gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3090 Gepost op: 27 November, 2012 19:53:59 » |
|
Een man stapt in de taxi: “Naaaaaar ttttt dorpscafeeeee meneeeer.” Taxichaufeur: “We staan nu voor het dorpscafé meneer.” “Okeeeee, hierrrr is twwwwwintig eeeeuro en de volgende keerrrrrr niet meer zoooooo hard rijden eikellllll
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3091 Gepost op: 27 November, 2012 19:54:44 » |
|
“Toe geef me nog een biertje, ik ben echt niet dronken”, zegt een man in het café tegen de eigenaar. “Zie je die kat aan de overkant, met één oog, een witte vlek op zijn staart die van witte streep naar witte streep hinkelt? Zo scherp ben ik dus nog.” “Geen bier meer voor u meneer. Hij deed de hink-stapsprong…”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3092 Gepost op: 27 November, 2012 19:55:21 » |
|
Een dronken man komt uit de kroeg terwijl het de hele avond geregend heeft. “Dat wordt zwemmen dus”, zegt de man en hij neemt een sprong en knalt keihard op het asfalt. “O, het heeft nog gevroren ook
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3093 Gepost op: 27 November, 2012 19:55:53 » |
|
Agent tegen een dronkaard: “Loopt u maar over de witte lijn meneer.” Dronkaard: “Maar ze hebben het vangnet nog niet opgehangen hieronder!”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3094 Gepost op: 27 November, 2012 19:56:24 » |
|
Agent tegen een dronken man: “Voor de laatste keer. In deze proef moet u over de witte lijn lopen. U hoeft hem niet op te rollen!”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3095 Gepost op: 27 November, 2012 19:57:07 » |
|
Drie dronken mannen komen een café binnen en bestellen bier. Nog voordat de barkeeper de bier kan tappen zakt één van de mannen laveloos in elkaar. “Doe voor hem anders maar spa”, zeggen de mannen. “Hij moet zo nog rijden…”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3096 Gepost op: 27 November, 2012 19:57:38 » |
|
Een dronken man loopt uit een café en stapt in zijn auto. Als hij wegrijd houd een agent hem staande: “Hoeveel heeft u gedronken?” “Ztuk offfff dertiggggg bieeeeeertjessss aaaagggggent…” “Dan moet u blazen meneer…” “Gggggelooooooft u mmmme nieee?”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3097 Gepost op: 27 November, 2012 19:58:12 » |
|
Een dronken man komt uit een kroeg wankelen en moet nodig plassen. Hij draait een tankdop van een auto af en plast in de tank. Dan komt de eigenaar er aan en die zegt: “Is dat normaal?” “Nee, euro loodvrij”, antwoord de dronkaard.
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3098 Gepost op: 27 November, 2012 19:58:42 » |
|
Een man wordt in het ziekenhuis wakker met veel pijn en zijn gehele lijf in het verband. “Wat is er gebeurd?” vraagt hij aan een vriend die aan het bed zit. “Gisteren in de kroeg was je zo dronken dat je zei dat je zo van het balkon van de zevende etage weg kon vliegen.” “Waarom heb je me niet tegengehouden?” “Ik had 100 euro ingezet op dat je het kon…”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3099 Gepost op: 27 November, 2012 19:59:24 » |
|
Een man wordt in het ziekenhuis wakker met veel pijn en zijn gehele lijf in het verband. “Wat is er gebeurd?” vraagt hij aan een vriend die aan het bed zit. “Gisteren in de kroeg was je zo dronken dat je zei dat je zo van het balkon van de zevende etage weg kon vliegen.” “Waarom heb je me niet tegengehouden?” “Ik had 100 euro ingezet op dat je het kon…”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3100 Gepost op: 27 November, 2012 19:59:58 » |
|
Twee mannen komen uit de kroeg als één merkt dat hij zijn autosleutels kwijt is. “Kom anders bij mij achterop de motor. Ik breng je wel thuis.” zegt de ander. “Dat is mooi” “Moet je wel even je jas achterstevoren doen want door de harde wind op de motor heb je het zo koud.” Zo gezegd zo gedaan. De mannen rijden weg met de motor als even later er een scherpe bocht aan komt. De bestuurder neemt de bocht zoals altijd met 140 kilometer per uur zonder aan zijn passagier te denken. Even later merkt hij dat hij nog alleen op de motor zit en rijd terug naar de bocht. Daar ziet hij een groepje mensen om de passagier staan. “Is hij nog in leven?” “Toen wij hem vonden was hij in leven. Maar toen wij zijn hoofd weer recht op zijn lichaam wilden zetten stierf hij…”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3101 Gepost op: 27 November, 2012 20:00:31 » |
|
Komen een Duitser, een Belg en een Amerikaan een kroeg binnen zegt de barman: "Dit is toch niet weer een mop hé!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3102 Gepost op: 27 November, 2012 20:01:05 » |
|
Wat is het verschil tussen een penalty en een biertje?
Een biertje gaat er altijd wel in!
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3103 Gepost op: 27 November, 2012 20:01:41 » |
|
Er zit een man in een cafe hij bestelt 5 bier en drinkt ze in een keer leeg. Zegt die barman: "Waarom drink je ze zo snel leeg? Dat is toch zonde?" "Ja", zegt die man, "maar dat zou jij ook doen als je geen geld had."
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3104 Gepost op: 27 November, 2012 20:02:12 » |
|
Kees en Henk zitten samen in een café. Kees roept: "Een rondje van ikke!" Henk: "Nee, je bedoeld: een rondje van mij!" Kees: "Omdat je zo aandringt!"
|
|
|
|
|
|
|
|