gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3075 Gepost op: 27 November, 2012 19:45:19 » |
|
Loopt een man langs een café. Er staat een groot bord buiten met de tekst: voltooi 3 opdrachten en verdien een maand lang gratis bier. Nou denkt de man, dat lijkt mij wel wat. Hij loopt het café binnen en gaat aan de bar zitten en vraagt aan de barman wat die opdrachten inhouden. De barman begint te vertellen. Opdracht 1: Pak de ton tequila de in de hoek staat, drink deze op zonder een spier te vertrekken. Opdracht 2: In de tuin ligt een krokodil deze heeft kiespijn, je moet de krokodil helpen. Opdracht 3: Boven ligt een vrouw en die heeft nog nooit een orgasme gehad, ook deze moet je helpen. Nou denkt de man: daar begin ik niet aan en hij besteld gewoon een biertje. Het café is erg gezellig en de man blijft aardig lang zitten en drinkt best veel. Na een tijdje zegt hij, nou weet je wat, ik probeer het gewoon. Hij pakt de ton tequila en drinkt hem op zonder een spier te vertrekken! Dan loopt hij naar de tuin. Er is een hoop gestommel in het café, dan horen ze een luide schreeuw. Maar daar staat de man toch weer met kleerscheuren en al in de deuropening en zegt: zo, waar lag die vrouw met kiespijn ook alweer?
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3076 Gepost op: 27 November, 2012 19:45:52 » |
|
De directeuren van Heineken, Bavaria en Grolsch komen bij elkaar. Ze gaan wat drinken in een café en bestellen wat. De directeur van Heineken bestelt een Heineken, de directeur van Bavaria bestelt een Bavaria en de directeur van Grolsch bestelt een glaasje water. Dan vragen de directeuren van Heineken en Bavaria: "Waarom drink je geen bier?" Dan zegt de directeur van Grolsch: "Als jullie geen bier drinken, waarom zou ik dat dan doen!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3077 Gepost op: 27 November, 2012 19:46:24 » |
|
Hoe kun je zien als de muisjes in de kroeg zitten? Dan staat er een geel busje voor de kroeg. Heb je het gele busje ook gezien? Nee? Dan waren ze er vandaag niet!
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3078 Gepost op: 27 November, 2012 19:46:54 » |
|
Een man zit mismoedig aan de bar. “Wat scheelt er aan” vraagt de barman. “Vroeger, twintig jaar geleden waren mijn vrouw en ik nog gelukkig.” “En toen?”vroeg de barman. “Daarna hebben we elkaar ontmoet.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3079 Gepost op: 27 November, 2012 19:47:28 » |
|
Aan de bar kijkt een man steeds naar een man die een eindje verderop zit waarop deze uiteindelijk vraagt: " Waarom staart u de hele tijd naar mij?" "Omdat u zo op mijn vrouw lijkt, zonder de snor natuurlijk", antwoordde de man. "Maar ik heb toch helemaal geen snor", zegt de andere man. "Nee, maar mijn vrouw wel..!"
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3080 Gepost op: 27 November, 2012 19:47:57 » |
|
Een dronken man komt uit de kroeg en loopt op een lantarenpaal af. Hij klopt op de paal en roept: “Doe eens open. Ik weet dat jullie er zijn want er brand boven licht!”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3081 Gepost op: 27 November, 2012 19:48:33 » |
|
Een man komt uit de kroeg en ziet een dronken man bij een lantarenpaal op de grond zitten. “Wat doet u daar?” “Ik zoek mijn autosleutels…” “Bent u die hier verloren?” “Nee, een eindje verderop maar hier is er tenminste licht.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3082 Gepost op: 27 November, 2012 19:49:20 » |
|
Een man probeert een jonge vrouw in een kroeg te versieren. Na een tijdje merkt hij dat het klikt en hij vraagt hoe oud ze is. “13 jaar.” Geschrokken verlaat de man direct de kroeg terwijl het meisje verzucht: “Al die bijgelovige mensen ook altijd.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3083 Gepost op: 27 November, 2012 19:49:54 » |
|
Twee mannen zitten aan de bar als de ene man zegt: “Wist je dat ze een machine hebben uitgevonden die kan vertellen of je liegt!?” Dat is toch niks bijzonders antwoord de andere man. “Ik ben al jaren met één getrouwd.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3084 Gepost op: 27 November, 2012 19:50:26 » |
|
Een man besteld in een kroeg: “Drie bier voordat het gedonder begint….” De barman schrikt en geeft snel drie bier. Even later: “Drie bier voordat het gedonder begint…” Weer geeft de barman het bier aan de man. Na een paar keer is de barman minder bang en vraagt. “Welk gedonder?” “Dat merk je straks wel. Eerst drie bier voordat het gedonder begint.” Weer krijgt de man drie bier. Op een gegeven moment vraagt de barman: “Zeg, wanneer ga je eigenlijk betalen?” “Daar heb je het gedonder al.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3085 Gepost op: 27 November, 2012 19:51:08 » |
|
Een man kan maar geen vriendin krijgen. Verdrietig verlaat hij weer de kroeg. De volgende dag gaat hij vol goede moed de kroeg in. De ene na de andere kerel versiert de mooiste vrouwen en weer lukt het hem niet. Nieuwsgierig vraagt hij aan een van de gelukkigen: Hoe doe je dat nou. De man zegt: "Heel eenvoudig, je gooit argeloos je sleutels op de bar met de sleutelhanger van een Porsche en de vrouwen vallen vanzelf voor je."
De volgende dag probeert de man het uit, hij gooit zijn sleutelbos met Porsche sleutelhanger op de bar en weer geen succes. Op een gegeven moment ziet hij zijn tipgever binnenkomen en vraagt hem waarom het hem niet lukt. "Nou", zegt die man, "als je volgende keer je sleutels op de bar gooit moet je misschien eerst je bromfietshelm afzetten
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3086 Gepost op: 27 November, 2012 19:51:41 » |
|
Aan de bar merkt een man de zijn dronken buurman op de barkruk aan het poepen is. “Ga een snel weg”, roept de man verontwaardigt. “Maar ik ben pas halverwege…!”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3087 Gepost op: 27 November, 2012 19:52:21 » |
|
Een man strompelt uit een café en moet overgeven. Een hondje komt aangelopen en likt aan de kots als er een agent aankomt. Agent: “Alles goed meneer?” Man: “Tja, ik denk het wel. Die gehaktbal herken ik, ook de boerenkool… maar dat hondje… nee….”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3088 Gepost op: 27 November, 2012 19:52:54 » |
|
Agent: “Mevrouw, helaas is uw man verdronken in een fust bier in het café gisteren.” Vrouw: “Heeft hij erg geleden?” Agent: “Wij denken van niet. Hij is er drie keer uitgeklommen om te plassen en toen was hij redelijk vrolijk.”
|
|
|
|
|
|
|
gea38
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #3089 Gepost op: 27 November, 2012 19:53:24 » |
|
Na een nacht stappen wordt een man met barstende hoofdpijn wakker. “Wat is er gebeurd vannacht?” vraagt zijn vrouw. “Het huis is een puinhoop en de kanarie is weg.” “Geen idee”, zegt de man. “Toen ik thuis kwam had ik dorst. Ik heb overal gezocht en uiteindelijk maar een citroen uitgeperst…”
|
|
|
|
|
|
|
|