Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jeugd- en jongerengroepen  (gelezen 62186 keer)
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #15 Gepost op: 21 Februari, 2006 12:33:10 »

HB is coolerony
Gelogd
erwin (movement
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #16 Gepost op: 27 Februari, 2006 18:28:21 »

hoi er is ondertussen al een 5 de dienst geweest.
we probeeren contact te houden met jullie over de nieuwe diensten.
voor vragen over jeugdkerken en over movment kun je bij ons terecht

en 20 mei is de volegende dienst
iedereen is uitgenodicht
zeg het voort zeg het voort

groetjes
          erwin en de andere movers
« Laatste verandering: 01 Maart, 2006 23:43:21 door herman » Gelogd
Geeske
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #17 Gepost op: 27 Februari, 2006 18:38:52 »

Na, no w88 op Piet. Piet, freun, meld dy ek ff oan, kinne we fjirder prate, we hawwe us eigen hoekje Wink haha.. oant sjen! hfjimme! ~xXx~ Geesz
Gelogd
Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #18 Gepost op: 02 Maart, 2006 13:28:22 »

Na, no w88 op Piet. Piet, freun, meld dy ek ff oan, kinne we fjirder prate, we hawwe us eigen hoekje Wink haha.. oant sjen! hfjimme! ~xXx~ Geesz


Eum.. Mogen we hier wel Fries praten?
Lijkt me niet zo fijn voor de mensen die het niet zo goed kunnen verstaan/lezen..
Gelogd

herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 03 Maart, 2006 07:23:31 »

Hoi Jildau,

Tuurlijk mag iedereen hier ook fries praten. Movement komt ook uit Friesland. Als je duits of engels wilt spreken mag dat ook.

Groetjes,
Herman
« Laatste verandering: 03 Maart, 2006 07:25:25 door herman » Gelogd
helga
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 66


He's your all in all


« Antwoord #20 Gepost op: 10 Maart, 2006 17:36:48 »

joepie er is weer een dienst van movement op 10 mij
het thema is nog niet helemaal duidelijk.
het word weer gehouden in het Marne College in Bolsward
om 19.30
voor meer info kijk www movement.jongerenwebsite.nl
en wel komen allemaal!!!!!!

xxx helga
Gelogd
helga
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 66


He's your all in all


« Antwoord #21 Gepost op: 10 Maart, 2006 17:37:15 »

sorry ik was een beetje te haastig maar ik bedoel 20 mei
Gelogd
Egbert
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #22 Gepost op: 15 Maart, 2006 19:54:10 »

Mijn naam is Egbert de Jong en ik ben 17 jaren jong! Ik ga in Sneek naar school op het Bogerman college. Ik zit nu in 6vwo (examenjaar!) en wil straks graag in Amsterdam filosofie (of theologie?) gaan studeren. Daarnaast zit ik op voetbal, lees ik regelmatig een boek en ga ik graag iets met vrienden doen.

Movement is voor mij een manier om andere jongeren te vertellen over God en Jezus en ze er enthousiast voor te maken. Ik denk dat een jeugdkerk de jongeren meer aan spreekt dan een ‘gewone’ kerkdienst op zondagochtend. Ik hoop met deze leuke, enthousiaste groep veel jongeren uit de omgeving over het geloof te vertellen.

Gods bless!
Gelogd
trainbrain
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #23 Gepost op: 15 Maart, 2006 20:34:14 »



Hallo, ik ben Rein Abma. Ik ben 18 jaar oud en woon in Bolsward. In Sneek volg ik niveau 2 elektro opleiding op de Friese Poort. Mijn hobby's zijn: muziek maken, op het keyboard en op het drumstel. Voor de rest hou ik van dans, basketbal en nog veel meer. Ik zit bij de Movement, omdat ik graag wil getuigen van de liefde die God in zijn zoon Jezus laat zien, doordat hij voor onze zonden is gestorven aan het kruis en weer is opgestaan uit de dood. Mijn functie op dit moment bij de Movement is het voorbereiden van de muziek en ik zit zelf ook in de band als drummer.
« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:49:02 door trainbrain » Gelogd
tjebbe
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #24 Gepost op: 15 Maart, 2006 20:46:44 »



Hallo!

Ik ben Tjebbe de Jong, 19 jaar oud.

Mijn hobby’s zijn zeilen en bezig zijn met de computer.

Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding, mbo-bouwkunde.

Movement is voor mij één van de manieren waardoor ik mijn geloof probeer te uiten.

Tegenwoordig is het helemaal niet van zelfsprekend dat je als jongere naar de kerk gaat en naar mijn menig is dat best logisch.

Want wie vindt het nou leuk om zondag ochtend in die suffe kerk te zitten?

Voor mij is geloof dan ook heel wat anders, voor mij is geloof- een levendoel.

Ik probeer te leven zoals Jezus dat deed en dat is wat anders dan, de hele dag heilig boontje uit hangen.

Het kan ook anders- en als je wilt weten wat dat is moet je zeker naar onze diensten komen en natuurlijk voor- tijdens of na de dienst de vragen die je hebt aan ons stellen.

Binnen Movement ben ik mede verantwoordelijk voor: licht en geluid en PR.
« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:02:50 door tjebbe » Gelogd
jurjan
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #25 Gepost op: 15 Maart, 2006 20:56:48 »



Ik ben Jurjan, ik ben 18 jaar. Ik zit al van het begin bij movement.
Mijn hobby is de watersport, op verschillende manieren
Bij Movement zit ik ingedeeld bij drama en maak samen met André en Sytze de toneelstukken. Ik zit bij Movement omdat ik vind dat er weinig jongeren bekend zijn met God en ik hoop dat er d.m.v. Movement meer jongeren bekend raken met God.
« Laatste verandering: 12 April, 2006 10:38:39 door jurjan » Gelogd
arjenb
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #26 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:07:26 »



Mijn naam is Arjen Bouma en ik ben geboren in Bolsward, ik ben 19 jaar en doe een opleiding die te maken heeft met mijn aard, namelijk video. Filmbewerking is een van mijn hobby’s vooral met veel leuke effecten en animaties etc. Naast filmbewerking vind ik muziek maken leuk. Ik speel gitaar en heb zo nu en dan van die periodes dat ik graag achter mijn keyboard zit. Verder houd ik me steeds vaker bezig met de computer waaruit ik alles kan halen wat nodig is voor film en muziek etc. Een sport doe ik nog niet. Ik ben misschien ooit nog van plan om op schaatstraining te gaan, maar dat zien we dan wel weer.

Ik zit bij de Movement, omdat ik het belangrijk vind om samen met de groep, mensen maar vooral jongeren duidelijk te maken wie Jezus is en wat Hij voor ons gedaan heeft.

Dit doen we door middel van muziek maken, toneelvoorstelling, gebed, een spreker en dans.
« Laatste verandering: 27 Oktober, 2006 16:25:43 door arjenb » Gelogd
sytze
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #27 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:13:14 »



Ik ben Sytze en ben 16 jaar oud. Mijn functie binnen Movement is het penningmeestersschap, tevens bent ik verantwoordelijk voor de sketches. Mijn (persoonlijke) doel van Movement is het bereiken van jongeren. Vaak probeer ik een boodschap met de sketches uit te leggen, dat moet op een spontane en enthousiaste manier gebeuren. Mocht je vragen, tips of opmerkingen hebben dan mag je die altijd mailen naar: haqimshaqtuany@hotmail.com. Graag zie ik je bij de diensten!

« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:33:44 door sytze » Gelogd
anneke
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 2



« Antwoord #28 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:19:08 »



Hoi allemaal,
 
Ik ben Anneke Postma. in 20 jaar heb ik mogen groeien tot de persoon die ik nu ben: vriendelijk, vrolijk en enthousiast voor en door God.
Ik vind de jeugdkerk helemaal te gek en hoop door de jongeren die meewerken, andere jongeren te bereiken en te laten zien hoe feestelijk je leven kan zijn als je met God wandelt.

Het kan soms heel moeilijk zijn, maar juist dan mag je veel steun verwachten.
Ik wil iedereen uitnodigen te komen en met muziek, zang, dans, drama en mensen te vieren dat je voor God en mensen mag zijn wie je bent!!!
 
Groeten Anneke Postma
« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:39:19 door anneke » Gelogd
sijbren
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #29 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:30:51 »



Hé, ik ben sijbren Wijnja. Vanaf het begin zit ik al bij Movement.

Ik vind dat we het geloof dat wij geloven moeten uitdragen naar anderen. Daarom ben ik bij Movement gekomen.

In het begin had ik nog mijn twijfels maar nu voel ik mij al heel erg thuis in de groep en hoop dat Movement gaat inspireren en groeien. God is in ieder geval met ons als wij onze diensten voorbereiden.

Ik ben een van de vaste zangers en speel wel wat toneel. Verder bedenkt ik het een en ander voor de site. Tijd vrijmaken is soms moeilijk maar ik kan het nu goed combineren. Je moet soms je prioriteiten stellen en tot nu toe heeft alles resultaat.

Ben nu 17 en moet nog even kijken hoe lang ik bij deze goede groep blijf. Wat ik al wel heb gezien is dat er jeugd is die ons wil opvolgen. Movement blijft nog lang bestaan en als het aan mij ligt word het nog lang een groot succes.

Verder ben ik voetballer, fluit ik wat, zing ik, msn ik, kijk veel tv en ga naar GJV.
« Laatste verandering: 16 Maart, 2006 18:45:28 door Sybren » Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: