Pagina's: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668812 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3480 Gepost op: 01 December, 2012 17:43:12 »

Waarom heeft een varken twee rijen tepels?

Als alle tepels op één rij zou doen krijg je zo’n lang varken...!

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3481 Gepost op: 01 December, 2012 17:43:43 »

Vraag:
Hoe eten hele nette paarden?

Antwoord:
Met een hooivork!

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3482 Gepost op: 01 December, 2012 17:44:10 »

Hoe noem je een lief konijntje met een cokeverslaving?

Lijntje

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3483 Gepost op: 01 December, 2012 17:44:44 »

Twee maffiose kippen zitten in New York in hun hok.
Zegt de een: "Tok."
Zegt de ander: "Are you tokking to me? Don't tok to me like that!"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3484 Gepost op: 01 December, 2012 17:45:15 »

Wie gaat het eerst slapen een konijn of een krokodil?

Een konijn, want die hoeft maar twee tanden te poetsen!

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3485 Gepost op: 01 December, 2012 17:45:46 »

Olifant tegen naakte man: "Hoe adem jij eigenlijk met zo een klein ding?"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3486 Gepost op: 01 December, 2012 17:46:16 »

Twee olifanten zitten op een bank.
Zegt de ene: "Lekker windje he!?"
Zegt de andere: "Moet ik er nog één laten?"

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3487 Gepost op: 01 December, 2012 17:46:49 »

Hoe noem je een homofiele haan?

Een kippenpoot!

gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3488 Gepost op: 01 December, 2012 17:47:20 »

Wat doe je als een leeuw en en jaguar voor je staat?

Antwoord:
In de jaguar stapen en weg rijden!

Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3489 Gepost op: 02 December, 2012 18:28:34 »

Verlofaanvraag
Dus jij wilt een dagje vrij? Besef je wel wat je vraagt! Een jaar heeft 365 dagen waarop gewerkt kan worden. Er zijn 52 weken per jaar waarin je twee dagen vrij bent, er blijven dan nog 261 dagen over. Per dag werk je 16 uur niet, wat gelijk staat aan 170 dagen, zo blijven er nog 91 dagen over. Iedere dag besteed je 30 minuten aan het drinken van koffie, per jaar is dat 23 dagen, waardoor er nog maar 68 dagen over blijven. Daarnaast heb je een uur lunchpauze per dag, wat gelijk staat aan 46 dagen. Zo blijven er nog 22 dagen over om te werken. Normaal gesproken ben je twee dagen per jaar ziek, zodat er nog 20 dagen over blijven. We hebben 5 verplichte feestdagen per jaar, wat het aantal werkdagen reduceert tot 15. Daarvan geven we je met een royaal gebaar 14 dagen vakantie, waardoor er nog maar 1 dag overblijft om te werken. En jij wilt die ene dag vrij...
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3490 Gepost op: 02 December, 2012 18:28:56 »

Een man vliegt in een heteluchtballon boven het land en beseft dat hij verdwaald is. Hij ziet beneden een man lopen en daalt tot hij binnen gehoorafstand is. "Neem me niet kwalijk," roept hij, "kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben!" De man beneden antwoordt: "Ja. U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte." "U bent zeker een ICT-er" zegt de man in de heteluchtballon. "Inderdaad" zegt de ander, "maar hoe weet u dat?" "Nou", zegt de man in de ballon "alles wat u zegt is technisch gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald." De man op de grond kijkt peinzend omhoog en zegt: "U bent zeker manager?" "Dat klopt", zegt de man in de ballon: "maar hoe weet u dat?" "Eenvoudig. U  heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naartoe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe u die belofte moet waarmaken, en u verwacht van mij dat ik uw probleem oplos. U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten, maar op een of andere manier is het nu ineens mijn schuld."
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3491 Gepost op: 02 December, 2012 18:29:48 »

De reden waarom ik mijn secretaresse ontslagen heb? 's Morgens werd ik wakker en was 45 jaar geworden. Alhoewel ik me niet bijzonder goed voelde hoopte ik toch dat mijn vrouw mij een gelukkige verjaardag zou wensen. Tot mijn teleurstelling zei ze niet eens goedemorgen. Bij het onbijt hebben de kinderen mij niet eens aangesproken. Op het werk aangekomen, riep mijn secretaresse: "Gefeliciteerd met je verjaardag!" Gelukkig dat toch nog iemand was die aan mij dacht, ook al was ze de enige. Zelfs de collega's herinnerden zich niets van mijn verjaardag. Tegen de middag stelde mijn secretaresse voor om samen een hapje te gaan eten. Het was het leukste dat men mij had voorgesteld die dag. Dus zijn we samen een apperitief gaan drinken en daarna gaan eten. Op de terugweg vroeg ze zich af waarom eigenlijk nog naar het kantoor te gaan. Het was een mooie dag, dus vroeg ze om bij haar thuis de middag te gaan doorbrengen. Bij haar aangekomen, bood ze mij een glas aan en zei: "Stoort het als ik mij wat relaxer ga aankleden?" Geen twijfel, het ging een zeer interessante namiddag worden! Zij stapte haar slaapkamer in, en kwam terug met een grote verjaardagstaart, gevolgd door mijn echtgenote, mijn kinderen, mijn baas en enkele collega's...
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3492 Gepost op: 02 December, 2012 18:30:21 »

Een getrouwde man heeft een verhouding met zijn secretaresse. Op een dag konden ze geen weerstand meer bieden aan hun verlangens en ze reden naar haar huis en bedreven de hele middag gepassioneerd de liefde. Uitgeput vielen ze in slaap en werden pas om 20.00 uur wakker. Terwijl de man zijn kleren aantrok, zei de vrouw dat hij zijn schoenen door het gras en de blubber achter haar huis moest halen. De man begreep er weliswaar niets van, maar deed wat ze zei. Thuisgekomen, vroeg zijn vrouw: “Waar ben jij de hele dag geweest?” “Lieveling,” antwoordde hij “ik kan niet tegen jou liegen. Ik heb een verhouding met mijn secretaresse en we hebben de hele middag seks gehad.” Zijn vrouw keek naar zijn schoenen en zei: “Leugenaar, je bent weer gaan golfen.”
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3493 Gepost op: 02 December, 2012 18:30:47 »

De chef personeelszaken heeft een sollicitant voor zich zitten en vraagt hem hoe bij zijn vorige baas de arbeidsvoorwaarden waren. ‘Fantastisch, mijnheer, al het personeel had inspraak; we kregen vier weken achter elkaar vakantie, een gratificatie met kerst, pasen, en sinterklaas en elk jaar een aandeel in de winst.’ Stomverbaasd kijkt de chef de man aan en zegt; ‘Waarom bent u daar dan weggegaan?’ ‘Ik ben niet weggegaan… we zijn ontslagen, want na zes maanden ging de zaak failliet!’
Henk-en-Simone
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #3494 Gepost op: 02 December, 2012 18:31:17 »

Een supermooie 20-jarige secretaresse loopt het kantoortje in van een jonge en knappe manager. Ze gluurt even de gang in, doet de deur op slot en gaat smekend op haar knieën. Met een zachte en verleidelijke stem zegt ze: "Ik doe alles om een goede beoordeling te krijgen." Ze leunt verder naar hem toe, gooit haar haar naar achteren en staart suggestief in zijn ogen.  "Ik bedoel..." fluistert ze, "ik zou echt ALLES doen!" Hij kijkt op zijn beurt ook diep in haar ogen. "Alles?" vraagt hij. "Ja..., alles!" zegt ze hijgend van opwinding. De manager buigt zich naar haar toe en zegt op een fluistertoon tegen haar: "Zou je ook willen... werken?"
Pagina's: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: