mecedes28
|
|
« Antwoord #1290 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:44:21 » |
|
Op de Albert Cuyp staat een man appelpitten te verkopen. "Appelpitten, mensen, goed voor de hersenen !", brult hij de markt over. Een belgisch blondje (kan 't erger ?) staat er even stil en vraag wat ze kosten. "Vier voor tweevijftig", reageert de koopman en voegt er snel aan toe: ".. Is geen geld als je bedenkt hoe slim je ervan wordt !" Onze blonde zachte 'g' besluit er vier te kopen en peuzelt ze terplaatse op terwijl ze van de kraam wegloopt. Even later is ze weer terug bij de koopman. "Zeg beste man, voor dien tweevijfig had ik natuurlijk ook appels kunnen kopen, en dan had ik zeker en vast veel meer pitten gehad !"
"Zie je wel", antwoord de koopman, "'t werkt !
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1291 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:44:31 » |
|
Er zitten twee mannen in een bejaardenhuis. Zegt de één tegen de ander: Ik voel me weer zo jong; ik heb wel 50 rondjes om het huis gelopen." Zegt de ander: "Ik voel me ook weer zo jong; ik heb weer in m'n broek geplast!
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1292 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:44:57 » |
|
Twee blonde blondjes zitten met z'n twee in een roeibootje op weg naar een optreden van Velvet. Vraagt de ene aan de andere: "Mag ik nou ook een keertje in het midden zitten?"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1293 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:45:24 » |
|
Een blond blondje rijdt een tankstation in en zegt tegen de benzinepomp: "Gooi maar vol." De benzinepomp verroert zich (natuurlijk) niet. Het blonde blondje herhaalt haar wijze woorden weer maar er gebeurd weer niets. Het blonde blondje wordt boos en ze roept tegen de benzinepomp: "Haal dan toch ook je vinger uit je oor als iemand tegen je praat!"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1294 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:45:49 » |
|
Twee blonde blondjes lopen naar een optreden van Velvet in de stromende regen. "Bah", zegt het ene blonde blondje, "heb je ooit zo'n troosteloze natte winter meegemaakt?" Zegt het andere blonde blondje: "Ja hoor, afgelopen zomer".
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1295 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:46:10 » |
|
Een blond blondje rijdt in een vrachtauto een viaduct tegemoet met het opschrift 3.20m doorrijhoogte. Het blonde blondje weet dat haar auto twee centimeter te hoog is en zegt tegen haar bijrijdster: 'Kiki, ga jij eens kijken of er politie aankomt. Zo niet, dan rijden we snel door!'. Er kwam geen politie aan, dus de blonde blondjes reden door de tunnel. Halverwege kwamen ze vast te zitten. Toen de politie gearriveerd was had deze slechts een oplossing. De agent zei: 'Mevrouw, ik zou Uw banden maar leeg laten lopen.'. Het blonde blondje antwoordde met: 'Ja, maar hij zit van boven vast!'
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1296 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:46:31 » |
|
Twee blonde bankovervallers zijn 's nachts op pad gegaan. Na het betreden van een bankgebouw openen ze de kluis. Ze zien tot hun verbazing geen geld maar een bord pap staan. Ze hebben honger en eten het bord leeg. In de twee andere kluizen blijkt ook geen geld te zitten, maar borden pap, die gretig door de blonde overvallers worden leeggegeten. De volgende morgen melden de ochtendbladen de kraak. Met grote koppen staat er te lezen: 'SPERMA-BANK OVERVALLEN'. (
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1297 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:46:51 » |
|
Een blond blondje maakt haar eerste zeereis. De kapitein vraagt haar of alles naar wens is. 'Fantastisch!', zegt ze, 'En reuze handig, die wasmachines in de muur. Wat daar niet allemaal in gaat .
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1298 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:46:57 » |
|
Er zitten een heleboel Belgen in een vliegtuig, en een kabaal dat ze hebben. De piloot roept de stewardess en zegt: "Kun jij hier wat aan doen. want ik kan amper het vliegtuig besturen." "Oké", zegt de stewardess. Na een half uur is het doodstil geworden, de piloot roept de stewardes weer en vraagt: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" Waarop de stewardes antwoordt: "Ik heb ze allemaal een zak friet gegeven en gezegd buiten opeten."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1299 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:47:15 » |
|
n een sightseeing tour in Las Vegas: 'Dames en heren, we passeren nu het beroemdste bordeel van de Verenigde Staten.' Waarop een blond blondje vraagt: "Waarom?
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1300 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:47:39 » |
|
Een blond blondje doet haar uiterste best zo onderhoudend mogelijk een gesprek met de professor te voeren. "Er zijn streken in Afrika," vertelt hij haar, ",waar een ter dood veroordeelde iemand kan kopen om zijn plaats in te nemen." "Wat interessant," merkt het blonde blondje op, "Wat een enige manier om je brood te verdienen."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1301 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:47:53 » |
|
Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam. Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis. Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager. 'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt. De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is. 'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje. 'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager. 'Eentje', antwoordt de knul. 'Eentje?, zegt de manager verbaasd. De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan? 'Voor EUR 389.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op. 'Wat heb je die klant verkocht dan?' 'Nou', zegt ie. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat ie bij zee wilde vissen. Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat. De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de auto afdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?' 'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1302 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:48:18 » |
|
Een blond blondje rijdt in een vrachtauto een viaduct tegemoet met het opschrift 3.20m doorrijhoogte. Het blonde blondje weet dat haar auto twee centimeter te hoog is en zegt tegen haar bijrijdster: 'Kiki, ga jij eens kijken of er politie aankomt. Zo niet, dan rijden we snel door!'. Er kwam geen politie aan, dus de blonde blondjes reden door de tunnel. Halverwege kwamen ze vast te zitten. Toen de politie gearriveerd was had deze slechts een oplossing. De agent zei: 'Mevrouw, ik zou Uw banden maar leeg laten lopen.'. Het blonde blondje antwoordde met: 'Ja, maar hij zit van boven vast!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1303 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:48:23 » |
|
Wel soldaat, smaakt de soep niet?" "Jawel, adjudant, maar..." "Maar wat, soldaat?" "Er zit nogal veel zand in." "Mag ik u erop wijzen, soldaat, dat u niet zo moet klagen. U bent hier om het vaderland te dienen, denk daaraan." "Jawel, adjudant. Maar niet om het op te eten!"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1304 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:48:48 » |
|
Secretaresse tegen blond blondje: "De Onzichtbare Man is voor u aan de deur." Blonde blondje: "Zeg maar dat ik hem nu niet kan zien!"
|
|
|
|
|
|
|
|