Pagina's: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669392 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1395 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:14:03 »

Hoe heet uw hond?" vraagt de doelman aan de scheidsrechter."Ik heb helemaal geen hond." "Wat verschrikkelijk! Blind en toch geen hond!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1396 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:14:13 »

Er komt een dom blondje een caf? binnen.
Zij doet haar bestelling: "Geef mij maar een Fanta."
Het domme blondje krijgt haar Fanta.
Naast het blondje zit een man met twee kwartjes op de tapkast te tikken.
Na verloop van tijd begint dit het domme blondje te irriteren.
"Wat zit u toch te doen?" vraagt het domme blondje.
"Tja," zegt de man, "met twee kwartjes kan je twee dingendoen. Je kan er mee op de tapkast tikken, zoals ik nu zit te doen. Maar jekan er ook mee telefoneren."
"Nou," zegt het domme blondje, "dat is erginteressant."
Even later gaat de man naar de WC. De twee kwartjes laat hij op de tapkastliggen.
Het domme blondje pakt de twee kwartjes, brengt er 1 naar haar oor en 1naar haar mond en roept:
"Hallo, hallo, hallo..."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1397 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:14:31 »

Een niet erg snuggere voetballer staat na de EK Wedstrijd onder de douche met een paraplu!."H�, waarom doe je dat?" vraagt een teamgenoot. Dan antwoordt hij: "ik ben mijn handdoek vergeten!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1398 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:15:04 »

Op de afdeling Eerste Hulp wordt een zwaar gewonde man binnen gebracht.
 "Naam?", informeert de verpleegster. "Jan Jansen", antwoord de man.
 De zuster "Getrouwd?" Waarop de man antwoord "Nee nee, gewoon een ongeluk met de motor
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1399 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:15:24 »

Man komt bij de dokter, "Dokter, ik heb hier een dikke bult die pijn doet."
 De dokter kijkt en zegt verschrikt: "Man, die dikke bult is je lever, wat drink je ?!"
 Man: "Maakt niet uit joh, wat je hebt!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1400 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:15:33 »

Een dom blondje maakt haar eerste zeereis.
De kapitein vraagt haar of alles naar wens is.
"Fantastisch!", zegt ze,"En reuze handig, die wasmachinesin de muur.
Wat daar niet allemaal in gaat .
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1401 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:15:41 »

Er komt een man bij de dokter: "Help dokter, mijn ene bal is blauw"
 "oh", zegt de dokter, "dat is niet goed. Ik zal hem verwijderen en opsturen naar het laboratorium komt u dan volgende week maar voor de uitslag."
 2 dagen later die zelfde man bij de dokter: "Help dokter, nu is mijn andere bal ook blauw!"
"Oh", zegt de dokter, "dat is zeer ernstig, hij moet er ook af ik stuur hem op en zet erbij spoed dan heb ik morgen al de uitslag." De volgende morgen komt de man bij de dokter voor de uitslag.
 "Goed nieuws" zegt de dokter, "Uw spijkerbroek geeft af"!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1402 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:15:57 »

Er komt een man bij de dokter met een akelig probleem. De man heeft last van een druiper en vraagt of de dokter er iets voor heeft. De dokter kijkt in zijn medicijnenboek en zegt: "Als u dit antibioticum vier weken slikt, is het gegarandeerd over." De man kijkt de dokter verschrikt aan. "Vier weken?" zegt hij, "maar dat kan niet. Over twee weken ga ik trouwen en dan moet het over zijn." De dokter snapt het probleem, krabt zich eens achter het oor en zegt: "Ja, er is nog wel een middel, maar dat is een ouderwets en wat eigenaardig middeltje. Als u zich een week lang twee maal daags laat pijpen door een geit, dan gaat het ook over." De man is ten einde raad en besluit de raad van de dokter op te volgen. Zes weken later komt de dokter de man tegen op de markt en informeert naar het probleem. Met een grote glimlach vertelt de man dat het inderdaad heeft geholpen, binnen een week was het over. "En," vraagt de dokter, "hoe bevalt het huwelijk?" "Huwelijk?" zegt de man, "ben jij gek, ik heb nog een geit erbij gekocht!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1403 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:16:05 »

Als je een dom blondje en een brunette van de Eiffeltoren gooit,
wie is er dan als eerste beneden?
De brunette, het domme blondje moet eerst de weg nog vragen
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1404 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:16:19 »

Een pasgetrouwd stelletje weet niet goed hoe ze kinderen moeten maken en gaan daarom naar de huisarts om raad te vragen. De huisarts zegt tegen het vrouwtje: "Kleed je maar uit dan doe ik het wel even voor," en tegen de jongeman, "als ik bezig ben moet jij mijn zak even omhoog houden dan kan je precies zien hoe het moet." Zo gezegd zo gedaan. Allebei tevreden naar huis, want nu wisten ze het wel. Een paar dagen later komt de jongeman bij de huisarts aangestrompeld, waarop hij vraagt: "Wat heb je in vredesnaam nou gedaan?" De jongeman: "Wij hebben het precies zo gedaan zoals u het hebt voorgedaan. Ik had geen onderzoekstafel, daarom hebben we de strijkplank genomen. Ik had ook niemand die mijn zak omhoog kon houden daarom heb ik een touwtje aan mijn zak en aan het plafond vastgeknoopt. Dat ging goed. Zijn we lekker bezig, breekt de strijkplank!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1405 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:16:33 »

Het spijt me werkelijk ontzettend," zegt de arts zijn blondepati?nt,
"maar ik moet de wond helaas nog een keer openmaken."
"Waarom?" vraagt het domme blondje.
"Ik heb er per ongeluk een gummihandschoen in laten zitten."
"Onzin," antwoordt het domme blondje,
"hier heeft u vijf gulden, koopt u daar maar een paar nieuwevoor."; ;blond_vena;Hoe kun je zien dat een koelkast het eigendom is van een dom blondje?
Er liggen ijsblokjes in om de koelkast koel te houden.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1406 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:16:43 »

Een man komt bij de dokter en zegt tegen hem: "Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn rug. Het begint onderin en dan trekt het door naar boven achter mijn oor." "Dat is niet zo mooi," zegt de dokter en gaat de man onderzoeken. Na het onderzoek is hij van mening dat de ballen van de man te zwaar zijn en dat deze moeten worden geamputeerd, waarop de man meteen in protest gaat en zegt dat hij dan geen kinderen meer kan krijgen. De dokter zegt: "Het is pijn of je ballen eraf." Maar ja, de man heeft zoveel pijn, dus besluit hij toch zijn ballen eraf te laten halen. 's Avonds wil de man naar een feest en trekt een nette broek aan en bemerkt dat zijn broek tussen zijn benen erg ruim is. De volgende dag gaat hij naar de kleermaker om daar wat aan te laten doen. De kleermaker begint meteen heftig te meten en vraagt aan de man: "Bent u links of rechts dragend?" Waarop de man zegt dat het hem niet uitmaakt. De kleermaker zegt tegen de man dat het wel uitmaakt, want wanneer je hem aan de verkeerde kant draagt dan krijg je zo'n pijn onder in je rug en die trekt zo door naar boven achter je oor.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1407 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:16:59 »

Er komt een vrouw bij de dokter en begint te vertellen: "Ik was thuis met mijn dildo aan het spelen en heb hem toen naar binnen gedaan, toen ik klaar was, kreeg ik hem er niet meer uit!" De dokter trekt, draait en doet van alles met de dildo, maar krijgt hem er ook niet uit! "Sorry mevrouw, ik krijg hem er ook niet uit, maar ik heb hem wel zo kunnen draaien dat je de batterijen kunt vervangen!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1408 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:17:07 »

Als je een blonde sneeuwvrouw en een gewone sneeuwman maakt, welke is daneerder af?
De gewone, bij de blonde moet je eerst nog het hoofd uithollen.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1409 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:17:22 »

Een homofiel komt bij de tandarts. Tandarts: "Is het om te trekken?" Homofiel: "Ik heb liever dat je eerst kijkt naar mijn tanden."
Pagina's: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: