Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jeugd- en jongerengroepen  (gelezen 62368 keer)
erwin (movement
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #30 Gepost op: 16 Maart, 2006 18:20:58 »



Hoi, ik ben Erwin Hoekstra 19 jaar en zit bij de movement.

Verder ben ik een het werk bij bakker in workum.
Ik ben daar metaalbewerker en ik zit op korfbal.
« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:25:26 door herman » Gelogd
Travel
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #31 Gepost op: 04 April, 2006 18:00:34 »

Hee maak ik ook even gebruik van de mogelijkheid die hier geboden wordt. In Zeist hebben wij een interkerkelijke jongerenwerk organisatie Youth for Christ Zeist. jawel wij zijn onderdeel van de landelijke en internationale organisaties Youth for Christ Nederland en YfC- International.

Check onze website, die overigens binnenkort geheel vernieuwd zal worden. www.yfczeist.nl
Gelogd
Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #32 Gepost op: 21 Mei, 2006 12:44:46 »

Hallo,

Ik ben Jildau en ben 15 jaar.
Ik zit op het Marne (waar wij ook onze diensten houden) in de vierde klas van het HAVO.

Mijn hobby's zijn o.a. tekenen & schilderen. Movement heb ik daarbij toegevoegd; ik zing in de band van onze jeugdkerk. Ook heb ik eens toneel gespeeld en zit bij het bestuur als notuliste Vanaf het begin wilde ik al bij Movement, toen ze ermee wilden beginnen. Maar helaas vonden ze mij te jong. Nu heb ik mijn kans zeker gegrepen!

Het is goed om aan jongeren te laten zien dat Jezus ook voor hen hier is gekomen en gestorven.
Veel mensen denken dat christen zijn iets is van vroeger en nu niet meer kan.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Ik vind het fijn dat er ook mensen zijn die er zo over denken als mij. Die mensen moet je dan opzoeken,
om sterker te kunnen staan in je geloof en er ook nog eens lol aan te beleven!

Movement is echt door en voor jongeren.
Maar natuurlijk ook met de hulp van God en onze jeugdouderlingen.^^

Ik hoop nog heel lang bij Movement te kunnen blijven en er genoeg tijd voor vrij te maken.
Elk jaar komen er weer nieuwe mensen bij. En die zijn natuurlijk ook nodig!
« Laatste verandering: 29 Oktober, 2006 17:58:05 door Jildau » Gelogd

Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #33 Gepost op: 21 Mei, 2006 12:54:24 »

De dienst van gisteren was zeer geslaagd!
Vooral vond ik de spreker meneer Haan erg goed preken, waarbij ook een liedje hoorde doe perfect aansloot en de mensen mee liet zingen.
Het toneelstukje was gewoon erg goed en ging mooi in combinatie met de film. (met dank aan Arjen dus)
De nieuwe liedjes van de band deden het ook erg goed. Zoals 'Draw Me Cloze To Tou' en 'Above All'.
De steppers hebben ook weer vreselijk gezwoegd en hun best gedaan om de lange steps zo foutloos te maken. Ik zou het niet kunnen.

Iedereen deed het gewoon goed! Het was een mooie dienst.

Greetz, Jildau.
Gelogd

helga
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 66


He's your all in all


« Antwoord #34 Gepost op: 22 Mei, 2006 10:46:41 »

hallo ik ben Helga Wijnja
16 jaar oud.
ik zit dit jaar op de Friese Poort in het eerste jaar onderwijsassistent.

ik ben bij movement gekomen na de eerste dienst.
mijn broer deed mee en ik vond het zo leuk AA089 en het raakte mij gewoon zo dat ik ook wel mee wou doen. en een deel wou uitmakenvan dit spectakel.
eerst ging ik bij drama wat erg leuk was sinds 4 februari zing ik ook wat ik erg leuk vind.

ik vind het mooi om jongeren ook in contact te brengen met God. de kerkdiensten zijn voor de meeste jongeren saai en die blik willen wij graag veranderen. diensten hoeven niet altijd saai te zijn!!! kijk naar movement en zo heb je nog veel meer jeugdkerken door het hele land ik zou is zeggen neem is een kijkje het is namelijk zeker geen verplichting en ik verzeker je het is niet saai!!!

verder speel ik hobo en doe ik aan waterpolo allebei al 8 jaar!!!
ben van plan er zeker ook mee door te gaan.....

ik hoop dat jullie de diensten bijwonen en we zien jullie graag!!!! Welkom


« Laatste verandering: 06 Oktober, 2006 10:41:59 door helga » Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 27 September, 2006 19:23:28 »

Hallo! 

