banjomanfm
Voorgesteld, goedgekeurd
www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk
|
|
« Antwoord #330 Gepost op: 27 September, 2010 11:06:01 » |
|
Mislukte verleiding in de kroeg Een charmante zakenvrouw heeft met haar collega afgesproken in een kroeg om 20:30 Haar collega wilde met haar wat dingetjes over leggen onder 4 ogen over wat handeltjes. Maar de zakenvrouw ziet dit anders, als die er eenmaal is bestellen ze een biertje Een uur kletsen begint ze haar collega leuk te vinden ze haalt haar voet uit haar schoenen en wrijft over zijn been langzaam in ze ballen en ze zegt: Vind je dit rust gevend? Nee niet zo zegt die! O en waarom niet? Mijn man heet Theo!
|
|
|
|
|
|
|
banjomanfm
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #331 Gepost op: 27 September, 2010 11:07:35 » |
|
Een oudere man loopt een cafe binnen en gaat aan de bar zitten. Na een half uurtje komt er in het cafe een punker met een grote hane-kam binnenlopen. De oudere man zit de hele tijd naar de punker te kijken en de punker wordt hierdoor geirriteerd.
Op een gegeven moment loopt de punker naar de man toe. De punker zegt : "Waarom zit je me de hele tijd aan te kijken? Heb ik iets van je aan of zo?" De man antwoordt: "Nee, maar ik heb vroeger eens een kip geneukt en nu zit ik te kijken of jij m'n zoon bent!"
|
|
|
|
|
|
|
banjomanfm
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #332 Gepost op: 27 September, 2010 11:08:33 » |
|
Geld vergeten Willem, Harry en Sjon waren in het cafe en willem zei ik betaal voor deze keer wel hij pakte zijn portemonnee en hij zei shit geen geld bij toen zij Harry zij oke ik betaal wel hij zoen naar zijn geld hij zij shit portemonnee vergeten toen zij Sjon oke ik doe het wel hij zij shit ook geen geld bij ze keken elkaar aan en zeiden en nu. ze gingen naar de baas en zeiden eey we hebben wel gedronken enzo maar we hebben geen geld bij ons. Daarop zei de baas als jullie lullen samen een meter bij elkaar is mogen jullie de hele dag gratis zuipen dus Willem ging naar de wc en paf 50 cm Harry paf 49 cm meter Sjon 1 cm dus hun lullen een meter bij elkaar samen hun lekker heel de dag zuipen en ze gingen naar huis en Willem zei jullie hebben geluk dat ie van mij 50 cm was he Harry zei jullie hebben geluk dat ie van mij 49 was he sjon zei jullie hebben geluk dat ie van mij stijf stond !!
|
|
|
|
|
|
|
banjomanfm
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #333 Gepost op: 27 September, 2010 11:09:47 » |
|
AA069Onder de 16 Er kwam een jongen in de bar. Hij zag daar een bordje onder de 16 verkopen wij niet. Dus die jongen ging naar de bar. Hij vroeg aan de man mag ik 17 biertjes? Ja tuurlijk. De man vroeg weer zijn jullie met jullie 17. Nee zei de jongen. Eigenlijk wil ik er 1. Maar jullie verkopen niet onder de 16 staat er op het bord...
|
|
|
|
|
|
|
houthakkerengea
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #334 Gepost op: 27 September, 2010 19:16:05 » |
|
er was een dom blondje die op haar tenen langs de medicijnen kastje langs liep,zegt de andere dom blondje waarom loop je op je tenen anderes worden de slaap pillen wakker
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #335 Gepost op: 10 Oktober, 2010 20:38:20 » |
|
Welkom in de jongerenwebsite.nl-moppentrommel. Schrijf ook jouw grappigste moppen hier.
AA0140llll Waarom neemt een belg altijd wc papier mee als hij gaat autorijden? Om dooor de bochten te scheuren.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #336 Gepost op: 10 Oktober, 2010 20:46:14 » |
|
Welkom in de jongerenwebsite.nl-moppentrommel. Schrijf ook jouw grappigste moppen hier.
Wat krijg je als je het woord lord omdraait? drol. Wat krijg je als je drol omdraait? Vieze handen.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #337 Gepost op: 10 Oktober, 2010 21:16:35 » |
|
Komt een man bij de dokter en zegt, dokter mijn vrouw denkt dat ze een lamp is. Zegt de dokter tegen de man, dan moet uw vrouw maar even langskomen. Zegt de man, dat kan niet dokter, want dan heb ik geen licht meer in huis.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #338 Gepost op: 10 Oktober, 2010 21:29:18 » |
|
Een engelsman een nederlander en een belg rijden achter elkaar in de auto. Plots moet de engelsman remmen en de nederlander en de belg botsen erachter op. Stapt de engelsman uit en zegt: I'm sorry. Zegt de nederlander: I'm sorry to. Komt de belg aangelopen en zegt: I'm sorry three.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #339 Gepost op: 10 Oktober, 2010 21:31:14 » |
|
Hoe noem je een komkommer van een dag oud? Een kwamkwammer.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #340 Gepost op: 10 Oktober, 2010 21:35:13 » |
|
Wordt een jongeman s'nachts aangehouden voor het fietsen zonder licht. Zegt de agent, jongen dat is levensgevaarlijk niemand kan je zo zien. Zegt de jongen: Maar agent, dan heeft u mij toch ook niet gezien.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #341 Gepost op: 12 Oktober, 2010 17:53:53 » |
|
Wat is het toppunt van lef? Een spookrijder proberen in te halen.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #342 Gepost op: 12 Oktober, 2010 18:01:30 » |
|
Een vrouw komt s'morgens beneden in de keuken en zegt tegen haar man, ik heb gedroomd dat ik de hele nacht gefietst heb. Ja zegt haar man, ik heb ook gedroomd. Ik heb gedroomd dat ik de hele nacht de liefde bedreven heb en zijn vrouw onmiddelijk, was het met mij? Nee zegt hij, jij was weg met de fiets.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #343 Gepost op: 12 Oktober, 2010 18:03:42 » |
|
Wat is het toppunt van domheid? Een blonde Belg.
|
|
|
|
|
|
|
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #344 Gepost op: 12 Oktober, 2010 18:11:37 » |
|
Een Belg staat met een eend in zijn armen op de markt en wil hem verkopen. Een Hollander komt op hem aflopen en vraagt, wat kost die ezel? Kan je niet zien dat het geen ezel is zegt de Belg spottend, waarop de Hollander antwoordt, jij moet je er buiten houden als ik zaken doe met die eend.
|
|
|
|
|
|
|
|