Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jouw gratis oproepen / Nieuws:  (gelezen 74646 keer)
wiebeveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 12


« Antwoord #30 Gepost op: 11 Juli, 2006 17:07:04 »

Wij hebben een Internet Radio station en we wouden legaal muziek downloaden.
Wie kent een bedrijf waar je goedkoop muziek kan downloaden ?

Gelogd
Mr. Somebody
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 19


« Antwoord #31 Gepost op: 12 Juli, 2006 14:59:58 »

nieuwsgroepen volledig gratis
of http://www.51mpc.com/share.htm

Gelogd
jet
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #32 Gepost op: 26 Juli, 2006 15:29:05 »

Wist je dat mensenrechten wereldwijd geschonden worden? Dan wist je waarschijnlijk ook dat de verdedigers van die mensenrechten regelmatig in levensgevaar zijn. Hoe beter zij hun werk doen, des te meer ze zelf doelwit worden.

Peace Brigades International (PBI) beschermt mensenrechtenverdedigers, al 25 jaar. Op aanvraag vergezellen PBI-vrijwilligers mensenrechtenverdedigers en -organisaties die met geweld worden bedreigd. De aanwezigheid van vrijwilligers werkt preventief. Schenders van mensenrechten ervaren PBI waarnemers als het oog van de wereld en schrikken ervoor terug om geweld te plegen. Op basis van geweldloosheid, onafhankelijkheid en onpartijdigheid scheppen PBI vrijwilligers ruimte voor het werk van lokale activisten voor gerechtigheid en vrede.

PBI werkt vanuit 21 landen, waaronder Nederland, en heeft op dit moment waarnemers in Colombia, Mexico, Guatemala, Indonesië en Nepal. Met de fysieke bescherming van mensenrechtenverdedigers vervult PBI een directe en unieke rol. In 2001 won PBI daarom de Martin Ennals Award voor mensenrechtenverdedigers.

Wij zenden internationale PBI vrijwilligers uit. Meld je aan en wij sturen je meer informatie.

www.peacebrigades.nl
infopbi@antenna.nl
06-16498221

Jet van Haitsma
Coordinator PBI NL

« Laatste verandering: 24 Oktober, 2007 16:55:06 door herman » Gelogd
ESRO
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #33 Gepost op: 31 Juli, 2006 11:47:03 »

Hallo allemaal,

wie wil mij helpen met afstuderen?

Ben jij tussen de 12 en 16 jaar oud en kijk jij ook wel eens naar TMF of MTV? Of kijk je juist nooit, maar wil je hier wel graag je mening over geven? Doe dan nu mee aan dit onderzoek, en maak kans op een iPod nano (4 GB)!

Het onderzoek is een samenwerking tussen Stichting Reklame Rakkers en de Universiteit van Tilburg. Zij zijn met name benieuwd naar je mening over videoclips. Verder zullen er ook nog wat vragen over jezelf in voorkomen. Je gegevens zullen verder anoniem blijven.

Klik op deze link om te beginnen.

www.cixos.com/ESRO/cgi-bin/ciwweb.pl?hid_bypass=ESRO,999,999


Bedankt!
Gelogd
station club glimlach
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 33


« Antwoord #34 Gepost op: 27 Augustus, 2006 10:58:39 »

bent u gek op nederlandstalig muziek kom dan luisteren naar clubglimlach met dj wout met de nieuwe programering

woensdag
14.00 tot 16.00 clubtuinkabouter dj robin
donderdag

19.00 tot 00.00  clubglimlach  dj wout   

vrijdag

16.00 tot HuhHuh  clubglimlach dj wout the weeken kick off

zaterdag

10.00 tot 18.00 clubglimlach dj wout
18.00 tot 00.00 radio paradijs dj otto

zondag

10.00 tot 13.00 clubglimlach dj wout
13.00 tot 16.00 clubtuinkabouter dj robin
16.00 tot 00.00 radio paradijs dj otto

dus maak kennis met onze internet station clubglimlach staat garantie voor nederlandstalig muziek duits  engels o.a top 40 jaren 80 en oldie's zoals jaren 60 , 70 dus dat vanaf aankomende vrijdag de nieuwe clubglimlach programering dus komt allen luisteren groeten wout van clubglimlach www.clubglimlach.tk
Gelogd
wiebeveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 12


« Antwoord #35 Gepost op: 21 September, 2006 10:32:16 »

Hallo iedereen ik wou special voor Jongerenwebsite en iedereen een leuke webradio beginnen met leuke Top 40, Dance muziek enz.
Alleen het is heel duur om dat te betalen! Nu vraag ik jullie heel netjes of er iemand is die wil mee betalen of een idee heeft (Je mag zelf dan ook DJ worden op de Webradio)

Groeten Wiebe
Gelogd
wiebeveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 12


« Antwoord #36 Gepost op: 21 September, 2006 10:35:35 »

Er was eens voor Shownieuws een opname van Piet Paulusma over zijn leven! Ik heb het hellaas niet gezien........ heeft iemand een idee of heeft er iemand het opgenomen ?

Groeten Wiebe
Gelogd
MessageWear
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #37 Gepost op: 29 September, 2006 12:54:55 »

Hallo,
 
Hallo, mijn naam is John Bijl, samen met Rik Bouwmeester, de oprichter van het nieuwe kledingmerk Message Wear. Misschien heeft u nog niets gehoord over dit nieuwe kleding merk, graag wil ik u hierover wat vertellen.

Rik en Ik zelf zijn een jaar geleden concreet op zoek gegaan naar wat God wil met ons leven, je bent altijd wel op zoek natuurlijk maar, een jaar geleden ongeveer hebben we samen hele duidelijke stappen gezet in onze zoektocht. Dit heeft ons in Amerika gebracht alwaar we twee weken samen met drie andere mensen mochten evangeliseren op scholen en waar we mochten spreken in diensten.

We hebben veel van Gods liefde en grootheid ontdekt tijdens deze weken, ook hebben we we ontdekt wat we moeten gaan doen voor de Heer.

In Amerika  zaten we op een gegeven moment in een christelijke coffeeshop (in Amerika is het dan ook echte een plek waar koffie te verkrijgen is) op een gegeven moment werd ons allebei duidelijk dat wij een christelijk koffiehuis moesten gaan starten om op die manier met het evangelie bezig te zijn in eigen land.

Nou is dit niet iets wat je zonder geld kunt doen, wij hadden op zoek kunnen gaan naar een vriendenkring die ons hier in ondersteunt wij hebben echter gekozen voor een andere oplossing en wel de christelijke kleding, kleding waar duidelijk doch subtiel de boodschap van God staat vermeld. deze keuze hebben wij gemaakt omdat wij het gevoel en de overtuiging hebben dat God ons ook dit idee heeft gegeven.

We hopen met dit kledingmerk voldoende financiën te creëren voor het koffiehuis en ons onderhoud.

We zijn nu dus begonnen met de kleding.

Check onze website waar onze kleding is te vinden, casual kleding met een boodschap Message Wear.

Met vriendelijke groet,

John Bijl Message Wear

www.messagewear.nl
« Laatste verandering: 01 Oktober, 2006 16:17:01 door herman » Gelogd
rachel
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #38 Gepost op: 05 Oktober, 2006 19:36:19 »

Geachte heer / mevrouw,

Voor het dopen van ons zoontje zijn wij op zoek naar het liedje 'geef mij kracht'. Het liefst op cd. Hebben jullie deze toevallig ook?

MvG,

Rachel van rijn
Gelogd
zera
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #39 Gepost op: 07 Oktober, 2006 10:39:20 »

Heyz allemaal, Ik moest een activiteit uitvoeren voor de klas. Ik heb het al gedaan alleen verliep het een beetje saai. Ik zelf loop stage op een kinderdagverblijf dus komende dagen ga ik nog wel zeker 1 keer een activiteit uitvoeren met de kinderen. Hebben jullie misschien leuke ideetjes voor als Thema: Herfst??

Groetjes......
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #40 Gepost op: 20 Oktober, 2006 18:06:12 »

Beste Lezer!

Sinds een tijdje hebben Alieke Ekas & Arjan Kloosterziel een website geopend met allerlei nieuwe moderne schilderijen er op!
Dus, heb je nog een witte muur? Een cadeautje wat je nog wilt geven, of ben je misschien nieuwsgierig

Kijk dan even op onze vernieuwde website: www.lemulticoloreartistes.nl
p.s Het opstarten van de pagina kan even duren. Dit komt doordat er wat foto's op de site staan!

Groetjes Arjan Kloosterziel
&
Alieke Ekas
Gelogd
vincent
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #41 Gepost op: 20 Oktober, 2006 18:15:41 »

Hallo,

Mijn naam is Vincent van den Hoogen en ben samen met twee vrienden een bedrijfje gestart, "Ava Shirts" u wellicht al bekent. Wij zijn nog wel studerend maar zochten voor naast onze studie een leuke bezigheid. Na een aantal avonden brainstormen hebben wij besloten om producten, met name textiel, online te gaan verkopen. Nu is dit niet echt speciaal! Maar de opdrukken op de T-shirts en truien bestaan uit gelovige statements, gebaseerd op teksten uit de bijbel. En juist dit maakt ons assortiment speciaal! Wij proberen hier mee het Christendom onder de aandacht te brengen onder de jongeren. Iets dat tot op heden goed verloopt. Inmiddels zijn wij al een aantal maanden bezig en merken dat onze producten enthousiast worden ontvangen bij de jongeren. Ook organiseren wij Ava Party's waar bij jongeren kennis kunnen maken met onze producten.
Vriendelijke groet,

Vincent van den Hoogen
Avashirts.nl
Gelogd
sonrisehoogeveen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #42 Gepost op: 26 Maart, 2007 17:24:57 »

GEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHT
 
Wij zijn een christelijke sport organisatie die jongeren in Hoogeveen willen vertellen over God, doormiddel van sport en muziek. We zijn voor dit project op zoek naar mensen die bereid zijn om deze zomer één week van hun tijd in te leveren voor God.
 
Wij zoeken:
 
-         Een Christen tussen 17 en 25 jaar
-         Enthousiasme
-         Iemand die bereid is om over zijn relatie met Jezus Christus te vertellen
-         Goede sporters
-         Iemand met affiniteit met jongeren
 
Wat wij te bieden hebben:
 
-         Een week lang gratis onderdak
-         Eten en drinken
-         Een hecht team
-         Opbouwend onderwijs over God
-         Kortom een super week
 
Wanneer je geïnteresseerd bent of meer wilt weten over dit project, kun je contact opnemen met Jessie Starrenburg of Nerije Brouwer door een mailtje te sturen naar: wervingsonrisehoogeveen@live.nl
 
GEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHT
Gelogd
sonrisehoogeveen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #43 Gepost op: 26 Maart, 2007 17:26:46 »

GEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHT
 

Wij zijn een christelijke sport organisatie die jongeren in Hoogeveen willen vertellen over God, doormiddel van sport en muziek. We zijn voor dit project op zoek naar mensen die bereid zijn om deze zomer één week van hun tijd in te leveren voor God.
 
Wij zoeken:
 
-         Een Christen tussen 17 en 25 jaar
-         Enthousiasme
-         Iemand die bereid is om over zijn relatie met Jezus Christus te vertellen
-         Goede sporters
-         Iemand met affiniteit met jongeren
 
Wat wij te bieden hebben:
 
-         Een week lang gratis onderdak
-         Eten en drinken
-         Een hecht team
-         Opbouwend onderwijs over God
-         Kortom een super week
 
Wanneer je geïnteresseerd bent of meer wilt weten over dit project, kun je contact opnemen met Jessie Starrenburg of Nerije Brouwer door een mailtje te sturen naar: wervingsonrisehoogeveen@live.nl
 
GEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHTGEZOCHT

Gelogd
babyruthcoming
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #44 Gepost op: 14 April, 2007 01:31:35 »

It was really incredible with Jim my older brother. He was able to learn to speak other languages such as Italian, English, French and many more in just a short length of time, he able to acquire this by enrolling to quality language schools. We just chatted last two month or so, updates of his career after school of course we exchange ideas of what would be the best career after schooling. He told me that if I really want a good future, I should have at least a knowledge in speaking other languages in able for me to communicate in a wide scale of opportunities, he introduce me these English language courses and voyages linguistiques angleterre , it a great reference in learning other languages, it will really shape up your skills and knowledge in communication. So far, I begun to learn in a little way by just starting to familiarize terms, I plan to enroll sometime soon as I have a chance, also cursos ingles estados unidos is a big help in practicing other language skills. I miss Jim a lot his my big brother, we have a good time when we’re together, but I know not a time long we will be together again. My parents plan is to enroll me where Jim is currently at. I am so excited to see my big brother again, after summer I guess. I begun searching now for a language consolidator in search engine in preparation for my lesson and guess what I found a good one sprachen studieren  Excellent!

Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: