Pagina's: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670801 keer)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2985 Gepost op: 26 November, 2012 21:37:27 »

Tiet zat

Waarom heeft pamela Anderson geen horloge om?
antwoord: ze heeft tiet zat
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2986 Gepost op: 26 November, 2012 21:37:55 »

Het nieuwe waterbed

Erika Terpstra heeft een nieuw waterbed.
Ze hebben een zeil over het IJsselmeer gespannen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2987 Gepost op: 26 November, 2012 21:38:22 »

Drie mooie vrouwen in een gekaapt vliegtuig

Op een vliegtuig van America Airlines zaten Pamela Anderson, Cindy Crawford en Naomi Campbell samen richting New York. Toen na een bepaalde tijd het vliegtuig gekaapt werd, ontstond er paniek op het vliegtuig. Ook bij Pamela Anderson begon er paniek ontstaan en Pamela deed haar T-shirt uit en direct nadien ook haar BH. Cindy Crawford zag dit en vroeg aan Pamela: "Zeg, Pam, waarom doe jij dat?" "Ach" zei Pamela, "iedereen weet dat ik de mooiste borsten heb en wanneer het vliegtuig zal crashen zullen ze mijn mooie borsten zien en zullen ze mij dan ook het eerst redden!" Vijf minuutjes later begint Cindy Crawford zich opeens te schminken! Naomi ziet dit en vraagt aan Cindy: "Waarom begin jij je nu in Godsnaam te schminken?" "Awel", zegt Cindy: "Iedereen weet dat ik de mooiste van de wereld ben en als het vliegtuig moet crashen dan zullen ze mij wel eerst redden!" Nog een korte tijd later, begon Naomi haar jeans uit te doen en ook haar sloggibroekje! "Wat doe jij nu?" vragen Pamela en Cindy bewonderingswaardig. "Ach domme trutten" zei Naomi, "jullie weten toch dat wanneer een vliegtuig crasht, ze eerst naar de zwarte doos zoeken
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2988 Gepost op: 26 November, 2012 21:38:49 »

Surfen

Bugs zit achter het internet.
Ineens gooit hij een emmer water over de computer.
Lola vraagt: Bugs waarom gooi je een emmer water over de pc.
Bugs zegt: Ik wil surfen
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2989 Gepost op: 26 November, 2012 21:39:17 »

Wie deed dat

Britney Craig David en Shaggy zaten aan een tafeltje. Iemand liet een ruft.
Craig zegt : I"m walking away
Shag zegt : I't wass"t me
Britt zegt : Oops! I did it again!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2990 Gepost op: 26 November, 2012 21:39:45 »

Op een onbewoond eiland

Tweety, Sylvester en Taz zitten op een eiland.
Dan vind Tweety een lamp. Hij wrijft er over. Dan komt er een geest uit. Zegt de geest: "Ieder mag 1 wens doen."
"Ik wens dat ik terug naar oma ga," zegt Tweety. "Ik ook" zegt Sylvester. Ploep. Ze zijn verdwenen,
Dan begint Taz te huilen. "Ik ben zo alleen! Ik wens dat Tweety en Sylvester terugkomen!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2991 Gepost op: 26 November, 2012 21:40:16 »

Ron en Hennie

Ron Brandsteder en Hennie Huisman staan bij de grootste en gevaarlijkste glijbaan van de wereld.
"Zo!" zegt Hennie "daar durf ik wel vanaf." "Echt?!" vraagt Ron. "Jahoor" antwoord Hennie, "want als het fout gaat dan vangen de engelen mij wel op."
"Nou" zegt Ron "dan ga ik dus echt niet meer!!, ' WANT ENGELEN BESTAAN NIET!!!!'" (zingend)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2992 Gepost op: 26 November, 2012 21:40:45 »

2 meijer

De ene taxichauffeur tegen de andere: "Ik heb gisteravond met 1 ritje 2 meijer verdient." "O", zegt die ander, "da's interessant vertel 's." waarop de ander antwoord: "Ik had Anita Meijer en d'r man in mijn taxi zitten."
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2993 Gepost op: 26 November, 2012 21:41:14 »

Silicon Valley

Hoe noem je het plekje tussen de borsten van Pamela?
Silicon valley.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2994 Gepost op: 26 November, 2012 21:42:01 »

Achter de boeken

Wat is Patty Krijgsman achter de boeken??
Een student!!
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2995 Gepost op: 26 November, 2012 21:42:39 »

Sugar Lee Hooper

Wat doet soekerliehoeper als ze haar haar kamt?
Antwoord: (broek omhoog)
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2996 Gepost op: 26 November, 2012 21:43:25 »

De lambada

Hoe leer je Koos Alberts de lambada?
Slag in zijn wiel trappen.
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2997 Gepost op: 26 November, 2012 21:44:14 »

Bent u fakir?

Kom ik van de week de studios binnen in Aalsmeer. Trek ik de verkeerde kleedkamer open. Ligt daar op een spijkerbed een spiernaakte man uit India. Ik kijk naar het ventje en vraag: "Bent u fakir?"
 Zegt ie: "Nee, alleen op dinsdag!"
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2998 Gepost op: 26 November, 2012 21:44:49 »

Viola Holt mag ze laten hangen

Viola Holt loopt over de markt. Komt ze bij een kraampje met allemaal lingerie. Ze ziet een leuk bh-tje hangen met witte kant. Ze vraagt aan de marktkoopman: "Hoeveel kost dat bh-tje?" De man zegt: "Veertig gulden." Zegt Viola: "Ik geef je d'r 35 gulden voor." Zegt de man weer: "Laat maar hangen
gea38
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2999 Gepost op: 26 November, 2012 21:45:33 »

Claus gaat boodschappen doen

Prins Claus en Koningin Beatrix willen warm eten. Ze besluiten kotelletjes te gaan eten, alleen die zijn op. "Ga jij die even halen?" Vraagt Beatrix aan Claus. "Is goed." "Zal ik het dan even opschrijven, anders vergeet je het misschien". "Nein, dat ist niet nodich" antwoord Claus en vertrekt. Bij de poort aangekomen is hij het vergeten wat 'ie moest halen. Hij loopt terug. "Zeker weten dat je 2 kotelletten moet meenemen, moet ik het niet opschrijven?" "Nein, dat ist niet nodich" en vertrekt opnieuw. Hij loopt de poort door, en is het alweer vergeten. "Verdamt". Gelukkig komt Erica Terpstra net langs: "Wat is er, je kijkt zo boos?" "Ja, ich bin vergeten wat ik moest halen. Und, ik durf nicht terug want dann ist Bea kwaad op mijn". "Weet je wat" antwoord Erica "Ik loop wel even mee" "Zie je nou wel" reageert Bea als ze er zijn: "Ik zei nog wel zo goed 2 kotelletten meenemen, wat doe je: Neem je een heel varken mee!"
Pagina's: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: