Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jouw gratis oproepen / Nieuws:  (gelezen 74432 keer)
annaveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #60 Gepost op: 27 Februari, 2008 18:01:00 »

Modellen gezocht!

Hallo, ik ben Anna Veenstra uit Drogeham. Ben 16 jaar en zit nu in het 1e jaar van de kappersopleiding op de Friese Poort te Leeuwarden. Voor deze opleiding heb je natuurlijk veel modellen nodig. Dus ik hoop met deze advertentie veel modellen te vinden. Voor knippen is het ook nog gratis! Het enige nadeel is dat het op school moet gebeuren, dus u moet wel naar Leeuwarden reizigen.Voor permanenten is het €15,- dus dat is ook lekker goedkoop, maar daar zit hetzelfde nadeel aan vast. Op woensdagochtend van half 9 tot kwart voor 12 is er de permanentles. Donderdagmiddag van 3 uur tot 6 uur is er knippen voor Heren. Vrijdagochtend van half 9 tot kwart voor 12 is er knippen voor dames! Lijkt u dit ook wat om voor een mooi prijsje geknipt of gepermanent te worden? Reageer dan snel! U kunt mij mailen op: I_love_wieger_hvj_wjenmk_ljnmg_knzj@hotmail.com. U kunt mij ook een persoonlijk bericht versturen vanuit dit forum. Zet er dan even bij hoe lang je haar is en wat je wil, permanenten of knippen. Dan reageer ik zo snel mogelijk om een afspraak te maken. Alvast bedankt en ik hoop tot snel op school! M.V.G. Anna Veenstra
Gelogd
mist
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


« Antwoord #61 Gepost op: 04 Maart, 2008 18:31:55 »

Hallo beste mensen

Ik Sjoukje Dijkstra ben opzoek naar werk in Duitsland voor de zomer vakantie. Ik ben 19 jaar en wil iets!

Waarom Duitsland? Omdat ik beter de duitse taal wil leren en benieuwd ben naar mijn buren.
Wat voor werk? Ja heb eigenlijk geen flauw idee. Als het maar te doen is en er tijd en geld over blijft om iets van een vakantie idee mee te krijgen en de taal te leren.

Heeft iemand tips of andere wetenswaardigheden mail ze mij . Ik zie er naar uit.

Al vast van harte bedankt.

Sjoukje Dijkstra


Gelogd
helga
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 66


He's your all in all


« Antwoord #62 Gepost op: 04 Maart, 2008 19:26:03 »

heyhey,

wat een leuk idee werken in duitsland!! mis kun je als recreatie op een camping??
je kunt wel is google miss kom je iets tegen!!

groetjes
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #63 Gepost op: 21 Maart, 2008 12:27:22 »

Please SIGN,
               
Dear friends,

Tibetans have exploded onto the streets in frustration--call on China to respect human rights and enter dialogue with the Dalai Lama now: Sign the Petition!
After decades of repression under Chinese rule, the Tibetan people's frustrations have burst onto the streets in protests and riots. With the spotlight of the upcoming Olympic Games now on China, Tibetans are crying out to the world for change.

After decades of repression under Chinese rule, the Tibetan people's frustrations have burst onto the streets in protests and riots. With the spotlight of the upcoming Olympic Games now on China, Tibetans are crying out to the world for change.

The Chinese government has said that the protesters who have not yet surrendered "will be punished". Its leaders are right now considering a crucial choice between escalating brutality or dialogue that could determine the future of Tibet, and China.

We can affect this historic choice--China does care about its international reputation. China's President Hu Jintao needs to hear that the 'Made in China' brand and the upcoming Olympics in Beijing can succeed only if he makes the right choice. But it will take an avalanche of global people power to get his attention--and we need it in the next 48 hours.

The Tibetan Nobel peace prize winner and spiritual leader, the Dalai Lama has called for restraint and dialogue: he needs the world's people to support him. Click below now to sign the petition--and tell absolutely everyone you can right away--our goal is 1 million voices united for Tibet:

http://www.avaaz.org/en/tibet_end_the_violence/6.php

China's economy is totally dependent on "Made in China" exports that we all buy, and the government is keen to make the Olympics in Beijing this summer a celebration of a new China, respected as a leading world power. China is also a very diverse country with a brutal past and has reason to be concerned about its stability -- some of Tibet's rioters killed innocent people. But President Hu must recognize that the greatest danger to Chinese stability and development comes from hardliners who advocate escalating repression, not from Tibetans who seek dialogue and reform.

We will deliver our petition directly to Chinese officials in London, New York, and Beijing, but it must be a massive number before we deliver the petition. Please forward this email to your address book with a note explaining to your friends why this is important, or use our tell-a-friend tool to email your address book--it will come up after you sign the petition.

The Tibetan people have suffered quietly for decades. It is finally their moment to speak--we must help them be heard.

With hope and respect,

Ricken, Iain, Graziela, Paul, Galit, Pascal, Milena, Ben and the whole Avaaz team

PS - It has been suggested that the Chinese government may block the Avaaz website as a result of this email, and thousands of Avaaz members in China will no longer be able to participate in our community. A poll of Avaaz members over the weekend showed that over 80% of us believed it was still important to act on Tibet despite this terrible potential loss to our community, if we thought we could make a difference. If we are blocked, Avaaz will help maintain the campaign for internet freedom for all Chinese people, so that our members in China can one day rejoin our community.

Here are some links with more information on the Tibetan protests and the Chinese response:

- BBC News: UN Calls for Restraint in Tibet
- Human Rights Watch: China Restrain from Violently Attacking Protesters
- Associated Press: Tibet Unrest Sparks Global Reaction
- New York Times: China Takes Steps to Thwart Reporting on Tibet Protests
             
--------------------------------------------

ABOUT AVAAZ
Avaaz.org is an independent, not-for-profit global campaigning organization that works to ensure that the views and values of the world's people inform global decision-making. (Avaaz means "voice" in many languages.) Avaaz receives no money from governments or corporations, and is staffed by a global team based in London, Rio de Janeiro, New York, Paris, Washington DC, and Geneva.

Don't forget to check out our Facebook and Myspace pages!

You are getting this message because you signed "NEW Plan for Iraq" on 2007-01-25 using the email address info@bureau-sta-op.nl.
To ensure that Avaaz messages reach your inbox, please add avaaz@avaaz.org to your address book. To change your email address, language settings, or other personal information, https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=profile&user=5a7de38ab22d399d79533b589e2127a6&lang=en. , or simply go here to unsubscribe.

To contact Avaaz, please do not reply to this email. Instead, write to info@avaaz.org. You can also send postal mail to our New York office: 260 Fifth Avenue, 9th floor, New York, NY 10001 U.S.A.

If you have technical problems, please go to http://www.avaaz.org.
Gelogd
zonendeslicht
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #64 Gepost op: 28 Maart, 2008 23:34:59 »

Hallo
 
De tong is een dodelijk venijn daarom injecteren wij tegengif. Onze bloed is gezuiverd door het bloed van het Lam daarom gebruiken wij onze tong om juist leven te brengen.
 
Israel Mercelina & Stefan Nanson noemen zich zelf  –Zonen Des Licht-,beide zitten ze in het levend woord gemeente van Gerard de Groot.
Deze jongens zijn op zoek naar events om het woord te brengen.
 
Voor meer informatie ga je naar: www.myspace.com/zonendeslicht.
 

 
God's Zegen!
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #65 Gepost op: 28 April, 2008 17:41:54 »

Geachte broeder en of zuster in de Heer,

“Middels deze vraag ik u respectvol voor uw aandacht en nodig ik u uit voor een avond van plezier op een christelijke manier, met kinderen van God van welke gemeente dan ook, en tegelijker tijd het verhogen van de naam van onze Heer.”

Jesus Promotion heeft hulp nodig van pioniers als jullie kerkelijke organisatie. Wij willen u vragen het Gospelconcert van 26 april in het beursgebouw van Eindhoven te willen doorcommuniceren naar uw leden en overige contacten. U zou het ook kunnen plaatsen op uw web-site. Er doen meer dan 30 bedrijven en honderden kerken aan mee.