Misschien heb je al eens van ons gehoord. Wij zijn de bonifatiusgroepen en komen uit Leeuwarden, Groningen en Assen. Het is bedoeld voor alle jongeren tussen de 15 en 30 jaar.
De groep is een plek waar je jezelf kunt zijn, je geloof kunt uiten en verdiepen, elkaar kunt ontmoeten en vriendschappen kunt opbouwen. Op de bijeenkomsten zullen uiteenlopende thema’s aan de orde komen. De ene keer ingeleid door een priester of pastoraal werker, de andere keer word je zelf aan het werk gezet! Maar er is regelmatig ook ruimte voor informele dingen, gezellig met elkaar uit eten of een uitstapje bijvoorbeeld. Dit is om duidelijk te maken dat we niet alleen een jongerengroep zijn, maar ook een vriendengroep!








« Laatste verandering: 21 Januari, 2007 18:35:52 door herman » Gelogd
anjaa
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 9


St Bonifatiusgroep Leeuwarden!


WWW
« Antwoord #36 Gepost op: 05 Oktober, 2006 17:24:54 »

Ha die Herman, eindelijk heb ik dan toch de foto's van de bonifatius gevonden  AA061 Tot zondag
Gelogd
Jolein
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #37 Gepost op: 09 Oktober, 2006 19:54:53 »

Nou Anja we staan er weer mooi op!  AA099
Gelogd
jojogroep
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1



WWW
« Antwoord #38 Gepost op: 12 November, 2006 14:01:25 »

Elke 3de zondag van de maand, wordt er door de JoJo's een maaltijd georganiseerd. Deze maaltijd is bedoeld om jongeren via een bepaald thema (thema van de afgelopen jongerenviering) wat zelf bedenken erover te praten of met elkaar in discussie te gaan.

Deze activiteit zal elke 3de zondag van de maand worden gehouden in het parochiebureau (Dorpsstraat 26) van 17:45u tot 22:00u.
De kosten zijn € 5,00 per keer. Je bent je verplicht om je hiervoor aan te melden.
« Laatste verandering: 01 September, 2008 17:57:22 door herman » Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #39 Gepost op: 14 November, 2006 17:41:01 »

Jo jojo's in welke plaats is dit? als het best wel in de buurt is lijkt het me vet gaaf


Herman:
De jojo's zitten in Zoetermeer. Dus woon je in zuid holland, noord zeeland of west noord brabant dan zit je lekker dichtbij.
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:56:04 door herman » Gelogd
mist
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


« Antwoord #40 Gepost op: 16 Januari, 2007 18:43:35 »

Hallo! Hier mee wil ik even zeggen dat de jeugdclub van Sneek actief  wil gaan deelnemen aan interactie tussen andere dopo's. Dus laat van  je horen en mail! groeten sjoukje. Dus mail mij even dit kan naar: dijkstrasjoukje@hotmail.com.
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:57:07 door herman » Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #41 Gepost op: 16 Januari, 2007 22:30:42 »

yo sjoukje

ik ben nieuwsgierig naar de volgende bijeenkomst van de jeugdclub van sneek. waar en wanneer is die precies?
lijkt me wel leuk.
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:57:18 door herman » Gelogd
mist
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


« Antwoord #42 Gepost op: 18 Januari, 2007 20:32:38 »

Ey Hendrik Boomstam.. wat een leuke naam! dansen Je bent nieuwschierig naar de volgende bijeenkomst van onze club, nou dat is zeker een pré. Ik zal even wat over het clubje vertellen. We zijn in totaal met zijn 5en. Namelijk Rixt, Anne, Ulbe-Cees en ik Sjoukje.Onze leeftijd is ongeveer: 17.19.20 (geloof ik) Plus natuurlijk onze leider.. Pieter.. Ik zit er nog maar kort bij en weet ook nog niet precies alles haha. Een keer in de twee weken komt ons clubje. Hey, maare ik zou graag met jou hier nog over willen mailen, want ik weet nog helemaal niets van jou.. je kunt mailen naar dijkstrasjoukje@hotmail.com
groeten sjoukje
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:57:24 door herman » Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #43 Gepost op: 18 Januari, 2007 22:52:16 »

leuk dat je zo'n groepje hebt. vet gaaf. ben nu alleen wel erg druk met studie. kom hier regelmatig eventjes checken. altijd wel leuk, want zo kom je nog eens andere groepen tegen. k heb ook een vriendin.
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:57:34 door herman » Gelogd
mist
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


« Antwoord #44 Gepost op: 19 Januari, 2007 17:02:50 »

 AA126 Fijn voor je dat je ook een vriendin hebt! AA127 Wat doe je dan voor studie en woon je in sneek of zo? Nou ja.. um het clubje is niet van mij hoor of zo, ik ben alleen maar een deelnemer [of hoe je zoiets] noemt AA120 Ik zal maar weer even verder, volgende week toetsweek..  AA119
« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:57:41 door herman » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: