mecedes28
|
|
« Antwoord #1305 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:49:11 » |
|
Een blond blondje komt in een hotel en vraagt naar een kamer. "Met stromend water?" vraagt de receptionist. Antwoordt het blonde blondje:"Natuurlijk niet. Ik ben geen vis!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1306 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:49:17 » |
|
In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?" De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen: "Wat, me in mijn kont neuken?" De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe. "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man uitschreeuwt: "Wat, 500 euro?"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1307 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:49:31 » |
|
Een blond blondje komt bij de bakker: Blond blondje: "Mag ik een brood?" Bakker: "Ja, dat mag, maar wat voor een brood? Bruin brood of wit brood?" Blond blondje: "Ja!." Bakker: "Wat ja?" Blonde blondje: "Ja bakker!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1308 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:49:45 » |
|
Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren. Een half uur lang beweegt hij zich totaal niet. Er komt een levensgrote trucker binnen en deze gaat naast hem zitten. Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in een teug. De arme man barst in snikken uit. De trucker draait zich naar hem toe en zegt: "Kom op man, het was maar een geintje hoor! Ik bestel wel even een nieuwe voor je." "Nee," zegt de man, "dat is het niet. Vandaag is de ergste dag uit mijn leven. Ik heb me vanmorgen verslapen en was daardoor te laat voor een belangrijke vergadering. Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me op staande voet heeft ontslagen. Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek deze gestolen te zijn. Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen. Vervolgens nam ik dus maar een taxi. Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen. Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste vriend. Totaal gedeprimeerd ben ik toen maar naar deze kroeg gegaan. En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen, kom jij binnen en drinkt mijn vergif op..."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1309 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:50:09 » |
|
De bemanning van de Space Shuttle bestaat uit twee blondines. Een blondine maakt een ruimtewandeling terwijl de andere binnen blijft om de instrumenten te bedienen. Na de wandeling klopt de ene blondine op de Shuttle-deur. Zegt de andere blondine: "Wie is het?"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1310 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:50:13 » |
|
Komt een vent in het cafe, hij bestelt een pilsje en zegt: "Het stinkt hier naar schijt." Dus hij vertrekt. Komt een andere vent binnen, bestelt ook een pilsje en zegt ook: "het stinkt hier naar schijt." Dus hij vertrekt ook. De baas vindt dit niet zo leuk dus gaat naar de buurtsuper en koopt een busje dennegeur. Komt een andere vent binnen, bestelt ook een pilsje en zegt: "Bet ruikt hier net alsof er iemand in het bos heeft zitten schijten."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1311 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:50:31 » |
|
Een dom blondje wordt aangehouden door een agent, die om haar rijbewijs vraagt. Zij antwoord: "wat is dat?" Agent: "Kenteken?" Zij: wat is dat? Agent haalt zijn lul uit zijn broek. Zij: "Dit weet ik, weer een blaasproef zeker
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1312 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:50:41 » |
|
Een barman is zijn lege kroeg zo tegen sluitingstijd aan het schoonmaken als er opeens een gorilla binnenkomt. De gorilla gaat aan de bar zitten en zegt:"Een biertje graag!" en legt 50 euro op de bar. De barman tapt een biertje, geeft dat aan de gorilla en pakt het geld. Als hij zich omdraait naar de kassa denkt hij: "Gorilla's zijn toch onwijs dom" en pakt 5 euro als wisselgeld en geeft dat aan de gorilla. De gorilla neemt het wisselgeld aan en begint zijn biertje op te drinken. Zegt de barman: "Wij krijgen hier niet zo vaak een gorilla." De gorilla neemt een slok, zet zijn glas op de bar en zegt: "Nee, dat begrijp ik als een biertje 45 euro kost!"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1313 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:50:53 » |
|
Een moeder tegen haar domme blonde dochter als ze uit gaat: "Als je om 12 uur nog niet in bed ligt kom je maar thuis slapen!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1314 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:51:12 » |
|
Een man in het cafe zat op de barkruk. Dronken....... wilde zijn vriend naar huis gaan, zegt die dronkaard: "Joh, nog eentje....." vriend: "Oke....." Dronkaard nam nog eentje, nog eentje, tot zijn vriend zegt: "Joh, je moet naar huis toe, neem nou paar slokken koffie." Dus hij koffie drinken, liters koffie drinken, maar zakt toch in elkaar. Vriend: "Neem er nog een paar....." OK, die dronkaard nam er nog paar bakkies sterke koffie. Wilde die opstaan, zakt die weer in elkaar. Vriend: "Nou ja zeg, je bekijkt het maar hoe je naar huis gaat!" Dus die dronkaard ging kruipend naar huis toe.... De volgende dag zei zijn vrouw: "Jesus, je bent vannacht ook weer dronken geweest!" Hij: "Hoe weet je dat nou?" Zij: "Je bent je rolstoel vergeten....."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1315 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:51:29 » |
|
Een blondje komt overstuur bij de dokter, en zegt, ik heb overal pijn,"dokter," wat bedoel je daar precies mee?, "blondje" nou kijk , als ik hier druk, en duwt met haar wijsvinger tegen haar hoofd, "Auw" dan doet het pijn, en als ik op mijn knie druk"Auw" dan doet het ook pijn, het doet overal pijn dokter, wat zou het toch kunnen zijn. De dokter denkt na'', en vraagt zonder te lachen "ben jij van nature blond?" "ja, zegt ze" "dokter" ....ha ...ha .....ha ik zie het al , je hebt een wondje aan je wijsvinger," Whaa...ha ...ha ...ha ...ha ...ha .ha
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1316 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:51:40 » |
|
Een alcoholist komt een bar binnen en neemt een borrel. Hij kijkt in zijn binnenzak en bestelt opnieuw een drankje. Hij kijkt weer in zijn binnenzak en bestelt opnieuw een drankje etc etc. De barkeeper zegt: “Wat zit er toch in je jaszak?” De man zegt: “Dat is een foto van mijn vrouw. Zodra zij er goed uit begint te zien, dan weet ik dat het tijd is om naar huis te gaan.”
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1317 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:51:54 » |
|
Twee blondjes staan bij hun cabrio hevig te proberen het portier open te krijgen met behulp van een kleerhanger. Het wil niet vlotten, en het ene blondje jammert: 'Schiet nou toch op, het gaat zo regenen, en het dak is nog open!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1318 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:52:05 » |
|
Twee kerels aan de bar. Zegt die ene: "Ik heb vijf dochters en nog geen schoonzoon." Waarop die andere vent zegt: "Dat is nog niks: ik heb een dochter en vijf schoonzoons."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1319 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:52:22 » |
|
Een jongeman loopt 's morgens vroeg door het park te joggen en ziet een mooie nieuwe tennisbal liggen. Hij ziet niemand in de buurt waarvan die kan zijn en stopt de bal in de zak van z'n sportbroek.
Op weg naar huis moet hij even wachten voor het rode licht bij de oversteekplaats. Staat er een blondje naast hem, die naar de dikke bobbel in z'n broek kijkt. "Wat isss dat?" vraagt ze met een zwoele stem en glimmende oogjes.
"Tennisbal" zegt hij, nahijgend van het joggen.
"Oei," zegt zij met medeleven, "dat zal zeer doen zeg! Ik heb een keer een tennis-arm gehad...."
|
|
|
|
|
|
|
|