Voor meer informatie over de concerten en de stichting Jesus Promotion, verwijzen wij naar onze website: www.jesuspromotion.eu en  www.thegoldenbible.eu. Of de website van het beursgebouw: www.beursgebouw.nl.

Waarom meedoen?

-    Voor elke toegangskaart via uw organisatie verkocht krijgt u 10%. De kaarten kosten bij de voorverkoop € 23,- per stuk. D.W.Z. € 2,30 euro voor uw organisatie. 
-    U heeft ook recht op een V.I.P behandeling en zitplaats.
-    The Golden Bible wordt een jaarlijks terugkerend evenement. De organisatie die procentueel meer kaarten heeft verkocht, wordt in het reclame campagne van het volgend jaar meegenomen, zoals L’Unite de Jesus Christ  dit keer.
-    Een deel van de opbrengst van het concert komt ten goede van de christelijke basisscholen in het binnenland van Suriname. Kijk op de eerste pagina van onze website bij goede doelen.

400 landelijke kranten, 75000 flyers, 5000 posters, spandoeken  enz bij elk concert.



Zijn Heilige naam staat overal op!

Voor de genen die daar behoefte aan hebben of zullen krijgen, reserveren wij een gebedsgroep en ruimte. Indien mogelijk adviseren of verwijzen wij naar de verschillende landelijke kerkgenootschappen. De stichting is niet gebonden aan een christelijke stroming, maar de leden zijn christenen.   

Nadat u heeft besloten mee te doen kunt u reageren via onze website (bij info), ons faxen op het nummer 040- 7440060 of e-mailen naar info@jesuspromotion.eu. In verband met tijdige distributie van de toegangskaarten, vragen wij u snel te willen reageren.

Werkwijze:

Wanneer u als kerkorganisatie gaat meedoen, sturen wij 25 entreekaarten posters en flyers van het concert. We verschaffen meer informatie over het concert en wat wij allemaal in petto hebben voor onze gasten.

Indien er meer kaarten nodig zijn kunnen wij die altijd verschaffen.
Na het concert worden de overgebleven kaarten opgehaald en kan er verrekend worden..

Met vriendelijke groet,

De voorzitter.

R.Hooglied.

Stichting Jesus Promotion. KVK nummer: 17221880. ABN AMRO  461108704
Adres: Coppestraat 13  5625HL in Eindhoven Nederland. Fax:0031(0)407440060. E-mail: Info@jesuspromotion.eu. Website: www.jesuspromotion.eu. www.thegoldenbible.eu.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #66 Gepost op: 23 Juni, 2008 17:45:38 »

Mijn Verhaal.

Mijn zwangerschap was niet gepland. Ik woonde net op mezelf, zocht werk en had pas twee maanden een relatie met Johan, toen ik ontdekte dat ik in verwachting was. Ooit wilde ik graag moeder worden, maar op dat moment was het eigenlijk nog niet de bedoeling. Johan en ik schrokken er allebei van, maar we verzoenden ons toch ook snel met het idee. Goede vrienden van Johan probeerden al een tijdje om een kind te krijgen, maar die vrouw werd maar niet zwanger. Daardoor beseften wij des te sterker dat mijn situatie niet vanzelfsprekend was. We werden steeds blijer dat we een kindje móchten krijgen.

Mijn zwangerschap verliep perfect. Ik hield mijn eigen huisje nog aan om te kijken of alles goed zou gaan tussen Johan en mij, maar ondertussen was ik veel bij hem te vinden. Hij had een baan, ik zorgde voor het huishouden. Ondertussen hielp mijn moeder me met spulletjes uitzoeken voor de baby en fantaseerden Johan en ik over welke naam we het kindje zouden geven.

Toen ik weeën kreeg, was mijn moeder als eerste bij me. Zij bracht me naar het ziekenhuis, terwijl Johan daar vanuit zijn werk ook zo snel mogelijk naartoe kwam. De bevalling verliep niet helemaal vlekkeloos, want de gynaecoloog ontdekte pas heel laat dat onze baby in een stuit lag. Het kindje was al zover ingedaald, dat een keizersnede niet meer mogelijk was.
In plaats daarvan werd ik zó ver ingeknipt, dat Marrielle vervolgens al na drie persweeën ter wereld kwam. Johan hield mijn hand vast en mijn moeder was er ook bij. Al had ik heel veel pijn en moest ik worden gehecht, ik voelde me de gelukkigste vrouw op de wereld.

Het leek net alsof Marrielle er altijd was geweest, ze hoorde gewoon meteen bij Johan en mij. Zes weken heb ik op die roze wolk geleefd en had ik een heerlijke kraamtijd.
Daarna begonnen de zorgen. Marrielle maakte vanuit het niets een heel vreemd geluid. Het klonk nog het meest als gepiep. Alsof ze niet goed adem kon krijgen. Ze begon ook slechter te drinken. Mijn borstvoeding was niet op gang gekomen, dus ik gaf haar de fles. Maar op een gegeven moment dronk ze minder, terwijl vocht natuurlijk hartstikke belangrijk is. Johan en ik maakten ons zorgen en gingen met haar naar de huisarts. Hij dacht aan dat gepiep te horen dat ze astma had, en gaf een inhaler mee, waardoor wij haar af en toe moesten laten ademen. Haar klachten zouden verder vanzelf moeten afnemen.

Helaas zaten we een week later toch weer in de wachtkamer van de huisarts. Marrielle bleef maar piepen en Johans nicht, die een paar dagen bij ons logeerde, vertrouwde het net zomin als wij. De huisarts stuurde ons diezelfde dag door naar het ziekenhuis, omdat hij ook begon te twijfelen of Marrielle wel astma had. Ruim twee weken is onze dochter in het ziekenhuis gebleven en onderzocht. Ik was ongerust, maar verwachtte toch niet dat ze iets ernstigs had. Ik vond het hooguit vervelend dat ons meisje niet thuis kon zijn. Ze was nog zo klein, het liefst had ik haar gekoesterd in de beschermde omgeving van ons huis. In plaats daarvan zat ik in het ziekenhuis zoveel mogelijk bij haar bedje. Johan kwam na zijn werk ook meteen naar ons toe. Gelukkig ontdekten de artsen een manier om haar een beetje scheef in haar bedje te leggen, zodat ze niet meer piepte. Ze dronk nog steeds weinig, maar het was nét voldoende. Op een dag zeiden ze dat we haar weer mee naar huis mochten nemen, omdat ze verder niet dachten dat Marrielle ziek was. Ze wilden voor alle zekerheid alleen nog een hartfilmpje maken. Johan en ik wachtten blij en vol goede moed op de uitslag van dat filmpje. Maar het was niet goed. De arts kwam ons met tranen in zijn ogen tegemoet, zo erg was hij geschrokken van wat hij had gezien en leefde hij met ons mee. (Haar hartspier is veel dikker dan normaal, dit is heel gevaarlijk, zei hij. Ik begon heel hard te huilen en Johan greep mij vast.

Onze dochter werd met spoed overgebracht naar een academisch ziekenhuis, waar ze haar beter konden onderzoeken. Diezelfde dag kregen we de diagnose: ze had de ziekte van Pompe. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het bleek een zeldzame spierziekte. Mensen die dit hebben, maken een heel belangrijk enzym niet aan. Daardoor wordt glycogeen, een suikermolecule, niet afgebroken. Het opgehoopte glycogeen tast uiteindelijk de spierfunctie aan. De spieren worden steeds zwakker als je deze ziekte hebt en het hart is natuurlijk ook een spier...

De enige kans op redding had Marrielle in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Daar werkt een arts die kinderen met deze ziekte behandeld. Weerwerd Marrielle in een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, en deze keer was ik wél doodsbang. Zou ons meisje wel bij ons kunnen blijven? Ik wilde er niet eens aan dénken dat haar ziekte misschien niet bestreden kon worden...

De arts in Rotterdam legde uit dat ze ging proberen om Marrielle via een infuus het enzym dat ze mist toe te dienen. Als die therapie zou aanslaan, kon Marrielle heel oud worden. Ze zou wel haar leven lang elke twee weken naar het ziekenhuis moeten om dat enzym te krijgen, maar verder kon ze dan normaal functioneren. Er was vijftig procent kans dat het zo zou gaan. Maar er was ook vijftig procent kans dat het enzym niet zou aanslaan en dat haar hartspier steeds zwakker zou worden.

Zo vaak het kon, sliep ik in een Ronald McDonald-huis bij het ziekenhuis in Rotterdam. Op die manier kon ik tot ¹s avonds laat bij Marrielles bed waken en er ¹s ochtends vroeg meteen weer voor haar zijn. Geweldig dat die huizen bestaan. Johan kwam na zijn werk zoveel mogelijk. Ons leven stond voor honderd procent in het teken van onze dochter. Al die tijd had ik geen moment het idee dat zij het misschien niet zou redden. Ik was heel positief, ons kind zou bij de goede helft van de vijftig procent horen. Al was het enorm zwaar, omdat Marrielle tussen de enzymbehandelingen door op een gegeven moment steeds weer per ambulance naar een ziekenhuis bij ons in de buurt werd verplaatst omdat er in het Sophia kinderziekenhuis niet genoeg plaats was om haar daar elke nacht te laten slapen, ik ging de strijd voor de volle honderd procent aan.

Zes maanden lang modderden Johan en ik zo aan. Al lag ons meisje voortdurend in het ziekenhuis, ze ontwikkelde zich ondertussen wel. Ze lachte steeds vaker naar ons en als ik een boekje voorlas, had ik het gevoel dat ze al een beetje begreep wat ik zei. Lieve zusters hielden een schrift bij met haar ontwikkelingen en wat ze overdag allemaal met haar deden. Zij waren het ook die Johan en mij erop wezen dat we af en toe aan onszelf moesten denken en iets leuks moesten doen om bij te tanken. In totaal hebben we dat drie keer gedaan in al die maanden. De eerste keer was vreselijk, omdat we onverwacht gebeld werden dat Marrielle in ademnood was en dat we meteen naar het ziekenhuis moesten komen. Gelukkig viel het mee toen we aankwamen, ze lachte ons vrolijk toe en de artsen zeiden dat haar hartje gelukkig tóch nog niet had opgegeven.

De derde keer dat we iets voor onszelf probeerden te doen, kregen we nóg slechter nieuws. Johan en ik probeerden onze zorgen even los te laten en waren op een piratenfeest, toen we om vier uur ¹s nachts werden gebeld dat we met spoed naar Rotterdam moesten komen. In de auto op weg naar het ziekenhuis kreeg ik voor het eerst een negatief gevoel. Ik huilde en huilde, op een of andere manier was deze keer anders dan de andere keren dat het niet goed was gegaan met onze dochter. We schrokken vreselijk. De artsen vertelden ons dat het niet meer goed zou komen met haar, haar hartje werd steeds slechter...

Die zondag had ze haar oogjes nog open, maar maandag was ze zo uitgeput van het vechten, dat ze alleen nog maar sliep. Johan en ik belden onze familieleden en vrienden, die langskwamen om afscheid te nemen van ons meisje. Een verschrikkelijke gedachte vond ik dat ze veel pijn zou hebben. Ze kreeg veel morfine om rustig te blijven, maar toch, ik wilde niet dat ze iets van haar ziekte voelde. Als ze dan toch moest gaan, wilde ik dat ze vredig zou sterven.

Johan en ik zaten bij haar bedje toen ze opeens hevig begon te trillen. Op dat moment brak ik: ik gilde alles bij elkaar. Mijn moeder was beneden in het ziekenhuis aan het roken en kwam gelukkig precies naar boven. Toen deed haar Marrielle nog een seconde haar ogen open en daarna blies ze haar laatste adem uit. Het was juni 2006 en mijn dochter was maar acht maanden oud geworden...

Elke zondag gaan Johan en ik samen naar haar grafje. Daar heb ik het gevoel dat ze nog een beetje bij me is. Thuis, in het kamertje dat we voor haar hadden ingericht, heb ik dat trouwens ook. Ook al hebben we alle babyspullen voorlopig op zolder gezet en er een computerkamer van gemaakt. Aan de ene kant was dat moeilijk, aan de andere kant wilde ik het per se. Ik was bang dat ik anders helemaal niet meer in die kamer zou durven komen, omdat de herinneringen te pijnlijk zouden zijn. Nu kan ik er rustig zitten, ook al denk ik de hele tijd aan waar haar wiegje en waar haar commode stond.

Twee dagen in de week doe ik vrijwilligerswerk en heb ik wat afleiding, voor de rest ben ik eigenlijk voortdurend met mijn dochter bezig. Hoe onverwacht zij ook in mijn leven was gekomen, zij was mijn levensdoel geworden. Haar ziekte heeft dat juist versterkt: acht maanden lang heeft mijn wereld om het vechten tegen haar aandoening en het redden van haar leven gedraaid. Sinds dat is weggevallen, weet ik me met mijn dagen en gedachten nauwelijks raad.

Johan en ik vinden de toekomst allebei heel erg moeilijk. Hij is geen prater, hij is meer een binnenvetter die zich zoveel mogelijk op zijn werk stort. Maar elke twaalfde van de maand merk ik dat hij ook bergen verdriet heeft. Die dag stief onze dochter en is hij stiller dan anders.

Ooit zouden we heel graag een tweede kindje willen, maar op dit moment durven we het allebei nog niet aan. Ook al omdat de kans vijfentwintigprocent is dat hij of zij dezelfde ziekte heeft als Marrielle. Zonder dat wij dat wisten, zijn wij namelijk allebei drager van het gen dat dat veroorzaakt. Als ik zwanger word, kan ik na een tijdje een punctie laten doen om te onderzoeken of dat kindje gezond is. Maar dat is ook heel erg moeilijk. Stel je voor dat het niet zo is, laten we de zwangerschap dan afbreken? Daar zijn we echt nog niet uit. Voorlopig heb ik mijn hoofd en handen nog vol aan het verdriet om Marrielle. Vooral als ik andere moeders met jonge kindjes zie, heb ik het moeilijk. Dan breek ik me het hoofd over waarom zij niet meer bij mij mag zijn en mis ik haar verschrikkelijk.

We willen nu alles doen tegen deze ziekte en het zou heel fijn zijn als er zo veel mogelijk mensen mee willen helpen.

Meer informatie vind je op http://www.benefietvoorpompe.nl/
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #67 Gepost op: 30 Augustus, 2008 16:30:58 »

Hallo,

Jullie hadden een lied van "in het aardse paradijs" op je pagina staan, maar
hebben jullie daar ook de muziek van?

Of waar kan ik die vinden?

groetjes,

Anne ten Heggeler

Hengelo Ov


--------------------------------------------------------------------------------


Reactie:
Dag Anne,

Daar is hier geen muziek van en het is ook niet bekend waar dat wel te vinden is.

Mocht iemand die dit leest hierop een antwoord kunnen geven schrijf dan gerust een bericht in dit gastenboek of neem gerust even contact op via info@jongerenwebsite.nl.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 12 September, 2008 18:04:00 »

Beste mensen,

Hartelijk bedankt voor het leuke liedje dat ik op jullie website vond.
Kunnen jullie me helpen aan de melodie die hoort bij:

Kom ga je mee, geef ieder een hand
Samen bouwen aan een nieuw land

Alvast hartelijk bedankt
Thea Buitenhuis
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #69 Gepost op: 18 September, 2008 19:53:04 »

Wij hebben jou nodig! Bijna alles op de KJD wordt georganiseerd door vrijwilligers. Van het opbouwen op de dag(en) ervoor, het regelen van het verkeer, helpen bij workshops, tot het afbouwen op de zondag.

Meld je aan!
Ben jij enthousiast over de KJD en wil je er zelf een actieve bijdrage aanleveren? Meld je aan als vrijwilliger! Zo ben jij een zoutkorrel waar Jezus over spreekt door je handen uit de mouwen te steken voor de Katholieke Jongerendag. Download hieronder het inschrijvingsformulier en meld je aan!

12 oktober voorbereiding
Nieuw dit jaar is de vrijwilligersdag op 12 oktober: deze dag is bedoeld om kennis te maken met de andere vrijwilligers en je een goed beeld te geven van je taken op de KJD. Deelname aan de voorbereidingsdag is geen voorwaarde om vrijwilliger te kunnen zijn, maar wel aan te bevelen!

Wil je eerst meer informatie over de mogelijkheden of wil je weten wat je taak als vrijwilliger allemaal inhoudt: petra@jongkatholiek.nl.

Verder zijn we ook op zoek naar mensen met specifieke talenten:

Beveiligers
Voor de beveiliging van het evenement zoeken wij twee vrijwilligers die beschikken over een diploma Algemeen Beveiligingsmedewerker of daarvoor studeren.

Chauffeurs - Transport
Voor het transport van diverse goederen zoeken wij nog twee chauffeurs die op een klein-normale vrachtwagen kunnen rijden (en een normaal/vrachtwagen rijbewijs bezitten).
Ben je beschikbaar tussen 31 oktober en 3 november, meld je dan nu aan!

Bus Chauffeurs – Touringcars
We zoeken erkende buschauffeurs om de mensen van het NS- Station naar De Maaspoort en weer terug te vervoeren. De bussen pendelen op 2 november ’s morgens en ’s middags heen en weer.

Chauffeurs – 9-persoonsbusjes
Aangezien er veel jongeren met de trein komen, zoeken we ook chauffeurs voor - en het liefst in het bezit van - een 9-persoonsbusje om de mensen van het NS- Station, naar De Maaspoort en weer terug te vervoeren.

**

Aanmeldingsformulier KJD-vrijwilliger

Ja, ik zet me graag in als vrijwilliger om er een geslaagde dag van te maken!

Naam:
Adres:
Telefoonnummer:
E-mail:

Welke taak zou je het liefst willen uitvoeren?

Heb je een rijbewijs: (type)
Beschik je over leidinggevende capaciteiten?

Zet een kruisje voor de zin die op jou van toepassing is:
Ja leuk! Ik kom ook naar de vrijwilligersdag op 12 oktober.
Nee, ik kan helaas niet bij de vrijwilligersdag zijn.

Mail dit formulier naar Petra Balkema: petra@jongkatholiek.nl.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #70 Gepost op: 18 September, 2008 20:00:42 »

Viruswaarschuwing van Raymond
(oprichter van Hyves!!!)

Hoi,

Zojuist zag ik bij 2 personen een  krabbeltje van Irving en Maipe.
Beiden hebben 0 vrienden, én beiden hebben een krabbel geplaatst via hun mobieltje.
En beiden hebben ook een link geplaatst naar een mafia-spel.
Wie zo´n krabbeltje ontvangt, dient hem direct te verwijderen!
Of het is een virus, óf uw computer wordt "gehackt"!

Dit bericht svp aan iedereen doorsturen die u kent!
Beter dit bericht 10 x ontvangen dan helemáál geen bericht.

Groetjes, Raymond (hyves)
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #71 Gepost op: 07 December, 2008 16:14:36 »

Van januari tot en met juni van dit jaar heb ik stage gelopen in Portugal, in kindertehuis Lar Evangélico Português. In dit kindertehuis wonen ± 65 kinderen en jongeren uit complexe gezinssituaties.
Deze kinderen ervaren in het kindertehuis vaak voor het eerst wat liefde en familie echt is.
Ik heb in de 6 maanden heel erg veel kunnen betekenen voor deze kinderen, en het liefst zou ik er gewoon blijven. Dit kan helaas niet.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een manier waarop ik deze kinderen en het kindertehuis TOCH kan blijven helpen, zonder er fysiek aanwezig te zijn.
Het grote probleem waar op dit moment mee word gekampt is de financiële situatie.
Het kindertehuis krijgt geld van de plaatselijke overheden, maar dit is amper genoeg om de werknemers te betalen, laat staan de kinderen goed te onderhouden.
Hiervoor is onze hulp hard nodig (vooral in deze tijd van crisis!).
Daarom organiseer ik op zaterdag 21 Februari 2009 een benefietconcert.
Een avond vol muziek, van de Amerikaanse Girl-band Everlife en de Nederlandse rockband Nuclear Playground, maar waar de kinderen centraal staan.
We zullen sponsors zoeken voor de kinderen en geld ophalen dat direct naar het kindertehuis zal gaan.
Om deze avond mogelijk te maken (en te zorgen dat de opbrengst ECHT naar deze kinderen kan) is een bedrag van maximaal € 1.500,- nodig.

Nu ben ik op zoek naar individuen, groepen, organisaties, scholen, kerken etc. die me hierbij kunnen helpen, door ons te sponsoren met een klein of groot bedrag.
Samen kunnen we ervoor zorgen dat deze kinderen naar school kunnen blijven gaan, goed te eten krijgen, en voldoende hygienisch verzorgen krijgen.

Wilt u/ Wil jij een handje helpen?
Neem dan contact op met mij door te mailen naar deborah.flep@gmail.com of door te bellen naar 06-10080459

Ik hoop snel iets te horen!

Met vriendelijke groeten,
Deborah van Klinken
Gelogd
strijder
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 16

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #72 Gepost op: 21 December, 2008 21:09:27 »

kom alegjer nei de strijders AA111
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #73 Gepost op: 31 Januari, 2009 22:31:19 »

Stichting Rusland Kinderhulp is een niet politieke, humanitaire hulporganisatie die zich met alleen vrijwilligers vanuit een bijbelse overtuiging al meer dan 15 jaar bezighoud met kinderhulp in Wit-Rusland. Haar zusterorganisatie Help People bied hulp aan kinderen en oudere invalide mensen in een land waar dat nog hard nodig is.



Hulp is erg nodig. Meer informatie: http://www.ruslandkinderhulp.nl/
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #74 Gepost op: 14 Maart, 2009 12:18:29 »

Valse kaarten Arrow Rock Festival

Wij hebben opgemerkt, dat diverse websites (onder andere: www.onlineticketshop.nl, www.worldticketshop.nl, www.ticketunlimited.nl, www.budgetticket.nl en www.besteltickets.nl) dure concertkaarten aanbieden voor het Arrow Rock Festival 2009, dat volgens deze websites plaats zou vinden op zaterdag 14 juni 2009. Wij raden iedereen dringend aan om deze kaarten NIET te kopen. Met de simpele reden, dat deze kaarten gewoonweg niet bestaan, omdat er op zaterdag 14 juni 2009 geen Arrow Rock Festival is. Of en wanneer het Arrow Rock Festival dan wel plaatsvindt, is helaas nog niet bekend, maar we houden je uiteraard op de hoogte via onze website www.arrowrockfestival.nl. Bijna geen enkel festival is overigens meteen uitverkocht, dus betaal niet teveel en koop je kaarten gewoon via Live Nation en niet via een tussenpersoon.

Mocht je in al je enthousiasme al kaarten hebben gekocht voor het Arrow Rock Festival 2009 via één van bovenstaande kanalen, verzoeken wij je om direct contact op te nemen met de handelaar en je geld terug te vragen. Daarnaast is het raadzaam om een klacht in te dienen via www.consuwijzer.nl.

Hou verder www.livenation.nl in de gaten voor alle nieuwtjes omtrent onze concerten en festivals en natuurlijk de kaartverkoop hiervan. Wij kunnen alleen de echtheid garanderen van kaarten die gekocht zijn via livenation.nl, en 0900-101020 (45 ct. p.m.).

Rock on!

Bron: http://www.arrowrockfestival.nl/default.asp?LNG=NL
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: