Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669997 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1560 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:28:46 »

Henk , Piet en Jan staan op een flat zegt Henk kijk eens wat ik durf en hij gooit een kiezelsteentje naar beneden. Zegt Piet ach dat is nog niks kijk is wat ik durf en hij smijt een baksteen naar beneden. zegt Jan dat is nog niks en hij gooit een Bom naar beneden.

's middags komen drie Boeren elkaar tegen en zegt de 1.... ik liep vanochtend onder een flat door en kreeg ineens een kiezelsteentje op mijn kop. zegt de tweede dat is niks ik kreeg een baksteen op mijn Hasses. zegt de derde stel je niet aan ik liet vanochtend een scheet en ineens was mijn hele boerderij weg
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1561 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:30:03 »

Een jongen zei tegen zijn buurman: "Buurman, waarom strooit u die poeder op het land?"
Buurman: "Dat is tegen de olifanten."
Jongen: "Maar ik zie helemaal geen olifanten."
Buurman: "Goeie poeier h??" (
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1562 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:30:33 »

n de bosjes naast een weiland, liggen een jongen en een meisje te neuken. Je jongen is net klaar gekomen en kijkt naar het weiland. Hij ziet dat een stier een koe staat te dekken. Hij vraagd ondeugend aan het meisje: "Zal ik dat ook eens doen?" Het meisje zegt: "Moet jij weten, het is mijn koe niet!!!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1563 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:30:49 »

Een cowboy komt een dorpje binnen en ziet een indiaan aan de rand van zijn huis zitten.
Cowboy: leuke hond heb je. Vind je het erg als ik met hem praat?
Indiaan: hond niet praten
Cowboy: hallo hond, hoe is het?
Hond(pratend): gaat wel.
De indiaan is verbijsterd.
Cowboy: hoe behandeld jouw baas je?
Hond: hij is heel aardig, krijg goed te eten. Laat me vaak uit.
Cowboy tegen de indiaan: mag ik met jouw paard praten?
Indiaan: paard niet praten.
Cowboy: hoe gaat het paard?
Paard: uitstekend, dank je wel. Ik krijg goed te eten, maak veel ritjes en ik mag binnen slapen.
De indiaan is volkomen van slag en snapt er niets meer van.
Cowboy: mag ik met jouw varken praten?
Indiaan: Varken Liegt!!! (
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1564 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:31:12 »

Er was is een boer die had een haan en die steeds ouder werd. De boer kocht steeds een jonge haan. Maar die verdween steeds. Op een dag kwam die weer met een jonge haan. De haan kwam binnen,stak ze veren uit,en deed stoer. Hij gaat naar de oude haan toe en vraagt wat hij hier nog doet. Waarop de oude haan zegt:
moet jij is luisteren, jij bent jonger en sneller. Maar ik daag je toch uit voor een wedtrijdje voor wie er mag blijven. We rennen 3 rondjes om de ren. Maar omdat ik ouder ben mag ik een half rondje voorsprong. De jonge haan vond het best want de jonge haan is 3x zo snel. 1 van de kippen geeft het startschot, en de hanen begonen te rennen. De boer hoort allemaal herrie en gaat naar buiten. En schiet de jonge haan dood, en zegt:KUT weer een homohaan!!!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1565 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:32:01 »

Er zit een meisje in een cafe nogal sip te kijken en te zuchten. Een jongen gaat naar haar toe, en vraagt wat er aan de hand is. "Nou," zegt het meisje, "ik zou zo graag mijn zus eens bezoeken in Zuid-Afrika, maar de bootreis is veel te duur." "O, maar dat komt goed uit," zegt de jongen, "want ik ben matroos. Ik wil je best in mijn plunjezak het schip op smokkelen." "Dat zou geweldig zijn," zegt het meisje, "maar wat moet ik daar voor doen?" "Nou," zegt de jongen, "ik kom je elke avond eten brengen. En dan zou ik het fijn vinden als ik een half uurtje bij je mag komen liggen." "Dat is wel goed," zegt het meisje. Dus wordt het meisje het schip op gesmokkeld. Elke avond komt de matroos haar eten brengen, en blijft dan een half uurtje bij haar. Na drie weken vindt het meisje de reis wel lang gaan duren. Ze besluit maar eens naar boven te gaan. Boven gekomen ziet ze de kapitein lopen, en aan hem vraagt ze: "Kapitein, duurt het nog lang voordat we in Zuid-Afrika zijn?" "Nogal," zegt de kapitein, "want dit is de veerboot naar Texel.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1566 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:32:22 »

Een Nederlander is op vakantie aan de West-Afrikaanse kust en ontdekt vlak bij zijn hotel een baai met kristalhelder water, omzoomd door rietkragen. Het is heet en hij heeft trek is een koele duik en vraagt aan een autochtoon:'Zitten hier krokodillen?' Nee meneer, hier zijn geen krokodillen. Na deze gerustellende woorden geeft de Nederlander zich te water. Terwijl hij onbekommerd een paar baantjes door de baai zwemt, kijkt de autochtoon vanaf de kant belangstellend toe.
Als de Nederlandder het droge weer heeft opgezocht vraagt hij:'Waarom zitten hier eigenlijk geen krokodillen? die zijn er toch wel in dit land? Zegt de autochtoon:'Zeker, meneer, maar je vindt nooit een krokodil waar veel haaien voorkomen!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1567 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:32:42 »

Een Amerikaan was twee weken in Ierland wezen vissen zonder iets te vangen. Op de laatste dag van zijn vakantie sloeg hij een kleine zalm aan de haak. "Turlough," merkte hij tegen zijn gids op. "die zalm heeft me meer dan 500 dollar gekost.'' "Nou, meneer." troostte Turlough, "hebt u dan even geluk gehad dat u er geen twee hebt gevangen?
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1568 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:34:24 »

Een man ligt in Benidorm aan de rand van het zwembad, en wil indruk maken op een mooie vrouw die daar ook ligt. Hij springt in het water, trekt baantjes, rugslag, borstcrawl tot 'ie niet meer kan. Dan klimt hij weer aan de kant. "Zo," zegt de vrouw, "u kunt goed zwemmen." "Jaha," zegt de man, "ik heb jaren in de Olympische Ploeg gezeten." Dan staat de vrouw op, maakt een sierlijke duik van de duikplank en doet allerlei figuren en kunstjes onder water. Als ze uit het water komt, staan de mensen te applaudisseren. "Nou mevrouw," zegt de man, "u kunt ook heel goed zwemmen. Heeft u misschien ook in de Olympische Ploeg gezeten?" "Welnee," zegt de vrouw, "ik heb twaalf jaar de hoer gespeeld in Venetie.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1569 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:34:41 »

Een Nederlander rijdt midden in de nacht door Italie over een donkere weg. Opeens staat er een ongure Italiaan op de weg met een stengun in zijn hand en dwingt hem tot stoppen. "Uitstappen," snauwt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. De Italiaan schiet in de lucht: rakketakketakketak. De Nederlander stapt uit. "Laat je broek zakken," zegt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. Rakketakketakketak. En de Nederlander laat zijn broek zakken. "En nu: masturbare," zegt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. Rakketakketakketak. En de Nederlander begint te masturberen, tweemaal, driemaal. Ja, vijfmaal, zesmaal, zevenmaal... "Ik k...n niet meer," roept de Nederlander uit, "ik kan Scht niet meer...!" "Heb je genoeg gehad voor de komende 24 uur?" vraagt de Italiaan. "Voor de komende 24 uur?" zegt de Nederlander, "voor de volgende 24 jaar!" Daarop roept de Italiaan: "Maria, kom uit de bosjes. Dit is de man die je een lift geeft van Rome naar Napels!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1570 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:35:02 »

Een groepje heilssoldaten loopt met hun instrumenten over de Wallen. Gooit zo'n meisje 25 gulden naar beneden. Waarop dat meisje van het Leger des Heils zegt: "O, hoe kunnen we u danken? Kunnen we wat voor u spelen?" Waarop dat mokkel zegt: "Als je toch speelt, speel dan vier dagen de hoer, kan ik met vakantie."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1571 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:35:27 »

Een Nederlandse toerist in Egypte wil eens een tocht door de woestijn maken op een kameel. Dus huurt hij een kameel, maar hij weet niet hoe hij het beest moet laten lopen. "Het is heel eenvoudig," zegt de kamelenverhuurder: "Als je `poeh' zegt, gaat hij lopen, als je `poehpoeh' zegt gaat hij harder lopen, en als je `amen' zegt, stopt hij." De Nederlander klimt op de kameel en zegt: "Poeh". En inderdaad, de kameel begint te lopen. Een eindje verder de woestijn in zegt de man: "Poehpoeh." En de kameel gaat inderdaad harder lopen. Opeens ziet de man verderop een afgrond opdoemen, maar in zijn paniek is hij vergeten wat het woord was om de kameel te laten stoppen. De man weet dat hij te pletter zal vallen en heeft nog net tijd voor een schietgebedje. Zodra hij het woord "amen" uitspreekt, staat de kameel stil. Vlak voor de rand van de afgrond! De man wist het zweet van zijn voorhoofd en zegt: "Poehpoeh
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1572 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:37:16 »

Er zit een man in het vliegtuig die terugkeert van zijn vakantie. Naast hem komt een beeldschone vrouw te zitten, die serieus in een dik pak papier zit te lezen. De man durft niet goed contact te leggen, maar besluit zich geinteresseerd te tonen. Hij vraagt: "Is het interessant, wat u zit te lezen?" "Jaha," zegt de vrouw zwoel, "dit is het verslag van een symposium van nymfomanen waar ik geweest ben." "Oh," zegt de man, "en is er nog wat bijzonders uitgekomen?" "Jazeker," zegt de vrouw, "het blijkt dat Indianen en joden de beste minnaars zijn." "Wat toevallig," zegt de man, "mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Winnetou Cohen."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1573 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:42:36 »

Een zuinige Hollander wil goedkoop op vakantie. Hij snuffelt een heleboel reisgidsen door, en plots ziet hij het: een cruise op de Middellandse zee, inclusief vliegreis, compleet voor slechts 195 gulden. De Hollander boekt deze vakantie. Als het zover is, vliegt hij comfortabel naar Venetie. In Venetie ziet hij een limousine klaarstaan. Er spring een man uit die vraagt: "Bent u de Hollander die geboekt heeft voor de reis van 195 gulden?" "Inderdaad, dat ben ik," roept de Hollander, en hij mag instappen. Ze rijden naar de havens van Venetie en hij stapt uit voor een prachtig, ouderwets houten schip. De kapitein staat hem op te wachten en vraagt: "Bent u de Hollander die geboekt heeft voor de reis van 195 gulden?" "Inderdaad, dat ben ik," roept de Hollander. "Gaat u maar naar de scheepsstewardess." De Hollander daalt vier dekken af en vindt de scheepsstewardess. Bij haar moet hij al zijn kleren inleveren. Hij moet zich uitkleden tot zijn onderbroek. Dan komt de smid en die klinkt een ketting met een ijzeren bal aan zijn voet. Een verdieping lager wordt hij naar een ruimte gebracht waar nog 120 galei-slaven zitten. De Hollander wordt neergezet naast een Belg. Vooraan staat een grote Soedanese neger op een trom te slaan: bom, bom, bom, bom... En in dit ritme begint men te roeien. Na dertien dagen keren ze weer terug in Venetie. De Hollander vraagt aan de Belg naast hem: "Moeten we die grote neger nog wat geven?" "Nee, is niet nodig," zegt de Belg, "dat heb ik de vorige keer ook niet gedaan." (
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1574 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:43:07 »

Er lopen twee mini-kabouters over het strand. Ze lopen het naaktstrand op, en daar ligt een vrouw met haar benen een beetje uit elkaar. De kabouters lopen langs haar enkel, haar kuit, haar knie en staan stil bij haar dij. "Zie je dat daar?" wijst de ene kabouter, "dat is een leuk huisje. In dat holletje zou ik wel willen wonen." "Anders ik wel," zegt de andere kabouter. "Als jij nu eens wat te eten gaat halen," zegt de ene kabouter weer, "dan bel ik even aan." Even later komt die kabouter terug met twee kleine bakjes mini-friet. "En," vraagt 'ie, "heb je al wat bereikt?" "Ik snap er niks van," zegt die andere kabouter, "ik druk steeds op het knopje, iemand roept `ik kom', maar ik zie niemand."
Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: