jeek
|
|
« Antwoord #2775 Gepost op: 25 September, 2012 18:13:34 » |
|
jantje is aan het voetballen en schiet de bal in de achter tuin hij kan hem niet vinden en hij roept zijn moeder mam ik kan de bal niet vinden zijn moeder zegt Jantje je bent Blind nee ik ben bergkamp.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2776 Gepost op: 25 September, 2012 18:13:45 » |
|
komt een man op het politiebureau. ik heb toverkracht ik heb toverkracht!! zegt de politie: dat is fijn voor u dat u kunt toveren gaat u nu maar weer weg! maar de man blijft aan houden... ik heb toverkracht ik heb toverkracht!! waarop de politie antwoord: ga weg, of ik laat u verwijderen met een fikse boete!! nog geen kwartier later komt er een vrouw op het bureau: help help!! ik heet to en ik ben verkracht!!
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2777 Gepost op: 25 September, 2012 18:13:54 » |
|
Er komt een man bij de hemelpoort. Petrus doet open en herkent meneer Jansen meteen. Petrus zegt: 'U hebt zich in uw leven nogal slecht gedragen. U komt hier niet naar binnen. Maar ik wil u een tweede kans geven. In die kamer daar staan 600 doosjes. U krijgt de opdracht om die doosjes op aarde uit te gaan delen. Ze zijn bestemd voor alle mannen die zich in hun huwelijk braaf hebben gedragen, nooit zijn vreemd gegaan, nooit teveel hebben gedronken...' ... Weet jij wat er in het doosje zat? ... Ik hoor het al. Jij hebt ook geen doosje gehad.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2778 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:07 » |
|
Komt een man bij de dokter en die zegt: "dokter er zit een rare stip op mijn voorhoofd kunt u even kijken wat het is?" De dokter kijkt en zegt: "o, meneer ik zie het al u krijgt een lul op uw voorhoofd!" "wat!" zegt de man "wees maar niet ongerust over twee weken ziet u er helemaal niets meer van!"zegt de dokter "hoe kan dat dan dokter?" vraagt de man
"nou"zegt de dokter " over twee weken hangen die ballen voor je ogen!!!!"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2779 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:16 » |
|
een Pastoor lag op zijn sterfbed en hij riep een dokter en advocaat toen kwamen die en toen zij die tegen de advocaat ga aan de rechterkant zitten en de dokter aan de linkerkant toen vroeg de dokter waarom toen zij de pastoor jezus stierf tussen 2 misdadegers en dat wil ik ook
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2780 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:26 » |
|
Een man in een café gaat even naar de WC. Bij de pisbakken gaat hij naast een dronken kerel staan. De dronken man zegt: "Meneer, kunt u mij zeggen of ik iets in mijn linkerhand heb?" De man kijkt en zegt: "Nee." "Heb ik dan iets in mijn rechterhand?" "Ook niet. Hoezo?" Zegt de dronken man: "Verdomme, dan sta ik in mijn broek te pissen
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2781 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:36 » |
|
Een Belgische multimiljonair wordt 50 jaar en hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe achtertuin, met zwembad en al. Ook Ahmed, de enige Marokkaan in de buurt, wordt uitgenodigd. Het is echt een superfeest met muziek en bier. De miljonair roept op een moment: "ik geef 1 MILJOEN euro aan degene die durft te vechten met de alligator die op dit moment in het zwembad zwemt!" Hij had het nog niet geroepen of Ahmed ligt al in het water te vechten met die Alligator. Hij vecht een strijd van leven op dood. Na een hels gevecht slaagt Ahmed erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad en de stomverbaasde miljonair zegt: Ahmed, beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me." Waarop Ahmed zegt: "Rot op met dat miljoen van je." De miljonair: "Een half miljoen dan?" Ahmed:"Wil ik ook niet!!" De miljonair:"Mijn Porsche dan? Hier zijn de sleutels." Ahmed:"Wil ik ook niet!!" De miljonair: "Mijn gouden Rolex?" Ahmed:"Nee!!!!" De miljonair:"Wat wil je in godsnaam dan wel ?" Ahmed :"DE NAAM VAN DE KLOOTZAK DIE ME IN HET WATER GEDUWD HEEFT!"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2782 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:48 » |
|
Komt mijn collega gisteren op kantoor, en blijkt geweldig moeilijk te lopen. Ik: waarom loop je zo moeilijk ? Hij: We hebben sinds gisteren een hond, een duitse herder en die heb ik uitgelaten. Ik: Kon je hem niet bijhouden ? Hij: Jawel maar ik heb even getest of het wel een duitse herder was. Toen ik een fiets zag zei ik: kijk daar "das Rad". Die hond wordt wild, valt die fiets aan en vernielt de banden. Even verder loopt er een moeder met kind en ik zeg: kijk daar "das Kind". Hij is weer niet te houden en valt dat kind aan. Terug thuis doe ik nog een test, wijs op de klok en zeg: "das Uhr", en twee minuten later ligt de klok vernield op de grond. Mijn vrouw komt thuis en ziet de vernielde klok en ik vertel wat er gebeurd is, waarop zij antwoordt: "das klote".
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2783 Gepost op: 25 September, 2012 18:14:58 » |
|
Een oude vrouw maakt haar eerste zeereis. De kapitein vraagt haar of alles naar wens is. 'Fantastisch!', zegt ze, 'En reuze handig, die wasmachines in de muur. Wat daar niet allemaal ingaat ...'.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2784 Gepost op: 25 September, 2012 18:15:55 » |
|
Drie schipbreukelingen spoelen aan op een onbewoond eiland. Na enkele maanden vinden ze een fles op het strand. Als ze kurk eraf halen verschijnt er plotseling een Geest uit de fles. Ieder mag een wens doen. De eerste:"Ik wil dolgraag terug naar mijn stamkroeg in Amsterdam." Whoemmm!!!..... En hij is verdwenen. De tweede: "Ik wil met mijn drie vriendinnen op de Scheveningse Boulevard flaneren." Whoemmm: ook hij is verdwenen. De derde schipbreukeling: "Tja, het is hier nu wel een beetje eenzaam geworden. Ik wou dat mijn beide kameraden maar hier waren.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2785 Gepost op: 25 September, 2012 18:16:05 » |
|
meester deelde de rapporten uit hij kwam naar jantje toe hij zij : als je vader dit raport leest krijg hij er vast grijze haren van. jantje: nou daar zal hij blij mee zijn want hij is zo kaal als een bowlingbal.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2786 Gepost op: 25 September, 2012 18:16:37 » |
|
Wat staat er op het graf van een GAMER Game Over
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2787 Gepost op: 25 September, 2012 18:16:47 » |
|
Jantje gaat met oom Kees en tante Toos een dagje naar het strand. Na wat gespeeld te hebben op het strand, komt Jantje bij oom Kees en vraagt: "Wat zijn die knobbels in de broeken van de mannen?" Oei, dacht Kees, wat moet ik hier nou mee. Kees zegt tegen Jantje: "Kijk, die kleine knobbeltjes zijn arme mensen en die grote zijn rijke mensen." Jantje gaat weer spelen, maar komt na een tijdje weer terug en roept tegen oom Kees: "Raad eens wat ik gezien heb in de duinen!" "Nou?" "Er was een arme man en die werd ineens schatrijk!"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2788 Gepost op: 25 September, 2012 18:16:56 » |
|
Er zitten een manke en een bult in en kroeg lekker te genieten van een pilsje, maar het word later en later en de kroeg sluit, Zegt die bult tegen die manke"Ik weet niet wat jij doet maar ik ga over het kerkhof naar huis, dat scheelt me 15 minuten lopen" Zegt die manke"ja daaag, dat vind ik harstikke eng zo in het donker op dat kerhof" Maargoed onze meneer met bult gaat over dat kerkhof,hij loopt door de iets misterieuze nevel langs de grafstenen, hoort hij opeens achter zich"He!!!" Zegt de bult "He!" Een geest!!!, Vraagt die geest"Wat heb jij op je rug"? Zegt die meneer"Een bult" Zegt die geest"Weg bult" POEF en kaarsrecht loopt die man naar huis, en gaat de volgende dag naar de kroeg om dat tegen die manke te vertellen, dus hij legt dat verhaal uit over die geest. En jahoor, nu wil die manke wel over dat kerhof terug! Het is nacht en de manke over het kerkhof naar huis, en jahoor, achter zich, "He!!!" zegt die manke "he!" Vraagt die geest "wat heb jij op je rug"? "Niets"antwoord de manke, zegt de geest "hier heb je van mij een bult"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2789 Gepost op: 25 September, 2012 18:17:07 » |
|
Er waren eens 3 mannen die allen beweerden Jezus te zijn. Dat moest natuurlijk bewezen worden... De eerste ging naar een groot meer en zei: " Ik ben Jezus en ik kan over water lopen" en hij liep het meer over en terug. Iedereen was er van overtuigd dat hij Jezus was. De tweede ging naar een groot feest en zei: "Ik ben Jezus" en hij nam een kan water en veranderde dat in wijn. Weer was iedereen er van overtuigd dat hij Jezus was. Toen moest de derde zich bewijzen. Hij ging naar de rosse buurt en klopte aan bij een deur. De deur werd opengedaan door een hoertje dat riep: " Jezus, ben je er al weer!!!"
|
|
|
|
|
|
|
|