heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd
www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk
|
|
« Antwoord #135 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:26:48 » |
|
EXAMEN VOOR POLITIEAGENT Om het "observatie vermogen" te testen, wordt volgende test gedaan: Er wordt een foto opgehangen van een persoon in profiel. Eerste kandidaat komt binnen. De instructeur vraagt: "wat valt er op bij deze persoon ?" Na aarzeling antwoordt de kandidaat: "Deze persoon heeft maar een oor". De instructeur: "Dommerik, dit is een profielopname, dus je kan maar ??n oor zien". Buiten !! Tweede kandidaat komt binnen. Zelfde vraag. Na aarzeling antwoordt de kandidaat: "Deze persoon heeft maar een oor". De instructeur: "Godverdomme, godverdomme, dit is een profiel opname dommerik..." Buiten !!! Derde kandidaat komt binnen. Zelfde vraag. Na lange aarzeling zegt deze: "Deze persoon draagt contactlenzen". De instructeur valt bijna van zijn stoel, kijkt in het dossier van de persoon op de foto in kwestie, en jawel, deze blijkt inderdaad contactlenzen te dragen! "Proficiat, beste vriend, hoe heb je dit opgemerkt ?" Wel, ik denk zo, als je maar een oor hebt, dan kan je toch geen bril dragen? ... Juist?
|
|
|
|
|
|
|
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #136 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:27:44 » |
|
Er komt een Nederlander in Belgie en ziet 2 belgen. De ??n graaft een lange geul en de ander gooit hem weer dicht. Dus vraagt de Nederlander "waarom doen jullie dat" Zegt een van de belgen: "We leggen een draadloze telefoon verbinding aan!!"
|
|
|
|
|
|
|
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:28:58 » |
|
Jantje zit in de klas en zegt broem broem broem broem. Dus de juf zegt: "jantje wil je even ophouden"Waarop jantje door blijft gaan "broem broem broem broem"En dan zegt de juf: "Jantje ga nu maar na de gang" "Nee" zegt jantje "dat kan niet mijn benzine is op!"
|
|
|
|
|
|
|
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #138 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:31:25 » |
|
Een vader vraagt zijn zoontje Jantje van 10 of hij al eens heeft gehoord over de bloemetjes en de bijtjes. ?Ik wil het niet weten, paps!?, snikt de jongen, ?beloof me dat je het me niet vertelt.? De vader is buitengewoon verbaasd over de reactie van de jongen. Hij vraagt wat er aan de hand is. ?Nou, pap?, snottert het ventje, ?toen ik zes was, zei je dat Sinterklaas helemaal niet bestond. Op mijn zevende kreeg ik te horen dat de Paashaas ook al een bedenksel van volwassenen is. En op mijn achtste bleek er plotseling helemaal geen tandenfee te bestaan. Als je me nu ook nog gaat vertellen dat volwassenen niet neuken, heb ik helemaal niets meer om voor te leven!!?
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:34:09 » |
|
Een koe is tochtig en de boer besluit de koe te laten dekken door de stier. De stier wordt de stal ingeleid en bij de koe gebracht. Na een hoop gedraai en gekeer, staat de stier eindelijk in de positie om op de koe te klimmen. Maar meteen gaat de koe op haar achterwerk zitten. Dit is geen werken zo, denkt de boer. Het is hier ook allemaal veel te nauw in de stal. Ik neem de twee mee naar buiten, de wei in. Daar zal het we lukken. Zo gezegd, zo gedaan. Maar ook in de wei moet er veel gemanoeuvreerd worden voordat de stier weer achter de koe komt te staan. Zodra de stier de koe wil bespringen, gaat de koe weer op haar achterwerk zitten. Komt er een man voorbijfietsen, en die ziet dat tafereel zo eens aan. Op een gegeven moment zegt de man tegen de boer: "Die koe komt zeker uit Nijmegen?" "Inderdaad," zegt de boer, "maar hoe weet u dat?" "O gewoon," zegt de man, "mijn vrouw komt ook uit Nijmegen."
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #140 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:35:04 » |
|
Drie cowboys scheppen tegen elkaar op dat ze het zuiverst kunnen schieten. Ze besluiten er om te wedden voor honderd dollar. De eerste cowboy zegt: "Zie je daar dat flesje? Daar schiet ik zo de dop van af." Hij pakt zijn revolver en schiet inderdaad het dopje van de fles. De tweede cowboy zegt: "Zie je daar die ouwe man zitten met die sigaar in zijn mond? Ik schiet zo de as van zijn sigaar." Hij pakt zijn revolver en schiet inderdaad de as van de sigaar af. De derde cowboy zegt: "Zie je daar die vlieg in de hoek? Die raak ik met gemak." Hij pakt zijn revolver, schiet, en de vlieg dwarrelt naar beneden. De andere twee vinden dat de derde cowboy de honderd dollar gewonnen heeft, maar net als ze hem het geld willen betalen, vliegt de vlieg weer omhoog. "He," zegt de eerste cowboy, "dat gaat dus mooi niet door." "Mooi wel," zegt de derde cowboy: "Vliegen kan 'ie nog wel, maar wippen niet meer."
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #141 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:36:01 » |
|
Drie boeren staan met elkaar te praten. "Ik zal je eens wat vertellen," zegt de eerste boer: "ik heb een kip, die legt een ei, doet het ei in het doosje, en stapelt de doosjes netjes op." "Da's nog niks," zegt de tweede boer: "Ik heb een koe, die melkt zichzelf, doet de melk in de bus, en zet die bus zelf aan de kant van de weg." "Ik heb nog iets veel mooiers," zegt de derde boer: "Ik heb een varken, dat doet de hele huishouding, en daar ben ik nog mee getrouwd ook
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #142 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:37:44 » |
|
Een boer ziet 's nachts op het erf zijn knecht met een lamp. Hij zegt: "Waar ga jij naar toe?" Hij zegt: "Naar de meid." Hij zegt: "Daar hadden wij vroeger geen lamp voor nodig." Hij zegt: "Nee, dat kan je wel aan je wijf zien ook
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #143 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:38:25 » |
|
Er rijdt een cowboy door de prairie. Op een gegeven moment ziet hij een man met zijn oor op de grond liggen. De man zegt: "Een postkoets met zes paarden: drie zwart, twee bruin en een wit." "Kun je dat allemaal horen?" vraagt de cowboy. "Nee," zegt de man: "die zijn net dwars over me heengereden
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #144 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:42:18 » |
|
Om half vier 's nachts ging de telefoon bij Frits. Moeizaam kwam hij uit bed en vond op de tast de telefoon. "Spreek ik met meneer Van Rensburg?" vroeg een boze stem aan de andere kant van de lijn. "Ja, inderdaad," mompelde Frits. "Met Smit van de overkant. Ik bel even om te zeggen dat het geblaf van uw hond me gek maakt. Laat hem alstublieft onmiddelijk ophouden." De volgende nacht om drie uur ging de telefoon bij Smit. "Hallo?" mompelde hij slaperig. "Meneer Smit, met Van Rensburg van de overkant." "Om drie uur 's nachts? Bent u gek geworden?" "Meneer Smit, ik bel even om te zeggen dat ik geen hond heb
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #145 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:45:28 » |
|
Mevrouw Blauw komt mevrouw Groen tegen in het warenhuis. Mevrouw Blauw had net een aanbieding gezien: Toiletborstel voor slechts f. 4,= Twee borstels voor f. 6,= . En ze spreekt haar vriendin, mevrouw Blauw aan: "Als we nu samen zo'n borstel nemen, hebben we alle twee een gulden verdiend!" Mevrouw Groen kijkt nog even bedenkelijk, maar die gulden spreekt haar wel aan, dus de borstels worden gekocht. En tijd later ontmoeten de dames Blauw en Groen elkaar weer in de stad. "En," roept mevrouw Blauw,"hoe bevalt de borstel?" "Tja, ach, wat zal ik zeggen, antwooord mevrouw Groen wat verlegen," het gaat wel, maar, uh ..., als hij versleten is neem ik toch weer gewoon toiletpapier
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #146 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:47:02 » |
|
Jansen kan niet slapen, omdat ze bij de buren een feestje hebben. Urenlang staat hij tevergeefs op de muur te bonken. De volgende middag komt hij de buurman tegen. Zeg, heb je me vannacht niet op de muur horen bonken? Ja, maar dat geeft niet hoor. We hadden toch een feestje
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #147 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:48:59 » |
|
Ik sprak laatst de buurman en die zei: "Moet je eens luisteren Piet m'n vrouw moet worden opgenomen worden in het ziekenhuis!!!" Waarop ik antwoordde: "Goh, er is toch niets ergs aan de hand, hoop ik?" Waarop hij zei: "Het valt wel mee, ze moet alleen het gat in d'r hand aan laten passen voor de euro
|
|
|
|
|
|
|
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #148 Gepost op: 17 Juli, 2009 16:50:21 » |
|
Net getrouwd stel. Duiken in bed. Zij kijkt onder de dekens, waarop ze tegen haar man zegt: "O, wat lief van je om mijn naam op je pielemoos te zetten." Waarop die knul zegt: "Je moest eens weten wat voor moeite ik heb gehad om dat ding in die schrijfmachine te krijgen
|
|
|
|
|
|
|
lwk88
|
|
« Antwoord #149 Gepost op: 20 Juli, 2009 19:51:01 » |
|
Steentjes Er staan drie mannen op een dak zegt de duitser ''ik wed dat als ik een steentje naar beneden laat vallen dat ik hem kan opvangen benenden" . Dus de duitser gooit een steentje naar benden en hij rent de trap af zo snel mogelijk en dan is hij beneden ziet hij een jongetje huilen en dan vraagt hij warom huil je jongetje het jongetje zegt omdat er net een kiezelsteentje op mijn hoofd is gevalen de duitser zegt ooo sorrie jongetje en rent weg En dan gooit de nederlander een grotere steen naar beneden en rent naar beneden zosnel mogelijk en dan ziet hij een klein meisje staan huilen en dan vraagt hij warom huil je meisje nouw zegt het meisje omdat er net een steen op mijn hoofd is gevallen oo sorry zegt de nederlander en rent snel weg Dan is de belg aan de beurt die gooit een hele zwerfkei naar beneden en hij rent naar beneden zo snel mogelijk en dan ziet hij een jongetje lachen dan vraagt de belg jongetje waarom lach je zo nouw zegt het jongetje ik liet net een scheet en er viel een heel gebouw om
|
|
|
|
|
|
|
|