Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 662554 keer)
Grietje
Drachten

« Antwoord #210 Gepost op: 02 Januari, 2010 22:02:40 »

ik ken geen mopjes, maar die van de blondjes  blijven leuk  AA0166
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

Ik ben gek wat is jou excuus??

« Antwoord #211 Gepost op: 03 Januari, 2010 09:22:39 »

vooruit komt er nog eentje!

Paardje rijden

Een blondje besluit op een mooie dag eens te gaan paardrijden ook al heeft ze daar geen ervaring mee.
Ze stapt zonder hulp of toezicht op een paard dat direct begint te galopperen.
De blondine zit niet stevig en dreigt van haar zadel te glijden. Angstig houdt ze zich vast aan de manen maar dat lukt niet.
Dan klemt ze haar armen om zijn nek, maar schuift alsnog omlaag zodat ze bijna onder hem terecht komt. Het paard heeft dit niet door en galoppeert door! Uiteindelijk laat ze het paard los, hopend op de grond te vallen.
Haar hoofd botst enkele keren op de grond en ze valt bijna flauw, totdat de manager van de winkel haar ziet en de stekker uit het stopcontact trekt.
chelly
Voorgesteld, goedgekeurd

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #212 Gepost op: 03 Januari, 2010 11:42:55 »

jantje zit met mama in bad .hij kijkt onder water en vraagt : wat is dat? zegt mama: de garage .de volgende dag zit jantje met papa en bad en weer kijkt hij onder water en vraagt wat is dat ? de auto .twee dagen later zitten mama en papa samen in bad en jantje komt kijken onder water en vraagt : wat doen jullie ? de auto in de gare parkeren . okč , mag me'n fiets er ook bij ?

chelly
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #213 Gepost op: 05 Januari, 2010 12:09:09 »

nou nog maar een mopje dan!

Nederlander en een belg zitten in een cafe te drinken. zegt de nederlander: ik moet plassen. de belg moet ook en ze gaan samen naar de wc. Dan staan ze allebei te plassen en zegt de belg tegen de nederlander: wat heb jij een mooi straaltje. zegt de nederlander: dat heb jij ook als je je gulp open doet
chelly
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #214 Gepost op: 05 Januari, 2010 12:11:05 »

om het af te leren hahaha

Wat is het verschil tussen een penalty en een biertje? Een biertje gaat er altijd in!
Sieger
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #215 Gepost op: 08 Januari, 2010 18:58:13 »

Een Turkse vrouw moet een pijp voor de afzuigkap. Ze gaat naar de gamma en zegt tegen de verkoper: Ikke pijpe voor afzuigkap. Zegt de verkoper: Rot op wijf, ik neuk je nog niet voor een spijker.
D-StroX
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #216 Gepost op: 11 Januari, 2010 18:52:21 »

en moordenaar houd en pistool tegen iemands hoofd, zegt hij noem 2 nederlandse bands..

hoor je die gast. Blof, doe maar!
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #217 Gepost op: 12 Januari, 2010 18:55:18 »

Gekkedag
Een dokter denkt na en vraagt zich af of een gek een beetje verstand heeft. Hij tekent op de muur een deur en roept naar de gekken dat ze vrij zijn. Alle gekken knallen tegen de muur behalve een gek die lacht. De dokter vraagt waarom ie lacht, de gek zegt: 'ik heb de sleutel!'
Sieger
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #218 Gepost op: 12 Januari, 2010 20:02:06 »

Een man zit slingerend en zingend in zijn auto in Groningen en wordt aangehouden door de politie. Hij zegt tegen de politieman: raar he? Dat er muziek wordt gedraait in Hilversem en dat je het hier kan horen. Zegt de politieman: raar he? Dat er jenever wordt gestookt in Hilversem en dat je het hier kan ruiken.
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #219 Gepost op: 13 Januari, 2010 15:49:08 »

Belgen

Er doet een belg mee aan een programma. Op een gegeven moment krijgt hij de volgende vraag: Waarvan wordt een glazen oog gemaakt?? Hmmm de belg denkt na maar kan hier geen antwoord op vinden.. De quizmaster verteld het antwoord: een glazen oog wordt van glas gemaakt... Waarop de belg antwoord: Oh ja natuurlijk want je moet er wel door heen kunnen kijken! AA050 AA070
ajanssen89
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #220 Gepost op: 17 Februari, 2010 23:17:10 »

een man had in de winkel een cadeautje gekocht. komt hij een zwerver op straat tegen en zegt ik heb iets leuks voor je . je geeftg het cadeautje en je ziet de man glimlache, dan zeg je hard op 'je mag het pas thuis openmaken'hahhaha
xxxmn0nxxx
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #221 Gepost op: 18 Februari, 2010 18:37:53 »

Er komt een lilliputter in een kroeg. Na een tijdje praten wil hij wel wat drinken, maar de bar is nogal hoog. Dus hij springen en te gelijkertijd roepen een spa graag! Na een tijdje gaat hij maar achter de bar kijken want hij heeft nog steeds geen spa. Ziet hij een andere lilliputter springen en deze roept "rood of blauw?"
tonjel
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #222 Gepost op: 07 Maart, 2010 12:43:29 »

een man met twee handen in het verband loopt op straat en moet heel nodig plassen komt bij zo'n hokje op straat en denkt gelukkig nu plassen maar kan niet bij zijn gulp dus vraagt aan een man naast hem of hij even kan helpen dus de man maakt zijn gulp open en haalt zijn piemel er uit hij schrikt want er zitten allemaal zweren op en hij stinkt en zegt tegen de man dat ie daar mee naar een dokter moet gaan de man zegt daar ben ik al geweest oh zegt die ander en wat zei de dokter nou ik moest er vooral niet met me handen aan komen!!!! AA0145 AA0145
daredevil
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Man

« Antwoord #223 Gepost op: 10 Maart, 2010 23:33:55 »

er kwam twee chinesen en weet je wat ze zijden ching sjang sjong haha
folkwin
Bende van Opende/Club Houthakkers

« Antwoord #224 Gepost op: 15 Maart, 2010 08:04:59 »

Sigaret
Heb je het al vernomen van die belg die verdronke is ?
Hij gooide zijn sigaret het water in en probeerde hem daar na uit te trappen.
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: