Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 144   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondes  (gelezen 539906 keer)
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #120 Gepost op: 12 Maart, 2006 10:41:04 »

okee ik wens je veel plezoer p[ de site Grin
Gelogd
helen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4



« Antwoord #121 Gepost op: 12 Maart, 2006 16:21:51 »

 ik ben helen nijnens.
ik ben 9 jaar.
ik zit in groep 5F/M.
mijn broertje heet tim en
is heel erg stout.    Angry
en met mijn poppenhius spelen
vind ik heel leuk. Cheesy

gr helen.  Wink

 
Gelogd
peterbilt
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


Leo
« Antwoord #122 Gepost op: 12 Maart, 2006 16:30:16 »

Goeiendag Lieden.

Mijn naam  is Leo Nijnens mijn hobby is het verzamelen van Ambulance voertuigen  Cheesy
Maar het meeste geld gaat naar mijn gezin een dochter een zoon en vrouw.
Ik doe ook nog aan modelbouw van vrachtwagens 1:16 RC bestuurd.
Zo dat was het wel z`n beetje wil je meer weten dan hoor ik het wel

Groente Leo.
Gelogd
helen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4



« Antwoord #123 Gepost op: 12 Maart, 2006 16:38:58 »

hoi papa

ik vind je heel lief Kiss
maar vind jij mij ook lief  Huh
schrijf me terug

groetjes je dochter
helen. Wink
Gelogd
peterbilt
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #124 Gepost op: 12 Maart, 2006 22:39:10 »

Dag Dochter.

Natuurlijk vind ik je lief Grin.
Je weet toch dat je mij engel bent Roll Eyes.
Tot horens of mails Kiss

Gr.
Je vader.
Gelogd
ajo
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4



WWW
« Antwoord #125 Gepost op: 13 Maart, 2006 08:04:48 »

WElkom ninge  Grin
Gelogd

Graag gedaan....Domeen.NL
Egbert
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #126 Gepost op: 15 Maart, 2006 19:43:46 »

Mijn naam is Egbert de Jong en ik ben 17 jaren jong! Ik ga in Sneek naar school op het Bogerman college. Ik zit nu in 6vwo (examenjaar!) en wil straks graag in Amsterdam filosofie (of theologie?) gaan studeren. Daarnaast zit ik op voetbal, lees ik regelmatig een boek en ga ik graag iets met vrienden doen.
Gelogd
trainbrain
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #127 Gepost op: 15 Maart, 2006 20:33:18 »



Hallo, ik ben Rein Abma. Ik ben 18 jaar oud en woon in Bolsward. In Sneek volg ik niveau 2 elektro opleiding op de Friese Poort. Mijn hobby's zijn: muziek maken, op het keyboard en op het drumstel. Voor de rest hou ik van dans, basketbal en nog veel meer.
« Laatste verandering: 15 Maart, 2006 21:52:05 door trainbrain » Gelogd
jurjan
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #128 Gepost op: 15 Maart, 2006 20:52:50 »

Ik ben Jurjan, ik ben 17 jaar. Ik zit al van het begin bij movement. Bij Movement zit ik ingedeeld bij drama en schrift en gebed. Ik zit bij Movement omdat ik vind dat er weinig jongeren bekend zijn met God en ik hoop dat er d.m.v. Movement meer jongeren bekend raken met God.
Gelogd
arjenb
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #129 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:06:06 »



Mijn naam is Arjen Bouma en ik ben geboren in Bolsward, ik ben 19 jaar en doe een opleiding die te maken heeft met mijn aard, namelijk video. Filmbewerking is een van mijn hobby’s vooral met veel leuke effecten en animaties etc. Naast filmbewerking vind ik muziek maken leuk. Ik speel gitaar en heb zo nu en dan van die periodes dat ik graag achter mijn keyboard zit. Verder houd ik me steeds vaker bezig met de computer waaruit ik alles kan halen wat nodig is voor film en muziek etc. Een sport doe ik nog niet. Ik ben misschien ooit nog van plan om op schaatstraining te gaan, maar dat zien we dan wel weer.
« Laatste verandering: 15 Maart, 2006 21:54:40 door arjenb » Gelogd
sytze
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #130 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:12:27 »

Ik ben Sytze en ben 16 jaar oud. Mocht je vragen, tips of opmerkingen hebben dan mag je die altijd mailen. Graag zie ik je bij de movementdiensten!

Gelogd
anneke
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 2



« Antwoord #131 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:17:49 »

Hoi allemaal,
 
Ik ben Anneke Postma. in 20 jaar heb ik mogen groeien tot de persoon die ik nu ben: vriendelijk, vrolijk en enthousiast voor en door God.
Ik vind de jeugdkerk helemaal te gek en hoop door de jongeren die meewerken, andere jongeren te bereiken en te laten zien hoe feestelijk je leven kan zijn als je met God wandelt.
 
Groeten Anneke Postma
« Laatste verandering: 17 Maart, 2006 09:12:35 door anneke » Gelogd
sijbren
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #132 Gepost op: 15 Maart, 2006 21:30:01 »



Hé, ik ben sijbren Wijnja. Vanaf het begin zit ik al bij Movement.

Ik vind dat we het geloof dat wij geloven moeten uitdragen naar anderen. Daarom ben ik bij Movement gekomen.

In het begin had ik nog mijn twijfels maar nu voel ik mij al heel erg thuis in de groep en hoop dat Movement gaat inspireren en groeien. God is in ieder geval met ons als wij onze diensten voorbereiden.

Ik ben een van de vaste zangers en speel wel wat toneel. Verder bedenkt ik het een en ander voor de site. Tijd vrijmaken is soms moeilijk maar ik kan het nu goed combineren. Je moet soms je prioriteiten stellen en tot nu toe heeft alles resultaat.

Ben nu 17 en moet nog even kijken hoe lang ik bij deze goede groep blijf. Wat ik al wel heb gezien is dat er jeugd is die ons wil opvolgen. Movement blijft nog lang bestaan en als het aan mij ligt word het nog lang een groot succes.

Verder ben ik voetballer, fluit ik wat, zing ik, msn ik, kijk veel tv en ga naar GJV.

« Laatste verandering: 19 Maart, 2006 23:09:37 door sijbren » Gelogd
Marlinda
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 2


« Antwoord #133 Gepost op: 16 Maart, 2006 14:53:23 »



Ik ben Marlinda en ik ben 21  jaar. Ik studeer Facility Management aan de Hanzehogeschool in Groningen, waar ik door de week ook woon.AA060 In de weekenden ben ik eigenlijk altijd in Bolsward te vinden. Mijn hobbys zijn tekenen en tuinieren.

Samen met Tjebbe, Sytze, Sybren en Jildau zit ik in het bestuur van Movement. krantlezen Ik zit al vanaf het begin bij Movement en is voor mij in de afgelopen jaren erg belangrijk geworden, vooral omdat het ook mij in beweging houdt. Het bijzondere aan Movement vindt ik iedere keer weer, dat er zo'n grote groep mensen (en vooral veel jeugd) bijelkaar komen om God te leren kennen!

Ik hoop dat er steeds meer mensen langs zullen komen en dat ze ook 'gemoved' zullen worden!! AA093
« Laatste verandering: 30 Oktober, 2006 19:24:06 door Marlinda » Gelogd
tjebbe
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #134 Gepost op: 16 Maart, 2006 21:10:40 »

beste mensen,

Ik wil mezelf even bekend maken bij jullie.

Ik ben Tjebbe de Jong 20 jaar jong, blond haar en blauwe ogen.

Zijn er nog meer uiterlijke dingen die jullie van mij willen weten, "het is niet nodig wat ik ben al bezet".

Over mijn innerlijk kan ik ook wel even wat vertellen, ik wordt bewoond door de Heilige Geest, "hé das raar, wat is dat".

Ja das een heel moeilijk verhaal, ik zal het in het kort proberen uit te leggen.
Het is Jezus die in mij is komen wonen en dat geeft je een geweldig gevoel, dat hoeft niet metteen in in flits daar kan ook een hele tijd over heen gaan. Hij geeft je ook nog een levensdoel, oja het belangrijkste het is allemaal gratis.

Nou wie wil dat nou niet!!
Het is redelijk simpel, het doet geen pijn enz.

Wil je hier meer over weten of wat ander kom dan naar 1 van de movement diensten en spreek 1 van ons aan of mail mij tjebbe_dejong@hotmail.com
en voeg me toe aan je msn-lijst dan hebben we het er nog eens over.

mvg Tjebbe
Gelogd
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 144   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: