Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 661950 keer)
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #120 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:17:49 »

Er zitten 2 vliegen op de kale kop van een oude man zegt de een tegen de ander:
"Weet je nog dat we hier vroeger verstoppertje speelden".
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #121 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:18:38 »

Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij komt eraan aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #122 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:28:35 »

Een ambtenaar zit koffie te drinken.
De kantine-juffrouw vraagt hem: "Wilt u nog een tweede kopje?"
'Nee', zegt hij, 'dank u wel, anders kan ik vanmiddag niet slapen!"
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #123 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:30:50 »

In het Ministerie zitten muizen in het archief. Raad van Beheer komt samen en er wordt besloten een kat aan te werven.
Wat de toestand in enkele maanden erg verbeterd. Een paar jaartjes later wordt er weer geklaagd over muizen in het archief.
Maar zegt de directeur, hoe kan dat nu, wij hebbben toch een kat aangeworven. Ja maar zegt medewerker, de kat is nu vast benoemd!
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #124 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:32:05 »

Een alleenwonende man verloor zijn huissleutel. Hij belde zijn ouders die in een klein dorpje in het hoge noorden woonden; zij zouden de reservesleutel opsturen.
De man trok zo lang bij een vriend in. De volgende dag liep hij de postbode tegemoet, maar deze had niets bij zich.
De man mopperde: Ach ja, de post in dat boerengat werkt natuurlijk niet zo vlug, en ging weer voor een nacht naar zijn vriend. De volgende morgen reed hij weer naar zijn huis om de post op te vangen, maar was net iets te laat.
De postbode kwam net de tuin uit en zei: Ik heb de brief in de bus gegooid hoor!
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #125 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:32:49 »

Een agent loopt langs de gracht. Opeens ziet hij een man in de gracht spartelen die roept:
"Help, help, ik verdrink."
Zegt de agent: "Da's maar goed ook: anders kreeg je een prent, want je mage hier niet zwemmen!"
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #126 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:34:20 »

Een man in een sexbioscoop zit verschrikkelijk te kreunen. Andere mensen storen zich eraan. De ouvreuse gaat naar de man toe en zegt dat hij niet zo hard moet kreunen, omdat ze anders de politie erbij haalt. "Ohhh, ahhh, dat is goed, oehhhh, ik zal het proberen," zegt de man. Maar de man weet van geen ophouden. De ouvreuse belt naar de politie. Even later gaan twee agenten de bioscoop in, waar de man nog steeds hard zit te kreunen. "Wat is uw naam?" vraagt de agent. En de man zegt: "Ahhh, Jansen, ohhh." "En waar komt u vandaan?" vraagt de agent. Zegt de man: "Ahhh, ohhhh, van het balkon."
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #127 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:35:25 »

Ik werd laatst met mijn auto aangehouden op de Coolsingel. Vraagt die agent: "Meneer, heeft u gedronken?" Ik zeg: "Wat zegt u, ober?" Foutje natuurlijk, dus die agent vraagt nogmaals of ik gedronken heb. Ik zeg: "Een biertje of dertig, een paar whisky's en een paar glazen wijn." Zegt die agent: "Dan moet u toch even blazen." Ik zeg: "Hoezo? Geloof je me niet?"
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #128 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:37:18 »

Er loopt een olifant door de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Opeens blijft hij voor een juwelierszaak staan. Met zijn poot drukt hij de ruit in, zuigt met zijn slurf de hele etalage leeg en trekt een sprintje. Meteen gaat het alarm af. Binnen korte tijd is de politie er. De straat wordt afgezet. Een agent vraagt of er getuigen waren. "Ja," zegt een oud vrouwtje, "ik heb het gezien." "Hebt u de dader gezien?" vraagt de agent. "Ja," zegt de vrouw, "het was een olifant." "Mooi zo," zegt de agent: "Als we hem met u confronteren, zou u hem dan herkennen?" "Nee," zegt de vrouw. "Nee?" vraagt de agent: "Waarom niet?" Zegt de vrouw: "Hij had een nylonkous over z'n kop."
bonito
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #129 Gepost op: 14 Juli, 2009 19:38:00 »

Er rijdt een man over de snelweg. Hij rijdt zo'n 140, 150 kilometer per uur. Hij wordt opgemerkt door een politie- porsche die de achtervolging inzet. De man gaat steeds harder rijden: 170, 180, 190 kilometer per uur. Maar uiteindelijk wordt hij door de politie klem gereden. "Waarom rijdt u zo hard?" vraagt de politie-agent. "Tja," zegt de man: "Vorige week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politie-agent. En nou was ik als de dood dat je haar terug kwam brengen." (
joog
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.radiovrijevogel.nl

« Antwoord #130 Gepost op: 14 Juli, 2009 20:13:51 »

komt een man de bioscoop binnen en roept ik zie hier geen flikker
ineens staat er een op en zegt halloo
joog
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.radiovrijevogel.nl

« Antwoord #131 Gepost op: 14 Juli, 2009 20:31:12 »

Er komt een lilliputter in een kroeg. Na een tijdje praten wil hij wel wat drinken, maar de bar is nogal hoog. Dus hij springen en te gelijkertijd roepen een spa graag! Na een tijdje gaat hij maar achter de bar kijken want hij heeft nog steeds geen spa. Ziet hij een andere lilliputter springen en deze roept "rood of blauw?"

heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #132 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:23:55 »

Jantje kwam uit school en zegt zijn moeder: "Jantje, kan je voor mij naar de supermarkt gaan?" "Ja mam is goed. Wat moet ik kopen mam?", zei Jantje. "Koop maar kaas, ham, rode bieten en een paar lollys." "Wil je dat op een booodschappen lijstje schrijven?", zei Jantje. "Breng ook je zusje maar mee." Jantje heeft neemt z'n zusje mee. Even later komt jantje weer terug. "Mam, alles mee gebracht." "Ja jongen, goed zo, maar waar is je zusje?" "Die is in de sloot gevallen." "Waarom heb je haar niet eruit gehaald?" "Ze stond niet op het boodschappen lijstje."
heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #133 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:24:40 »

Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?

Een scheet laten als je aan de diarree bent

heethuis
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #134 Gepost op: 15 Juli, 2009 13:26:04 »

Vader bekijkt het rapport van zijn zoon. "Ik mis een 10," zegt hij. "Een 10? waarvoor?" "Voor de moed om me zo'n rapport te laten zien!"
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: