jeek
|
|
« Antwoord #2760 Gepost op: 25 September, 2012 18:07:31 » |
|
Waarom zet een dom blondje lege flessen voor een feest in de koelkast? Antwoord: Voor de gasten die geen dorst hebben
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2761 Gepost op: 25 September, 2012 18:07:47 » |
|
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2762 Gepost op: 25 September, 2012 18:09:26 » |
|
Er zijn 30naapers in de trein 5 gaan er uit hoeveel bliijven er over
Antwoord: 0, het zijn naapers
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2763 Gepost op: 25 September, 2012 18:09:46 » |
|
Wat is het toppunt van sm?
Antwoord: Een zweeep op de muur tekenen en de vrouw er tegenaan gooien.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2764 Gepost op: 25 September, 2012 18:10:41 » |
|
een bericht in een schotse krant: twee schotse heren hebben een weddenschap om een fles wisky gesloten, wie het langst zijn adem in kon houden. het duel eindigte onbeslist. zaterdag is de begravenis.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2765 Gepost op: 25 September, 2012 18:10:51 » |
|
Op de Atlantische Oceaan voer een groot cruise-schip met allemaal rijke mensen aan boord. Op het schip was ook een gochelaar. De gochelaar had een papegaai. Maar de papegaai verklapte al zijn trucs. De gochelaar liet een horloge verdwijnen. ,,In z'n mouw, in z'n mouw!" Op een gegeven moment kwam het schip tegen een mijn aan, en BOEM! Het hele schip kapot. Iedereen was verdronken, behalve de gochelaar en de papegaai. Die dreven op de Atlantische Oceaan op een paar planken. Maanden gingen voorbij, en geen van beide zei iets. Na maanden te zwijgen vroeg de papegaai: ,,Ik geef het op, waar heb je die boot gelaten?"
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2766 Gepost op: 25 September, 2012 18:11:02 » |
|
Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur. Het heeft een maand geduurd om de zaal weer schoon te krijgen!
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2767 Gepost op: 25 September, 2012 18:11:21 » |
|
Zo moeilijk is Nederlands niet, je moet alleen maar goed lezen.
ANTILOOP = middel tegen diarree
BEDACHT = naast bed nummer zeven
ACHTERAF = min acht
CONTINENTEN = inenten op een delicate plaats van het lichaam
PAPIER = zwaarlijvige Ier
MINISTER = heel kleine ster
KRAKELING = zoontje van een inbreker
PROFEET = professor aan tafel
KAARSRECHT = recht om kaarsen te vervaardigen
VERTROUWEN = In het buitenland trouwen
UURWERK = werk dat per uur betaald wordt
MINIMAAL = kleine maaltijd
PANAMA = vader laat moeder voorgaan
KIESKEURIG = tand in goede staat
MISLEIDER = priester
POLITICUS = zoen van een politieagent
EILEIDER = autoritaire kip
KOEPON = nachtgewaad voor rund
OORDEEL= lel van oor
PALING = vader van chinees meisje
SUPER-DE-LUXE = onbetaalde benzine
UITDRUKKING = einde van constipatie
VERZUIPEN = drinken in het buitenland
THEOLOOG = Theo vertelde de waarheid niet
UITZONDERLIJK = begrafenisondernemer op reis
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2768 Gepost op: 25 September, 2012 18:11:32 » |
|
Jantje komt thuis van de tennisles.Zijn witte broek is van onder tot boven vuil.Zijn moeder moppert:`Je ziet er uit als een big. Je weet toch wat een big is?`Ja, de zoon van een varken!`
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2769 Gepost op: 25 September, 2012 18:12:00 » |
|
Staat een oud opa'tje naast de snel weg met ze scootmobiel die pech heeft ,maar het eerst volgende bezine station is pas over 20km.Komt er ineens een bmw 745i naast hem staan zegt hij tegen hem "Als je wil kan ik je trekken tot het volgende benzine station als ik te hard ga moet je toeteren".Okee zegt de opa .Eenmaal op de snelweg komt er ineens een ferrarie naast de bmw rijden en daagt hem uit voor een race ,waardoor de bmw bestuurder helemaal vergeet dat die opa nog achter hangt.Een oogetuige ziet dat zegt hij tegen ze vrouw :"je raadt nooit wat ik net zag een ferrarie en een bmw waren aan het racen en een scootmobiel was aan het toeteren of die er langs mocht.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2770 Gepost op: 25 September, 2012 18:12:14 » |
|
Jantje moest de volgende dag van z'n meester 3 soorten fruiten weten. Jantje gaat naar huis en zegt tegen z'n vader ''pap waar is mam''? z'n pap zei ''zij is naar de meester voor een belangrijk gesprek''. Jantje zei ''oh ok, ik wou 3 soorten fruiten weten van mam''. Jantje gaat naar school en ziet z'n moeder met de meester neuken Meester de volgende dag ''nou Jantje? weet je al 3 soorten fruiten''? Jantje zei ''als jij nog 1 keer met jou banaan in mijn moeders perzik zit dan heb ik een appeltje met jou te schillen
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2771 Gepost op: 25 September, 2012 18:12:29 » |
|
annemieke vraagt aan lientje:waarom brei je zo snel? Lientje antwoord:ik wil klaar zijn voor dat mijn wol op is.
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2772 Gepost op: 25 September, 2012 18:12:45 » |
|
Prospeer zegt:"Zeg Filiberke,jij hebt een behoorlijk blauw oog gekregen.Filiberke voelt aan zijn pijnlijk oog en zegt trots:"dat heb ik niet zomaar gekregen,daar heb ik wel keihard voor moeten vechten."
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2773 Gepost op: 25 September, 2012 18:12:56 » |
|
Jantje heeft net een nieuwe fiets gekregen van zijn moeder. Als een gek fietst hij door de straten. Even later ziet hij zijn moeder en schreeuwt "KIJK MA, ZONDER HANDEN". Met losse handen scheurt hij langs zijn moeder. Later gebeurt precies hetzelde,"KIJK MA ZONDER HANDEN", terwijl hij als een gek langs zijn moeder fiets. Een half uurtje later ziet Jantje's moeder Jantje rustig aan komen rijden waarop Jantje zegt,"kijk ma, zonder tanden".
|
|
|
|
|
|
|
jeek
|
|
« Antwoord #2774 Gepost op: 25 September, 2012 18:13:20 » |
|
Fientje heeft strafwerk gekregen omdat ze niet kan tellen .Ze moet honderd keer schrijven:ik kan niet tellen.Als Fientje haar strafwerkafgeeft,wordt de juf woedend:"Waarom heb je het maar tachtig keer geschreven?" "Omdat ik niet kan tellen,juf."
|
|
|
|
|
|
|
|