zegt toen ik een scheet liet ontplofte de school.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3686 Gepost op: 03 December, 2012 08:56:55 »

Twee babies(een meisje en een jongetje) liggen in hun bedje. Zegt het jongetje: "Ik ben een jongetje!" Daarop reageert het meisje: "Hoe weet je dat?" "Nou, als onze moeders weg zijn, zal ik het je laten zien." Als even later de moeders de slaapkamer hebben verlaten vraagt het meisje: "Laat je me nou zien, dat je een jongetje bent?" "Natuurlijk!" Het jongetje doet de dekentjes opzij........ "Kijk maar, blauwe sokjes!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3687 Gepost op: 03 December, 2012 08:57:27 »

Lerares vraagt aan Lotte wat ze later wil worden. Lotte zegt: "ik wil later fotomodel worden." Lerares: "en als je nou eens heel lelijk bent." Lotte: "dan wordt ik lerares"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3688 Gepost op: 03 December, 2012 08:57:55 »

Na jaren komt Kees een oude schoolvriend tegen, Piet. He, die Piet, hoe is het met jou? Prima,knul, prima en met jou? Ben je getrouwd.Kinderen?. Ja,zegt Piet, allebei. En ik heb een schoonmoeder, joh, een engel! zegt piet. Zegt Kees: Heb jij effe mazzel, die van mij leeft nog!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3689 Gepost op: 03 December, 2012 08:58:30 »

waarom gooit donald duck water over zijn computer?

hij wil over het internet surfen
Pagina's: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: